تخصص حریف استقلال در بازی‌های خارج از خانه/ ایرالکو و رحمتی به دنبال اولین پیروزی

آلومینیوم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باختی در خانه متحمل نشده و در این هفته مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید از ساعت ۱۷ پذیرای آلومینیوم اراک باشد. دیداری که در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید.

آبی‌پوشان تهرانی در اولین بازی با مدیریت علی فتح‌الله‌زاده به دنبال این هستند تا با ثبت یک پیروزی دیگر به صدر جدول صعود کنند و از لغزش احتمالی رقیب سنتی خود بهره‌ی لازم را ببرند.

استقلال و آلومینیوم تا به حال چهار مرتبه در لیگ‌های ۲۰ و ۲۱ به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن یک پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین و سه تساوی بوده است. نماینده‌ی استان مرکزی تا به حال موفق به شکست تیم پرطرفدار تهرانی نشده اما در سه بازی اخیر هم به آنها نباخته است.

مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و کوین یامگا برای استقلال و میثم مجیدی برای ایرالکو تا به اینجا در مسابقات رو در رو گلزنی کرده‌اند. با این وجود استقلال در خانه هنوز از سفید و سبزها گلی دریافت نکرده و ساپینتو می‌خواهد بعد از محمود فکری به دومین مربی‌ای تبدیل شود که توانسته با هدایت تیم آبی‌پوش از سد آلومینیوم بگذرد.

آلومینیوم در این فصل با مهدی رحمتی نمایش بسیار خوبی در خارج از خانه داشته و باختی را متحمل نشده است. آنها با یک برد و سه تساوی نشان داده‌اند که راه نباختن در بیرون از خانه را آموخته‌اند. ایرالکو ۲ بازی اخیر خود در خانه را هم برده تا با فرمول برد در خانه و تساوی در بیرون از خانه به امتیاز ۱۲ برسد.

در طرف مقابل استقلال پس از باخت به سپاهان در هفته‌ی اول، چهار بازی بعدی در ورزشگاه آزادی را به ترتیب با برد و مساوی تمام کرده است. تیم ساپینتو در خانه هشت و در بیرون از خانه ۱۰ امتیاز را مال خود کرده و از نظر امتیازگیری نمایش بهتری در بازی‌های خارج از آزادی داشته است.

حال باید دید مهدی رحمتی می‌تواند پس از ۲ شکست و یک تساوی، به اولین پیروزی خود مقابل تیم محبوبش دست پیدا کند یا خیر.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس