تروریست ها در ادلب

مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تروریست‌ها در تدارک استفاده از سلاح‌های شیمیایی در ادلب هستند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «فادیم کولیت» معاون رئیس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه اعلام کرد که تروریست‌ها برای حمله شیمیایی به نقاط مسکونی در جنوب ادلب  آماده می شوند.

وی در ادامه افزود:« طی چند ماه از منابع مختلف خبرهایی در مورد آماده شدن تروریست‌های « جبهه النصره» برای استفاده از مواد سمی در جنوب ادلب و منطقه کاهش تنش هستند دریافت شده است.»

بر اساس این گزارش، تروریست ها قصد دارند با همکاری گروه تروریستی موسوم به «کلاه سفیدها» صحنه سازی « حمله شیمیایی» را در خطوط تماس مناطق مسکونی در «کانسافرا و کدورا»  به انجام برسانند.

تروریست‌ها قصد دارند از مراکز پزشکی محلی نیز برای این صحنه سازی استفاده کنند و نیروهای دولتی را متهم به استفاده از مواد سمی علیه ساکنان غیرنظامی کنند.

در طول سال‌های گذشته،گروه‌های تروریستی بارها از طریق هماهنگی با گروه تروریستی موسوم به کلاه سفیدها و به دستور آمریکا و سرویس اطلاعاتی ترکیه و برخی از کشورهای غربی از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده اند تا ارتش سوریه را به استفاده از این سلاح‌ها متهم کنند.

 دولت سوریه بارها اعلام کرده که هیچگونه سلاح شیمیایی در اختیار ندارد و از این سلاح‌ها استفاده نمی‌کند.‎

دمشق بارها با ارسال نامه‌های مختلف به شورای امنیت از آمادگی گروه‌های تروریستی در ادلب و حومه لاذقیه و حلب برای استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان خبر داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اینارو بزنید به اسرائیل
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    چه جالب. تروریستها همیشه هدف سلاح شیمیایی قرار میگیرن!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس