حمله ترووریستی به شاهچراغ

در ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه ۴ آبان ماه، یک فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ(ع) به داخل حمله کرد.

به گزارش مشرق، در ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کردند و به سمت زائران رگبار گلوله بسته اند.  

برخی منابع غیر رسمی اسلحه مهاجمان را کلاشینکف اعلام کرده اند و همینطور خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌اند.

در پی این حمله تروریستی تاکنون ۹ نفر شهید شده‌اند.

همچنین دو نفر از تروریست‌ها دستگیر شدند و یک نفر نیز تحت تعقیب نیروهای امنیتی است.

طبق گفته شاهدان عینی ، تروریست با خودرو پژو به سمت حرم شاهچراغ رفتند و از درب ۹ دی _ورودی باب الرضا-  اتفاق افتاده است. وارد شدند و خادم‌ها و زوار آن ورودی را به رگبار بستند.

طبق یک‌سنت قدیمی شب‌های پنجشنبه بسیاری از مردم شیراز برای زیارت به حرم شاهچراغ می‌روند.

 عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز با ۱۳ شهید و ۲۱ مجروح/ دو تروریست دستگیر شدند/ عامل حادثه تروریستی عنصر تکفیری- وهابی است +عکس

افزایش تعداد شهدا و زخمی ها

ایرنا نوشت: آمار شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ علیه‌السلام شیراز به ۱۵ تن رسید. تعداد زخمی های حادثه تروریستی تکفیری حرم شاهچراغ به ۲۵ نفر رسید.

گفته شده یک زن و دو کودک هم جزو این شهدا هستند.

هنوز از کشته ها و زخمی ها آمار دقیق در دست نمی باشد.

منبع آگاه امنیتی: عامل حادثه تروریستی شاهچراع، عنصر تکفیری- وهابی است

یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شاهچراغ، عنصر وهابی- تکفیری است که با سواستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به اقدام تروریستی زده است.

مجروحین به ۴۰ نفر افزایش پیدا کرد

معاون امنیتی استاندار فارس گفت: تعداد مجروحین ۴۰ نفر بوده است.آمار دقیق را تا ساعتی دیگر اعلام خواهیم کرد.

 عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز با ۱۳ شهید و ۲۱ مجروح/ دو تروریست دستگیر شدند/ عامل حادثه تروریستی عنصر تکفیری- وهابی است +عکس

جزئیات بیشتر از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

تروریست‌ها که از عناصر گروهک‌های تکفیری هستند از باب‌الرضا وارد حرم شاه‌چراغ شده‌اند و وارد صحن حضرت معصومه (س) شده‌اند و سپس خود را به شبستان اصلی حرم نیز رسانده‌اند.

بررسی‌های خبرنگار نشان می‌دهد نیروهای انتظامات حرم نیز در این حمله تروریستی هدف قرار گرفته‌اند.

تروریست‌هایی که به حرم شاهچراغ حمله کردند، ایرانی نیستند

یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی به همراه نیروهای امدادی وارد محوطه حرم شده است.

 عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز با ۱۳ شهید و ۲۱ مجروح/ دو تروریست دستگیر شدند/ عامل حادثه تروریستی عنصر تکفیری- وهابی است +عکس

فرد تروریست زخمی شده و در حال بازجویی است

فرمانده انتظامی استان فارس درخصوص این حادثه گفت: به وقت اذان مغرب یک تروریست با ورود به صحن تعدادی از زوار را شهید و زخمی کرد.

وی افزود: فرد تروریست زخمی شده و پس از دستگیری در حال بازجویی است. شواهد و تصاویر دوربین‌ها نشان می‌دهد فرد مهاجم یک نفر بوده است.

اولین آمار رسمی در شهدا و مجروحین حادثه تروریستی

سخنگوی اورژانس کشورگفت: در حادثه تروریستی شاهچراغ تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۲۱ نفر مجروح شده‌اند که حال ۲ نفر وخیم است

دستور اکید داده شده است که اسامی مجروحین و شهدا پس از بررسی در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر شود.

دومین تروریست هم دستگیر شد

نفر دوم تروریست ها در گوشه ای از حرم مخفی شده بود که هم اکنون دستگیر شد. تردد به سمت شاهچراغ ممنوع است.

به گزارش مشرق، اورژانس از مردم شیراز خواست برای امدادرسانی سریعتر نیروهای امدادی به مجروحان حمله تروریستی از تجمع در نزدیکی حرم شاهچراغ علیه‌السلام خودداری کنند.

به گفته منابع مطلع در اورژانس کشور، تجمع مردم مانع امداد رسانی سریع شده و اورژانس از مردم درخواست کرده است محل حادثه را تخلیه کنند.

جزئیاتی از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ از زبان یکی از مجروحان

روایت یکی از خادمان شاهچراغ علیه‌السلام از حادثه تروریستی امروز

پیام دکتر قالیباف در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ

دکتر محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت. (متن کامل پیام)

ضارب هنوزصحبتی نداشته است/گروهی فعلا مسئولیت را برعهده نگرفته است

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جمع خبرنگاران گفت: ضارب با اسلحه وارد حرم شد و محافظ حرم را مورد اصابت قرار داده است و با سرعت تصمیم این بوده که نماز جماعت را به رگبار ببندد اما نتوانسته به هدف شوم برسد.

وی گفت: خود ضارب مجروح شده و هنوز نتوانسته در این خصوص صحبت کند.

استاندار فارس بیان کرد: وضعیت حرم در امنیت و آرامش است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: طبق اطلاعی که دارم گروه و دسته‌ای هنوز مسئولیت حمله را بر عهده نگرفته است.

ایمانیه بیان کرد: اوج شرارت و بد اخلاقی بشر تا جایی رسیده که کودکان و زوار بی گناه که در حال زیارت است به این شکل برای رسیدن به هدفش چنین جنایتی را رقم زده است.

 داخل حرم شاهچراغ بعد از حادثه تروریستی (+۱۶)

سازمان ملل حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران درباره واکنش این نهاد بین المللی به حمله تروریستی امروز به مردم در شاهچراغ در شهر شیراز ایران گفت: اقدامات تروریستی به خصوص حمله به مراکز مذهبی را محکوم می کنیم و با مردم و دولت ایران ابراز همدردی می کنیم.

اعزام ۸ تیم عملیاتی هلال‌احمر برای امدادرسانی در حادثه تروریستی شاه‌چراغ

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در صحن شاه‌چراغ شهر شیراز گفت: در این حادثه که در ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه، چهارم آبان ماه روی داد، هشت تیم عملیاتی شامل ۲۴ امدادگر و نجاتگر امداد و نجات برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: هشت دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورآمبولانس برای انتقال مصدومان نیز به محل حادثه اعزام شده است. همچنین مرکز هدایت عملیات اضطراری سازمان امدادونجات و هلال‌احمر فارس فعال شده است.

ولی‌پور افزود: سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

ببینید:

عکس/ وضعیت اطراف حرم شاهچراغ بعد از حادثه تروریستی

پیام رئیس جمهور در پی حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ علیه‌السلام

اینجانب، شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض میکنم. (متن کامل پیام)

همراه تروریست مقادیر زیادی مهمات و اسلحه کشف شده است

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که به همراه تروریست دستگیر شده در شاهچراغ(ع) مقدار زیادی مهمات و اسلحه کشف شده است.

اعلام اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ

اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اعلام شد.

۱- فاطمه کشاورز ۲- هاشم مفتخری ۳- مهرزاد گلمکانی ۴- محسن افشین ۵- شکر الله کشاورز ۶- محمدرضا آذری ۷- جواد شاهین‌مهر ۸- کاظم رضایی ۹- آرتین سرداران  ۱۰- نادر فتحی ۱۱- معصومه دربندی ۱۲- اهورا لورگوفی ۱۳- عباس لورگوفی ۱۴- امیرعلی کیومرثی ۱۵ - دلبر کریمی ۱۶ - محمدجواد دهقانی ۱۷- عجب نارستمی  ۱۸- حسن اسلامی ۱۹- فاطمه ولی‌زاده ۲۰ - محمد ابراهیم‌پور ۲۱ - کودک یک ساله بی‌نام

داعش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ را بر عهده گرفت

گروهک تروریستی تکفیری داعش با منتشر کردن بیانیه‌ای مسئولیت جنایت تروریستی امروز در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را به عهده گرفت.

 عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز با ۱۵ شهید و ۲۱ مجروح/ تروریست دستگیر شد/ اعلام اسامی مجروحان +عکس

آخرین آمار وضعیت مجروحین در بیمارستان شهید رجایی شیراز و نمازی

 ۹ نفر در این بیمارستان بستری هستند که یک نفر از آن‌ها خانم است و یک نفر هم در اتاق عمل قرار دارد.

 رئیس بیمارستان: یکی از مجروحان به علت اثابت تیر به شکم به اتاق عمل منتقل شده که یکی از کلیه‌ها ازبین رفته و برداشته شده است.

 در بیمارستان نمازی هم ۴ نفر مجروح بستری هستند که دونفرشان کودک یک ساله و شش ساله بودند که یکی از این کودکان حال وخیمی دارد و در اتاق عمل بود.

لحظه ورود فرد تروریست به حرم شاهچراغ

تعداد شهدای حادثه تروریستی به ۱۵ نفر رسید

معاون سیاسی استاندار فارس تعداد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را ۱۵ نفر اعلام کرد.

اسماعیل محبی پور با اشاره به حادثه تروریستی عصر امروز در حرم شاهچراغ، گفت: تا کنون این حادثه ۲۱ مجروح و ۱۵ شهید داشته است.

کنعانی: برای مدعیان دروغین حقوق بشر هدف وسیله را توجیه می‌کند

ناصر کنعانی چهارشنبه شب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در توییتر نوشت: ایران به خون نشست.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: مدعیان دروغین حقوق بشر در پس اظهارات به ظاهر بشر دوستانه و ادعاهای واهی خود، دقیقا همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ‌ایران را می‌خواستند. برای آنان هدف وسیله را توجیه می‌کند.

آمادگی حرم شاهچراغ برای خاکسپاری شهدا

یک مقام مسئول در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از آمادگی این حرم برای خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی اخیر در این مکان مقدس خبر داد.

علیرضا صحرائیان، معاون توسعه و مدیریت منابع حرم مطهر در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تسلیت به منظور شهادت زائرین این مکان مقدس در حادثه تروریستی اخیر، اظهار کرد: متاسفانه در ساعات گذشته به دلیل حمله تروریستی معاندین تعدادی از زائران عزیز شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

صحراییان از خاکسپاری شهدای این حادثه در جوار بارگاه مقدس احمد بن موسی(ع) خبر داد و گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه فوق‌العاده تولیت این حرم، امکان خاکسپاری تمامی زائرانی که در این مکان ارزشی به شهادت رسیدند، وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر این حادثه از طریق متولیان حفظ و حراست از امنیت ملی پس از روشن شدن ابعاد کامل این حادثه تروریستی اعلام خواهد شد.

گفتگو با مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ

معاون سیاسی استاندار فارس: احتمال وجود تیم های پشتیبان از عامل تروریستی وجود دارد

وی گفت: تروریست به دلیل اصابت گلوله مأموران مجروح است و فعلاً تحت تدابیر امنیتی و پزشکی قرار دارد و امید داریم در شرایط مناسب هویت فرد را شناسایی و اعلام کنیم.

معاون سیاسی استاندار فارس گفت: علاوه بر عامل تروریستی، سایر عوالم و علل نیز قطعاً مورد بازخواست دستگاه قضائی قرار می‌گیرد و نکته مهم نیز همزمانی این اقدام با فراخوانی اغتشاشات در کشور بود.

محبی پور عنوان کرد: مردم آرامش خود را حفظ کند و در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم الان متوجه دسیسه دشمن شده اند.

وی گفت: تشخیص هویت شهدا در حال انجام است و تا فردا هویت آنها اعلام شده است.

وی در پایان افزود: احتمال وجود تیم‌های پشتیبانی از این عامل تروریستی وجود دارد که در حال بررسی هستیم.

شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ، فردا تشییع می‌شوند

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: شهدای حادثه تروریستی عصر امروز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) فردا تشییع خواهند شد.

واکنش مخبر به حمله تروریستی حرم شاهچراغ

محمد مخبر چهارشنبه شب با تسلیت به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمدبن موسی(ع) شاهچراغ، تاکید کرد: عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جانسوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت(ع)، بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.(متن کامل پیام)

تاکید رئیس قوه قضاییه بر شناسایی عاملان و آمران حادثه تلخ شیراز

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت و بر شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ تاکید کرد.(متن کامل پیام)

تحویل اجساد ۱۳ نفر از شهدای حمله تروریستی شیراز به پزشکی قانونی

 مدیر کل پزشکی قانونی فارس  گفت: تا این لحظه اجساد ۱۳ نفر از شهدای حادثه تروریستی شیراز به تالار تشریح پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های مدیریت بحران پزشکی قانونی در حال انجام اقدامات لازم را برای کالبدگشایی هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی فارس بیان کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه حکایت از این دارد که ۱۲ نفر از این شهدا مرد و یک نفر زن بوده است البته دو نفر هم از مجروحان شهید شده اند که تاکنون اجسادشان به پزشکی قانونی منتقل نشده است.

به گفته درودچی اقدامات قانونی لازم در حال انجام است.

وی بیان کرد: هویت شهدا تا صبح فردا اعلام می‌شود.

تروریست حرم شاهچراغ از یکی از کشورهای مجاور وارد شده بود

مصطفی بحرینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان فارس و شهر شیراز طی این ایام اغتشاشات از امنیت مطلوبی برخوردار بود و آرامش حاکم بود، افزود: این موضوع خوشایند معاندان نبود و این حادثه دلخراش را ایجاد کردند.

وی گفت: ضارب حدود ۳۰ ساله سن دارند و اطلاعات اولیه حاکی از این است که از یکی از کشورهای مجاور وارد کشور شده است.(متن کامل گفتگو)

چند ساعتی بعد از حمله تروریستی به آستان شاهچراغ شیراز، مقامات سیاسی کشورهای مختلف و برخی چهره‌های مذهبی اهل تسنن نسبت به این فاجعه واکنش نشان دادند.

الحوثی: حادثه شاهچراغ همبستگی ملت ایران برای مقابله با دشمن را بیشتر می‌کند

«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی حادثه تروریستی در شهر شیراز که نمازگزاران را در حرم مطهر شاهچراغ هدف قرار داد، محکوم کرد.

الحوثی در پیامی در حساب توئیتر خود این حادثه تروریستی را به رهبری ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و برای زخمی‌های این حادثه نیز از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت کرد.

الحوثی: حادثه شاهچراغ همبستگی ملت ایران برای مقابله با دشمن را بیشتر می‌کند

وی نوشت: «ما اطمینان داریم که این حادثه فجیع همبستگی فرزندان ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های دشمنان ایران را بیشتر خواهد کرد».

پیام تسلیت عمار حکیم

"سید عمار حکیم" رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ این حادثه را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت و این اقدام را محکوم کرد.

او در پیامی نوشت: ما این حادثه را خالصانه به رهبر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم شهدای این حادثه را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و بهشت را جایگاه آنها قرار و به خانواده آنها صبر و به مجروحان شفا دهد.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین مجدداً از جامعه بین الملل به ویژه کشورهای متضرر از آفت تروریسم خواست که برای خشکاندن منابع تامین مالی تروریسم و جلوگیری از پیامدهای ویران کننده آن بر امنیت و ثبات ملت ها، همکاری و همراهی کنند.

پیام امام جمعه اهل سنت تایباد

همچنین مولوی غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: کشتن انسان های بیگناه در اسلام حرام و مردود است و کسانی که دست به چنین جنایت‌هایی می زنند، مجازت سختی در دنیا و آخرت نصیبشان می‌شود. عاملان این اقدامات وحشت‌افکنانه، اجیرشدگان دست استکبار و رژیم صهیونیستی هستند و هدفشان ناامن جلوه دادن ایران اسلامی است. از مسئولان امر و قوه قضاییه خواسته می‌شود که به این حادثه دردناک رسیدگی کنند و دست‌اندرکاران آن را به اشد مجازات برسانند.

او گفت: اقوام و مذاهب این پیام را می دهند که همه باید در کنار هم اتحاد و انسجام داشته باشند که قطعا آرامش، آسایش و امنیت به دنبال وحدت پدیدار می شود.

پیام امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ماموستاملا عبدالرحمان مرادی در خصوص این حادثه غیر انسانی، اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف میان مسلمانان به ویژه برادران اهل سنت و تشیع تفرقه بیندازند که این هوشیاری و بصیرت وحدت ویکپارچگی هرچه بیشتر مردم را در خنثی‌سازی توطئه‌های شان می‌طلبد.

او افزود در شرایطی که فوت یک خانم بهانه‌ای برای کینه توزی دشمنان است مردم باید با حفظ آرامش در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

شهدای حمله تروریستی شنبه تشییع می شوند/ اعلام ۳ روز عزای عمومی

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی استاندار فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ روز شنبه تشییع می‌شوند، گفت: سه روز عزای عمومی در فارس اعلام شده است. 

۴ نفر از مجروحان حمله تروریستی در اتاق عمل هستند 

استاندار فارس گفت: در حال حاضر چهار نفر از مجروحان حمله تروریستی در شاهچراغ (ع) در اتاق عمل هستند.

محمد هادی ایمانیه در جمع خبرنگاران گفت: چهار نفر در اتاق عمل و یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و مابقی در بخش‌های عادی بستری هستند.

وی ادامه داد: خانواده‌های محترم شهدایی که علاقه مند باشند شهدایشان در حرم مطهر خاکسپاری می‌شوند.

  اینستاگرام هشتگ‌ #شاهچراغ را محدود کرد

اینستاگرام هشتگ‌ #شاهچراغ را در حالی محدود کرد که حساب های حامی اغتشاشات و براندازی، در حال آموزش های تروریستی و تشویق به حمله به افراد بر خلاف قوانین این شبکه اجتماعی هستند و اینستاگرام آنان را محدود نمی کند.

رسیدگی فوق العاده به پرونده حادثه تروریستی شیراز/ تحقیقات برای شناسایی شهدا

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار ۱۵ نفر در حادثه تروریستی در شاهچراغ (ع) شیراز شهید و ۱۹ نفر مجروح شدند، بیان کرد: پرونده به صورت ویژه و فوق العاده در شعبه‌ای رسیدگی و به طور حتم با مسببان آن برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص هویت شهدای این حمله تروریستی بیان کرد: تیم‌های تشخیص هویت در پزشکی قانونی استان مستقر هستند و تحقیقات برای مشخص شدن هویت برخی شهدا که ناشناس هستند آغاز شده و به زودی اسامی همه شهدا اعلام می‌شود.

حجت الاسلام کاظم موسوی در پاسخ به این سوال که «آیا داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است»، گفت: تحقیقات و بازجویی‌های گسترده‌ای پیرامون این موضوع در حال انجام است و تا زمانی که قطعیت آن مشخص نشود نمی‌توان اظهار نظر کرد.

رئیس کل دادگستری فارس در پاسخ به اینکه «آیا افراد دیگری نیز در این حادثه تروریستی دخالت داشته اند یا خیر» گفت: در حال حاضر فقط یک تروریست حدوداً ۳۰ ساله دستگیر شده تا زمانیکه روند تحقیقات تکمیل نشود امکان اظهار نظر وجود ندارد.

محکومیت جنایت تروریستی در شاهچراغ توسط رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ضمن ابراز تاسف و همدردی با مجروحان جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز خواستار تسریع در شناسایی و مجازات عاملان آن شد.(متن کامل پیام)

دادستان کشور: جنایتکاران را به سزای عمل خود می رسانیم

محمد جعفر منتظری دستور داد ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را بررسی و ضمن شناسایی عوامل پشت پرده، جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.(متن کامل پیام)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 572
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 66
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    اون موقع برای حفظ ابروی ارازل و اوباش به پلیس حمله می کردین و دهان گشاد سلبریتی ها رو گشادتر می کردین باید فکر این روزا رو هم می کردین.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      اقا چی میگی .یه سری خوشحال میشن قشر مذهبی زائر شهید شدن. فکر کردی اونا الان احساس ترس ناراحتی کردن . اونا لشگر یزیدن
    • تهرانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      تکفیری های از یک کشور همسایه بشکل هدفمند بعنوان نیروی کار ساختمانی و مرغداری و... در سراسر کشور حتی مشهد و قم و شیراز پراکنده شدند و باید سریعا شناسایی و اخراج شوند. ضمنا کوتاهی در محاکمه و اعدام لیدرهای اغتشاش اخیر هم باعث گستاخی ها و جنایات شده است.
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      بیشتراین تکفیرها افغانی هستند
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      حالا علی کریمی شغال از کدام مردم حمایت کرده؟ مگه اینهایی که شهید شدن از مردم نیستد؟
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      چرا قوه محترم قضائیه حکم وحوشی که در فتنه اخیر دستگیر شده اند را اعلام و اجرا نمیکند ؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      58 76
      فاطمیون وشهدای فاطمیون هم افغانستانی هستن داعش چندملیتی است وتفکرهیتلرمابانه داره
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      46 8
      کجای دننیااخه زائررورگبارمیبندن ومیکشن بینشون کودک بی گناه بوده
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      63 19
      تمام افرادی که به هر طریقی اینرو زها مو افق اغتشاشات بودن وبر طبل به هر طریقی دمیدن در این جنایت شری هستن
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      69 27
      لعنت بر «حسرت تان برای یک زندگی معمولی» که باعث شدید تا امروز زندگی ده ها نفر به پایان برسد. لعنت بر «بوسیدن به وقت ترسیدن» تان که باعث شدید تا امروز ده ها کودک جنازه پدرشان را ببوسند. لعنت بر شعار زن، زندگی، آزادی تان که پشت آن جز مرگ انسان ها و ویرانی یک کشور هیچ چیز دیگری نیست...نقل از امیرحسین ثابتی
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      26 43
      ۱۸:۴۱ زر نفت نزن و وسط دعوا نرخ تعیین نکن
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 9
      چی بگم
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      15 9
      اینا تکفیری هستند
    • علی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 32
      نمی خوان رابطه ایران و عربستان عادی بشه
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      23 9
      تکفیریهای وحشی
    • پِدی ازپیج همسایه IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      23 2
      جنایتهای تروریستی به هرشکل و درهرمکان و کشور و با هررنگ پوست و... محکومه.
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      33 15
      جناب آقای علی کریمی و امثالهم ساده لوحانه فریب خوردند و با تصور گل و بلبلی خود چنین صحنه هائی را شاید متصور نبودند آنهم از سوی کسانی که در زمان روبرو شدن با جناب کریمی بجای لبخند و تشکر چنین جنایتکارانه جواب خدمات را میدهند آنها با ایرانی و ایران مقتدر و مستقل و متحد مشکل دارند اینرا بفهمند
    • CA ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 15
      اصلا چرا باید کسی باید بخاد زایر شاهچراغ رو ترور کنه؟ مگر این که آدم مهمی اونجا باشه اگر نباشه گروهی که ترور میکنند خیلی نابودن
    • اشکان IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      وقتی که با روی خوش از میلیونها افغان بی مدرک و هویت استقبال میکنید و بهشون کار و خانه و امکانات میدهید بدون اینکه میالیات بدهند اونوقت باید فکر اینجاشم بکنید.تازه اولشه
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      چرا باید افاغنه به این نتیجه برسن که مرزهای ما بی در و پیکره و روزی چند هزار نفر انسان بی هویت که میتونه کلی داعشی و تکفیری بینشون باشه بکمک شوتی ها از افغانستان بیان داخل کشور
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      37 25
      حرف منتقدان انقلابی درست بود. اژه ای این کاره نیست. شواهد زیاد است منجمله عدم جدیت در مجازات مفسدان اقتصادی و امنیتی. انشاءالله زودتر عوض شود
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      54 35
      بی حجاب . داعشی پیوندتان کثافت
    • DE ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      22 7
      خودتون رو با تمرکز روی تکفیری ها گول نزنید شاید این جنایت به دست تکفیری ها اتفاق افتاده باشه اما به یاد بیارید جنایت حسینیه وصال شیراز رو که انجمن پادشاهی مرتکب شد و حمله به مساجد و حسینیه ها و مواکب و حوزه ها و امامزاده ها و روحانیون در این سالهای اخیر که بدست افراد ضد دین اتفاق افتاده
    • ساسان IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      23 8
      وقتی پلیس مماشات میکنه و با اقتدار اغتشاشاتو جم نمیکنه و التهاب کش پیدا میکنه زمینه برای این وحشیگریها مهیا میشه
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      52 5
      لعنت خدا بر سلبریتی ها و اصلاح طلبان .
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      23 9
      چون ایران تبدیل شده به کریدور شمال به جنوب و مسیر ارتباطی هند به روسیه شده . دشمنان ایران می خواهند این مسیر را نا امن کنند . مرگ مهسا امینی هم بهانه خوبی بود تا ایران را ناامن کنند . متاسفانه یک عده از هموطنان سیاست نمی فهمند و توسط رسانه های ماهواره ای بازیچه می شوند و فریب می خورند . هدف نا امن کردن ایران و ضربه زدن به کریدور شمال به جنوب است .
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 17
      سلام ان شاءالله اصله و دوما فتنه انگیزی علیه افغانی‌ها نکنید که نصف بیشترشون عالی هستن
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 9
      در جواب شما که میگی تکفیری ها بودند باید بگم درسته تکفیری ها بودند ولی خودمون هم مقصریم. اگر شرایط اخذ اقامت را برای مهاجرین غیر قانونی و حتی قانونی سخت کنیم مجبور میشن برن کشور خودشون. بیشتر ترورها و قتل ها زیر سر مهاجرین محترمی!!!! هست که چهل سال دارند از یارانه غیر مستقیم بیت المال ارتزاق میکنن و قتل و ...انجام میدن. وزارت کشور باید پاسخگو باشه. نظام باید تجدیدنظر کنه و اینقد نگه اینا برادران ما هستند. ما نیازی یه این میهمانان محترم چهل ساله نداشته و الانم نذاریم!!!!
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      36 8
      شروین میگه برای کودکان افغانی ! مگر ایران بدهکار افغانی هاست ؟ بزرگ و کوچک ندارد. اروپا و آمریکایی ها خیلی دلشان سوخته ببرند کشور خودشان. همیشه ما باید قربانی شویم ؟ زورگیر نیایش اعدام نشه نتیجه اش جری شدن بقیه افغانی ها میشه. عده ای از این افغانها لواط کارند . باید شروین را بدهند به آنها تا بفهمد ترانه مفت خواندن چه عواقب " دردناکی " دارد.
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      7 9
      اعلام شد تروریست 30 ساله و از کشور بحرین هست
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      10 1
      ببینیم آنانکه برای مهسا امینی مشکی شدند در این حادثه تروریستی چگونه اند
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      13 5
      از نمازگزاران زاهدان چه خبر؟
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      دقیقا
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 1
      چرا کردن
    • سرباز ولایت IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      9 4
      علی دایی و علی کریمی داعشی و نفوذی و امثالهم باید تقاص خون این شهدا را بدهند.
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      4 1
      بمبگذاری داعش دربروکسل هم بوده است
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 4
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    65 17
    ادمکشا
    • . IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      37 4
      اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      46 2
      یاد عملیات تروریستی در بارگاه امام رضا (ع) در دهه 70 شمسی افتادم
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      17 9
      بهمان اندازه من و تو هموطن از این اتفاق تروریستی ناراحت و غمگین و عصبانی هستیم و خواستار پیگیری موارد مربوط و زنجیروار دانسته و غیر بازی در زمین دشمن برای ایجاد بهره مندی از آشوب و اغتشاش و ترور هستیم دشمنان ما مسرور و شادمان در حال تبریک بهم و ادامه دادن به برنامه های رسانه ای خود هستند از آل سعود تا اسرائیل و آمریکا و همدستان دیگر منطقه ای پشت جنایتکاران این حوادث در کشورمان هستند تا بتصور خام خودشان اتحاد و قدرت ما که تا کنون با اشکال مختلف نتوانستند و باز هم دیگر نخواهند توانست دچار اخلال کنند به آنان میگوئیم که بر عکس تفکرات کور و درمانده شما این کشور و مردم بر اقتدارش در برابر دشمنان خویش افزون و محکم تر از پیش خواهد بود و حتما تقاص خون شهدا را از شما خواهند گرفت و دشمن را به ذلت خواهد کشاند شک نکنید هیچ سودی از این واقعات کسب نخواهند کرد
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      39 13
      این روسری برداشتن ها از همون اول مشخص بود که بوی آزادی نمیده بوی خون میده. بوی تجزیه میده. بوی ویرانی و خانه خرابی میده.
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      4 4
      کار این افغانیهای دهاتی نبوده
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    94 23
    خوراک اینترنشنال وبی بی سی وضدانقلاب برای تغذیه زالوصفتانه بلانسبت زالو به این فاسدان جنایتکار
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      45 14
      فکر کردی ما دراز گوشیم ؟! نخیر!
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 12
      19.31 با اون هوشت به حیوانات توهین نکن
    • مانا FI ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 8
      اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 7
      19:31 درازگوش بودنت رو از کجا فهمیدی؟
    • مهدی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      22 9
      خطاب به 19:31 شما خودتو بخواب بزن وقتی اومدن خانواده رو از جلوی چشمت بردن اون وقت می فهمی که نباید زر زر میکردی
    • مسی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 4
      آقای مهدی به چه حقی
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    الان سلبریتی های وطن فروش لال شدن؟ الان اینهایی که شهید شدن، مردم نبودن؟ الان به نفعتون نیست ترور رو محکوم کنید؟ خدا لعنتشون کنه که مملکت رو به آشوب کشوندید
    • حمید IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 14
      حالا یکم صبر کن
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      50 19
      لااااااااااال مادر زاد هستن
    • . NL ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 16
      صبرله عمو. هنوز یک ساعت نشده که توقع داری واکنش نشون داده بشه
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      35 13
      مسئولیتش متوجه دانشجونماهائی هم هست که حواس نیروهای امنیتی رو مشغول اغتشاشاتشون برای کوفت کردن غذا با جنس مخالفشون،کردن.مماشات قوه قضائیه با انها=ریختن خون بیگناهان.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      6 3
      چه توقعی داری اینها خوشحال می شن شک نکن چون ایمان و عبادت مانع پیشرویشونه
  • انقلابی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    زورشون به ملت مظلوم میرسه. شهادت افتخار و تاج عزت ماست.و جهنم ابدی،برا کافران حرامیه
  • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    زن .زندگی .آزادی 😏.من خودم یک زنم .خاک عالم تو سرتون با این شعارهای پوچتون ک فقط ایران و دارید ب فنا میدید . وقتی ژینا مرد سر قبرش یه نوشته بود ک ژینا تو نمردی اسمت یک رمز یا نماد شده این یعنی چی؟؟؟؟؟یعنی اینکه مردم بیوفتید ب جون هم ،سرگرم بشید تا قشنگ بهمون حمله بشه
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      44 38
      طرفداران همین مهسا امینی باعث این جنایت شدن
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      27 41
      چه ربطی داره؟! مگر اون موقع که در رژه اهواز یا مجلس حمله شد اعتراض و اغتشاشی بود؟! تروریست کار خودش را می کنه به دعوای سیاسی ما ماری ندارد.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 31
      تو هم بمیر
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 4
      یامعنی دعوارونمیدونی یامعنی سیاست یافرفکنی میکنی که بحث کشتاربسیجی وتخریب وقتل عام رومنفک ازاین کشتاربدونی درهرحال من که محکومیتی نشنیدم 4کودک بیگناه کشته شدند انگارنه انگاربرای بعضیا
    • حاج بهروز IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      21 11
      از فتنه زنها باید ترسید ... مثل فتنه ع*** در جنگ جمل که سرآغاز مشکلات امیرالمومنین و زمینه ساز شکل گیری دو جنگ دیگر بود
    • پرنیا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      7 4
      ببخشید شعار و اهدافشان را تحریف نکن شعار اصلی شان زن.برهنگی.آزادی جنسی هست آیا تا حالا ازبکی شأن پرسیده شده که آزادی یعنی چه؟فقط لعنت خدا به کسانی که موجب می شوندمردم به این نقطه برسند
    • پرنیا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      6 7
      ببخشید شعار و اهدافشان را تحریف نکن شعار اصلی شان زن.برهنگی.آزادی جنسی هست آیا تا حالا ازبکی شأن پرسیده شده که آزادی یعنی چه؟فقط لعنت خدا به کسانی که موجب می شوندمردم به این نقطه برسند
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    38 23
    چون اسلام دین خدا وطرفدارنجیبان وعفیفان است کسی براش کچل نمیکنه
  • جمالی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    ببینید نیروهای مزدور عربستان چه رسانه ایش چه تروریستش چه بلایی به سر ایران آورده اند. نزدید توی گوش عربستان اینم نتیجش! لعنت بر آل سعود
    • حسن IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      28 6
      یعنی کسی پیدا نمیشه که یه تو دهنی به سعودی بزنه ؟اینا حتی از زمان حمایت ترامپ هم وقیح تر شدن
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 3
      آخه یه عالمه اف پونزده دارن
  • امیرعباسی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    خون این شهیدان بر گردن افراد مماشات کننده بیکفایت است که با فشل بودن و بی عرضگی واختراع کلماتی مثل کمگناه !! و آزادکردن اغتشاشگران هتاک با چهارتاکلمه ی من گول خوردم،روان گردان مصرف کرده بودم،تقصیر فضای مجازی بوده و....باعث جسورترشدن این بیشرفها شد
  • رستم سورن سوئد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    99 14
    اتحادی ناخوانده بین داعشی های تکفیری، ملحدین کومله و دموکرات و سلطنت طلبان و افراطیون اصلاح طلب با محوریت صهیونیسم بین المل، آل سعود و غرب شکل گرفته. این اتحاد باید سرکوب بشه تا جامعه آرام بگیره.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    39 28
    بعد کرونا زیارت سیاحتی در ایران رونق گرفته شک نکنید کار اصلاح طلبان طرفدار اسراییل و سعودی هست
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    58 13
    باز هم رافت کنید خدا لعنت کنه تمام اراذل و احمقها رو
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    77 15
    بر آل یهود ملعون و مزدوران خبیث او که مطیع شیطان بزرگ و اسقاطیل اند. جملگی لعنت باد
  • هوشنگ IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    13 16
    نتیجه بخور بخواب
  • حمید IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    60 14
    بای ذنب قتلت؟؟؟
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    52 18
    حادثه چیه؟ جنایت آمریکا و اسرائیل و وهابیت
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 28
      سند و مدرکت چیه؟ مزخرف نگو
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      15 4
      《 سند و مدرکت چیه؟ مزخرف نگو》 سند و مدرک میخوای؟ بزار برات بگم ی همچین اتفاقی ۵ ۶ ماه پیش توی کرمان افتاد منتها اون تلفاتش کم بود کسی چیزی نگفت کسی کشته نشد ولی وقتی طرف رو گرفتن ی کلمه گفت...گفت که ما پول میگیریم تا بکشیم بعد مردم گفتن از کی میگیری گفت از انگلیس فرانسه اسرائیل هرکدوم ازینا که بشه تا کی میخواین خودتونو بزنید به خواب!!!
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 2
      سندمیخوای ببین برای کی این همه هزینه میشه برای بقای فاسدین وجنایتکاران عالم وادم صهیونیستهای خبیث
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 6
      داعش مسئولیت حمله رو قبول کرده.حالا به نظر جنابعالی کار عربستان و آمریکا نیست؟!
  • ایرانی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    69 16
    اینم نتیجه مماشات با فتنه گر داخلی و حامیانش. گروه های تروریستی در بستر آشوب ها، به شدت فعال شدن علیه ایران عزیز. باید به سرعت زیر ساخت های نفتی عربستان رو بزنیم و با بستن تنگه هرمز قیمت نفت رو بالا بکشیم. تا اروپا و قبیله ی آل سعود دست از فریب مردم ما بردارن
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 4
      دقیقا
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 7
      میشه دروغ نگی؟
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    جواب قاطع به کشورهای حامی تروریسم ندهیم احتمالا به خرابکاری ادامه دهند
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 7
      دقیقا
  • رضا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    74 18
    دشمن وحدت شعیه وسنی رو هدف قرار داده هرکس با آل علی در افتاد از هستی نابود شود انشالله
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      52 17
      جناب این تبع بیگانه که این جنایت درشیراز کرده افغانی هست
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      11 28
      سلام اولا ان شاءالله اصله دوما زود قضاوت نکن سوما افغانهای شهید طی سالیان متمادی هم داریم پس تفرقه ننداز
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 5
      اوغان جماعت برای پول باباش رو هم میفروشه. دین کجا بود؟
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 9
      جناب افغانیها توسالهای اخیر کم جنایتی مرتکب نشدهاند این هم یکی دیگر ازجنایتشان خودت بهان راه نزن حقیت تلخ درجواب ان شخصی که می گوید تفرقه نینداز این تفرقه نیست واقعیت چشمات بازکن
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 4
      اعلام شد تروریست 30 ساله و از کشور بحرین هست
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 4
      وقتشه بین افغانی ها تفکیک قائل بشید هزاره ها شیعه و در افغانستان هم مظلوم هستند
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    77 15
    چقدر گفتیم اگه زامبی ها رو نکشیم تونا ما رو میکشن. اینم نتیجه رافت اسلامی
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 2
      پس چرا شعار نه به اعدام هست و به اعدام ها توسط ایران معترضند؟
  • Abbas313 IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    92 19
    دیگ مماشات کافیه بخدا دیگ صبرمون سر اومد اگر دولت نمیتونه کاری کنه خود مردم بیان وسط
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 3
      اگه نمیتونست کاری کنه الان ایران تکه تکه شده بود
  • DE ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    68 19
    آقایون، خیلی نسبت به سعودی شل گرفتید. اینم نتیجه‌ش.
  • عباس IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    57 22
    لعنت بر پدر نداشتشون
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 5
      تکفیری حرام... هست
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    65 14
    نتیجه کوتاه اومدن در مقابل یه مشت سلبریتی حرام لقمه حرامی و یه مشت اوباش به ظاهر دانشجو همینه که یه عده رو باد میکنن و وحشی میشن و جنایت مرتکب میشن لعنت بر مسئول بیغیرت خائن چرا جلوی این حروم... هارو نمیگیرید
  • یاسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    66 67
    نماز جمعه زاهدان یادتونه؟؟؟
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      55 31
      مسجد امام علی زاهدان چه طور؟!؟!؟!؟!؟!
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      خفه بمیر کثافت وقتی یکی کلاشینکف گرفته به سمت پلیس شلیک میکنه انتظار داری پلیس شیرینی تعارف کنه
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      39 16
      آقای وهابی (اگه یاسن اسم واقعیت باشه)، همه برای اون واقعه ناراحت شدن و غصه خوردن ولی خون های بی گناه مردم شریف زاهدان گردن جاهلان تحریک کننده مردم و جانیانی جیش الظلم هست که مردم رو به رگبار بستن و دست یه عده اسلحه دادن. لطفا قیمه رو تو ماستا نریز
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 9
      بله یادمون هست. برادر همین داعشیا که اینجا رو به خاک و خون کشیده اونجا رو هم به خاک و خون کشید. خون سردار شهید رو هم فراموش نمیکنیم. روی گاو بودن امثال تو بدجورسرمایه گذاری شده
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 7
      وهابی صبر ما را امتحان نکن همان جور که داعش و النصره که گنده لات وحشی و شما بود از سه کشور بیرونش کردیم شما و امثال شما در مقابل آنها که عددی نیستید دو روزه جمعتان می کنیم
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    87 42
    پروژه مهسا امینی، پروژه اسرائیلی بود و برخی یهودی های ایران و دیگر مزدوران موساد پیاده کننده ش بودند. (امروز چهلم دختر سکته کرده، مهسا امینی هست. ظاهرا دایی و پسرخاله ش هم عضو کومله و موسادند.)
    • سامان FI ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 8
      و هماهنگی با رسانه‌های اصلاح‌طلب ستون پنجمی
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    89 16
    ضد انقلاب با این حماقت گور خود و اغتشاش جنسی شان را کندند!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    57 14
    خدا شهدا رو رحمت کنه و حال زخمی ها رو بهبود بده. آرزوی صبر دارم برای خانواده شهدا. و لعنت به هر چی تکفیری و حامی داخلی و خارجیش. از اون ملع.ن در زاهدان گرفته تا اربابانش در عربستان و امارات
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    52 92
    امروز در دانشگاه ها و مملکت جه خبر بود خسیس نیوز؟
    • دکتری امیرکبیر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      90 16
      یه مشت بیمار جنسی مثل تو ریخته بودن و ور ور میکردن.. همین خبر بود.
    • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 4
      تشریف چه خبربوود؟ یه عده بی تربیت بافحش رکیک رفتن خرابکاری کردن خوبی توووووو؟
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      19 4
      هر خبری بود دیگه قرا نیست باشه. دیگه این حادثه و خون پاک این شهیدان پایان فتنه معرکه گیران خواهد شد. مماشات تمام شد.
  • US ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    70 66
    باشه. ما هم باور کردیم
    • عبدالله مومن IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      90 39
      خفه شو پاچه خوار آمریکا و اسرائیل و آل وحوش ملعون
    • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      48 26
      دهنت رو ببند آدم منافق لاقید لا شرف امثال تو مملکت رو به اینجا رسوندید
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      22 5
      خفه شو
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 7
      بی شرف مزدور
    • منتظر ظهور IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 8
      تو کی باشی
    • IS ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      17 7
      خفه شو خاک تو دهنت
    • فرزاد IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      19 9
      اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      20 9
      الان اگه سلبریتی های وطن فروش اندکی عرق ملی داشته باشند باید تمام موهاشون رو بتراشند واز این اتفاق بمیرند ولی افسوس که اینگونه نیستند
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    66 23
    تمام کسانی که با مماشات با اراذل این چند وقته برخورد کردن در این خونها شریکن
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      5 12
      احمق وقتی از جیزی خبر نداری اظهار نظر نکن
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 5
      احمق تویی و امثال تو . راست میگه . همین اراذل با کثافت کاریاشون فرش قرمز پهن کردن واسه این داعشیا . امثال خود تو هم تو قطره قطره خون اینا شریکید . بی وجودا چطور میخواید اون دنیا جواب بدید ؟ برهنه شدن می ارزید به پر پر شدن اینهمه بیگناه ؟
  • سعید IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    21 34
    ایران امن ترین کشور بود یادش به خیر
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      15 6
      ازاین حملات تروریستی واغتشاشات قلدروفحاشی وهوچی ها همیشه بوده چه بسابیشترازاین ولی بقیه الله ازهرلحاظ حامی ماست پس نگران نیستیم
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 11
      ایران همیشه امن هست ومی‌ماند انشاا...
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      11 7
      هنوزم به نسبت کشورای همسایه امن ترینه . یه نگاه به اطراف بنداز ، یا دارن با هم میجنگن یا هر چند روز یه بمب وسطشون منفجر میشه
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      11 5
      آقا سعید احتمالا برادر آن تروریست تکفیری هستن
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      11 6
      اگه امن نبود الان کشته شده بودی
    • ح IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      7 8
      بود؟ اگه الان ناامنه بخاطر وجود نحس امثال توعه بی و نه که وقتی پلیس با اراذل اوباش درگیر میشه وا مصیبتا میکنید بی جود بی همه چیز پلشت
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 4
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    71 13
    لعنت بر وهابیت و استکبار - سلبریتی ها ، مهناز و کریمی و ترانه و.... اگر لال و مریض نیستید حلقوم پلید تان را باز کنید و حرف بزنید
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    68 15
    وقتی قوه قضاییه سریع حکم صادر نمیکنه و ترحم بی جا میکنه باعث سواستفاده میشه یا راحت میگه ما دانشجوها رو آزاد کردیم!! مگه مجرم با مجرم فرق داره؟ مگه دانشجو بودن مصونیت میاره!؟ اینم نتیجه اش سواستفاده از شرایط چشم قوه قضاییه روشن
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 10
      همه چی رو فاطی نکن
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    49 1
    لعنت به هر کسی که خون ناحق میریزد
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    24 13
    جمهوری اسلامی ایران باید در پاسخ به این اقدام تروریستی و کشتار مردم در حرم مقدس، به رژیم صهیونیستی و تمامی پایگاه های نظامی آمریکا اعلام جنگ کند.خویشتنداری و سکوت در مقابل اقدامات منزجر کننده غربی ها فوراً متوقف شود.
  • سید جواد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    72 13
    عامل اصلی : عربستان و جیش الشیطان زاهدان
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 5
      وهابیان
    • . IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 2
      لعنت بر وهابیت خونریز
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    80 16
    این بی شرفهایی که به بهانه های واهی به خیابان ها می آیند و آشوب به پا می کنند در خون این شهدا شریک هستند.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    68 10
    حالا هی مهربونی خرج کنید
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      5 10
      خشونت حرامه
  • فرزین IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    26 5
    اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات الاحياء منهم و الاموات
  • رضا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    73 9
    روح عزیزان شاد از سپاه و ارتش و ناجا تقاضای اشد مجازات رو داریم
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    40 11
    باید یکبار واسه همیشه این آشوب رو خوابوند وگرنه مملکت دچار ناامنی ادامه دار میشه
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    38 14
    اگه مسئولین عُرضه جمع کردن اغتشاشات رو ندارن کار رو بسپارن به ملت.
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 18
      سوختیا اسرائیلی که اراجیف تحویل میدی
  • mehdi IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    55 12
    به خانواده های این عزیزان تسلیت میگم یه تبریک هم میگم به کسانی که کشور را از مدرسه تا دانشگاه و از شهر کوچک تا بزرگ درگیر کردند تا تروریست ها اینجوری جولان بدهند آیا سلبریتی ها برای این شهدا هم مشکی می پوشند؟ هشتگ درست می کنند؟ آیا مربیان لیگ برتر با پیرهن مشکی و بازیکنان با دستنبند مشکی میان تو بازی؟
  • حسن IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    45 18
    قابل توجه اونایی که تو آتیش اعتراضات میدمن،زن و بچه ی خودتون هم با این وضع دیگه رنگ آرامش رو نمیبینن بهتره از خواب براندازی بیدار شید
    • ناشناس IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 2
      دقیقا. چاه کن همیشه ته چاهه.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    31 11
    خدایا تاکی این همه مظلومیت رو ببینیم؟
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    34 11
    مرگ بر تروریست سعودی های آمریکایی
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    31 8
    لعنت بر تکفیری های وهابی نجس
  • من IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    29 5
    خدا لعنت کنه همه دشمنان این مملکت
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    39 4
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • BE ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    32 7
    لعنت خدا به تکفیریا
  • ن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    45 17
    اقایان کریمی و دایی و مهران مدیری تحویل بگیرید. این هم دمیدن بر اتش اغتشاشات.
  • علی افصحی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    27 8
    انا لله و انا الیه راجعون. دشمن غدار برای انتقام از مردم ولایی، رو به کارهای انتحاری آورده و حوادث دهه شصت را پس از شکست در نفاق پیچیده، در دستور کار قرار داده! همان طور که آن جنایت کاران راه به جایی نبرده و نابود شدند، این منافقان داعشی ،وارث آن منافقان نیز راه به جایی نخواهند برد و گور خود را عمیق تر خواهند ساخت. شهادت سعادتی است که فقط نصیب محبان اهل بیت می شود. اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه احمد بن موسی که خود شهید بزرگواری است. هدیه به روان پاک شهیدان به ویژه شهدای ترور صحن احمد بن موسی صلوات.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    30 8
    مرگ بر تکفیریهای وهابی
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    41 11
    وطن فروشانی مثل علی کریمی و مهناز افشار و سلبریتیهای بی مقدار امیداورم فهمیده باشند که طرف اشتباه هستند وگرنه اونها هم شریک جرم این وحوش وهابی هستند.
  • . IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    35 9
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • شیرازm IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    34 14
    لعنت به اغتشاشگران اخرباعث ریخته شدن خون این بیگناهان شدن.
  • هاشمی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    22 13
    اولشه وقتی اغتشاش و نا امنی شروع میشه همینه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    33 10
    دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در مورد ورود این همه سلاح های گوناگون به کشور چه توضیحی دارند ؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      15 9
      دستگاه‌ها رو با اغتشاش اوباش مشغول کردن
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 56
    انتقام مهسا
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      33 13
      مهسارارسانه های فاسدمقتول کردند نه حکومت اسلامی ایران
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 10
      وهابیت با کوردها ربطی ندارد
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 4
      مهسا؟! میخوای کل مردم دنیا کشته بشن بخاطر مهسا؟ مسخره ست حرفت
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 5
      مهساها دختران شهیدسلیمانی ورهبرهستندهرگزنمتوانیدمهساهای این وطن رابه فسادوالکل ومخدربکشانید
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 3
      ای بر شرف نداشته تون لعنت
    • م اراکی از آلمان IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 5
      از اول معلوم بود که مرگ مهسا یک نقشه از قبل مهندسی شده است. این نقشه از قبل توسط وطنفروشانی مثل کومله و جناح افراطی اصلاح طلب و .. طراحی شده بود. سلبریتیهای گدا صفتی مثل علی کریمی هم ماموریت داشتند که یک مشت نادان و خرابکار اراذل را به خیابانها بیارن. با اطمینان صد در صد میگم که سلبریتیها با حمایت مالی خودشون و پرداخت پول یک سری اراذل و اوباش رابه خیابونها اوردن.
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 27
      انتقام‌ مهسا از کودک یک ساله؟؟ بای ذنب قتلت...
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      15 7
      برو برین تو گور خودت سعودی حروم زاده!
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 2
      اینا چه جماعتین به اسم مهسا میخوان سربه تن زن ومرد وپدرومادرشونم نباشه واقعا جوکر
  • ناشناس م IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    41 7
    تا زمانی که سفارت انگلیس تو ایران باز هست یعنی ما داریم رسما از انگلیس و دستاویز اون یعنی عربستان داریم حمایت می کنیم . رو اقا زاده ها یه خط بکشید اونوقت می تونید راحت سفارت انگلیس رو ببندید
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    22 7
    خدا لعنت کند کفتارهای بی مذهب را بویی از انسانیت نبردند یک شب هم نباید تروریستهای جانی را زنده نگه داشت.
  • لعنت بر صهیونیست IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    20 10
    اقایان کریمی و دایی و مهران مدیری تحویل بگیرید. این هم دمیدن بر اتش اغتشاشات. این هم مماشات و رافت اسلامی.
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 15
      آنقدر مماشات نکن ای افراطی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 16
    تکبیر
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    34 16
    مشرق خواهشاً سانسور نکن. خطابم به اون دانشجویان بی شعور و نادان برخی دانشگاه ها از جمله شریف است، بدانید شلوغ کاری شما سر مختلط شدن، بستر این حملات رو مهیا می کنه.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    26 7
    هر بی وطنی، از هر طرفی به ایران میخواد ضربه بزنه، اتحاد وهابی تکفیری و سلطنت طلب و کومله و دموکرات و منافقین و هر بی شرف واقعی
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    27 5
    مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر فتنه‌گر مرگ بر آشوب‌گر
  • هادی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    26 11
    جمهوری اسلامی پر شده از نفوذی و جاسوس قوه قضائیه که پر شده از قاضی های بی مماشات گر با فتنه گر و دزد و سارق دولت که شده پر از اختلاس گر خدا به داد ملت برسه
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 9
      میشه دروغ نگی؟
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 17
    برای چهلم اینا برنامه چیه؟
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 3
      تلاویو
  • s.t IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    23 5
    روحشان شاد
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    31 49
    مهسا بازی دیگر تمام شد بیشتر مسامحه کنید. بدتر خواهید خورد
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      34 10
      کدوم مسامحه؟
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    31 6
    یک عده احمق اغتشاشگر درشهر سقز منافقانه درچهلم مرگ مهسا اشک تمساح ودروغین میریزند همزمان تروریستهایی با همان افکار مشابه بیگناهان را در حرم امازاده ای به رگبار میبندند ننگتان باد ‌این همه بی حیایی.
  • بهاره IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    27 8
    ال سعود دیگه شورش را درآورده ولی هیچ وقت جواب دندان شکنی دریافت نکرده برای همین روز به روز جسور تر شده
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 1
      اگه جواب دندان شکن دریافت نکرده بود الان تکه تکه شده بودیم
  • IE ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    22 3
    یه عده چند تا بیگناه دیگه باید تقاص پس بدن ؟ کجای دنیا همچین بیشرفایی زندگی میکنن که حاضرن بخاطر تفریح و شهوت خودشون امنیت مملکتو طوری از بین ببرن که براحتی راه واسه همچین حوادثی باز بشه ؟
  • مرصاد IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 1
    ننگ
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    28 31
    قهرمانم کجایی ؟ به یاد شهید سلیمانی
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    26 7
    ملت ما مقتدر مظلوم است
  • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    24 2
    تا یک برخورد قاطع با این آل ملعون سعودی نشه از این مسایل زیاد خواهیم دید . مماشات رو بگذارید کنار با این ارازل اوباش دانشجو نما هم برخورد قاطع و حساب شده بکنید و نتیجه برخورد با لیدر های گرفته شده در اغتشاشات اخیر رو هر جه زودتر برای مردم شهید پرور بازگو کنید . چرا اینقد سستی میشه !!!!!!!!
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 4
      کدوم مماشات و سستی؟ همین هفته دادگاهشون برگزار شده ها
  • سوسان GB ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 4
    مولوی عبدالحمید چی گفته رویترز صداش درو اومده چرا آگاه نیستید چرا همه چیز رو ول کردین
  • سوسان GB ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 3
    مولوی عبدالحمید چی گفته رویترز صداش درو اومده چرا آگاه نیستید چرا همه چیز رو ول کردین
  • علی زارعی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    27 6
    ایران خون می گرید از دست کج فهمان داعشی.ایرانم تسلیت. خدالعنت کند برآل سعود کافرکودک کش داعش پرور
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    42 7
    لعنت خدا بر کومله و دمکرات.لعنت خدا بر پدر مهسا
  • علی تسوجی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    26 3
    علی کریمی ناقص عقل مهناز افشار کثیف پدر دروغ گوی ژینا دانشجویان کم عقل بی تربیت فحاش دانشگاهای تهران شاد باشد افتخار کنید به کودک کشی دوستدانتان.بعث و بانی ایک کشتار شمایید
  • اکبر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    22 5
    از اول انقلاب ما هرچی میگشیم از دست این قوه قضاییه است با این مماشات و سست برخورد کردن با مجرمین و اوباش باعث شده روز به روز اینها بیشتر بشن !!!!!!! بابا رافت اسلامی هم حدی داره .
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 6
      میشه دروغ نگی؟
  • محمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    22 4
    باید هر چه سریعتر تروریست ها به سزای اعمال خود برسند. چرا سلبریتی ها در این مورد لال شدند و حرفی نمی زنند؟
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    18 7
    این فردای براندازی است.... هان ای دل عبرت بین
    • صالح IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 6
      سلام امت ما شهادت طلبند هرکس راهی را انتخاب می کند حاضر است جانش را بدهد. بزرگواران جانباخته در حرم، شهید اعتقاداتشان شدند ونزد پروردگارشان روزی می گیرند، لطفا بد اخلاق نباشیم، خیلی ها افتخار کشور بودند نادیده نگیریم،
  • GB ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    یاخداااا
  • مهدی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    22 5
    اگه یارو فریب خورده و جوگیر شده و اظهار پشیمونی می کنه ولش کنید بره پیش بقیه شون. رافت اسلامی فراموش نشه! مبادا یه وقت تروریستها را مجازات کنیدا! یه وقت باهاتون دشمن می شند!!
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 2
    ۱-انتقام از مردم ایران به خاطر همراهی نکردن با ماموران موساد در خیابان ها و شکست پروژه دشمن ۲-تحریک کردن نیروهای پلیس و امنیتی برای اعمال خشونت و درگیری های خیابانی و جنگ خیابانی تند و خشن (درحالی که تقاضای مردم قاطعیت با دستگیرشده هاست و اعمال قانون از مسیر قانونی ) ۳-انتقام از مکان دینی و یکی از منشاءهای شکستشان از مردم اسلام‌دوست
  • کارمند ساده IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    18 5
    آرامکو را بزنید این تنها پاسخ به وهابی ها و آمریکا است
  • باربد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    14 4
    نتیجه اعدام نکردن و مماشات
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 7
      میشه حرف الکی نزنی؟ نه به اون موقع که نه به اعدام میگفتید و نه به الانتون
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 1
      تو یه تنه دوره افتادی داری جواب همه کامنتها رو با چرت و پرتات میدی . فکر نکن مردم مثل خودت عقلشون کمه نمیفهمن همه این جوابهای «ربطی نداره » و « قاطی نکن » و ... کار یه نفره اونم توی بیکار و بیعاری . مفت خور علاف برو سر یه کار لااقل اندازه یه مگس واسه جامعه مفید باشی .
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    16 5
    وقتی که مسئولین قضایی با افتخار در رسانه ملی بیان می کنند که تعدادی از اغتشاش گرهارا آزاد کردیم چون جرمشان کم بود یا پشیمان شده بودن یا کم سن بودن جوزده شده بودن همین می شود دشمن هار تر می شود حداقل باید چند ماه در زندان آب خنک می خوردن اینم نتیجه رحم کردن به فتنه گران آشوب گران ببخشید در وهابیت و داعشی ها و حتی دراسرائیل از کودکی سه سالگی به بچه ها کشتن سربریدن عملیات انتحاری درببن مردم شیعه سنی مسیحی راآموزش می دهندباوعده رفتن به بهشت ویا ایجاد زندگی بهترین کشورهای غربی
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 5
      و همین مسئولین با افتخار اغتشاشگران رو محاکمه کردند
  • مجید IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    15 7
    ایران باید عربستان و اسراییل رو بزنه تنها راه جلوگیری از توطئه این بیشرف ها اینه متاسفانه نمی‌دونم چرا اینکارو نمیکنه
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 5
      انجام میشه
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    13 3
    مرگ بر وهابیت خشک مغز
  • من IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • US ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    11 4
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ و مزدورانش
  • US ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 3
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ و مزدورانش
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    21 6
    خانمی که تحت تاثیر اینترنشنال کشف حجاب میکنی و با افتخار تو خیابون رژه میری، تو هم در خون زائران شاهچراغ و خون های ریخته شده این روزها شریکی همونهایی که تو رو تشویق میکنن به کشف حجاب، دستور این کشتارها و کشته سازی ها را میدن راستی میدونستی موسس ایران اینترنشنال کیه؟ سعود القحطانی سعود القحطانی میدونی کیه؟ کسی که بعد از بن سلمان ،نفر اول پروژه اره کردن جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول بود به کارت فکر کن ببین بازهم افتخار میکنی؟
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      18 5
      بله که افتخار میکنن اینا یه مشت کر و کورن که جز نمایش اندام به چیزی فکر نمیکنن
  • . IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • . IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    چهره ی تروریستهای کثیف رو نشون بدین
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 3
    یاخدا
  • . IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • . IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 6
    زمان حمله به اسراییل فرارسیده
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    15 9
    عده‌ای از دانشجویان و سلبریتی ها عامل کشته شدن مردم شیراز شدند
    • شاپور IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 10
      حرف بی ربطه،
  • ح IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 3
    منتظر انتقام باشید مرگ بر منافق
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 1
    انتقام خون این شهدای مظلوم را بگیرید
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 1
    منتظر موضع گیری کریمی و دایی وریاحی و مدیری و عارف غلامی و وریا هستیم
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      5 1
      براشون صرف نمی کنه اظهار نظر کنن پول تو طرفداری از طرف مقابل ودو بهم زنی هست
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 2
    خدا لعنت شون کنه.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 5
    حالا سلبریتیها کم فهم وشعور بییان پاسخگو باشند حالا هی قوه قضاییه مماشات کنه
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 4
      بماند که همین هفته دادگاهشون برگزار شده بود
  • رضا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    باید با اغتشاشگرا شدیدا برخورد بشه امنیت به همین راحتی بدست نمیاد واگه از دست بره واویلا چقدر باید خون بدیم
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 6
    علی علیزاده گفت اگه به پلیس حمله کنی این نیروهای خدوم را تضعیف کنی خفت گیری زور گیری دزدی مسلحانه شما بخوان حمله تروریستی افزایش پیدا می کند حالا دیدید. خون این شهدا به گردن آشوبگرهاست
  • ایرانی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 3
    حالا زوده احمق های سلبریتی و خائنین باصطلاح دانشجو نما و اغتشاشگر بفمهن سردار سلیمانی چه حماسه ای افرید و امنیت ایران را حفظ کرد. این زبان نفهمها اونوقت میگفتن چرا ایران با داعش میجنگه ما مردم استدعا داریم تمام این اغتشاشگران همسو با اجانب رو بگیرین و مماشات نکنین دیگه چه جنایتی باید بکنند؟،
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • . TR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 4
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 2
    وهابی بی هویت وحشی
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 4
    رفتار آقای بهادری نباید مصداق این باشد که حمله سخت را با «به خدا ما بد نیستیم» جواب دهیم.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 1
    یک تراژدی
  • تورج IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 4
    ریشه رو پیدا کنید و انتقام بگیرید تمام مردم پشت شما هستند درس خوبی بهشون بدید. تلافی این اغتشاشات و حملات تروریستی رو یکجا سرشون باز کنید
  • ناصر IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 3
    از این فرصت استفاده کنیم افراد نا اهل و مخالفی که همراه دشمن . دنبال بی حجابی. موجب نارضایتی مردم . منافق که در سازمانها هستند توسط حراستها شناسایی شوندو از ارتقا این کارکنان و قرارگیری در پستهای کلیدی جلوگیری شود . افرادی منافقانه در جایگاه های حساسی هستند که امروز از این حوادث خوشحال و بی حجابی را حق زنان میدانن . اگر جلوی اینها گرفته نشود روزی را ببینیم که موجب ایجاد حوادث بدتری خواهند شد .. داعشی اصلی داخل کشوره و آنها مثل اسب تروا خواهند بود
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 1
      دقیقا داری درست میگی ولی کو گوش شنوا
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 26
    کار هر کس بود دمش گرررم.
    • ناشناس م IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 3
      بی ناموسی خب و نباید حتما ازت انتظاری جز این حرف داشت
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 5
      وقتی سرت بریده شد اونوقت میفهمی نتیجه بازی با دم شیر یعنی چه
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 3
      احتمالا پدر خودت بود ولی شاید نشناسیش.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 3
      معلوم شد حروم‌زاده‌ای که از کشته شدن بی‌گناهان خوشحالی. تو کمپ بگرد دنبال مامانت
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 2
      نه عزیز من خون ریختن انسان گناه کبیره است چه برسد به مسلمان انقلاب کردیم به خاطر اینکه فسق و فجور لات بازی و شرابخواری و ه....ی نباشه حالا دگر انقلاب نخواهیم کرد که اش همان شود و کاسه همان بهتر از الان نخواهد شد بگذارید رییس جمهور کارش را انجام دهد کارهایش درست و منطقی است مبارزه با رانت را در پیش گرفته این بهترین روش است حال که میخواهد سر و سامان دهد انانیکه در خطرند آشوب میکنند چشم بصیرت را باید باز نمود نه عقده دل را با قتل دیگران خالی نمود
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    11 5
    همه ی سلبریتی های بیشرفی که مردم ر تحریک کردن وامنیت رو بهم زدن در این جنایت نقش دارن.تا کی مصلحت اندیشی تا کی؟اینا جزو مردم نیستن؟اینا انسان نیستن؟چرا پلیس و قوه قضاییه ضعیف عمل میکنه چرا مماشات میکنه.چرااااااا؟؟چقدر خون باید ریخته بشه تا مسعولین بفهمن باید غرب زده ها و نفوذی ها رو از این مملکت کنار یزنن.دولت قبل اگر اینترنت ملی رو پیگیری میکرد الان فضای مجازی این همه آسیب به مردم نمیزد.شما تیتر روزنامه های اصلاح طلبان رو بخونید که چقدر این قوم نامرد به این ملت ضربه زدن.یا پلیس جمع کمه این اغتشاش رو یا خودمون جمع میکنیم.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 4
    لعنت خدا به دشمنان ایران مقتدر
  • هادی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 11
    نتایج ظهور طالبان
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 3
    کار کدوم کشور است؟
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 1
      کشورنیست یه رژیم بدون دولته به اسم صهیونیست اپارتایدمرتد
  • محمد حسین نژاد IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 4
    دلم درد داره گلویمون پاره کردیم که اسلحه واقتدار ‌پلیس را نگیرید بگذارید ‌‌پلیس با آقتدار برخورد کند مگر پلیسهای اروپا همون جایی که مسیولین ما به اسم حقوق بشر می‌ترسند برخورد خشن تازه با معترضین ته اغتشاشگر نمی‌بینید خلاصه این هم نتیجه ضعف نشان دادن
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 3
      مشکلات رو منکر نیستم ولی ما تروریست نیستیم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    طرف از اتباع بیگانه بوده...
  • معلم IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    از ماست ک بر ماست اینقدر مصامحه کردیم ک کار به اینجاها کشیده
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 2
    تکفیری ها بلایی که سر مردم سوریه اوردند الان سر ما میخوان در بیارند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 2
    بلایی که سر مردم سوریه اوردند الان سر ما میخوان بیارند ولی کور خوندند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 5
    اگر عربستان دخالت داشته عربستان را بزنید
  • پویا نوری IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 2
    این فردای همان آزادی هست که بعضی ها ابلهانه دنبالش هستند
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    این جانب مردم شریف و شهید پرور ایران جان عزیزمان میخواهم که صبر پیشه کرده و آرامش خود را حفظ کرده وبه اخبار و اطلاعات وشایعات غلط که از بیرون ساپورت میشود اعتماد نکنید آرم باشید
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 1
    بدون شک کار عناصر وهابی و تکفیریه ولی اون کسایی که به اینا میدون دادن همون اصلاح طلبا و سلبریتی ها و همجنس گراها بودند که زمینه ساز چنین فجایع تلخی میشن
  • وطن دوست TR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    13 3
    اقای علی دایی تو که برای یک دختر که خانواده اش می گن خودکشی کرده خودت را پاره کردی الان برای شهدای حرم چی می گی اگر دولت وسط نیاد ما مردم و شیعیان از کل دنیا میاییم و اتقام خواهیم گرفت
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 1
    عرض تسلیت به خانواده این شهدای عزیز
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    تسلیت ایرانم
  • مجید IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 0
    تسلیت ایرانم
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • رضا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    تسلیت میگم واقعا غمگین شدم
  • . IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 5
    به مسافرکش های شخصی ورانندگان تاکسی اعلام کنیدهروقتیکه خواستنداتباع غریبه سوارماشینشون کنند،کارت ترددویااقامت رابگیرندوبررسی کننددرغیر اینصورت فوری خبربدهندبرای دستگیری افرادغریبه ومشکوک بدون کارت شناسایی
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 3
    اهمال دستگاه قضا درمجازات اغتشاش گران باعث ادامه دارشدن ناامنی شده هزینه این اقدامات امنیت زدا بایدبیشتراز اینهاباشد دهان کسی که تفرقه واغتشاش درست می کند را باید شکست
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 2
      حرف تحریف شده نزن
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 0
    تسلیت تسلیت
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 1
    با فاجعه شاهچراغ مهسا بازی سلبریتی ها، دانشجو نماها و جماعت بی حجاب لا مذهب دیگر تمام شد اگر مسولین عرضه ندارند این بی بند و باری و اغتشاشات را جمع کنند مردم با غیرت و وطن پرست ایران خوب میدانند چه کنند
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 4
      میشه دروغ نگی و حرف زیادی نزنی ای فتنه گر؟
  • حقابه هیرمند چی شد؟ JP ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 24
    چرا میگین حمله تروریستی بوده؟
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 1
      مثلا بااین پیام ونام کاربری میخوای بگی بخاطرحق ابه هیرمند که باخط تالوگ معلوم شده میخوای بگی که حوادث تروریستی مربوط به اونه ولی نمیدونی که شیعه وطالبان ضدتکفیری هستند وبی ربط به جلسه ی حماس باطالبان وطرفداری رسمی طالبان ازفلسطین وهمسوخواندن برای مقاومت زین پس تامحوصهیونیست که دلیل این هم هاشوب وتحریک حضورنجس صهیونیستهای خودفروخته وفاسدوجنایتکاره
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 1
      چون بوده ای اسرائیلی تروریست البته خب چاقو دسته خودش رو نمی‌بره ای اسرائیلی
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 0
      نقشه های شوم دیگر رو شده است
  • شیردل IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 3
    کاخ های ال سعود رو ویران کنید تا این قائله بخوابه تا کی مماشات بابا خفه شدیم از این مماشات دستور حمله صادر کنید به ولله جلو نیرو ها خودم حرکت میکنم .
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 0
      ریشه ی دشمنی روداریم قطع میکنیم نابلس والخلیل والجنین وغزه روببینین
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    11 1
    جناب علی کریمی مهران مدیری کتایون رباحی علی دایی وپرویز پرستویی آزمون احسان علی خانی پرستویی وسایر حرفی ندارند یا جناب شروین شعری نداردایشون برای فقط برای دختران !!!! بلد هست شعر بخواند برای این شهدا بخواند یا بازیکنان تیم فوتبال که برای امینی نوار مشکی بسته بودن حرفی ندارند لابد برای این شهدا نوار قرمز رنگی می بندند
  • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 2
    این از نتایج شعار زن، زندگی، زامبی حقیقتا شما زامبی هایی که این روزها با این شعارتون امنیت ما رو سلب کردید، از جان ایران عزیز چه میخواهید.
  • حسين DE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 1
    اين اقدام تروريستى كه دنباله اغتشاشات اخير است در حقيقت اوج ذلت و خوارى و شكست دشمنان ايران است كه با حركت تروريستى و به رگبار بستن انسانهاى بى گناه زنان و كودكان در مكانى مقدس اينگونه ماهيت ددمنشانه و جنايتكارانه خودشان را نشان ميدهند،اين نوع عمليات تروريستى در هر نقطه دنيا ميتواند به راحتى صورت بگيرد و هيچگونه ارزش و اعتبار امنيتى ندارد
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 2
    چیزی از حمله تروریستی اون تکفیری تبعه بیگانه به سه طلبه در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) نمیگذره که اینبار در شاهچراغ تروریستها دست به ریختن خون هموطنان عزیزمون زدن .
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    14 2
    علتش فقط عدم برخورد قاطع با اراذل و اوباش در اغتشاشات اخیره،
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 7
      دروغ نگو
  • هادی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 3
    لعنت خدا بر تکفیری ها و ال سعود و سعید امامی ها
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 3
    سلطنتی ها و تکفیری ها و رجوی ها دست به دست هم دادن
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    لعنت به تکفیری ها
  • فرزاد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 1
    الان که سازمان ملل هم محکوم کرده وقت اقدام حقوقی علیه بی‌بی‌سی منوتو وکمترنشنال است این خواسته ما از مسئولین است شادی روح شهدا صلوات
  • م ازلرستان دلفان .. IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 8
    ملت ازقوه قضائیه هیچوقت راضی نبوده ونخواهدبود؟ آیاچه فرقی بین من وح روح ....هست ؟
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 7
      آره فرق هست چون تو ایرانی نیستی ولی روح الله زم یک ایرانی بود
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    33 25
    منحرف کردن اذهان
    • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 3
      بیدارشو دوست عزیز تا کی میخواید تو خواب باشید تا وقتی که ایران هم مثل سوریه و عراق و افغانستان بکنید؟
    • هاشمی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      وقتی خانواده تبه کنیزی رفت اونوقت باور میکنی البته امثال شماها از خداتونه کلاس داره براتون
  • . IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 2
    حواسها رو به سمت اغتشاش بردن تا از جایی دیگر که متاسفانه کسی فکرش را نمی کرد (منظورم از کسی انهایی است که باید حواسشان جمع بود نه مردم عادی) ضربه زدند. جالبه تا این اتفاق افتاد صدای بوق های ممتد لومپن های اغتشاشگر که چهاراه پارک وی تهران را ساعتها روی سرشان گذاشته بودند به ناگاه قطع شد گویی ماموریت را انجام دادند......
  • ناشناس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 1
    خدالعنت کنه همه کسانی رو که توخون این عزیزان شریکند
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 14
    عوضش امنیت داریم
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 6
      تو لطفا خففف
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 5
      شما اوباش میخواین نابودش کنید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    11 3
    طرفداران برهنگی با داعشی ها متحد شدند
  • س.ز IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 5
    گروه تروریستی جیش الظلم جدیدا تهدید به عملیات تروریستی کرده بود امثال مولوی ملعون عبدال.... وهابی ورهبر معنوی این گروه باید محاکمه بشه ریشه تمام این گروهها از اون مسجد مکی مسجد ضراره
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 2
    ای لشکر شیطان سلبریتی شما مسول خون این بیگناهان هستید این خون های بیگناه زندگی دنیا واخرت شما تباه خواهد مطمئن باشید
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 2
    آرامکو رو بزنید
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    مرگ بر تکفیریا
  • کارشناس IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 4
    فقط انتقام از آل سعود
  • شامل کلسترول IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 5
    نباید گذاشت حرف بن سلمان اتفاق بیفته....که گفت ما جنگ را به داخل ایران میکشانیم.....
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 3
    بنده خودم شخصا مخالف رییس جمهور و وزیرانش هستم ولی از انقلاب و آرمانهایش و دینم و حجاب کوتاه نخواهم آمد و به هیچ عنوان نمی‌گذارم مملکت دست بی حجاب و زنهای فاسد و اجانب بیفتد به موقعش از جمهوری اسلامی دفاع میکنم و هر شخصی که به رهبری توهین کند ازش نمیگذرم
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 4
      بنده هم خودم شخصا موافق رییس جمهور عزیز و کابینه اش هستم و با بقیه چیزهایی که گفتی هم موافقم
    • Aylar IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 7
      یعنی چی این چطور دینیه ؟ من خودم به شخصه به خدا و .... اعتقاد دارم ولی باید هر کس برای خودش حق انتخاب داشته باشه بابا دین زوری نمیشه نمیشههه
    • Aylar IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 4
      یعنی چی این چطور دینیه ؟ من خودم به شخصه به خدا و .... اعتقاد دارم ولی باید هر کس برای خودش حق انتخاب داشته باشه بابا دین زوری نمیشه نمیشههه
    • Aylar IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      2 6
      یعنی چی این چطور دینیه ؟ من خودم به شخصه به خدا و .... اعتقاد دارم ولی باید هر کس برای خودش حق انتخاب داشته باشه بابا دین زوری نمیشه نمیشههه
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    13 3
    شک نکید ترویست از اسراییل دستور میگیره
  • سامان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    21 9
    خون این افراد به گردن دایی، کریمی و فردوسی پور است که به جای دعوت مردم به آرامش بنزین روی آتش ریختند. بی شک آتشی که به پا کرده اند روی گریبان فرزندان و خانواده آنها را نیز خواهد گرفت.
    • Aylar IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 16
      چی میگی کسانی که حمله کردن داعش هستن و ربطی به ازادی خواه ها نداره داعش فقط یه زمان پیدا کرد برای حمله دیگه ربطی به فردوسی و... نداره
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      5 3
      اونوقت میشه بفرمایید این فرصتو کی دستشون داد ؟
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      6 0
      مرگ برزامبیهای تخریب گروقاتل پلیس وکسبه ورهگذر ایران هرگزمامن فاسدین نمیشه وامارسرانه ی فساوالکلیسم ومخدروتیراندازی خیابانی مثل امریکای صهیونیست نمیشه
  • سعید موسویان فرد ایرانی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 37
    اصلا درست نیست که کسی بگوید بیشتر تکفیری ها افغان هستند ! کسی که اینگونه شایعه پراکنی میکند یا منافق است یا به شدت ناآگاه . ملت افغانستان دوست است و شریف . چه معنی داره به خودتون زحمت میدید نظر مینویسید در جهت نفاق و دشمنی ؟؟؟ ضمناً عده ایی در همین چند روز پیش در برلین نشان دادن آماده هستن تا استاندارهای تروریست های داعش و هم جابجا کنن. لعنت خدا برا این شیاطین اهریمنی تروریست. ( تسلیت به خانواده های شهدا )
    • FI ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      21 5
      از همین فامیل مسخره جعلی معلومه که افغانی هستی
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 0
      اعلام شد تروریست 30 ساله و تکفیری هست
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    11 2
    پلیس بفرستید بجای خادمین
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 1
    تسلیت به وطنم ایران که دشمنان و خائنین و منافقین از داخل و خارج مثل لاشخورها برای از پا در آوردنش دست به کار شدن اما غافل از این هستند که این کشور و این انقلاب و پرچم ایران تحت محافظت خدا و امام زمان هست و باید ارزوی فروپاشی این کشور و این انقلاب رو به گور سیاه شون ببرن انشالله
  • آراس IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    هر روز نیروی نظامی و مردم مذهبی شهید زخمی و تهدید میشن، 40 اغتشاش، یعنی دولت مسئولین اینقد به فکر خودشون این نظامی و‌خانوادهاشون مذهبی سپر خودشون حق تیر ندارن. رفعت اسلامی اینا گذاشتن داره کشور وار نابودی میکشونه، مجلس قوه قضایه دولت نمیتون برین کنار بسته ناامنی بسته ، روحانی اغتشات10جمع کرد شما 40 فته دانشجویا و سلبریتی نمیتون جمع کنین فقط م دلسوزان نظام به باذ کشتن میدن شرم شما
  • رضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    29 7
    این ۱۰ میلیون افغانی که ایران هستن اخراج کنید تامشکل امنیتی سراسر کشور ایجاد نکردن
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 11
      الان داعشی وقاتل وزورگیرایرانی داریم ایرانی بایدبره این کشورشهیدافغانی ازدوران دفاع مقدس داده دستشون رومیبوسم که برای کشورم بنایی میکنن بفرمایی برای برادران وخواهران افغانی ما پاسپورت بگیرند
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      4 0
      برای ما همین ته مونده امنیت خیلی بیشتر اهمیت داره.
    • سامان IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 2
      اون افغانستانی ها شرف دارند به سلبریتی های وطن فروش داخلی.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 2
      اعلام شد تروریست 30 ساله و از کشور بحرین هست
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 6
      چهل سال افغانیها زندگی می کنند نه مالیاتی می دهند ازامکانات ایران رایگان استفاده می کنند ترانزیت مواد مخدر به ایران می کنند دراغتشاش اخیر نقش داشتند این دسته گل جدیدشان حمله به شاهچراغ چون افغانها مجازات نمی شوند
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 2
    بعضی تروریست ها فضای مجازی الان شروع کردن به حمله به نهادهای امنیتی و قوه قضاییه و اختلاف افکنی
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 1
    مشکوکه
  • CA ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    14 0
    عوامل این جنایت همانهایی هستند که اغتشاشات رو در ایران دامن زدند و در آلمان با پرچمهای تجزیه طلبها علیه ایران عوعو کردند.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    35 6
    صد در صد افغانی هست و از زمان به قدرت رسیدن طالبان اومدن
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 6
      طالبان با اسرائیل دستشون تو ی کاسه هس
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 4
      صد در صد داعشجوها از این اتفاق خوشحال هستن.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 3
      اعلام شد تروریست 30 ساله و از کشور بحرین هست
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    12 0
    لعنت الله علیکم یا جنودالشیطان
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    همه شما دانشگاوها و سلبریدی هایی که دمیدین توی این بی امنیتی تو این خون های ریخته شده شریکید، خوشحالی کنید از این حادثه، موقع جنگ که شد با حرام زادهای صعودی و منوتو و بی بی سی و لیدرهای کثافتتون و تروریست ها بیاید وسط!
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 3
    زن ☠️ آزادی مرگ دشمن ویرانی
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 6
    چطوری این اخبارتون را باور کنیم؟ فلان مسئول میگه مهاجمین ۳ نفر بودند و دیگری میگه یه نفر بوده این تناقض هم باعث میشه دیگه اخبار شما را باور نکنیم
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 2
    شعار زن میدهند ‌چادر از سر یک زن میکشن شعار زندگی میدهند و زندگی ملت را مختل می کنند شعار آزادی میدهند ‌و مخالفان خودرا تا سر حد مرگ کتک میزنند شعار مرد میدهند وگلوی پلیس را که یک مرد است می برند شعار میهن میدهند وامنیت کشور را به هم میزنند شعار آبادی میدهند و زاهدان ‌وشهر های مختلف کشور را ویران میکنند
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 0
    ایران عزیزم تسلیت
  • ناشناس IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 7
    مگر این گشت ارشاد چه دستاوردی داشته که این همه باید برای اون تاوان بدیم
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 0
    وقتشه نیروی انتظامی هر کی تو شهر یه ذره صداشو برد بالا،هر دختری یه ذره روسریش رفت عقب بزنید دهنشو آسفالت کنید،مردم پشت نیروی انتظامی وایستاده،دیگه ترحم به این جماعت کثافت و لجن کافیه
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    3 1
    لعنت خدا به اصلاحاتی ها، دانشگاوهای جنون جنسی، استادان این گاوها، سلبریدی های کثافت وطن فروش، به اون نماینده مجلس کثافتی که بر طبل این جنگ کوبید. السلام علی الحسین علیه السلام
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 2
    امام جمعه‌ی نیویورک که حمله‌ی عربستان به یمن را محکوم کرده بود به دستور باراک اوباما برکنار شد اون وقت شیخ فتنه‌گر آزادانه هر چه میخواهد می گوید و راه را برای چنین جنایاتی باز می کند
  • خودمم IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 1
    عاقبت جنبش فواحش میشه حمله داعشی ها لعنت خدا لعنت خدا لعنت خدا به همه سلبریتی ها و حامیان این فاحشه ها
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    دیگه وقتش رسیده.باید با بانیان این جنایت و ادامه دهندگان این اوباش و مزدوران امریکا و صهیونیست برخوردی سخت و خشن مانند خودشان کرد. فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیهم بمثل ماعتدی علیکم
  • محتشم IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 1
    برنامه این کشتار مردم و نیروی پلیس و شرارت از چهل روز پیش توسط دشمنان ایران و با همراهی ناکثین و مارقین و اراذل و شیطان های جنسی آغاز شده و این اوج خباثت آنها می باشد
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 10
    مشکلات کشور ما اثر وضعی گناه هم پیمانی با پوتین جنایتکار است و این ما جرا به این سادگی تمام نمی شود .
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 2
      در عملیات موصل حتی اجازه مشارکت به حساب الشعبی هم داده نشد ..آیا صداقت دارید ؟؟
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 12
    داعش را جبهه متحد غربی از بین برد پزش را دیگران می دهند.
    • ناشناس IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 3
      جالبه! خونش را ایرانی ها و عراقی ها و سوریه‌ای ها دادن بعد شما از غربی که خودش داعش رو به وجود آورد حمایت میکنی!!! آمریکا داعش رو به وجود آورد خودش هم رهبرشو( ابوبکر بغدادی) از بین بردش چون مهره‌ی سوخته بود همه تقریبا فهمیدن با موساد در ارتباط بوده
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 1
      درست خوندم عایا ؟ این چه زری بود زدی ؟
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 0
      واقعا این چه زری بود زدی و چه گ.. ی بود که خورد؟ بتمرگ.. جبهه متحد گربی بخوره تو سرت
    • CA ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 0
      غلط زیادی نکن داعشی
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    8 1
    علی کریمی و علی دایی باید محاکمه بشن این همه مماشات با اینها برای چیست مماشات با دانشجویی که ...و میخواد با دختر نا محرم غذا بخوره برای چیست
  • سیف IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    کجان اون دیاثین بیشرف لجنی که چپ و راست استوری میذاشتن کتار مردم‌اند؟!!!
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 1
    وقتی فریاد زدیم داد زدیم ای قوه قضائیه گوش به یه مشت پست بی شرف خارجی نده و نترس و با این یه مشت ارازل نفهم خبیث برخوردی کنید که اجدادشان به یاد بیاورند فشل بودید و منفعل این هم نتیجه ش. باز هم آزادشون کنید.
  • US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    6 7
    داعش تازه اولشه، مملکتی که هرج و مرج باشه و مردمش دو دسته ای شده باشن و به مرگ هم راضی، از این بدتر هم سرش میاد. کجاش رو دیدین؟؟؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 3
      ترورها شروع شده ، اغتشاشگران قبلا گفته بودن که آبان ماه خونه ، امنیت اماکن عمومی رو تامین کنید ، مساجد ، امامزاده ها ، مترو ، اتوبوس و ....
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 4
    قابل پیش بینی بود که برا به حاشیه بردن اوضاع کشور این اتفاقها بیوفته
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      3 1
      یعنی میخوای بگی مملکت اینجوری بشه طوری نیست عادیه!!!
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 1
      داعش در توئیتر و سایت رسمیش مسئولیت حمله رو به عهده گرفته خبر گزاری فرانسه هم تایید کرده‌ و منشا حمله کاملا مشخصه و بعد از بیانیه‌ ی رسمی داعش این نوع استدلال باطله
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      چطور دروغهای بافته شده توسط رسانه های دشمن درباره اسرا و نیکا و ارنیکا رو راحت قبول می کنین ولی برای قبول کشته شدن واقعی بهانه پشت بهانه؟ اگه دلت سنگ شده و نمی سوزه لازم نیست توجیه بیاری
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 0
    علتش فقط عدم برخورد قاطع با اراذل و اوباش در اغتشاشات اخیره، وقتی جلو یک عده زن بدکار و مرد زن ذلیل و تعدادی محصل و دانشجوی ابله خودنما که همگی مزدور ملکه ملعون هستند کوتاه انداختند، و نیروهای انتظامی و امنیتی دائما درگیر این مسائل الکی هستند، قطعا از تروریست‌ها، قاچاقچیها و دزدها غافل می شوند، به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که با کوچکترین تجمع هنجارشکنانه و... به شدت و قاطعانه برخورد جدی صورت گیرد و قائله جنبش ج... ها هرچه سریعتر خاتمه یابد تا آرامش و امنیت به کشور و زندگی مردم برگردد.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    13 2
    برای رقص توی کوچه، برای کشتن زائرین شاهچراغ، برای آزادی تکفیر و ترور.
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    11 3
    بن سلمان گفته بود جنگ رابه داخل ایران میکشانم من باورم نمیشد فکر میکردم بلوف زده . تازه حضرات دنبال روابط دیپلماتیکن
  • س.ز IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 20
    بیخود افغانها رو متهم نکنید اونا اکثرا شیعه هستن خودمون تروریست کم نداریم گردان بزرگ داعش از سنیهای وهابی ایرانی بودن اونا الان کجان از کردستان و سیستان و بلوچستان گروه ریگی هم که اخیرا تهدید به عملیات تروریستی کرده بودن
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 1
      اعلام شد تروریست 30 ساله و تکفیری هست
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 4
      افغان های هزاره و تاجیک مهمان ما و از ما هستند
  • اکرم IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 1
    خدالعنتشون کنه درحرم که ادم احساس ارامش میکنه بچه های خردسال کودک واقعا شرم بهشون باد
  • زاگرس آریان DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    20 4
    شوربختانه کسانی در حاکمیت، وظیفه و کارشان را درست انجام نمی دهند و با سهل انگاری و ادای دمکرات بودن، دارند کشور را به لبه فروپاشی می کشانند. دستگاه قضایی کشور به اندازه کافی جدیت به خرج نمی دهد و با کوتاه آمدن در برابر آشوبگران، راه را برای دشمنان کشور و کفتارهایی که در پشت مرزها آماده تکه پاره کردن ایران هستند، آماده می کنند. در حاکمیت کنونی کسانی هستند که ادای مردمی بودن در می آورند و بیش از دیگران شعار ضد غربی سر می دهند ولی همین ها، فرزندانشان را برای "آزادی" و زندگی راحت تر به کشورهای غربی فرستاده اند. دولت و کل حاکمیت باید بداند که یکپارچگی خاک کشور، اولویت نخست همه ایرانیان است. اگر دولتی نمی تواند آن را تامین و تضمین کند، باید کنار برود و راه را برای کسانی که توانایی انجام آن را دارند باز کند. در صورت لزوم نیروهای مسلح (ارتش و سپاه) باید اداره کشور را بر عهده بگیرند. یادمان نرود یکپارچگی خاک کشور اولویت نخست ماست!
  • محمود IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 6
    پشت پرده شعار زن زندگی آزادی ،،!!! خواص تکفیری مأمور عربستان و اسرائیل باید تقاص پس دهند مثل لعل مسجد و قطیف و نمره النمر
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    9 1
    کجایی اسطوره اینها هموطن شما نیستن؟؟؟؟؟چون نفعی براتون نداره لال شدین
  • از شهرستان سراب IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 1
    یا شاهچراغ
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 2
    فقط اعدام در ملع عام
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 7
    خاک تو سر ملت ما که افغان ها را جا و غذا می‌دهند من میروم نانوایی با پول نقد نان نمیدن ولی به افغان ها میدن واقعا متاسفم
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 2
      اعلام شد تروریست 30 ساله و تکفیری هست
    • FR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 0
      برای دشمن و اغتشاشگرِ معاند هدف بسیار وسیله را توجیه می‌کند. جریان وابسته به اسراییل قطعا دست داشتبرای دشمن و اغتشاشگرِ معاند هدف بسیار وسیله را توجیه می‌کند. جریان وابسته به اسراییل قطعا دست داشت
    • FR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      برای دشمن و اغتشاشگرِ معاند هدف بسیار وسیله را توجیه می‌کند. جریان وابسته به اسراییل قطعا دست داشت
    • FR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      برای دشمن و اغتشاشگرِ معاند هدف بسیار وسیله را توجیه می‌کند
    • FR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      برای دشمن و اغتشاشگرِ معاند هدف بسیار وسیله را توجیه می‌کند
    • FR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      لعنت بر داعش و داعش دوستان
  • ارتشی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    7 0
    منتظر واکنش قاطع ایران بزودی باشید پشیمان خواهید شد نقشه انتقام کشیده شد موشهای کثیف
  • اسما IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 0
    دردا و دریغا که در این بازی خونین بازیچه ایام دل آدمیان است😭
  • جاوید ایران اتمی US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    16 6
    دیشب توی کامنتم چی گفتم؟؟ یادتونه؟؟ پس چیزی نمیتونم بگم جز اینکه بگم حقتونه، حکومتی که اییییینقدر این دست و اون دست کنه نتیجش همینه، هزار بار گفتم عملکرد رئیسی در این ماجرا قاطع نبوده، حرف آخر، دیگه باید هر جنبنده ای رو اگر به خیابان بیاد به رگبار ببندید. این آخرین کامنت منه، دیگه خود دانید. من که هیچ نفعی در هیچی ندارم اگه حرفی میگم فقط برای ماندگاری ایرانه، من شغل خودمو دارم درآمد خودمو دارم، به هیچ کسی محتاج نیستم اما دلم برای ایران میسوزه. خود دانید….
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 6
      نکنه تو از عوامل اغتشاشی که اینطوری میگی تحریک نیروهای امنیتی و قتل مردم نتیجه عکس می‌دهد
    • JP ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 5
      از اسمت معلومه اصلا وصل نیستی بله با وصل بودن برای خودت شغل و پول کلون جمع کردی گور بابای کسی که فقیره و صل نیست بچه مردم رو هم رگبار ببندن اگر برات مهم نیست لطفا کامنت نده
    • جاوید ایران اتمی JP ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 0
      فقر!؟ بچه برو پی کارت فقیر مگه از سرخوشی میاد روسری میچرخونه، فقیر این مسخره بازی هارو درنمیاره اتفاقاً فقیر ها الان دقیقاااااا سر کار خودشون هستن این شکم سیرهای بی درد خوشی زده زیر دلشون روسری میچرخونن دنبال بار و ... و این خوش‌گذرونی ها هستن، از کی تا حالا فقرا رفتن سعادت آباد و‌تهرانپارس و‌نیاوران و فرمانیه و مناطق کاخ نشین؟ نکنه میخوای بگی از اینا خبر نداری، اگه خبر نداری برو‌بشین سرجات. سرکوب نتیجه عکس میده؟ چرا موقع جمع کردن آشوب های ترامپ جلوی کنگره امریکا که به معترضان تیر مستقیم زدن جواب عکس نداد؟؟ دلت تجمع میخواد نه؟ آخی بمیرم برات، خیلی دوست داری؟ تجمع دوست داری؟ چندتا؟ کسانی که چشم و گوششون به عربستان و رسانه عربستان هست رو من هموطن نمیدونم بلکه خائن میدونم.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 8
    کجا غذای نذری میدن
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      نمی دونم کجا نذری میدن ولی دور و بر کااااخ کریمی (خسیسی) نگرد که مثل تو بارها غذای نذری خورد و ظرفش رو شکست
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    10 19
    چطور میشه آمار ریز زندگی مردم رو دارین. ولی از برنامه ریزی حمله تو کشور خبر ندارین؟ کار خودتونه
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 4
      هر وقت کم میارین نمیخواین باور کنین حق با شما نیست میگین کار خودتونه، یعنی شما خسته نشدین از این جمله؟ بیشتر از ۱۰،۲۰ ساله همینو میگین، اگه انقدر که شما این جماعت رو مغز کل فرض کردین فقط ۱۰ درصد این حرفا درست بود، از این اعتراضات خبری نبود دیگه، تا الان به صد بار تموم شده بود!!!
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      4 1
      وقتی خود داعشیا قبول میکنن ولی یه عده کلا رو (کار خودشونه) تعصب دارن، آدم متعصب هم صرفا مذهبی نیست، میتونه کافر هم باشه:)))
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 1
      داعش در توئیتر و سایت رسمیش مسئولیت حمله رو به عهده گرفته خبر گزاری فرانسه هم تایید کرده‌ و منشا حمله کاملا مشخصه
    • هادی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 1
      خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها آفرید
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 4
      در غروب همون روزی که چهلم برای یه سنی گرفتن کاری که سنی‌ها نمیکنن! این اتفاق افتاد همزمان با حرکت داعشیهای وطنی! نه جناب دوره این هوچی بازیها تموم شده زمینه این ناامنی رو توی داعشی مامورکش فراهم کردی
    • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 0
      حالا مونده حمله های اصلی در سایه این ناامنی که شما دواعش وطنی ایجاد کردین خیلی از تجزیه طلبا جون گرفتن
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      4 0
      شرف نداری دیگه دست خودت نیست! تو شبکه های فارسی زبان و مجازی فرمان قتل و حمله میدید و حکم هر کسی غیر خودتون رو اعدام اعلام میکنید اونوقت تا این جور گندتون درمیاد فرافکنی میکنید بی شرفتر از اپوزوسیون ایران تو دنیا قدم نذاشته
    • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      البته هدف شما تجزیه ایرانه اون موقع هم نمیتونیم پیدات کنیم بگیم اینم کار خودمون بود؟!!!!!!
    • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      خیلی احمقی خیلی
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      آخه بی چیز بی وطن تا حالا فقط سی چهل نفر مامور و پلیس کشتن اون هم با ضرب گلوله و چاقو، هر خائنی مثل تو که ایرانی نیست
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 5
      ی سوال تو اسرائیل ی عرب چند نفر رو به رگبار میبنده پس بگیم کار اسرائیل بود که شهروندانش کشته شدن!! وقتی جمهوری اسلامی دخالت میکنه گروه‌های شیعه مذهب می‌سازه جهت تضعیف شهروندان اسرائیل به وسیله‌ی اعراب پس انتظار نباید داشته باشیم اونها گروه تکفیری نسازن واسه تیربارون مردم ایران و تضعیف منطقه!!
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 1
      مگه نتیجه تجزیه طلبی غیر از اینه چرا خودت رو گول میزنی خرفت
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      این کارصهیونیستهاست
  • هادی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 0
    جمهوری اسلامی مقصر اصلیه بی عملی،کاهلی،درمانده تایید غرب،خاک بر سر بی عدم قاطعیتت! یه ماهه کشور و بردن تو منجلاب و آشوب حکومت عین خیالش نیست!
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    اگر سربه سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 0
    نتیجه شل گرفتن شورای امنیت کشور اگه بلد نیستید ما خودمون وارد شیم امنیت برگردونیم
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 3
    خجالت بکشید نه حرمتی مونده، نه امنیتی مسامحه کافی است بساط بی‌ بند و باری و اغتشاشات را جمع کنید
  • DE ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 0
    حمله به شاهچراغ درست روز چهلم مهسا ؟؟
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 1
    بهایی ها
  • فرهاد IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    سلام دوستان هم وطنان عزیز جوانان ترا به خدا دست بردارید ازاین اختلافات دشمن این وضعیت را می خواد تا به هرصورت که هست به جان ووطن ما تجاوز بکند اینهاخوبی مرا نمی خواهن اینها می‌خواهند ازاین عاشوبها فرصت پیدا بکنند وکشور مارا مثال عراق وسوریه ودیگر کشورهای همسایه دربیاورند
  • هاشم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 3
    با سلام دیشب رفتم بازار تجریش برای خرید ، هر کجا و هر مغازه رفتم فروشنده افغانی بود
  • جواد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    کجا بودن سربازان گمنام
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 1
    وهابی بود
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 3
    بهترین واکنش ما باید کوبیدن پایگاه ها و مقرهای داعش باشد. این فرصتی برای ایران برای کنترل افغانستان نیز هست...همچنین فرصتی برای ایجاد وحدت ملی ...در برابر دشمنان . باید سه روز عزای عمومی اعلام شود...
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    بچه سوسول احمق و دانشچوی احمق که در خیابان به پلیس حمله میکردی و لاستیک اتیش میزدی و به پلیس توهین میکردی پلیس ها برای چنین ادم کش هایی در شهرها انجام وظیفه میکنند تا جلوی این جنایت ها را بگیرند حتی سپاه و ارتش هم برای همین وجود خارجی دارند. با شلوغ کاری تو بچه سوسول اجمق شرایط را این داعشی مناسب دیده و این جنایت را رغم زده . اقا تسلیت به این خانواده های این عزیزان فقط همین.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    حالا یه عده خود فروخته اشغال ظرفیت نیروهای امنیتی و انتظامی رو به خودشون مشغول میکنند تا حرامزاده ها ایرانی ها را در حرم به خاک و خون بکشند . تف به غیرت نداشته شماها . روسری شده دغدغه شما تا بیشتر کثافت رو به خانواده ها منتقل کنین
  • علوی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 3
    ا در دوران مشابه دوران امیرالمومنین علی ع قرار داریم ####نمادها : رها سازی مرز ها اول شمالغرب در حمله اول آذربایجان به ارامنه-دوم :رها سازی چند روزه دوغارون و ورود جمع کثیر جوانان افغان بیست تا سی ساله و رژه با لباس محلی در خیابان ها- سوم :رها سازی مرز عراق با اغراق پنج میلیون زایر خروج با کارت ملی و ورود با منافقین و داعش همراه زایرین #(مشابه همان دوران )##
  • سهیل بشردوست DE ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    قدیمی شده این روشها
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 1
    وقتش رسیده با تکفیری ها تسویه حساب عمیق داشته باشیم
  • SG ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 9
    امشب توی شیراز پراکنده شدن و در عزا و خون 15 شهید شاهچراغ در خیابان میرقصند و روسری به هوا پرتاب میکنند . سر قبر خراب شده ماده کفتار آشوب کردند و قصد حمله به پادگان ارتش رو داشتند . ما مردم عصبانی هستیم . اف بر مهسا امینی و گور پدرش که عامل و فدایی فتنه کوموله و تجزیه طلب تروریست هستند. خون مردم به جوش اومده بی عرضه ها مماشات میکنید جای خورد کردن استخونهای این وحوش زباله
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 3
      اقای داعشی چرا همه موضوعاتو قاطی میکنی.چرابه مهسا توهین میکنی؟
    • IE ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 1
      یه قطره خون شهدای شاهچراغ می ارزه به صد تا ... . توی داعشی هم گمشو از این سایت بیرون از دیشب همش داری ور ور میکنی که همه چیو قاطی نکن و حرف زیادی نزن و دروغ نگو !!! پول گرفتی لااقل یکم خلاقیت بخرج بده دو تا کلمه جابجا کن . بخاطر یه کومله ای چند نفر دیگه باید بمیرن ؟
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    خدا مرگ بده منافقین و داعشی ها و خائنین داخلی و تمام دشمنان داخلی و خارجی ایران رو
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    چرا همیشه مردم باید تقاص پس بدن
  • دلسوز FR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    چجوری شده داعش از تور امنیتیتون بگذره ک عده ای هموطن بیگناه کشته بشن
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 2
    عبای صهیونیسم و یهود لای در گیر کرده ، میگه ول کن تا ول کنم !
  • GB ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 1
    جوونای با غیرت استان فارس علی‌الخصوص شیراز پشتوانه‌ای مثل شهید سپاسی عباس دوران و صیاد شیرازی دارن. بیکار نمیشینن.
  • رسول IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    آخرش یک نفر بوده یا سه نفر چرا اینجوری خبر میدین سواستفاده کنن
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 4
    عربستان باید تاوان این کار پس بده. حداقل به یمن کمک بشه تا با چندین برابر قدرت عربستان بزنه
  • US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 2
    علی دایی و سایر سلبریتیها اگر از کشورهای تابعیت دومتون نمیترسید یک تسلیت به مردم شیراز و مردم ایران بگویید
  • US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    مطمین باشیدحتی اگر عامل ترورها ایرانی نباشد ولی لشگر فارسی زبان صدام یعنی منافقین پشت جریان هستند
  • باغبان پیر FR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    حمله تروریست به شاه چراغ شدیدن محکوم است
  • SE ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    تسلیت به همه عزیزان
  • سعید موسویان فرد IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 2
    در جواب اون بی بتهٔ فنلادی اون که سعی در سؤاستفاده بیشتر از این حادثه داره و در انتهای آن دنبال نفاق بیشتر و جدید بین ایران و افغانستان ، حتی اگر اون شخص تبعه افغانستان باشه ، باز باید حرف دهن و بفهمی و آتیش بیارمعرکه نشی ، اون وطن و خودفروشان ( یاران ه رجوی و ... الاهوازیه و کوموله و ...) هم تو تظاهرات برلین اسم ایرانی داشتن که ای امل ه عقب افتاده واپسگرا بلکه همجنسگرا .. اولا بد جور به کاهدون زدی من ایرانیم با شجرنامه کامل تا سی و هشت پشت ! در حالی که مطمئنم تو نمیتونی اسم چهار نسل قبل خودتو بگی! هنر کنی اسم پدر و بابا بزرگتو بلدی نکبت عقب افتاده به معنای واقعی کلمه بیشرفی. ای منافق خود فروش ، وطن فروشی که دیگه برات آب خوردنه، بی شرف همین افغانستان هم روزی قسمتی از سرزمین اصلی بود که امثال شما برای هر تکه از خاکش الان یه پرچم بریدید و دوختید !! یه پرچم رنگوارنگم رو دوش خودت گرفتی !! مشرق لطفاً احقاق حق کنید و چاپ کنید
  • FR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 7
    نگید افغان به انسانیت برمیخوره همشون تفلکی ها مهجور ساکت با کسی کاری ندارند
  • FR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    آجرک الله یا صاحب الزمان
  • FR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 3
    طالبان که دستاورد جمهوری اسلامی است کاشت داشت حالا موقع برداشت محصول است
  • FR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    ایرانم تسلیت
  • حامی US ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    خداوند این عزیران را رحمت کند و به حق علی (علیه السلام) حکومت و امپراطوری عاملان این جنایت رو از ریشه خشک کند.
  • فارس IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    هنوز زوده ومسئولان خواب نازن
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 1
    قصد دارن از انقلاب اسلامی تقلید کنند. مرتب هشتگ می زنند کار نظام است. ۵۰ سال پیش گفتن سینما رکس کار انقلابیون است تیرشان به سنگ خورد. الان برعکس کردن مرتب می گویند شاهچراغ کار حاکمیت است. برای آن ها اهمیتی ندارد کسی کشته شود حتی از خودشان ولی از پتانسیل تهمت زدن و مظلوم نمایی استفاده می کنند
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 1
    سلبریتی ها چرا کر و لال شدند ؟!از نظر اونا این شهدا آدم نیستند
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    سلبریتی ها چرا کر و لال شدند ؟!از نظر اونا این شهدا آدم نیستند
  • ناشناس DE ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    6 3
    افغانی هایی که از ایران به کشورهای غربی پناهنده شدند با اینکه تنها اجازه اقامت گرفته اند اجازه دارند به ایران رفت و آمد کنند و در اروپا با دروغ و تهمت و ناسزا به مردم ایران و مسؤلین سعی در متقاعد کردن مسؤلین آلمانی برای گرفتن پناهندگی میشوند و در تظاهرات اخیر در برلین هم شرکت داشتند و حتا به ایرانیانی که به تظاهرات نرفتند تهمت خیانت به مردم خود در ایران میزنند همان حرف های دشمنان ایران را تکرار میکنند البته اکثرا هم از هزاره ها هستند !! لذا باید مراقب رفت و آمد آنها به ایران شد !
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 3
      الان تو هم داری در پازل دشمن حرکت میکنی یعنی تفرقه
  • Foad IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    لعنت الله علی القوم الظالمین لعنت خدا بر نوکر های امریکا و اسرائیل
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    چرا راهمکار به مردم نمیدین ، دیشب همسایه های ما بعضا از بی شرفی خودکشی کردن ، تکلیف ما چیه ؟؟؟؟پاسخ یا سکوت ؟ آیا باید برخورد کرد ؟ یا برخورد برابر با جنگ داخلی است ؟ تکلیف ماهارو روشن کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • DE ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 4
    داعش به کمک اغتشاشگران آمد.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    کارهای کثیف کار آدمهای کثیف است که افکار نجس دارند . داعش چه چیزی را می خواهد ثابت کند ؟
  • کیمیا BS ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 1
    چرا با اغتشاشگرها جدی برخورد نمیشه؟ مماشات با این....زه های بی هویت و بی ظرفیت فقط اونها رو حق به جانب تر و پر روتر می کنه
  • JP ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 5
    کار خوشان هست؟
  • JP ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 3
    دنبال بهانه بودن
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 2
    ربط این دو مسئله یعنی چی؟؟
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 4
    فعلا ایننترنشنال آل سعود آموزش را فراتر رفته و می گوید در خیابان چادر بزنید،یعنی آل سعود با خیال راحت در ناامن کردن و ایجاد آشوب دخالت می کند.
  • محمد IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 1
    متاسفانه برخورد قاطع با قضایا نمیشه‌ ترکیه با یک کودتا صدها و هزاران مقام ارشد رو تغییر داد. اما ما در حال مشاهده سیرک اغتشاشات همه روزه هستیم
  • ساس IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    در خبرها و دهانها افتاده که داعشیها دست به کشتار در مکانهایی که فکر میکنند هنوز در افکار مردم مقدسند زده اند.
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 3
    همانطور که خون شهید سلیمانی اغتشاشات سال 98 رو جمع کرد به امید خدا خون پاک این شهیدان مظلوم هم این اغتشاشات را خاتمه خواهد داد.
  • فاطمه شیرازی FR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    لعنت بر وهابی که از یزید هم پست تر هستند.خدا خواست لعنتی دستگیر شود کاش در میدان شهر او را اعدام کنند.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اون بیانیه داعش را آمریکا و اروپا ساختند تا نظام این خبر را منتشر کند و اعتبار رسانه ای اش زیر سوال برود. هدف اصلی شبیه سازی سینما رکس بود ولی این بار برعکس حکومت متهم کنند. در اعلامیه داعش روز ربیع ۳۰ ام ذکر شده و توسط صهیونیست ها جعل شده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    7 8
    مرگ دخترکی لا مذهب شد دسیسه شياطين به بهانه جلوگیری از تبدیل شدن یک فتنه به آشوب مسامحه کردید، بی عفتان و بی حجابان بی شرف خون پاک 300 هزار شهید انقلاب را به سخره گرفتند و تا کنون 100 نیروی متدین و امنیتی به شهادت رسیدند ، اگر عرضه ندارید این بی بند وباری و اغتشاشات را جمع کنید. ملت با غیرت و وطن پرست ایران خوب میدانند چه کنند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 1
    تا زمانیکه به خاطر اهمال و گذشتهای بی مورد به افرادی مثل خاندان کثیف رفسنج و جهان و کرباس و پزشکی و اکثر اصلاح طلبان فرصت عرض اندام میدهند جلو چند دانشجوی سوسول و لاابالی و دختران معلوم الحال دانشجو نما گرفته نمی شود باید مردم هزینه کنند
  • احسان معتمدی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 5
    من از مدیران کشور درخواست میکنم که از خدا بترسند و در وضعیت معیشت مردم تلاش زیاد نمایند تا جوانانمان اغتشاش نکنند و بعد از ان دشمنان کثیف کشورمان مردم ما را قتل عام کنند خون اینها علاوه بر اینکه کافران باید پاسخ بدهند افراد خیانت کار کشورمان هم مقصر هستند که فقط بخاطر عشق شان به قدرت مقام می گیرند و نه به فکر این امانت الهی هستند و نه به معاد اعتقاد دارند بیشتر به کت و شلوار خود اعتقاد دارند تا خدا و رسولش
  • US ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 3
    انا لله و ان الیه راجعون. انشالله اعدام عاملان و آمران به ویژه اصلاح طلبان و غربگدایان و دانشجویان منحرف
  • JP ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 2
    شک نکنید
  • اکبریان KW ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    انتقام این عمل جنایت کرانه میگیریم
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    چه راحت واردحرم شد و کارش و انجام داد هیچکسی هم نبود جلوش بگیره. پس انتظامات کجاست؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    با عرض تسلیت خدمت اقا و بازماندگان این مصیبت بابت شهادت و مجروح شدن زوار شاه چراغ ع جا دارد با مسببین و جاده صاف کننندگان این جنایت بزرگ که همان اغشاشگران این روز ها هستند توسط نیروهای امنیتی و انتظامی و قضایی برخورد سخت صورت گیرد
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    علی دایی علی کریمی و.... سلبریتی های بی وجود خاتمی روحانی کروبی میر حسین سیاسیون بی وجدان و فرصت طلب مطهری محمود صادقی ابطحی ورزشکاران دلاوران البته از نوع لاشخور صفت کدام گوری هستین خون دل مردم را ببینید آقایان وقت برخورد نیست رأفت اسلامی ؟مماشات ....چیه ....
  • مهدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    11 3
    اولین مقصر این ماجرا پدر دروغگو و پلید مهسا امینی بود که بجای بازخواست فقط جلوش کرنش کردند!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 1
    تسلیت ایران عزیزم
  • احمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    7 3
    تهران پر افغان شده نه مترو میشه سوار شد نه بی ار تی بینشون هم داعشی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس