کد خبر 1429976
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه داری آمریکا امروز اعلام کرد که بسته جدیدی از تحریم‌ها را ایران وضع کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرگزاری رویترز اعلام کرد که وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی چند فرد و نهاد ایرانی دیگر را در لیست تحریم های خود قرتار داده است.

بر اساس اعلام این رسانه، ۱۴ مقام و ۳ نهاد ایرانی از سوی دفتر کنترل دارائی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) به بهانه مشارکت در سرکوب اغتشاشات و قطع اینترنت مورد تحریم قرار گرفتند.

فهرست کامل تحریم‌ها به شرح زیر است:

محمد کاظمی

عباس نیلفروشان

حسین مدرس خیابانی

احمد شفاهی

هدایت فرزادی

سید حشمت الله حیات الغیب

حیدر پسندیده

مراد فتحی

مرتضی پیری

سید مجتبی مصطفوی

فرزین کریمی مزلقانچای

محمد حسین خسروی

محمدرضا استاد

بر اساس این بیانیه، نهادهای هدف تحریم های آمریکا نیز عبارتند از:

زندان بوشهر

آکادمی راوین

شرکت سامانه گستر سحاب پرداز

در این ارتباط، یک نشریه آمریکایی روز گذشته از تصمیم دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران در حمایت از اغتشاشات خبر داده بود.

نشریه پولیتکیو ادعا کرده بود که از سوی برخی فعالان درخواست هایی به بایدن برای تغییر نظام در ایران ارائه شده اما بایدن و دستیارانش تمایلی در این خصوص ندارند!

یک مقام وزارت خارجه آمریکا رویکرد دولت بایدن در این خصوص را یکپارچه اعلام کرد و افزود که در این خصوص چند دستگی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس