کد خبر 1430955
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چرا برخی از مدعیان اصلاحات جرأت نمی‌کنند علیه داعش و جنایت وحشیانه آنها در حرم حضرت شاهچراغ‌(ع) موضع بگیرند؟!

گفتم: البته یکی از سران فتنه خیلی زحمت کشیده و نوشته، باید از اعتراض همراه با خشونت پرهیز کرد! انگار جنایت داعش در قتل‌عام زائران فقط یک اعتراض خشن‌(!) بوده است!

گفت: ‌ای عوام ! مگر یادت نیست که مدعیان اصلاحات در مقابل اظهارات صریح نتانیاهو و شیمون پرز هم که آنها را سرمایه اسرائیل در داخل ایران نامیده بود، موضعی نگرفتند؟!

گفتم: از مدیر یک گاوداری پرسیدند؛ این گاوها مال کیست؟ گفت؛ گاوهای سفید را می‌گویی یا گاوهای سیاه را؟! گفتند؛ مگر با هم فرق دارند؟ گفت؛ البته که فرق دارند! گاوهای سیاه مال خودم هستند. پرسیدند؛ گاوهای سفید مال کیست؟ گفت؛ قول می‌دهید که به کسی نگوئید؛ گفتند؛ آره! قول می‌دهیم. گفت؛ آنها هم مال خودم هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 1
    بی حیایی و نفاق و وارونه جلوه دادن حقایق و مدعی و حق به جانب بودن بعد از کلی گند کاری در اداره امور کشور و خسارت زدن به کشور و ملت و تهمت و افترا و فرار رو به جلو از تخصصهای اصلی این جماعت هست.
  • سید IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    وقتی موضع گیری های برخی از علمای بصیر اهل سنت همچون ماموستا مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را با موضع گیری روحانیونی مانند خاتمی و روحانی و موسوی خوئینی و مهاجری در مورد اغتشاشات اخیر مقایسه می کنیم معنی شیعه انگلیسی خیلی خوب قابل فهم می شود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس