ببینید | سخنگوی دولت برای یک عکس از آمریکا جایزه گذاشت | اینگونه می‌خواهند نخبه‌های ایرانی را جذب کنند

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: همزمان با متروپل ۲۹ دانش آموز در آمریکا را کشتند، هر کس توانست یک عکس از آن بیاورد جایزه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 1
    راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.
  • دیده بان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام علیکم. امیدوارم این متن بنده را آقای بهادری جهرمی بخوانند. اگر حتی یک دلیل ( که البته خدا را شکر هزاران دلیل دیده و می بینم ) بخواهم برای خودم بیاورم و خودم را متقاعد کنم که رای به آقای رییسی درست بوده همین کار شماست. واقعا دست مریزاد. تمام فحش هایی که دانشجویان به شما می دهند مال بنده و سلام و ثنا و دعای بنده مال شما. این فحش ها در دستگاه باعظمت الهی تبدیل به درود و صلوات فرشتگان می شود بر شما. این یعنی مدیریت جهادی. جای این دست کارها از سوی مسئولان واقعا خالی است. تصورش را بکنید اگر خیل مسئولان دلسوز و مدیران جهادی عازم دانشگاه های مختلف شوند و این سخنرانی ها ادامه پیدا کند چه اتفاق بزرگی می افتد. مگر دانشجوی هتاک و بی منطق تا کی و چقدر می تواند به هتاکی ادامه دهد؟ طبیعی است که خیلی زود اگر هیجانی است تخلیه هیجان می شود و اگر بیمار است بقیه ی دانشجویان به بیماری اش پی می برند و از کنارش پراکنده می شوند. و در هر حال این به صحنه آمدن جنابعالی باعث می شود دشمن صحنه را ترک کند. توصیه می کنم بقیه ی مدیران جهادی این رویه را دست بگیرند و برای جمهوری اسلامی ایران که به گفته ی سردار دلها سلیمانی عزیز حرم است، به میدان بیایند. دو تا فحش هم بخورند دوتا سیلی هم بخورند. از جگر گوشه ی پیامبر اسلام حضرت زهرا سلام الله علیها که عزیزتر نیستند. مگر آن حضرت بخاطر اسلام سیلی نخورد؟ مدیریت جهادی یعنی همین. و باز هم آقای بهادری جهرمی دست مریزاد و دعا خیر ما بدرقه راه شما. احسنت احسنت احسنت
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 0
    من جایزه دو برا بر میزارم برای هرکی یه اختلاس گر رو پیدا بکنه مردم بکن این فلانیه درست حسابی مجازات شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس