کد خبر 1427786
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سردار سلامی فرمانده کل سپاه به آل‌سعود هشدار داد مراقب رسانه‌هایش باشد و از این طریق در امور داخلی ایران دخالت نکند وگرنه دودش به چشم خودشان می‌رود.

گفتم: ایول!‌... « ابو ارّه » حتماً پیام را گرفته است و می‌داند که سپاه با کسی شوخی ندارد.

گفت: آل‌سعود در کاخ شیشه‌ای نشسته است و می‌داند که اگر سنگ‌اندازی کند، به شدت آسیب‌پذیر است!

گفتم: ترامپ می‌گفت؛ مقامات آل‌سعود گاو شیرده آمریکا هستند، یعنی کاخ شیشه‌ای نیست بلکه «طویله شیشه‌ای‌»! است که گاوهای شیرده آمریکا در آن نگهداری می‌شوند!

گفت: فکرش را بکن که اگر آرامکو به تیر غیب گرفتار شود، چه خواهد شد؟ یک تیر و چند نشان خواهد بود، صادرات نفت عربستان مختل می‌شود و در حالی که غرب با بحران شدید سوخت روبه‌روست، کمبود سوخت برای غربی‌ها و مخصوصاً کشورهای اروپایی به قوزبالا قوز تبدیل می‌شود، قیمت نفت افزایش پیدا می‌کند و... 

گفتم: یارو دوتا کیسه پُر از شیشه را بار قاطر کرده بود و می‌خواست وارد شهر بشود. دروازه‌بان با چوبه‌دستی ضربه محکمی به یکی از کیسه‌ها زد و پرسید؛ بارت چیست؟! صاحب بار مادر مرده گفت؛ اگر یکی دیگه بزنی، هیچی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 1
      بابا حالمون رو بهم زدی با این جمله تکراریت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس