کد خبر 1429708
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
کیهان

گفت: از همه جریانات ضدانقلاب و اسلام و مردم ایران در آن اجتماع جمع شده بودند، از همجنس‌بازها و شیطان‌پرست‌ها و آزارگران جنسی و کومله و حزب دموکرات کردستان و سلطنت‌طلب‌ها ....

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه اعتماد نوشته است نباید گروه‌های اپوزیسیون که در برلین جمع شده بودند را تحقیر کرد!

گفتم: یعنی باید از آنها تقدیر کنی؟!

گفت: از همه جریانات ضدانقلاب و اسلام و مردم ایران در آن اجتماع جمع شده بودند، از همجنس‌بازها و شیطان‌پرست‌ها و آزارگران جنسی و کومله و حزب دموکرات کردستان و سلطنت‌طلب‌ها و پادوهای آمریکا و پناهجویان آفریقایی و اوکراینی و گروه‌های صهیونیست و بهایی‌ها و...

گفتم: تمامی آنها هم با پرچم‌ها و نشانه‌های مخصوص خودشان در آن تجمع شرکت کرده بودند و آشکارا به اسلام و انقلاب و مردم ایران و قرآن و مبانی دینی و... اهانت و فحاشی کرده بودند.

گفت: پس این روزنامه اعتماد چه می‌گوید؟! خجالت نمی‌کشد از همجنس‌بازها و شیطان‌پرست‌ها و بهایی‌ها و اهانت‌کنندگان به اسلام و... دفاع می‌کند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند؛ دَمر آب نخور، پرسید؛ چرا؟! گفتند؛ شرم و حیا و عقل و غیرتت از بین میره! پرسید؛ اینها که گفتی چی هست؟! گفتند؛ هیچی! بخور! با تو نبودیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 1
    آیا هیچ فتنه ای در این چهار دهه بلکه از مشروطیت تاکنون سراغ دارید که اصلاح طلبان ت...ع آور امروزی و یا اسلاف بی خردشان در آن به نحوی نقش نداشته اند؟! یا بانی و باعثش بوده اند و یا مشوق و محرکش و یا مجری و مزدورش!!!!
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 1
    اصلاح‌طلب = افسادطلب = اشغال طلب = کافر و منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس