کد خبر 1433118
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: خبرگزاری فارس گزارش مستندی از دروغ‌های ۵ شبکه ضدایرانی «‌بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من‌وتو» تهیه کرده است.

گفتم: نتیجه چی بوده؟!

گفت: این گزارش مستند نشان می‌دهد که این ۵ رسانه فقط در فاصله ۴۶ روز درباره اغتشاشات اخیر بیش از ۳۸۰۰۰ خبر دروغ علیه ایران منتشر کرده‌اند.

گفتم: این گزارش مستند خبر خوشی هم در خود دارد و آن، اینکه کفگیر دشمن علیه ایران اسلامی به ته دیگ خورده است وگرنه اگر اخبار ایران به نفعشان بود به انبوهی از دروغ متوسل نمی‌شدند.

گفت: ایول! بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا و من‌وتو وابسته به جریان بهائیت است. دشمنان تابلودار مردم ایران.

گفتم: یارو خواب دید از دنیا رفته و در برزخ به هرکس به‌خاطر هر دروغی که گفته است یک سوزن می‌زنند! پرسید از بابای من چه خبر؟ گفتند؛ پدرت چند سال است که زیر چرخ خیاطی است و حالا، حالاها باید بماند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عوام IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    5 0
    دروغهایی که اینها میگویند انها را لایق جوالدوز و میخ طویله میکند نه سوزن از بس که این دروغها بزرگ هستند. گناه احمقهایی که دروغها را باور میکنند کمتر از گناه دروغگویان نیست. تا خر نباشد خرسوار هم نیست.
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    4 0
    بدترین چیز ایرانیهای بیشرفی هست که با این شبکه ها حتی به قیمت بدبخت کردن مردم کشورش چ با حجاب چه بی حجاب گام برداشته و همکاری میکنند. الان کودکان پروانه ای و کسایی که با انواع سرطانها و بیماریها دست و پنجه نرم میکنند بسیجی و پاسدار و... هستند؟؟؟ انشا.... خدا بدترین سرنوشت و زندگی رو برایشان بسازد
  • هاشمی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    5 0
    یادتون رفت به لیست روزنامه های اشغالطلب و توییت های خاتمی و عبدی و را اضافه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس