کد خبر 1428005
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
مهدی رحمتی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سعی کردم از اول فصل در مورد داوری زیاد صحبت نکنم. فقط می‌خواهم عدالت رعایت شود و فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم که نتوانسته بود به نشست خبری پیش از بازی با استقلال برسد، با انتشار ویدیویی در حاشیه آخرین تمرین این تیم قبل از دیدار فردا، درخصوص این مسابقه صحبت‌هایش را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا جمعه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 مهدی رحمتی درباره دیدار فردا مقابل استقلال اظهار داشت: درباره تیم باید عرض کنم که خدا را شکر شرایط خوب است. طبق صحبت‌ها و پیش‌بینی‌هایی که کرده بودیم، شرایط بازیکنان بازی به بازی بهتر می‌شود و آنها درک می‌کنند که در چه جایگاه و شرایطی هستیم.

وی افزود: در طول هفته گذشته، هم بازی پیش رو و هم شرایط در جدول را برای‌ بازیکنان توضیح دادیم و سعی می‌کنیم بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهیم. تمام انرژی‌مان را می‌گذاریم تا به لطف خدا، همت بازیکنان و انرژی مثبت هواداران با امتیاز برگردیم.

وی در مورد اینکه تیمش در ۴ دیدار قبلی صاحب دو برد و دو تساوی شده است، توضیح داد: مطمئناً بازیکنان مصمم هستند این روند را ادامه دهند تا به آن جایگاه اصلی و واقعی‌مان برگردیم. از روز اول این شرایط را می‌دانستیم و تلاش می‌کنیم آن را ادامه دهیم.

رحمتی درباره امیدهایش برای کسب امتیاز دوباره مقابل استقلال در استادیوم آزادی اظهار داشت: مسلما در دیدار با تیم‌های بزرگ، همه بازیکنان علاقه دارند بازی کنند چون این مسابقه پخش مستقیم دارد و خودشان را همه جوره و از لحاظ بدنی و ذهنی آماده می‌کنند. خوشبختانه از این بابت نگرانی نداریم چون این مسئله بین بازیکنان تیمم جا افتاده است.

وی تاکید کرد: استقلال یک تیم خیلی خوب و واقعا پرمهره است. همه بازیکنانشان ملی و بین‌المللی هستند. بازی خیلی سختی داریم. در بازی فردا جزئیات نتیجه را مشخص می‌کنند که بچه‌های ما در موردشان کاملا توجیه شده‌اند و آماده این بازی هستند. ان‌شاءالله تمام توانشان را می‌گذارند که با امتیاز برگردیم.

رحمتی در خصوص داوری این دیدار گفت: سعی کردم از اول فصل در مورد داوری زیاد صحبت نکنم. فقط می‌خواهم عدالت رعایت شود و فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد. نه من و نه بقیه مربیان، هیچ کدام دوست نداریم داور به نفع تیم ما بگیرد. نه اصلا اینطور نیست. دوست داریم عدالت داوری رعایت شود. دوست دارم VAR به کشور ما بیاید تا تیم‌ها به حق واقعی خودشان برسند. 

رحمتی در پایان گفت: همه درخواست سیستم VAR داریم تا تیم‌ها به حق واقعی‌شان برسند. اگر در دیدار با پیکان داور یک ثانیه دیرتر سوت می زد و عجله نمی‌کرد، سه امتیاز را از آن بازی گرفته بودیم و ۲ امتیازی که در آن مسابقه از دست دادیم، مطمئنا در جایگاه‌ الآن‌مان خیلی تأثیر داشت و می‌توانست خیلی به ما کمک کند. ما فقط درخواست رعایت عدالت را داریم و هیچ چیز دیگری از داور بازی فردا نمی‌خواهیم. خودمان سعی می‌کنیم روی نیمکت و کنار زمین آرامشی به داور بدهیم تا بدون دغدغه و با آرامش خاطر کارش را انجام دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس