1

درحالی‌که دشمن در تلاش بود با استفاده از هسته‌های سخت تروریستی خود در داخل و نمایش رنگی در خارج روی خط «جنگ احزاب» موج مرده اغتشاشات را زنده نگه دارد؛ اراده الهی این بساط شوم را بر هم زد.

سرویس سیاست مشرق- انتقال خط اغتشاشات از داخل به خارج با شکستی تمام‌عیار به خط پایان رسید. درحالی‌که قرار بود در یک روز تعطیل ضدانقلاب برای مردم ایران مانور تبلیغاتی داده و دولت‌های اروپایی دستاورد آن را در تهران نقد کنند؛ به ناگهان همه‌چیز به‌هم‌ریخته و این کارناوال خیابانی به نتیجه دلخواه نرسید.

یک هفته قبل از آنکه در برلین اوباش، هم‌جنس‌بازها، آزارگران جنسی و تجزیه‌طلبان با یکدیگر بیعت کنند؛ در شهر تل‌آویو تعدادی از صهیونیست‌های فارسی‌زبان به خیابان آمده تا حمایت خود از آشوب سازی در ایران را اعلام کنند؛ اما در میانه این تجمع چند نفره به ناگهان پلیس اسرائیل سررسیده و پرچم‌های موجود در تجمع را جمع می‌کند!

 صهیونیست‌ها به افراد حاضر در خیابان تذکر می‌دهند که تنها مجاز هستند پرچم کردستان و گروه‌های اقلیت جنسی را بالابرده و حق ندارند تابلو دیگری را بالا ببرند. یکی از سلطنت‌طلبان حاضر در این جمع اعتراض می‌کند که این مسئله داخلی است و آن‌ها حق‌دارند برای آینده حکومت در ایران تصمیم بگیرند، افسر صهیونیست پاسخ می‌دهد که آینده را موساد تعیین می‌کند و نه شما! این جمله رهیافتی دقیق از پشت‌صحنه اغتشاشات در چند محله در هفته‌های اخیر است.

درحالی‌که حتی رسانه‌های ضدانقلاب حتی بر روی تعداد افراد حاضر در این نمایش ضعیف خیابانی با یکدیگر تفاهم ندارند؛ سازمان موساد با همکاری دو سرویس دیگر اروپایی از لیدر جدید آشوب سازی رونمایی کرده و سطح اختلافات میان براندازان را به بالاترین سطح خود رساند؛ اما چه چیزی باعث ایجاد این اختلاف عمیق در میان ضدانقلاب شده است؟ پاسخ به این سؤال ساده نیاز به شرحی دقیق دارد.

فیلم/ مخالفت پلیس رژیم صهیونیستی با پرچم گردانی ضد انقلاب!

آتش گرفتن پرچم گرگ‌ها در خیابان

دو روز قبل از برگزاری سیرک برلین رضا ربع پهلوی از گرگ‌های درنده و طماع به خاک ایران یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند. این نشست خبری آن‌قدر باعجله سازماندهی‌شده بود که به‌جز چند تلویزیون ضد ایرانی فارسی‌زبان مخاطب دیگری نداشت، هدف از ترتب دادن این کنفرانس آن بود تا بازمانده خاندان منحوس پهلوی آلترناتیو باقی‌مانده و تکانی به خود بدهد.

 اتاق فکر این گروهک تحت فرمان فرشگردی‌ها به لیدر سلطنت‌طلبان هشدار داده بودند که اگر در برلین قافیه را ببازد از صحنه بیرون رفته و فرصت به دست آوردن غنیمت از سوی کفتارها از میان خواهد رفت، این تحلیل قابل‌توجه باعث شد تا اولین تَرک‌های انشقاق قبل از برگزاری سیرک برلین خود را بروز دهد. این مسئله برای فرقه رجوی نیز پیش‌آمده و این گروهک تروریستی هم مسیرش را از کارناوال برلین جدا می‌کند.

چندپاره شدن ضدانقلاب در برلین نشان از آن داشت که سازمان دهندگان اصلی اهدافی فراتر از گروهک‌های سنتی ضدانقلاب داشته و خط جدیدی را پیش می‌برند! به صحنه آمدن حامد اسماعیلیون با هدایت موساد در برلین پرده اصلی از سیرک برلین بود؛ جایی که عروسک خیمه‌شب‌بازی کاوه شهروز (لابیست صهیونیست‌ها در کانادا) با تمسک به انجمن پرواز اوکراینی از یک فرد ساده‌لوح و غیرسیاسی نهایت استفاده را کرده تا از پرستیژ هیجانی و به‌ظاهر دادخواه این فرد نهایت بهره‌برداری را کند.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

کاوه شهروز با تری گلاوین ژورنالیست دست راستی و  اروین کاتلر دست چپی

در حال حاضر ارزیابی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن آن است که گروهک‌های معاندی چون سلطنت‌طلبان و منافقین و حتی لیبرال‌های داخلی به دلیل کاراکتر ضعیف سیاسی و نیز سابقه بد تاریخی امکان لازم برای لیدری اغتشاشات را نداشته و باید یک‌مهره سفید به صحنه وارد شود؛ اما انتخاب اسماعیلیون به‌عنوان سخنگوی آشوب‌طلبی باعث ایجاد رقابت گروهکی میان ضدانقلاب شده است؛ حتی گروهک منافقین که سر پل اتصال اسماعیلیون به کاوه شهروز و آروین کاتلر بوده‌اند در روزهای اخیر احساس کرده‌اند که از قافله عقب‌مانده و به‌اصطلاح دور خورده‌اند.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

گروهک منافقین در برلین تجمع جداگانه برگزار کرد

کارناوال مجاهدین شنبه چه معنایی داشت؟

انشقاق شدید میان گروهک‌های ضدانقلاب در برلین باعث شد تا این نمایش قدرت‌نمایی خیابانی به یک سیرک مضحک تبدیل شود، به صحنه آوردن پرچم‌های گروهک‌های تجزیه طلب از یک‌سو و نیز تریبون گرفتن تعدادی هم‌جنس‌باز و آزارگر جنسی از سوی دیگر باعث شد محاسباتی ادراکی دشمن برهم‌خورده و خار و خفیف شوند.

هدف از میدان دادن به پرچم‌های مختلف آن بود تا اتحاد حداکثری میان گروهک‌ها پدید آید! پیش از آغاز تجمع اخیر جریان ضد ایرانی در برلین اسماعیلیون در بخشی از دستورالعمل‌های خود خطاب به شرکت‌کنندگان اعلام کرده بود که ضدانقلاب می‌تواند پرچم خود را به همراه بیاورد. در این دستورالعمل آمده بود که پرچم‌ها در جمعیت پخش باشند و در یک قسمت جمع نشوند. نکته عجیب آن بود که پرچم رژیم کودک کش صهیونیستی نیز در بخشی از این نمایش در دست برخی از اوباش قرار داشت.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

عکس بالا:حضور یک ازاردهنده جنسی در سیرک برلین/ عکس پایین: له شدن پرچم گروهکی زیر پای تجزیه‌طلبان

این سیرک خیابانی در لندن چند نکته قابل‌توجه نیز در خود داشت:

۱-باوجوداینکه ضدانقلاب با تبلیغات شدید به دنبال اعتصابات سراسری در داخل کشور است؛ اما خود حاضر به هزینه دادن نبوده و یک روز تعطیل را برای این بساط مضحک انتخاب کرده بود؛ این اتفاق عجیب باعث شد که شمایل و ماهیت ضدانقلاب به رخ برخی افراد ناآگاه و فریب‌خورده کشیده شود، گروهی مردم را تحریک به ترک کار می‌کند که خود حاضر نیست برای ۲۰ یورو پول از کار خود زده و تجمعی در روز غیر تعطیل برگزار کند.

۲- درحالی‌که ضدانقلاب با استفاده از ربات‌های سایبری تولید خشونت کرده و آموزش ساخت انواع سلاح نیمه گرم و حتی کوکتل مولوتف می‌دهد؛ خود در اطلاعیه‌ای از اوباش ساکن لندن و پاریس می‌خواهد که حتی اشغال ساندویچ‌های توزیع‌شده در تجمع را روی زمین نریزند!

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

۳- درحالی‌که ضدانقلاب با تهییج برخی نوجوانان انقلاب ساندینیستی (اقدام مسلحانه مشابه در آمریکای جنوبی) را تحت عنوان خرابکاری ترویج می‌کند خود به شیوه ساندیسی به میدان آمده و به‌صورت اتوبوسی و پرداخت ۱۰۰ یورو برای تجمع یارگیری می‌کند؛ حضور اتباعی از کشورهای آفریقایی در این سیرک خیابانی آدرس دقیقی از این ماجراست.

۴- طبق اظهارات برگزارکنندگان این تجمع ضد ایرانی، شرکت‌کنندگان با امضای کارت‌پستال‌هایی خطاب به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی، خواستار تحریم مردم ایران شدند؛ گرچه پیش‌ازاین نیز اسماعیلیون به‌عنوان سرکرده اوباش ضد ایرانی با برگزاری کمپین‌های متعدد خواستار تحریم ایران در حوزه‌های مختلفی مثل سیاست و ورزش شده بود.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

حضور اتوبوسی اتباع آفریقایی در سیرک برلین

درحالی‌که دستگاه اطلاعاتی و عملیاتی دشمن در تلاش بود با استفاده از هسته‌های سخت خشونت‌طلب و تروریستی خود در داخل و نمایش رنگی در خارج روی خط «جنگ احزاب» موج مرده اغتشاشات را زنده نگه دارد؛ اراده الهی این بساط شوم را بر هم زد. رقص پرچم‌های گروهک‌های تجزیه طلب که قانع جز به ویرانی ایران نیستند و نیز تکانه‌های رقاصه‌های هم‌جنس‌باز و منحرف غبار از میدان برداشته و حق و باطل را به‌درستی نشان داده است. این صحنه چنان هویدا شده است که حتی گرگ‌های طمع کرده به غنیمت در ضدانقلاب نیز به اعتراض درآمده‌اند تا راهشان را از لابی صهیونیستی جدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 115
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • عباس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    انقلاب اسلامی ایران خدایی است و هیچ کس نمیتونه بهش اسیب بزنه.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      43 12
      الله ولی الذین ءامنوا
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      53 17
      انقلاب اسلامی ایران، تحت نظر صاحب الزمان تا ظهور مولا پایدار خواهد ماند ان شاءالله
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      33 11
      احسنت
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      29 11
      خصوصا آفریقایی های اجاره ای :)))
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      16 5
      الله ولی الذین ءامنوا
    • CA ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      8 15
      جمعیت کم باشه میگن عده قلیل جمعیت زیاد باشه میگن مهم اسلامه نه جمعیت جمعیت قابلیت انکار نداشته باشه میگن کم بوده غلو کردن این قدر نیومده و...
    • SE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      27 10
      با .....این ....ها در برلین آسیبی به ایران مقتدر نخواهد رسید. اگر پابشان را به ایران بگذارند با دیدن 2 تا شیر بچه این پولمنگها به سوراخ موش میخزند
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      8 6
      بعدا خودشون میفهمند که چه شکست بزرگی خوردند با این تجمع محقّر برلین.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      8 5
      این جمله برای جمعیت ۵۰ هزارنفری زیادشه :)) ارزشش رو نداره :)))
    • CA ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      14 3
      خصوصا این الدنگهای منافق که خودشون رو در کشور خارجی پشت رژیم کودک کش صهیونیستی و ابو اره داعشپرور آلسقوط پنهان کردن.
  • مراد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    56 9
    خخخ رفته اسراییل که دموکراسی باشه درصورتی که میدونه اسراییلیا سرزمین فلسطینیا رو غصب کردن و دموکراسی معنی نداره براشون
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 2
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • م IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    31 7
    شما نباید اجازه میدادین سرزمین‌های شمال عراق به اشغال این تروریست‌ها دربیاد که امروز اینطوری زبون دربیارن. یکبار سر مار بزنید. تمام شمال عراق آزاد کنید. از ظرفیت نیروهای داخل عراق استفاده کنید و پرچم امام حسین ببرید بالا. از سیاست مدارا دست بردارید.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    37 11
    نیویورک پست نوشت امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است و این امپرتطوری جهان را تکان خواهد داد
    • یوسف از همدان IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      6 13
      توهم زدی
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      3 9
      اردوغ هم می خواست با یک پیاله ماست امپرا دوغی عثمانی درست کنه ولی نشد . انگلستان و فعان سه هم می خوان به زمان امپرا دوغی و مستعمراتی خود برگردن ولی امپراطوری ایران با شاهدخان تشکیل شده نه با اینایی از پرچم چروک اندر چروک اندر چروکشان معلوم است چطور کشور نگه میدارن
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    17 8
    نیویورک پست نوشت امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است و این امپراطوری جهان را تکان خواهد داد
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      3 1
      معلومه
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 2
      خخخخ امپراتوری همجنس بازا و ....رو میگه لابد
  • TR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    36 5
    والله ولی المومنین خدا سرپرست مومنان است
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    27 19
    ما تو دنیا قریب به ۹۰ میلیون ایرانی داریم. اگر بگیم ۵ تا ۱۰ درصد هم مخالف نظام باشن میشه از ۵ تا ۸ میلیون‌. کسی منکر این نیست که هستن ولی نسبت به اکثریت جمعیت ایران در اقلیت محض هستند هم خودشون و هم افکارشون
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      14 11
      نظر سنجی کردی؟؟؟
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      9 6
      ۱۶:۱۳ بزرگترین نظر سنجی اینه که با همه این فشار ها جمهوری اسلامی هنوز هست و پابرجاست
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      8 4
      البته تجمع هاشون که نشون میده براندازها خیلی کمتر از این تصورات اند.
    • علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      داداش مطمئنی؟
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    24 10
    خخخخ اونیکه پرچم پهلویا رو انداخته زیر پاش رو خخخخ
    • DE ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      11 17
      پرچم پهلوي ها؟؟؟ بدبخت اون پرچم ايران هست! قلم پاي اون تجزيه طلب حقير را هم خورد خواهيم كرد
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      2 3
      پرچم ایران؟
    • Alireza IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      15 7
      داداش پرچم ایران وسطش الله هست و خواهد بود قرارم نیست تغییر کنه افتاد
    • DE ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      2 6
      شير و خورشيد
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      5 3
      اون پرچم ایران نیست.ولی با خورد کردن پای اون یکی موافقم.برو پاشو خورد کن.کلا این جماعت مخالفان اصطکاک شون بالاس
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      2 3
      دموکراسی با شاهنشاه موروثی ؟ نهایت شعور یک مصرفی
    • علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 1
      عقل کل این یعنی جزیی از ایرانه تا کی کودن بازی
  • DE ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    20 6
    آفریقاییا چی میگن اونجا؟ به اونا چه؟
    • DE ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 1
      خخخخ بیشترین کلاه سر آفریقائی ها رفت در این تظاهرات فقط یه قهوه و ساندویچ بیشتر گیرشون نیومد .چون اون ایرانی هائیکه بلیط یکطرفه رفت به آلمان خریده بودندبرن تظاهرات برای عکس و فیلم و ارائه به دادگاه آلمان و اینکه دیگه نمیتونم برم ایران اعدام میشم خخخ یالا یالا پناهنده گی میخوام برای افریقائیه که صادق نیست . افریقائیه هم با عکس و فیلم میره دادگاه میگه پناهندگی میخوام برم ایران اعدام میشم خخخخ دادگاه بهش میگه خب نرو ایران برو افریقا کشور خودت خخخخخ وای خدا چه کاسبی هائی پیدا میشن. درسته جمع کاسب میشه کسبه ولی جمع این نوع کاسب میشه یه چیزی دیگه ....خخخ
  • مرگ بر منافقین و کفار IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    30 9
    خخخخ جالبیش اینه انقدر نیرو کم داشتن که رفتن از آفریقا نیرو آوردن
  • پاییز زیبا IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    35 7
    مخالفان نظام اکثرا زباله های سلطنت طلب و مجاهدین خلق هستند اما نئونازی رو نشنیده بودم .در هر صورت ایران به سوی ابرقدرت شدن پیش خواهد رفت و کسی هم جلودارش نیست .🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • علوی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    22 9
    بعنوان فردی که قریب به دو دهه در حوزه آینده پژوهی شیعی مطالعات روایات معتبر و انطباق دهی کلان با واقعیات میدانی و تاریخی و جغرافیایی داشته ام در بخش خارج از کشور وقوع سه واقعه کلان پیشگویی شده را در حال تحقق میبنم ۱/ پیدایش دجال و حامیان او که در تجمع هلند و برلین و فضای مجازی دیجیتال....عیان شد ۲/ هرج الروم :آشوب های روم که مربوط به خود جامعه غربی است و در سلسله وقایع بعد از جنگ آذربایجان و ارامنه و فتنه اکراد در هزار و چهارصد سال قبل به دفعات پیشگویی شده ۳/ عدم حضور ۹۸ درصد جامعه ایرانیان مقیم خارج از کشور و نیز آزادیخواهان و حق طلبان غربی که مصداق در زمره یاران حضرت منجی عج؛شریفا نی از روم هم درج شده که تبعا درمیان این جماعت محترم و شریف خواهند بود . البته در منطقه و داخل که روز به روز بر شدت تحقق وقایع پیشگویی شده افزوده شده که از حیث کثرت واقعا امکان وقایع نگاری نیست ! مگر اینکه ۲۴ ساعت مشغول ثبت ک ضبط علایم در حال تحقق آستانه ظهور بود که بعنوان چراغ راهنمایی شیعه به سمت ظهور است رفقای حزب الله واقعه موعود الهی بسیااااااااار نزدیک شده آماده باشیم با تمرین پیروی کلام به کلام از ولی فقیه و عدالتخواهی در هر مکان و زمان مراقب غربال شدید فتن باشیم برای همدیگه بعنوان برادر و خواهر دینی دعا را فراموش نکنیم ضمنا به تمسخر ها و سرزنش ها توجه نکنیم که اتفاقا یکی از اوصاف منتظران عدم اعتنا به سرزنش ها ست ...
    • حامدی NL ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      12 3
      اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    9 9
    ما دو دسته داریم دسته اول شماها که میگید حق با شماست دسته دوم معترضان که میگن حق با اوناست
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      12 5
      حق رو ما انسان ها تعیین نمیکنیم.حق رو خدا با فرستادن پیامبران و قرآن تعیین کرده.هر که به انبیا و قرآن عمل کنه طرف حق ایستاده‌.الان معترضانی که کشف حجاب میکنن و برهنه میشن و قرآن و مسجد آتش میزن معلومه کدوم طرف وایسادن.همه پیامبران از اولین تا آخرین دین خدا رو آوردن و این دین یکیست و رسالت انبیا واحد.حجاب در دین مسیحیت و یهود هم هست ورسالت اونا هم بوده اما دین تحریف شد و انسان های اون زمان تعالیم دینی رو دست کاری کردن و بر اساس نفس عمل کردن.اگه تو اینترنت هم حتی سرچ کنید میبینید زنان کلیسا یا یهودی حجاب دارن حتی همین الان.جریا حاکم بر غرب دین نیست بلکه سبک زندگی ای انسان ساخته.
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      2 1
      در مورد هر وسیله ای حق استفاده و نحوه کارکرد را کارخانه سازنده در دفترچه راهنما مشخص میکند که اگر تخطی شود کم کم یا یکهو وسیله نابود و خراب و فاسد میشود کارخانه سازنده تمام مخلوقات و بشر هم خداوند است و نحوه استفاده و احکام زیستن صحیح را همانطور که این برادر فرموده توسط پیامبران و نهایتا قران مجید به روشنی بیان فرموده
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    17 1
    همه اینها برای فشار و تحریم علیه مردم ایران هست همانند مزدوران ها که در داخل آشوب راه انداختند و تحریم کردن علیه مردم همانند سال 88 سال 96 و 98 البته سال 98 دولت وقت از عمد با گران کردن بنزین دنبال باج دادن بود که با آشوبی که راه انداخت به صورت غیر مستقیم و حتی دو ماه نشد سردارمان هم شهید شد
  • دلیر IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    3 15
    همیشه حق با شماست بزرگوار
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    17 2
    جالبه برای اینکه بقیه دیده نشوند ملیتشون کجائی هست عکس جلوی صورتشون گرفتن /
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    24 7
    مرگ بر اسراییل
  • BE ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    3 13
    یعنی شما گفتگوی اون افسر صهیونیست و افراد ضد انقلاب را شنیدی و فهمیدی؟ مطمعن باشم؟؟
  • BE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    11 2
    برلین؟ اون که راهپیمایی آلمانی ها در اعتراض به سوخت بود خیلی زیاد بودن حدود هزار و هشتصد نفر. تجمع ایرانی ها که چیزی نبود
  • ایرانی DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    4 26
    صبر کنین کم کم
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    6 25
    مسخره ترین تحلیلی که تا به امروز خوندم
  • IQ ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    29 2
    و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین :-)
  • ایرانی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    14 2
    نم دانم اینهایی که دربزنگاه های تاریخ و مشکلاتی که دشمنان مردم ایران ؛ برای ملت ایجاد کردند ؛ به جای اینکه دوشادوش مردم ایستاده و با گرفتاریها و مشکلات و توطئه دشمنان مقاومت کنند در پی عیاشی شان ملت ایران را تنها گذاشته و ترک وطن نمودند که بیشترشان هم ابزار دست دشمنان برای پیاده سازی دسیسه ها و نقشه های شان گشته اند ؛ چگونه به خود اجازه می دهند که خود را ایرانی معرفی کنند و اسم ایران را به زبان بیاورند؟؟؟ . باباجان ! شما که برای گرفتن گرین کارت و مجوز اقامت در کشور های اروپایی از هیچ کوششی برای تخریب و همراهی دشمنان قسم خورده دریغ نداشته اید. اما می ماند عده فریب خورده دیگر که به هوای رفتن به مدینه فاضله دروغین غرب حاظر گشتند تمام ارزشها و معیار های واقعی یک شهروند ایرانی انقلابی را زیر پا گذاشته و با رفتار های نسنجیده شان گرفتاری ها و مشکلات زیادی را از لحاظ سیاسی برای کشور به بار آورده این جماعت فریب خورده اما بر خلاف انتظارشان سر از بیغوله ها و خرابه های گوشه گوشه اروپا درآورده اند .این سیه روزها که هوای رفاه و آسایش ساختگی غرب آنها را کور و کر کرده بود برای جلب توجه مسئولین دولتی دست به چه خفت و خواری زده تا شاید به زعم و خیال باطل شان دل آنها نرم گشته و زمینه اقامت و شغل مناسب را برای شان فراهم سازند . این جماعت احمق رانده از اینجا و مانده از آنجا می باشند و ترحم بر انگیز .در هر صورت اینها وصله های ناجور و دور از شان ایران و ایرانی هستند و محکوم به مردن در اردوگاه ها و خرابه های شهر های اروپایی .این را خودشان هم در یافته اند که برای بازگشت به ایران تنها راه تغییر نظام حکومتی ایران می باشد به همین خاطر هست که خود را به هر خس و خاشاک می آویزند .
  • ایرانی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    4 2
    نم دانم اینهایی که دربزنگاه های تاریخ و مشکلاتی که دشمنان مردم ایران ؛ برای ملت ایجاد کردند ؛ به جای اینکه دوشادوش مردم ایستاده و با گرفتاریها و مشکلات و توطئه دشمنان مقاومت کنند در پی عیاشی شان ملت ایران را تنها گذاشته و ترک وطن نمودند که بیشترشان هم ابزار دست دشمنان برای پیاده سازی دسیسه ها و نقشه های شان گشته اند ؛ چگونه به خود اجازه می دهند که خود را ایرانی معرفی کنند و اسم ایران را به زبان بیاورند؟؟؟ . باباجان ! شما که برای گرفتن گرین کارت و مجوز اقامت در کشور های اروپایی از هیچ کوششی برای تخریب و همراهی دشمنان قسم خورده دریغ نداشته اید. اما می ماند عده فریب خورده دیگر که به هوای رفتن به مدینه فاضله دروغین غرب حاظر گشتند تمام ارزشها و معیار های واقعی یک شهروند ایرانی انقلابی را زیر پا گذاشته و با رفتار های نسنجیده شان گرفتاری ها و مشکلات زیادی را از لحاظ سیاسی برای کشور به بار آورده این جماعت فریب خورده اما بر خلاف انتظارشان سر از بیغوله ها و خرابه های گوشه گوشه اروپا درآورده اند .این سیه روزها که هوای رفاه و آسایش ساختگی غرب آنها را کور و کر کرده بود برای جلب توجه مسئولین دولتی دست به چه خفت و خواری زده تا شاید به زعم و خیال باطل شان دل آنها نرم گشته و زمینه اقامت و شغل مناسب را برای شان فراهم سازند . این جماعت احمق رانده از اینجا و مانده از آنجا می باشند و ترحم بر انگیز .در هر صورت اینها وصله های ناجور و دور از شان ایران و ایرانی هستند و محکوم به مردن در اردوگاه ها و خرابه های شهر های اروپایی .این را خودشان هم در یافته اند که برای بازگشت به ایران تنها راه تغییر نظام حکومتی ایران می باشد به همین خاطر هست که خود را به هر خس و خاشاک می آویزند .
  • سعید IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    31 1
    واقعا سیرک غنی ای بوده . از تصاویر مشخصه که همه نوع جانوری از باغ وحش آورده اند .
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      10 1
      خداوکیلی...انواع درندگان و وحوش جمعن...منو یاد مستند حیات وحش انداخت
  • . IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    9 1
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • زنده باد اتحاد IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    7 5
    کرد ها و آذری ها و تالشی ها و بلوچ ها و فارس ها و لر ها و ...همه آریایی هستند و مانند یک مشت مستحکم و متحد هستند قرار نیست تمام انگشتان یک دست هم اندازه باشند بلکه این تفاوت هاست که زیبا و کار آمد است و دشمنان آریایی ها باید قدرت و عظمت این مردمان را درک کنند و دست از دشمنی بردارند به دنیای امروز نگاه کنید از اروپا و روسیه وامریکا و استرالیا تا هند و پاکستان آریایی ها قدرت مسلط نظامی و اقتصادی هستند دشمنان آریایی ها محکوم به نابودی هستند
  • علی افصحی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    8 1
    این همه عزو جز ضد انقلاب در داخل و خارج نشان از بالندگی انقلاب اسلامی داشته و ،راه انداختن این جریان بی اهمیت توسط آمریکا و سگ هارش در منطقه رژیم غاصب صهیونیستی ،حاکی از انفعال دشمن در برابر پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. ضد انقلاب پرورده آمریکا چنان مثل اساتید خود حماقت غلیظ دارد که حتی عرضه حفظ ظاهر هم ندارد حماقت چند لایه ضد انقلاب چنان است که حرف آخر را اول می زند تجزیه ایران و همجنس گرایی و بی عفتی در کوی و برزن! همین سیرک مضحک ضدانقلاب فاسد، خود دلیل آشکاری است از بی آیندگی این جریان هزار تیکه که با هیچ چسبی نمی توانند همزیستی داشته باشند. چرا که قلوبهم شتی این جماعت نه در ظاهر که از عمق دل از هم نفرت دارند.و ما انقلابیون از همه این حماعت ضد انقلاب هزار رنگ بی هویت نفرت عمیق داریم .
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      9 2
      اتحادمابه دین ماست
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    16 2
    اومدن به بحران انرژی اعتراض کنند!!!
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 1
      نه دلش برای تو سوخته؟ معلومه که از سوز سرماست، نه مساله مهسا
  • رامین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    13 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    14 5
    تمام شیاطین در برابر اراده ی خدا هیچ اند
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    10 2
    جنبش هزار پرچم! عجب تناقضی! نهایتا فقط همون نصفه روز میتونن کنار هم جمع شن
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    9 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • . IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    9 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • US ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    12 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    8 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • . IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    8 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    8 3
    مرگ بر تجزیه طلبان بی وطن
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    8 4
    ۹۰ درصد این افراد اصلا ایرانی تبار نیستن برای گرفتن غذا و تفریح و گرفتن ۵۰ یورو اومدن یا شاید بتوان گفت این جمع تمام شهروندان اروپایی از چند صد میلیون هست که سیاست دولت هاشونو قبول دارن!
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    6 5
    این اوباش هیچ غلطی نمی کنند افساد طلبان بی شرف را جمع وجور کنیم کار درست است
  • یزدان IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    با فراخوان یک ادم معمولی
  • CA ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    20 2
    این چیز جدیدی نیست. درست بعد از ۲۲بهمن ۵۷ هنوز کشور رسما جمهوری اسلامی نشده بود و فقط یه دولت موقت داشتیم و نه قانون اساسی بود و نه مجلس که یکباره صدای تجزیه طلبی از استانهای مرزی بوسیله گروهک‌هایی که از طرف کشورهای بیگانه تشکیل شده بودند به گوش میرسید. کومله،دموکرات، خلق کوفت و جنبش مرض. در تهران هم منافقین که هیچکاره بودن و رهبرانشون به برکت انقلاب از زندانهای شاه آزاد شده بودن با پررویی تمام و به قول آیت‌الله طالقانی «یک مشت جوان احساساتی، سی ساله، خیال می‌کنند قیم همه مردمند. »خیلی راحت به امام و مردمی که انقلاب کردند میگفتند خب حالا شما برید کنار بذارید ما کنترل انقلاب و کشور رو بدست بگیریم و خیلی زود شروع کردن به ترور امام جمعه‌ها و بعد هم افراد مهم دیگر و نهایتا ۱۷هزار شهروند این کشور رو ترور کردن. تا بلاخره غائله آنها جمع شد و مسعود رجوی پا به فرار گذاشت . هر از گاهی ما باید تاریخ گذشته رو مرور کنیم که نذاریم دشمنان یک حادثه رو علم کنن و تیشه به ریشه تمامیت این کشور بزنن. این گروهکها و این دشمنان از روز اول انقلاب بودند و از بین نخواهند رفت اما ما با رفتارمون باید کاری کنیم که نتونن سو استفاده کنن. چون اعتراض وقتی به اغتشاش تبدیل شد یعنی دشمن وارد عمل شده و در همان زمان است که باید مواظب باشیم آتش بیار معرکه نشیم. درست مثل فتنه ۸۸ که اصلاحطلب‌ها جو رو آماده کردن برای سواستفاده دشمنان.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    7 9
    روسیه اساسا نیازی به سلاح ایرانی ندارد و صرفا خواسته که ایران را در این جنگ شریک خود کند، گفت: «ممکن است، بالاخره روس‌ها در این جنگ تنها هستند و کسی از آن‌ها حمایت نکرد. طبیعی است که مثل غربی‌ها که جهان غرب را با خود متحد کردند، آن‎ها هم علاقه‌مند باشند تا دیگران را در کنار خود داشته باشند. بالاخره با درگیر کردن ایران روابط میان ایران و اروپا هم به هم می‌ریزد و اجازه تحقق برجام و رفع تحریم‌ها را نمی‌دهند.»
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    5 2
    شما که لخت هستین شما درد تان چیست
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    8 1
    تجمع اعتراضیشون از سیرک خلیل عقاب هم جذابتره.خخخخ
  • Mohamad IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 0
    عمرا همچین جمعیتی
  • معما!!!؟؟؟ DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    5 7
    من نمی‌فهمم چرا جمهوری اسلامی سعی در برطرف کردن مشکلات مردم و ایجاد رفاه و آزادی مشروع برای مردم نمی‌کند تا به جای قهر و آشوب و ناآرامی، گرمی و دلبستگی و اتحاد محکم بین ملت و حکومت ایجاد و در نتيجه فرصت و میدان تاخت و تاز از دشمنان گرفته شود؟! آیا این راه آسان‌تر نیست؟!
  • شیردل IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    10 4
    دوستان این جماعت ۲۰۰ نفر هم نبودن یک المانی تویت زده بود و این مسخره ها رو لو داد و گفته بود المانی ها برای گرانی ها وشرایط کشورشون امروز تظاهرات کردن و این کودن ها اخر جمعیت چند تا پرچم تکون دادن .خاک توی سر این ابلهای نادان که تظاهرات مردم کشور های دیگه رو هم به نام خودشون میزنن در انگلیس و ایتالیا هم همین غلط رو کردن و یک گوشه رفتن برچم تجزیه طلبی رو بلد کردن وتظاهرات اونا رو هم به نام خودشون زدن.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      1 1
      نه اینکه فتوشاپ نیست
  • Ali IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    چه ادبیاتی!!!
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    اربابتون امریکا چیز نداره مستقیم حمله کنه میدونه نابود میشه اونوقت شما هم بیاید چیزی جز نابودی نصیبتون نمیشه
  • mojtaba SE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    4 1
    اولا این آنارشیستها به هر نامی 500 نفر هم نمیتونن جمع کنند ,علت این پروپاگاندای دولت های اروپائی بوده و اکثرا آلمانی یا از کشورهای عربی ضد ایران هستند..دارن از پهباد شاهد میسوزن ,که تمام سرمایه گذاری نظامی و هار دارم دار دارم غربی رو تو اوکرائین نابود میکنه ,و مهمتر اینکه آبرو سیاست بازان به اسم "نخست وزیر و صدر اغظم " و نوکر امریکا رو برده..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم
  • محسن IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    سیرک برلین هم تمام شد همه چی روشنه فقط حیف بچه هایی که نمیفهمند معنای حرفهایی که هر شب فریاد میزنند چیست بلاهت و حماقت را درک نمیکنند
  • علوی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    سخن از حق شد . پرودگار عالم به رسول خدا فرمود و رسول الله ص درباره حق فرمودند:الحق مع علی و علی و مع الحق :حق با علی است .و همان امیرالمومنین علی ع فرمود: ایرانیان از گرد راه خواهند رسید و غبار راه بر سر و روی آنهاست در حالیکه خود را به کوفه رسانیده اند تا به یاری فرزندم مهدی ع بشتابند و ....او حکومت عدل وعده داده شده الهی را در سراسر دنیا بر ما خواهد ساخت با یاری هزاران هزاران اهالی ایران و یمن )) اکنون جمهوری اسلامی ایران با آرمان زمینه سازی ظهور حضرت مهدی عج به وجود آمده و آرمان نظام که گفته می‌شود همین است و به یاری یمنی ها شتافته ایم تا بال دوم جناح یاران میلیونی منجی عالم بشریت را تقویت کنیم. آری نقایص بسیار داریم .خطا بسیار داشته ایم .نقاط منفی داشته ایم اما درستی و نقاط مثبت هم بسیار داریم و با همه اینها در سطح کلان رشد و حرکت به سوی آرمان نهایی رو به جلو در حرکت هستیم .لذا صرفنظر از خطاها و نقایص حرکت کلان رو به رشد ما حق است چون پرودگار فرموده است. روایات بسیار در حقانیت جمهوری اسلامی ایران آمده است اما روایتی درباره حقانیت همجنس بازان ؛و دشمنان وطن نیامده الا اینکه علاقه به وطن معیار ایمان است حال این جماعت تجمع برلین آیا علاقمند وطن هستند با تجزیه طلبی ؟ پس حق با تعریف الهی؛ و حتی انسانی؛اینها حق نیستند و ما حق هستیم.
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 1
    مجموعه بینوایان رنگارنگ متعارض نسبت به هم در به در خاک به سر که بعنوان عمله بکار برده میشوند همین تصویر خود گویاست که آینده فکری این ها چگونه است اگر در غرب فرصت میافتند بابت اندیشه مختص خود بجان هم میافتادند اما با یک لقمه بخور و نمیر و فَلِگی میشوند اصحاب تئاتر سیاسی کشورهای اروپائی که مثل آلمان که با پیشکش کردن مواد شیمیائی به صدام و بعد پذیرفتن مصدومان شیمیائی عملا بازی با جان مردم ایران و عراق . دوره بررسی و نتیجه آزمایشات با بمباران و راه علاج را طی میکردند تحت عنوان انسان دوستانه اینقدر این ها کثیف و وحشی هستند پشت نقاب و ماسک های تبلیغاتی فریب دهنده حقوق بشری که نازی تبارها از آن جمله اند که حتی در این دوران پسا مدرن بفکر خودشان هنوز از آنها در اوکراین نام برده میشود که چه اعمال نهایت قساوت آمیز و وحشیانه ای که ویدئوها از رفتار با هموطنان خود طی سالیان گذشته نزدیک نشر شد که وجدان بشر را بسیار آزار میداد
  • SE ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    را وجودیکه انتقادات زیادی به نظام ایران داشته و دارم ولی یه لحطه حاضر نیستم یه پر کاه روی آتش اغتشاشگر تجزیه طلب بندازم.جاوید ایران
  • علی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 1
    حالا حالا ها باید تو کشورهای اروپایی بمونند... وزمستان حاصل از تحریم گاز روسیه رو تجربه کنند... نه جان دلم خبری از رژیم چنج نیست... تو سرما بخواب وخوابشو ببین !!!!
  • DE ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 1
    البته به سیرک که نمی رسه
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    کتیبه آلپ‌ارسلانِ سلجوقی، که در خط دهم نوشته: پهلوانِ جهان، خسرویِ ایران، آلب‌ غازی آغ ارسلان، "آری آلب ارسلان یک ایرانشهری بود."
  • سجاد IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 1
    کار به جایی رسیده که کردهای ترکیه و عراق رو با ساندیس به این مراسم کشوندن این هم نتیجه حمایت از ایرانی ترین قوم ایرانی
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 2
      به نظرم یکی از دلایل انتخاب المان این بود که طبق خود ویکی پدیا در المان اقلیت کثیری از کردها و ترکها به عنوان مهاجر زندگی می کنن و لذا راحت می تونن اینا را بکشونن به تجمعی که دولت المان هم حامی شونه
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    از یک اسپیکر می ترسن شعار ازادی میبافن
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 2
    جناب آقای کوشکی سفسطه می کردند . آیا رابطه با چند کشور کمونیستی به معنای رابطه با همه دنیا است . آقای کوشکی فرق همه با چند مورد را نمی داند یا دارد سفسطه می کند ؟ آیا ادبیاتی که آقای کوشکی در یک برنامه زنده تلویزیونی از آن استفاده کرد در شأن یک تحصیل کرده است ؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 1
    از پرچمهای چروک چروکی و پرچمهای خط خطی تجزیه طلبان و سلطنت طلبان مشخصه چقدر به وطن اهمیت میدن و چه توانایی هایی!!!! برای اداره مملکت از ناهار معلومه برای شام چی تدارک دیدن
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 1
    خدارا شکر کلی حال کردم که چنین دشمنانی داریم اینها باعث عظمت ما میشوند مردم بادیدن نجاسات قدر مطهرات با شنیدن دروغ اهمیت راستی .ودیدن پلیدی قدر پاکی را وارزش ان رالمس میکنند چگونه باور کنند مثلا گروهی که هفده هزار انسان بیگناه را درکوچه وخیابان شهید میکنند برای سکته یک زن اشک میریزند.یاکسانی مثل کمونیستها چند نفر که میشوند باهم نساخته انشعاب پیدا میکنند
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 3
    بدجوری سوختید از این حضور صدها هزار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نفری !!!؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      2 2
      اگر حافظه ات یاری کند با کلی تبلیغ و حمایت جهانی، یک خیابون رو پر کردین، ولی ما علیرغم ضدتبلیغ جهانی، در دمای 50 درجه، به فرمان یک رهبر با جمعیت میلیونی عازم پیاده روی اربعین شدیم انهم در دمای 50 درجه با حمل و نقل بسیار پرمشقت.
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 1
      صدها هزار؟ خود منافقا هم ادعای صدها هزاری نکردن اصلا اگه از روی شکمه بگو میلیاردی که خیالت راحت بشه
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 1
      کااااااااااااااااااااااااااملا مشخصه که دیدت فقط محدود به تلویزیون اونور آبه، والا از دیدن جمعیت میلیووووووووووووووونی پیاده روی اربعین انهم در دمای 50 درجه، حتما تا الان دق کرده و مرده بودی
  • باغبان پیر FR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 1
    میگویند حدود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی در اروپا هست. میگویند ۵۰ هزار نفر به برلین آمده اند. حال حساب کنید ۵۰ هزار نفر به ۴ تا ۵میلیون نفر میشود چند درصد ؟ کل اهنو تولوپ اپوزیسیون برای ۱ درصد بود. این که ابرو زیزی برای خودشان شد. لا اقل به خیابان نمی آمدند و با رویای ۹۰ درصدی قیل و قال میکردند
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    عجب
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    گاهی مطالب سایت شما رو میخونم، فقط برای اینکه یادم نره
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    خطاب به ضد انقلاب:با شعور مردم بازی نکنید
  • از شهرستان سراب IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    بقدری اعضای احزاب ضد ایرانی کم شده که عملا دارند خود به خود برچیده میشوند زیرا قدرت بسیار کمی هم دارند و ازین نظر دولتهای غربی و آمریکا هم امیدی به اونها نداشته و سرمایه گذاری نمیکنند تمام تلاش و کوشش انها در این شده همه این تروریستها رو دور هم جمع کنند و فیلم و عکس بگیرند البته بسیاری هم اعضای انها نبوده و تهییج شده وارد این جمع شدند تا عکس یادگاری بگیرند خیلیها هم به عنوان نظاره گر امدند این گروهها و احزاب خودشون با هم دچار مشکلات هستند مثلا اون سلطنت طلبها با پرچم شیر و خورشید مورد تایید احزاب کردی نیستند
  • TR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    خيزش در آخرین نفسهای قبل از اتمام عمر لشکر کفر. قبل از مرگ دیدید گوسفند چه دست و پایی میزنه.الان حال دشمنان ما همون حاله.ولی رگ و حلقوم دشمن دست ماست و اسراییل خودش منتظر این تیغ بران ایران است
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    یکشنبه بازاره.وانقلابیون برهنه برای فروش پرچم و.....امدهاند
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    سیرکشون رو به قبرستانشون تبدیل خواهیم کرد به موقعش
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    دشمن بدونه که حتی اگه تا پشت مرز بیاد ما با سینه ای سپر کرده در مقابل سلاح آنان به استقبالشان خواهیم رفت.راه ما در هل حال منجر به پیروزیست
  • DE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    کل کل کل مطاب خلاصه میشه به نبود انرژی و زمستانی سرد برای اروپا و زمستانی بسبار سردتر و همیشگی برای صنایع سنگین و انرژی بر اروپا و ورشکستی هزا ان کارخانه .همه این قیل و قال ها برای زیر فشار گذاشتن ایران است که برجام چای را امضاء کند. و زهر چشم خواستند از ایران بگیرند تا گاوهای شیرده ترسیده و بیشتر شیر بدهند 🤣😃🤣😂 که کوهشون موش زایید. یک مشت مزدور متوهم را هم مانند جشن کارنوال به خیابان آوردند . ضد انقلاب ۴۴ سال وقت داشت با میلیاردها دلار هزینه و کلی اهن و تلپ یک تظاهرات رنگی منگی بگذاره خوب اینها تظاهر کننده هات بودند که بابا بیخیال اصغر . ولی ۴۴ ساله تمام تروریست هاتون کوتوله و منافقین وستون پنجم ...غربگداها را داشتید و دارید چه غلطی تونستید بکنید . و مثلا موقعیت طلایی تاریخی حمله منافقین وطنفروش با صدام به ایران و شکست کل متوهن ها چه بعثی چه منافق هیچ وقت در تاریخ تکرار نخواهد شد آنموقع هم هیچ غلطی نتوانستید بکنید.جمش کنید بابا یه مشت علاف مسخره کردید خودتون رو . به وقتش اروپا همتون را با چند تا بشکه نفت عوض میکنه . اروپا برای آدم های خودش ارزش قائل نیست چه برسه به یک مشت خارجی متوهن .
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    اپوزسیون کیلویی چند؟ داخل چه غلطی تونستند کنن که از آلمان بخوان چیکار کنن
  • hadi IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    خدایا شکرت که دشمنان ما احمق ترین هستند...
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 0
    به این بیچارههای مستاصل که گرفتار سراب غرب شده وزندگی به بدبختی در غربت میگذرانند وشهروند درجه هم بحساب نمیایند بگویید به کشور بازگردید اینجا باکسی کار ندارند از شما بدتر چنان مصونیتی دارند که اگر کسی به خاعنی بگوید بالای چشمت ابرو با اوبرخورد میکنند دشمن اشوب میکند ما باید شهید تشییع کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس