1

اگر در گذشته تروریست‌ها در وبلاگ ترویج خشونت می‌کردند این روزها نماینده آنها در تهران با «زبان غیر» این مسئولیت را بر عهده گرفته است!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد که بازگشت دلار توافقی به کانال‌های پایین دستی، دیدار نماینده رهبرانقلاب با عبدالحمید و حمله در قلب استانبول در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهر زاهدان و گفتگو با علمای آن شهر مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است. روزنامه آرمان ملی در این‌باره نوشته است:

تدبیر مقام معظم رهبری در اعزام نماینده خود به سیستان و بلوچستان اقدامی هوشیارانه در برابر آنانی بود که سعی داشتند با ایجاد تفرقه میان مردم این منطقه به اهداف خود برسند. از سویی به اعتقاد برخی این استان در اعتراضات اخیر بیش‌ترین خسارت را تحمل کرد و نیازمند حمایت و همدردی بود. از سوی دیگر برخی سعی در رسیدن به اهداف سیاسی خود در این استان بودند و به‌جای ارائه راهکارهایی برای کاهش مشکلات سیستان و بلوچستان به موضوعاتی مانند هجمه به امام جمعه زاهدان پرداختند که کیهان از جمله آنها بود.

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

روزنامه شرق نیز حضور هیئت اعزامی از سوی دفتر رهبر انقلاب در استان سیستان‌وبلوچستان و بلوچستان را مورد ارزیابی قرار داده و نوشته است:

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل‌سنت زاهدان، روز یکشنبه در جریان سفر نماینده رهبری به سیستان‌وبلوچستان با وی دیدار کرد. در این دیدار که نماینده ولی فقیه دراستان سیستان و بلوچستان و برخی علما و استادان اهل سنت نیز حضور داشتند، درباره حوادث اخیر بحث و تبادل‌نظر شد.

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

روزنامه ابتکار نیز در تیتر اول خود به سراغ دیدارعلما در زاهدان رفته و می‌نویسد:

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذارد. وی همچنین قرار است با آسیب‌دیدگان حوادث اخیر دیدار کند. در روزهای گذشته نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می‌باشد و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد. ‌

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

روزنامه وطن امروز با تیتر «پیام همدلی در زاهدان» دیدار نماینده رهبر انقلاب از این شهر را مورد بررسی قرار داده و نوشته است:

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در دیدار با جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی زاهدان گفته است که در مدت اخیر حوادثی در استان سیستان‌وبلوچستان رخ داد که خاطر رهبر معظم انقلاب را مکدر کرد و پیرو ارائه گزارشات حوادث اخیر محضر رهبر معظم انقلاب، نظر ایشان بر این بود هیاتی به استان اعزام شود که سلام رهبری را به مردم استان برسانیم و ضمن اعلام اندوه و ناراحتی ایشان از حوادثی که اتفاق افتاده، تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با شخصیت‌های استان و گروه‌های مختلف در میان بگذاریم و از عزیزانی که در این حوادث شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند، دلجویی کنیم.

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

روزنامه ایران نیز با در تحلیلی دیدار نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی از زاهدان را «سفیر برادری» خوانده و نوشته است:

سیستان و بلوچستان نیز همچون بسیاری دیگر از نقاط کشور از کاستی‌های جدی رنج می‌برد؛ اما مسأله اینجاست که برخی از جریان‌ها و رسانه‌های خارجی، تلاش می‌کردند تا ضمن اخلال در مسیر توسعه استان بر فتنه مذهبی به عنوان محور مخالفت با جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری کنند. کج سلیقگی، موقع نشناسی و اظهارات دور از درایت برخی از چهره‌های ارشد مذهبی استان نیز به این فضا دامن زد و به جای اینکه آبی بر آتش باشد، بر فتنه ایجاد شده می‌دمید. بر همین اساس سفر هیأت عالی رتبه سیاسی و حوزوی به سیستان و بلوچستان را می‌توان خط پایانی بر این فتنه مذهبی ارزیابی کرد؛ هیأتی که به نظر می‌رسد وجه همت و رویکرد اصلی آن در این سفر، همان نگاهی است که رهبر انقلاب نسبت به سیستان و بلوچستان دارند.

این روزنامه در ادامه نوشته است:

نخستین سفر استانی آیت‌الله رئیسی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، به این استان بود؛ آن هم روستای مرزی ملاعلی. رئیس جمهور در این سفر که با گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم همراه بود، بر حل مسأله آب منطقه تأکید کرد و اساساً تدبیری به نام ایجاد نیروگاه خورشیدی خانگی نیز در همین سفر دنبال شد. در ادامه همین رویکرد ویژه دولت به سیستان و بلوچستان، پنجشنبه گذشته در سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان، دو طرح مهم صنعتی و اقتصادی افتتاح شد؛ کارخانه سیمان تیس راسک و راه آهن خاش-زاهدان که این راه‌آهن قطعه‌ای از راه آهن بزرگ‌تر چابهار به زاهدان است. مخبر در این سفر به ظرفیت‌های توسعه‌ای گسترده این استان اشاره کرد که مورد توجه جدی دولت است.

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

با وجود استقبال روزنامه‌های مختلف از حضور نماینده رهبر انقلاب در زاهدان، روزنامه رادیکال هم‌میهن سعی دارد آتش اغتشاشات و ادامه اقدامات تروریستی در زاهدان را روشن نگه دارد!

این روزنامه به نقل از عبدالله رمضان‌زاده نوشته است:

مردم سیستان و بلوچستان از تبعیض اعتقادی رنج می‌برند و این استان محرم‌ترین استان کشور است. ظاهراً در این استان نیروی خارجی فعالی وجود ندارد و اما در باطن وجود دارد؛ امارت از زمان تأسیس روی این استان حساس بوده و فعالان بلوچ تجزیه طلب در آنجا حضور دارند!

ادعای عدم حضور نیروی تروریستی در ماجراهای سیستان و بلوچستان در حالی از سوی یکی از اعضای هسته سخت اصلاحات مطرح شده است که پیش از این گروهک جیش‌الشیطان(عدل) در یک بیانیه رسمی مسئولیت حمله به اماکن دولتی و ترور را برعهده گرفته است، در یکی از فیلم‌های منتشر شده در این استان، عامل حمله کننده به بانک نام معدوم ریگی را برده و او را رهبر این غائله معرفی می‌کند. انتقال خط عملیاتی تروریست‌ها از داخل به خارج توسط اصلاح‌طلبان با هدف سفید شویی گروه‌هکی در خود پیام‌های روشنی دارد.

 پیش از این سعید حجاریان تئورسی اصلاحات گفته بود که اگر دولت مطلوب او رأی نیاورد، شهرهای مرزی مسلح خواهند شد. سعید حجاریان در تیرماه ۱۳۹۷ در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود که ممکن است، مردم جملگی اصلاح‌طلبان را پس بزنند و میان هسته سخت پالایش شده و دیگر اصلاح‌طلبان تمایزی نگذارند. اصلاح‌طلبان در صورت قرار گرفتن در چنین وضعیتی باید سیاست‌های خود را به‌تعبیر مولانا از دهان غیر مطرح کنند. اگر در گذشته تروریست‌ها در وبلاگ ترویج خشونت می‌کردند این روزها نماینده آنها در تهران با «زبان غیر» این مسئولیت را بر عهده گرفته است!

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

دستور ادامه آشوب توسط مدیر دولت روحانی

اشرف بروجردی فعال اصلاح طلب که در دولت روحانی نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و رئیس کتابخانه ملی بود در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است:

 مردم اعتراض خود را همچنان ادامه خواهند داد و از خواسته‌های خود کوتاه نمی‌آیند، این حاکمیت است که باید خود را به مردم اثبات کند. ادامه این وضعیت برای حاکمیت مخاطره‌آمیز است، چرا که مردم راه خود را شناخته‌اند. کسانی که مجری سیاست‌های نظام هستند، تصمیم‌سازی می‌کنند و در کل مسوولان کشور، باید در گفتار، منش و عمل نشان دهند که حرف مردم را شنیده‌اند و تغییر کرده‌اند.

این فعال اصلاح طلب در ادامه گفت:

باید سیاست چماق و هویج کنار گذاشته شود و سیاست اقناع عمومی و مشارکت بالای شهروندان در پیش گرفته شود... من هم معتقدم که پیگیری مطالبات در یک چنین برهه تاریخی بسیار دیر است، مردم حق دارند اعتماد کافی به سیستم نداشته باشند؛ بنابراین اینجا باید یک «اگر» بکاریم و آن اینکه اگر متولیان امر به واقع قصد شنیدن صدای مردم و اصلاح امور را داشته باشند، در اولین گام باید تصمیم و عزم و اراده خود را به صورت عملی نشان دهند. حاکمیت باید به سمت اقناع عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کنند.

بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب دو موضوع را تعمداً سانسور می‌کنند. یکی نقش دشمن و در رأس آن آمریکا در مشکلات موجود و دیگری محکوم کردن اغتشاشات و آشوبگری در داخل کشور است. خانم بروجردی و همفکران وی به این سؤال پاسخ نمی‌دهند که با کسی که گلوی پلیس را پاره کرده و مأمور حافظ امنیت را آتش می زند و همچنین با کسی که طلبه بسیجی را شکنجه کرده و یا تروریستی که در حرم شاهچراغ به زنان و کودکان حمله می‌کند، باید گفتگو کرد!؟

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

مسابقه تباهی میان دو رسانه تروریستی

روزنامه فرهیختگان امروز به سراغ درگیری رسانه‌ای میان دو رسانه لندن نشین یعنی بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال رفته و نوشته است:

بعد از دوره‌ای با تأسیس منوتو و ایران‌اینترنشنال که هم از جهت محتوایی جذب مخاطب کرد و هم از جهت مالی شرایط بهتری داشت (دو سه‌برابر دستمزد می‌داد) و توانست بسیاری از همکاران بی‌بی‌سی را جذب کند، بی‌بی‌سی برای اینکه ادامه موجودیت دهد و در مسابقه با منوتو و ایران‌اینترنشنال تازه‌تاسیس عقب نماند، راه خود را از «مقابله با تباهی» به «مسابقه با تباهی» تغییر داد. این تلاش در چند ماه اخیر بسیار آشکارتر شده است.

چه کسی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در تهران است؟ / استقبال مدیر روحانی از ادامه اغتشاشات خیابانی!

فرهیختگان در ادامه نوشته است:

 تقریباً در هیچ برنامه‌ای نمی‌بینید موازین قطعی بی‌بی‌سی اصلی در تعادل طرح دیدگاه‌ها رعایت شود. نه‌تنها در این امر بلکه در پوشش خبری هم این‌طور نیست که بگوید کسانی که معترض هستند همه معصوم و علیه‌السلام نیستند و کسانی که مخالف این افراد هستند هم صدایی دارند. یا مثلاً باید صدای افرادی که انتقاد ملیح و نه بنیادین دارند هم شنیده شود. این به‌نوعی کار را تبدیل به تعرض رسانه‌ای و رفتار غیربی‌طرفانه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ایرانی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    20 5
    بیشترین کسی که از اغتشاشات درایران ذوق مرگ شده محمدبن سلمان
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      31 3
      تا اصلاح طلب هست فتنه و آشوب و تحریم هم هست افساد طلبان بانیان وضع موجودند و باید پاسخگو باشند.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      20 3
      دار و دسته هاشمی و روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و فرهنگ دینی مردم آوردند که مغول ها نیاوردند اشرف بروجردی بهتره ساکت باشد.
    • دامغانی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      15 2
      البته در کنار محمد بن سلمان باید اسم اشرف بروجردی را هم میاوردی. اصلاحطلبها با اگاهی این مشکلات واشوبهارا در هشت سال ریاست خودشان برنامه ریزی کرده بودند که حالا با وقاحت تمام اینگونه پرگویی می کنند
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      16 5
      اشغال طلبها چرا نمیمیرند؟ چرا هزینه نمیدهند؟ خدایا یه طوری شده که امر به معروف هم میکنی، بهت لگد میزنن و میکشنت. مثل حضرت نوح به درگاهت دعا میکنیم اینها رو نابود کن... همه شون رو یه جا جمع کن، خسف کن. دفنشون کن. بحق محمد وآل محمد. چون فقط لجبازی میکنن و اصرار بر گناه و گناه علنی. ایهاالناس بیدار شوید. گناه میکنن، انگار نه انگار؟! مگه میشه؟ صبر خدا هم حدی داره...
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      4 1
      خب بی لیاقتی در انجام مسولیتها همین نتیجشه
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      8 1
      اشرف یا احمق ؟ اون از اشرف پهلوی ،اون از اشرف رجوی اینم از اشرف بروجردی
  • حسن IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    26 5
    بوی تعفن اصلاح طلب ها همه جا را گرفته
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 7
      اصلاحطلبها که نمیخوان حکومت رو براندازی کنن ، به جای شعارها و حرفهای تکراری و فلسفه بافی ، بگید مشکل شما دقیقن با اصلاحطلبها چیه ؟
  • سید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    17 2
    فرصت طلبی و سهم خواهی اصلاح طلبان ته..ع آور از نظام در هنگامه فتنه ها و دمیدن بر آتش تفرقه در جهت استفاده از فرصت آن برای تبلیغات انتخابات آینده حقیقتاً شرم آور و مشمئز کننده است!!!
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 9
      انتخابات ؟؟!! چی هست؟؟
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 2
      به 21:43 ـــ هیچ چیز ! با تو نبودیم ! تو قلیانت را بکش !!!!!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    14 2
    خط استمرار آشوب رادر جناح اصلاحات و شورای عالی امنیت ملی جستجو کنید .
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      6 9
      همه مقصرن غیر از ما !!!!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    16 3
    اف بر اشرف بروجردی آشوبگر ..
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      6 7
      جواب داری یا راه حل داری یا بلدی مشکلات رو حل کنی ، جواب بده ،الکی اف اف نکن
  • مرادی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    12 3
    اصل ونسب اصلاح طلبان همان اغشاشگران خیابان هستند که دست به تخریب و سربریدن و سوزاندن پاسداران امنیت می زنند و خودشان را کل ملت ایران حساب کرده اند .ملتی که در روز۱۳آبان درصحنه بودند را نمی بینند و یا جز ملت حساب نمی کنند خلاصه صحنه گردان تمام اغشاشات و تحریم ها همین اصلاح طلبان هستند که چند نفر ارازل اجاره ای و عده ای فریب خورده و تعدادی سلیبریتی مریض احوال را ملت قلمداد می کنند و آشکار هست که مجرم اصلی همین طیف اصلاح براندازست اما من نمی فهمم مماشات تا کی؟
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 6
      نمیشه روی تعداد طرفداران هر طرف قضاوت کرد
  • Mohamad IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 2
    بعنوان یه فرهنگی من به مرگ شما تشنه ام
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 4
    افساد طلبان همان جیش الظلم هستند
  • عاشق ایران DE ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    10 1
    سرکار خانم اصلاح طلب، در واقع اون جوونها که به خیابون آمدند نباید در زندان باشند بلکه امثال شماها باید در زندان باشند که هیزم زیر آتش میگذارید و جوانی که هیجانی است را به خیابان می کشید. آخه شما با این همه ادعا در مدت هشت سال روحانی چه کار مثبتی انجام دادید که الان توصیه و نصیحت میکنید.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 4
      خوبه ، مشغول اصلاحطلبها باشید
  • قمی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 2
    این حامیان اغتشاش نبابد احساس ضعف در دستگاههای امنیتی قضایی کنند لذا باید با آنها برخورد شود ولو توسط اطلاعات سپاه
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 3
      چی؟؟
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      احسنت
  • علی افصحی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    6 0
    برای اولین بار شهید لاجوردی از چهره منافقین چپ های قدیم و راست های وحشی و اختلاسگر و دزد اصلاح طلب آمریکایی پرده برداری کرد در آن. زمان اما بسیاری با تردید به این دیدگاه شهید نگاه کردند اما با گذر زمان تحلیل آن شهید زجر کشیده در زندان های شاه جلاد ، شفاف تر و صریح تر شده و می شود به ویژه پس از فتنه هشتاد و هشت و بالاخص در این فتنه ترکیبی اراذل و اوباش اخیر که به روشنی نشان داد فرق بین امثال اشرف بروجردی ، حجاریان، زیدآبادی و.. با ضد انقلاب دریده خارج کشور فقط مکانی است یعنی اگر پای شکوری راد ، زیدآبادی و... هم به خارج از کشور باز شود همان اراجیف اصلاح طلبان مزدور خارج از کشور را بلغور خواهند کرد. با یک آمار ساده می توان به وضوح دید هم مزدوران بی حیای در خدمت رسانه های فارسی زبان و هم مثلا کارشناسان و تحلیل گران به شدت کم سوادشان همه اصلاح طلبند از ملی مذهبی ها گرفته تا دفتر تحکیم وحدت ، مشارکتی و .. پس مهملات این منافقان داخل کشور هیچ ارزش و اهمیتی ندارد.از همین حالا هم بدانند در سپهر حکمرانی ایران اسلامی دیگر جایی نخواهند داشت.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 3
      چی میگی ؟ اگه جایی نخواهند داشت چیطور میگید نه تنها الان بلکه در طی ۲۰ سال گدشته هم در همه سطوح مدیریتی بودند و هستند ، اگر میتونستید برشون دارید که برداشته بودید ، چرا حوالش میدید به اینده ؟
  • ناشناس IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    6 0
    خانم بروجردی دولت های مورد حمایت شما بخصوص دولت فریدونی چه نقشی در بی اعتماد سازی مردم به نظام داشتند؟ می توانید چند مورد نام ببرید یا برایتان نام ببرم؟ می دانید اگر نظام بخواهد اعتبار بقول شما از دست رفته اش را بر گرداند باید اول از همه چه کار کند؟ اگر این را هم نمی دانید باز برایتان بازگو کنم؟ بزرگترین اشتباه نظام مماشات و چشم پوشی از مجازات خائنین به مردم و مجرمینی است که در دار و دسته شما افساد طلبان زیاد وجود دارند. حیف و صد حیف که قانون عدل الهی در مورد خواص فاسد و خائن در این کشور اجرا نمی شود. ولی بدانید خداوند متعال فرموده است ( انا من المجرمین منتقمون ) . چقدر دلم می خواهد روز انتقام خداوند را از فریدون ، عباس آخوندی ، بیژن زنگنه ، تاجزاده و ... _ بقیه را خودتان می دانید _ بزودی ببینم ان شا الله. یا مولانا یا صاحب الزمان ادرکنا و اغثنا .
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      ستون به ستون فرجه
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 0
    اشرف بروجردی و امثالهم جوش خودشون رو میخورن خودشون رو نماینده معترضین جا میزنن برای انتخابات مجلس اینده و دستیابی دوباره به گلوگاههای اقتصاد کشور برنامه دارن
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 1
    دوستی که از حد بگذرد مولوی عبدالحمید و وهابیان خیالات باطل به سرشون میزنه.چرا مسولین نظام به بدیهی ترین مشکلات سیستان و بلوچستان علی رغم اطلاع از انها رسیدگی نمیکنند.
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 2
      بلاخره نفهمیدیم ، عبدالحمید مقصره یا مسیولانی که مشکلات سیستان رو برطرف نکردند
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 0
    اقاي رمضان زاده از أعضاء دولت خاتمي جزو كساني است كه در تقسيم كردستان اظهار نظر كرده بود و خواستار جدايي كردستان از ايران شده، با اين تفكر ايشان در دولت جمهوري اسلامي سمت كليدي داشته ، بايد الان در شيپور اشوب بدمد!! اين افراد بايد بتونشان بر ملا شود تا مردم بدانند وطن فروشند تا هموطن
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      3 1
      مردم خودشون راست و درست را تشخیص میدهند
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    6 0
    قابل توجه خانم اشرف بروجردی و دیگر دوستان اصلاح طلبشان محبت که از حد بگذرد احمق خیال بد کند حالا حکومت اینقدر شما را آزاد گذاشته که هر غلطی دلتان می خواهد میکنید و هر چرندیاتی که از دهانتان بیرون بیاید اظهار می کنید اگر شما در کشورهایی که اربابانتان با معترضین خودشان رفتار می کنند شما هم بودید یا باید نوکری محض می کردید یا دهانتان را خرد می کردند و همچون تصاویری که از برخورد با معترضانشان می کردند با شما هم همان کار را می کردند قدر این آزادی را نمی دانید تا به اوین منتقل شوید واقعا لیاقت آزادی ندارید بروید به درک
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 1
    افسادطلبان چهل ساله که ریشه دوانده اند در ارکان نظام. شوخی نیست این موضوع. لازم نیست مردم اونا رو انتخاب کنند، مجریان دستورات و منویات اونها در همه جای کشور حضور دارند. دولت جدید مگه تا چه حد می تونه عوامل رو تغییر بده؟! تعداد بسیاری باقی می مانند کما اینکه باقی مانده اند. همه جا هم هستند. در هر سه قوه. در همه شهرها و روستاها حتی. صحبت از ۳۲ سال حکمرانی در کشوره. به این سادگی نمیشه با این جماعت برخورد کرد.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 0
    وضعیت نابسامان اخلاقی امروز در کتابخانه ملی نتیجه سیاست های اشرف بروجردی است کاش دست از سر انقلاب بردارید.
  • خودم IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 0
    اشرف بروجردی کدوم نادونیه دیگه؟ این زنی که شاخ شده؟ چقدر این نظام واقعا مظلومه؟
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      2 0
      آخی ،
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 0
    هرکدوم ازین افساد طلبان قولو وعده ای ازغربیها گرفته اند .اما کور خوندند غربیها همواره ازدیگران بعنوان گاو شیرده استفاده میکنن
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    6 0
    دیگه نگین اصلاح طلب تو رو خدا بگین آشوب طلب دزد طلب اختلاس طلب رانت طلب نفاق طلب ویرانی طلب جنگ طلب اراذل اوباش طلب صهیونیست طلب تجزیه طلب نابودی طلب برهنه طلب پوچی ووهیچی طلب بیشرف طلب غرب طلب کفتار طلب گاو طلب ابلیس طلب واااااااااااااااااااااای کممممممممممممک ما مردم ایران رو نجات بدین از دست این جاسوسین صهیونیست ها
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 0
      احسنت اشرف بروجردی بسه آخر عمری دست از نفرت پراکنی بردار توبه کن
  • یاور IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    5 0
    به چه دلیل موجهی این روزنامه های اغتشاشگران اجازه چاپ دارند؟ از پول مردم بر علیه خود مردم استفاده می‌کنند. بچه ۱۶ ساله که توسط این آقایان تحریک شده و به خیابان می‌رود چیست ؟ عامل و اصل را بگیرید نه بچه های احساساتی در خیابان. فساد طلبان عامل هستند .. عامل دشمن در داخل
  • خسرو IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 2
    دولت سیزدهم هر کاری که میکند زیر بنایی میباشد و فعلا مثل گذشته از رانتخواری و مسائل سربند کردن مردم وجود ندارد با وجود خالی تحویل گرفتن خزانه و کلی قرض در حال حاضر خزانه رو به بهبودی است و اصلاح طلبان دارند به هر قیمتی شده با گول زدن افکار عمومی دوباره به قدرت برگردند و مدیران دو تابعیتی فرار کرده به خارج بهمراه خانواده را برگردانند و ایندفعه چنان خزانه و معادن و همه مراکز در آمد زا را با راهنمایی انگلیسی ها نابود خواهند کرد و خدا کند مردم گول حرفهای قشنگ و آمارهای تخریبی برای دولت آقای رئیسی را نخورند که اگر اینطور شود همه ما بدبخت شده ایم و برای دهها سال کمر کشور راست نخواهد شد همانطور که تورم بخاطر چاپ ده برابری نقدینگی توسط روحانی تا سالها ادامه خواهد داشت و هیچ دولتی نمی تواند جلو آنرا بگیرد و چون آقای رئیسی نجیب میباشد این موضوع را مستقیما به مروم نمی گوید و از او میخواهیم که این مهم را در هر مصاحبه مطرح کند
  • خسرو IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 1
    دولت سیزدهم هر کاری که میکند زیر بنایی میباشد و فعلا مثل گذشته از رانتخواری و مسائل سربند کردن مردم وجود ندارد با وجود خالی تحویل گرفتن خزانه و کلی قرض در حال حاضر خزانه رو به بهبودی است و اصلاح طلبان دارند به هر قیمتی شده با گول زدن افکار عمومی دوباره به قدرت برگردند و مدیران دو تابعیتی فرار کرده به خارج بهمراه خانواده را برگردانند و ایندفعه چنان خزانه و معادن و همه مراکز در آمد زا را با راهنمایی انگلیسی ها نابود خواهند کرد و خدا کند مردم گول حرفهای قشنگ و آمارهای تخریبی برای دولت آقای رئیسی را نخورند که اگر اینطور شود همه ما بدبخت شده ایم و برای دهها سال کمر کشور راست نخواهد شد همانطور که تورم بخاطر چاپ ده برابری نقدینگی توسط روحانی تا سالها ادامه خواهد داشت و هیچ دولتی نمی تواند جلو آنرا بگیرد و چون آقای رئیسی نجیب میباشد این موضوع را مستقیما به مروم نمی گوید و از او میخواهیم که این مهم را در هر مصاحبه مطرح کند
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    باز که حضرت اشرف افاضات فرمودند یه مدت خبری ازش نبود
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    4 0
    شما اصلاح طلبان تنها امید دشمنان در داخل ایران هستید. راستی حضرت اشرف از آقازاده تون که مقیم انگلستان هستند چه خبر
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      محمد خاتمی میدونید دیروز چی گفته ؟
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 1
    افسادطلبان چهل ساله که ریشه دوانده اند در ارکان نظام. شوخی نیست این موضوع. لازم نیست مردم اونا رو انتخاب کنند، مجریان دستورات و منویات اونها در همه جای کشور حضور دارند. دولت جدید مگه تا چه حد می تونه عوامل رو تغییر بده؟! تعداد بسیاری باقی می مانند کما اینکه باقی مانده اند. همه جا هم هستند. در هر سه قوه. در همه شهرها و روستاها حتی. صحبت از ۳۲ سال حکمرانی در کشوره. به این سادگی نمیشه با این جماعت برخورد کرد.
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 2
      همین افساد طلبها که الان طرفدار شما شدن که
  • خلیل IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    5 0
    انحصار طلبان (اصلاح طلبان) پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در ایران هستند .
  • عباس IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    خانم بروجردی به زندگیت برس تو را چه به سیاست
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 3
    اصلاحطلبها رسمن گفتن برانداز نیستن . جریان چیه
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      2 0
      توهم باورکردی براندازنیستن اصلاحات بایکلمه دروغ گفتن؟؟ اینامنافقینی هستن ک هرزمان مشکلی پیش میادبرای کشورخودشون رانشون میدن وازاب گل الود میخوان ماهی خودشون رابگیرن ونمک روزخم کشور میپاشن. توبه گرگ مرگ است!!
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      البته منم در تمام عمرم با اصلاحطلبها مخالف بودم و معتقدم نباشن بهتره ، مملکت قفل شده بود
  • كارشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 0
    اشرف بروجردي اسم تو مرا به ياد پادگان اشرف و زن رجوي و خواهر شاه معدوم مي اندازد.
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    بامزه است که عده ای دسیسه می‌کنند و کسی با آنها کاری ندارد . اصلاح طلبهای خبیث
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      از موقعی که اصلاحطلبها از قدرت پایین اوندن ، چشم و گوش ملت بازتر شده
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    ای خانم بروجردی چرا برای حمایت از زن زندگی آزادی هم رنگ رفقای مورد حمایتت نمیشود. از خودت شزوع کن تا ممعترضان باور کنند که شما حامی آنان و خواسته های آنان هستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس