عیادت سخنگوی دولت از عکاس خبرگزاری فارس در قم/ روایت شاه‌بداقی از ماجرای امروز دانشگاه قم

امروز و در جریان حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم، عکاس یکی از خبرگزاری ها از سوی برخی دانشجویان که قصد برهم زدن نظم برنامه را داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش مشرق، امروز و در جریان حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم، عکاس یک خبرگزاری از سوی برخی دانشجویان که قصد اغتشاش و برهم زدن نظم برنامه را داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

از ابتدای انتقال عکاس خبرگزاری، گروهی از همراهان سخنگوی دولت در بیمارستان حاضر و پیگیر حال او شدند.

علی بهادر جهرمی نیز پس از پایان مراسم و تشریفات آن ضمن حضور در بیمارستان و عیادت از حسین شاه‌بداقی پیگیر آخرین وضعیت درمانی وی شد.

سخنگوی دولت چند روزی است با حضور در دانشگاه‌های مختلف کشور به سوالات دانشجویان درباره اتفاقات اخیر و عملکرد دولت پاسخ می‌دهد.

عیادت سخنگوی دولت از عکاس مجروح در قم/ روایت شاه‌بداقی از ماجرای امروز دانشگاه قم

روایت عکاس از حمله اغتشاشگران و ضرب و شتم

حسین شاه‌بداقی عکاس خبرگزاری داخلی اتفاقات امروز دانشگاه قم را این‌گونه روایت می‌کند:

برای پوشش تصویری، پیش از آغاز مراسم خودم را به سالن مفید دانشگاه قم رساندم. از ابتدای مراسم عده‌ای از دانشجویان نسبت به حضور و عکاسان و تصویربرداران رسانه‌ها ایجاد حساسیت کرده و خواهان عدم عکاسی آنها بودند و عکاسان و تصویربرداران به شدت تحت فشار این جمع بودند.

این اعتراضات وحاشیه‌هایی که در جریان سخنرانی سخنگوی دولت شکل گرفته بود تا پایان مراسم نیز ادامه داشت.

بعد از پایان مراسم و خروج دانشجویان از سالن ما نیز از محل برگزاری جلسه خارج شدیم، عده‌ای بیرون از سالن نیز مشغول شعار دادن بودند.

من و دیگر عکاسان نیز به کارمان ادامه می‌دادیم و تصاویر مدنظرمان را ثبت می‌کردیم که به یک‌باره در یک صحنه عجیب، ناگهان با اشاره چند دختر حدود ۱۰ دانشجوی پسر به سمت من حمله‌ور شده و مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ چندین ضربه محکم به سرم زدند.

در همین لحظه دانشجویان دانشگاه که متوجه این موضوع شدند به سمت من آمدند و من را از دست آنها نجات دادند.

بعد از اینکه به دفتر خبرگزاری مراجعه کردم، آرام آرام از محلی که به سرم ضربه وارد شده بود درد نبستا شدیدی آغاز شد که لحظه به لحظه بیشتر می‌شد.

پس از لحظاتی دیگر تحمل این درد برایم مشکل شد و ضمن تماس با اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتم.

در تمام لحظات درمان از همراهان سخنگوی دولت و مدیر خبرگزاری در استان قم در کنار من حضور داشتند و در آخر نیز شخص علی بهادری جهرمی با حضور در بیمارستان جویای حالم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 37
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کامران IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 2
    دانشجو هیچ وقت از خبرنگار و رسانه فراری نیست بلاشک دانشجو نبودن
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 1
      راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 0
    راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 1
    راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس