واکنش مربی استقلال به تغییر زمان دربی/ روی موتا: هیچ فشاری روی ما نیست

روی موتا مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش کار سختی مقابل آلومینیوم اراک دارد.

به گزارش مشرق، روی موتا مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ عصر همگی بخیر. یک بازی خیلی سخت در پیش داریم. ۴ هفته است که تیم آلومینیوم نباخته است و این تیم خوب بازی می‌کند. ما یک بازی خانگی در پیش داریم و می‌خواهیم صدر جدول را نگه داریم. یک بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

او درباره اینکه استقلال در بازی مقابل تیم‌های دفاعی به مشکل می‌خورد، گفت: این مشکل استقلال نیست و تیم‌های بزرگ این مشکل را مقابل تیم‌های دفاعی دارند. این مشکلی نیست و ما روی این‌ها کار کردیم و تیم خودمان را بر حسب این مسائل صورت‌بندی کردیم. باید همانطور که بودیم، پیش برویم و گل بزنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مربی استقلال درباره اینکه تیم رقیب زودتر از استقلال بازی می‌کند و تاثیر این موضوع روی برنامه‌ریزی کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت، گفت: این برای ما فرقی ندارد. ما در هر بازی می‌خواهیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و باید کار خود را به درستی انجام دهیم. بعد از اینکه بازی خود را کردیم، به نتایج دیگر نگاه می‌کنیم. هنوز هفته‌های دیگری باقی مانده است و هیچ فشاری روی ما نیست و ما نیاز به سه امتیاز بازی داریم.

موتا درباره اینکه گفته می‌شد ساپینتو با برگزاری داربی بعد از جام جهانی موافق نیست، گفت: کسی به من چیزی نگفته است و من هم درباره این مساله اطلاعاتی ندارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس