کد خبر 1434472
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: بیانیه جبهه اصلاحات درباره آشوب‌های اخیر را دیده‌ای؟!

گفتم: حتماً از بنزینی که روی آتش آشوب‌ها ریخته‌اند ابراز پشیمانی کرده و از ملت پوزش خواسته‌اند.

گفت: کجای کاری؟! تا حالا یک نمونه سراغ داری که مواضع این جماعت با مواضع دشمنان ایران تفاوت داشته باشد؟!

گفتم: پس بیخود نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌دانست! و مدعیان اصلاحات تاکنون جرأت نکرده‌اند آن را تکذیب کنند!

گفت: بیانیه آنها را بخوان! دقیقاً همان مواضع آمریکا و اسرائیل بعد شکست آشوب‌ها را تکرار کرده‌اند! به مشکلات اقتصادی اشاره کرده‌اند ولی به روی خود نیاورده‌اند که این مشکلات ساخته خودشان بوده است! از فساد نوشته‌اند و انگار نه انگار که بیشتر مفسدان اقتصادی از هم‌حزبی‌های خودشان بوده‌اند. درباره بی‌توجهی به انتقادات مردم نوشته‌اند و یادشان رفته که منتقدان را با فحش و ناسزاهایی نظیر برو به جهنم! لات، جیب بر، بی‌سواد و... پاسخ می‌دادند! یک کلمه هم درباره جنایات آشوبگران و اعتراف اسرائیل و آمریکا و انگلیس به دست داشتن در این جنایات وحشیانه ننوشته‌اند! و...

گفتم: یارو می‌گفت به درجه‌ای از ترقی رسیده‌ام که برای خودم داستان‌های دروغ و خنده‌دار تعریف می‌کنم و تازه آخرش هم به خودم میگم؛ راست میگی؟ بگو تو بمیری؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    7 0
    فتنه ۸۸، اوج توان دشمنان بود، فتنه اخیر با رفع برخی از کمبودهای سال ۸۸، شروع شد و مشخص بود که اینها هیچ راهی جز توسل به خشونت و قتل و ترور نخواهند داشت، آخه مگه میشه زن رجوی، ببخشید صیغه ترکی فیصل و کومله و پژاک و بهایی ها و داعشی ها با هم جلسه داشته باشند و از درون آن جلسات، دمکراسی خارج شود ؟ اینها دستشان به خون ملت آغشته است، زن ، زندگی، آزادی همه اش فریب آدمهای ساده لوح است. چقدر ماه میتونه پشت ابر پنهان باشه؟
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    این آتش بیاران اگر قانونی برای برخورد وجود ندارد با طرح چند فوریتی بگذرانند نوشته اید چگونه سابفه مشعشی دارند و هنوز با کردارشان بر نقش خود بعنوان عمال و رفیق اصرار دارند نمیدانم فردا تاریخ به مسئولان مربوطه ایراد نمیگیرد
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    4 0
    انشاالله دشمنان این اب و خاک بمیرند.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    5 0
    نکبت تر از اسلاح طلبان مفلوک و غرب لیس تو داخل ایران نیست. ولی در خارج از ایران هست. مثلا اروپا (بخصوص انگلیس و آلمان) هرکدوم برا خودش یه پا باغ وحشه.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    عالی
  • CA ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    و جالب اینجاست که هر زمانی که اصلاحطلب‌ها در قدرت نیستن اغتشاش میشه. ما همه‌ش میگیم دشمن خارجی درحالیکه فتنه گر اصلی و اسب تروای آمریکا و رژیم صهیونیستی داره آزادانه فتنه میکنه.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    یک دولت دست پاک اومده سر کار نون همه اصلاح طلبا آجر شد دزدی های انها رو شد مفسدین انها روانه زندان شدند دارننننند میسوزند نسوزوننند چکار کنند آشوب به پا نکننندچکار کنند بلاخره باید یک خاکی توسرشون بریزند ای اصلاح طلب بسوز که خوب می سوزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس