وحیدی: زائران به مرزها نیایند/عراقی‌ها امکان ارایه خدمات در مرز را ندارند

وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج آموزش دیده بودند و برای آنها پول می فرستادند، گفت: برای یکی از اینها مرتب پول واریز می شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حسابش واریز می شد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه که به امروز به همت سازمان بسیج اساتید کشور در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه استاد جایگاه تأثیرگذاری در ذهن شاگردان خودش دارد؛ گفت: اساتید دانشگاه با ذهن ها کار دارند و اگر ذهن ها آماده باشند آشنایی با حقیقت و حقیقت طلبی و اینکه که با حقایق آشنا شوند خیلی راحت خواهد بود اما اگر در جنگ بزرگ شناختی دشمن ذهنها را به اسارت درآورده باشد و یا ذهن دچار اغتشاشات بزرگ شده باشد کار سخت خواهد شد.

وحیدی در ادامه خطاب به اساتید دانشگاه افزود: شما امروز در مجموعه نظام امپراتوری رسانه ای دشمن و استکبار مشاهده می کنید که دیگر بحث، بحثِ مبانی نیست و کسی از شما در رابطه با مبانی اسلام سوال نمی کند و بحث ساختاری است.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه های معاند در آشوب های اخیر تاکید کرد: جالب است کسانی که به ایران ایراد می گرفتند که چرا از غزه و لبنان حمایت می کند، امروز کارهای خود را با شبکه فارسی زبان وابسته به عربستان سعودی تطبیق می‌دهند! عربستانی که در یک روز ۸۲ نفر را گردن زد و یا اینکه به خاطر قطعه قطعه کردن یک خبرنگار آنقدر افتضاحات بالا گرفت که حتی آمریکایی ها هم نتوانستند آن را لاپوشانی کنند. به هر حال باید دید چه می شود که عده ای به دستور یک شبکه وابسته به عربستان سعودی عمل می کنند. این همان مسئله مهم است. ما باید ببینیم دشمن چه می کند و ما باید چه کاری را انجام دهیم.

وزیر کشور با اشاره به تلاش رسانه ای غرب و آمریکا برای آسیب زدن به انقلاب و مردم یادآور شد: در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، در انگلستان در عرض ۹ روز ۷۲۰ مقاله، در اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، یعنی آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله، ایتالیا ۴۹۷ در رابطه با خانم مهسا امینی نوشته شد. همچنین پریروز اعلام شد که ۲۴۰ میلیون توییت در این باره زده شده است که اینها برای چند هزار کاربر با استفاده از ربات ها است.

وحیدی افزود: شما ببینید دشمن اینگونه کار می کند، آنقدر ضدحقیقت را حقیقت نشان می‌دهد که برخی باور می کنند. در مقابل همه تلاش هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان یافته و آموزش دیده بودند و خیلی خشن برخورد می کردند، در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!

وزیر کشور ادامه داد: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می کردیم چگونه یک انسان می تواند به این اندازه قسی القلب باشد. برخی از اینها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می فرستادند. درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شد که مرتب به حساب او پول واریز می شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

وی افزود: هسته های مختلفی در ناآرامی های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند. و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: در دانشگاه های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند. این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.

وحیدی افزود: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می‌کنند این است که مشروعیت مرجعیت گفتمان و گفتار انقلاب را از آن بگیرند تا هرچه صدا و سیما و رسانه های گفتند بگویند غلط است وهر چه  رسانه‌های بیگانه و معاند گفتند بگویند درست است.

وی افزود: الان شما ببینید، اینگونه جلوه می‌دهند که وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی جزو بدترین اقتصادهای دنیا است در صورتی که وقتی که اعداد و ارقام را می بینیم متوجه می شویدم اصلا چنین نیست و مثلاً در همین شش ماه گذشته رشد صنعت ما بالای ۵ درصد بوده است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: واقعاً الان بحث حجاب و بی‌حجابی و گشت ارشاد نیست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند آنها با ایران قوی مخالفند و امروز می بینند که ایران دارد در همه حوزه ها رشد می کنند.

وحیدی گفت: قبلاً گفته می شد اگر برجام نباشد حتی آب خوردن هم نداریم، ولی الان آیا شنیده اید کسی که چنین حرفی بزند؟ این برای این است که کار دارد جلو می رود و ایران هر روز قوی تر می شود، آیا باور می کنید که روسیه اورهال هواپیماهای خود را به ایران می دهد؟

وی افزود: آمریکایی که فقط سالی یک میلیون سقط جنین دارد چگونه می تواند به جوانان ما راه نشان دهد؟ و به دختر ما بگوید چه کار کند؟ دختران عفیف ما و حتی آنهایی که به قول رهبر انقلاب حجاب‌شان هم کامل نیست هوادار جدی انقلاب اسلامی هستند،  ولی آمریکا می‌خواهد برای اینها تعیین تکلیف کند! دشمن با همه ظرفیت هایش به میدان آمده و ما هم باید با همه ظرفیت خود به میدان برویم و نگذاریم آنها عزیزان ما، جوانان ما و دانشجویان ما ولو اندک را جدا کنند.

وزیر کشور گفت: روایت های دروغ و حرف‌های بی‌پایه و بی‌اساس بسیاری گفته می شود که باید اینها به درستی تبیین شود، شما فکر می کنید چرا آمریکایی ها بنده و آقای زارع پور را تحریم کردند؟ چون احساس می کنند ما بخشی از راه نفوذ آنها را بسته ایم وگرنه آنها دلشان برای ما و برای آزاد اندیشی ما و یافتن علم نسوخته است.

وحیدی ادامه داد: آمریکا با تمام قوا علیه ملت ایران هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب تلاش کرده و جالب است با همه اینها هنوز یک عده در همین کشور از آمریکا طرفداری می کنند و می‌خواهند از آمریکا چهره خوبی نشان دهند و این همان جنگ شناختی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    6 1
    کدوم گروه
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      19 3
      سال ٨٨مهدي هاشمي رفسنجاني به هر اغتشاش گر روزانه ٨٠٠ هزار تومن ميداد!!! مرحوم و فرزندانش خيلي لارژ و سخاوتمند بودند!!!
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      8 4
      ساچمه ایی چنده؟
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      6 3
      سال ٨٨با ٨٠٠ تومن ٨ تا سكه تمام ميشد بخري!!!!
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      6 3
      ما مردم قضاوت می کنیم.
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      7 2
      چه بر سر ملت امده كه زماني با پول ٨سكه طلا و زماني با قيمت دو كيلو گوشت راضي به جنايت و خيانت ميشوند!!؟؟
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      9 5
      دروغ چقدر میگین؟بابا مگه شما به خدا اعتقاد ندارین؟
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      5 3
      وطن فروشان و خائنان نمیدونن نمیفهمن بالادستیاشون خرشون که از پل بگذره همشونو حذف میکنن.چون میفهمن کسی که به کشور و هموطنای خودش خیانت کنه یعنی بعدا ممکنه به خودشونم خیانت کنه ضمنا نون خور اضافه هم نمیخوان و پول یافمت خرج مهره های سوخته نمیکنن.دیدم که میگم
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      3 4
      این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.فقط میخوان مردمو تو ناراحتی و بدبختی نگه دارن خودشون موج سواری کنن و پز روغنفکری بدن و خودشونو مطرح کنن.مثل توییتای برزو ارجمند و احسان کرمی که کلی گفتن آهای ما داغدار عزیزان توی ابادان هستیم چرا سرود سلام فرمانده اجرا کردین؟بعد از چند ساعت عکسای خودشون تو عروسی ساسی مانکن دراومد
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    36 31
    پس زمان انقلاب اسلامی درسال ۵۷ هم چنین بوده
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      25 21
      چقدرسخیف تیترتحلیلی زدی فدات شم انقلاب 57ایران نه مثل رنسانس گیوتین اورد واستخراسیدتارومانف ها روبخارکنه نه مثل امریکا بین شمال وجنوب وانگلیسی وایرلندیهاکشتارشداینانقلاب کاملادینی وازادی خواهانه وبخصوص ضدفسادبوده وهست ودامه گیری شگفت انگیزش درقاره ها وجریانات وبرندهایی مثل سلیمانی وهمت که هرقشرراتحب باثیرقرارمیدهد نه باقلدری وبازو وسیگاربرگ وبطری الکل بلکه باسرپایین برابربقیه ودلاوردرمیادین مبارزه باضمانت اجرای انسانی که دین است برای بشریت جذب اورشده
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      16 5
      کمی زحمت بکشید ، آرشیو روزنامه های آن زمان را نگاه کنید ، خصوصا فراخوان ها را ، میزان حضور هم مهم نیست ماهیت تفاوت دارد . زمین تا آسمان .
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      28 8
      انقلاب ۵۷، انقلاب اسلامی بوده نه اغتشاش شیاطین و کفار. انقلاب اسلامی نه اغتشاش داشته، نه مثل دیکتاتورها قفل مغازه‌ها رو دستکاری می‌کردن تا به زور بسته بشه و بعد ادعای آزادی کنن، نه دنبال برهنگی و سلب آسایش و امنیت و ایمان مردم بوده. یک انقلاب واقعی اسلامی و مردمی. بر عکس این حرکات کاریکاتورگونه که به اجیر کردن اراذل و برهنه شدن مفسدان معروفه. فقط یه ذهن مریض میتونه این دو رو مقایسه کنه
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      18 6
      ببخشید اون مخت رو با چیز دیگری پر میکردند کاراییش بیشتر بود. آخه کجای این دو به هم میخوره که فکر کردی میتونی با هم مقایسشون کنی؟! انقلاب 57 بر علیه منافع آمریکا و اسراعیل بود ولی آشوب های اخیر در راستای منافع آمریکا و اسراعیل! انقلاب 57 بر علیه حکومت دست نشانده آمریکایی بود ولی اغتشاشات اخیر در مقابل یک جریان اصیل دینی مستقل بود انقلاب 57 یک حرکت درونزا و مستقل بود ولی اغتشاشات اخیر وابسته به حمایت بیرونی و مزدوران وارداتی بود هسته فکری انقلاب 57 بر اساس گزاره های دینی و فطری بود ولی آشوب های اخیر خروجی هیجانات مبتنی بر غریزه و شهوت! میان این دو تفاوت از زمین تا آسمان است! فقط یه ذهن مریض میتونه این دو رو کنار هم بزاره
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      23 9
      انقلاب 57 انقلاب ارزشها بود نه انقلاب گلو بریدن وسط خیابان
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      15 4
      انقلابیون مسلمان 57 هنوز زنده اند و بسیاریشان هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم خدا کردند نه اینکه دنبال مزد و مواجب باشند البته با انحرافت تعدادی به مرور زمان کاری نداریم
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      8 1
      با منطق شما
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      17 3
      یعنی به ۳۵ میلیون نفر در ان موقع پول میدادند ؟
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 1
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    24 13
    چند نقطه حساس اسرائیل و عربستان را با موشک بزنید یا منتظر تکرار حمله حیوانات وحشی در خیابان باشین.
    • کارشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 3
      دقیقا
  • اشرفی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    15 18
    وقتی اقصاد مملکت چپاول بشه وهریک ازمسولین برای خود یک سازی بزنند وهیچ توجهی به قانون نشود مثلا درقانون نفت ملی است .یعنی جوان ایرانی بی پول است.مجبوراست بخاطر پول به مردم وایران خیانت کند
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      10 10
      کمتر چرت وپرت بگو
    • US ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      10 2
      دقیقا مرحوم آیت‌الله طالقانی هم به این مسئله اشاره کرده بودند که مبادا غارت و دزدی عادی شود ولی به دو تا مو حساسیت ایجاد شود
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      7 6
      بی‌ انصاف! اگر اقتصاد چپاول شود، چاره‌اش چپاول مردم و کشتاره؟! ثانیا چه چپاولی؟! تحریم اربابانت و خیانت رفقا و هم‌کیشان خودتون در دستگاه‌ها باعث مشکلاته. اگر چپاولی هست، در واقع چپاول خودتونه. ثالثا پول نفت رو تقسیم نمی‌کنن. سرمایه‌گذاری می‌کنن. رابعا اغتشاشات به خاطر اقتصاد نیست. به بهونه بی‌عفتی و بی‌حیایی و در واقع به هم زدن ایدان و توقف پیشرفتشه. خامسا این همه آدم نشستن تو خونه‌شون مشکل ندارن فقط رفقای داعشیت گشنه میشن هار میشن؟ خب مشکل از خودشونه سگن که هار میشن
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 5
      نفت کجا ملی هست!!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    17 12
    ب فکرفراخوان جدید توف نشنال باشیدبرای شنبه.بگیریداین منافقای داعشی رو.تاکی اجازه عرض اندام ب ایشان میدهید.اگرنمیتوانیدماخودکناربرادرانمان درنیروی فراجا،همه راهمانجامحاکمه کنیم.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    16 7
    شبکه هرمی اغتشاش با انگیزه مالی ایجاد شده است.
  • US ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    10 5
    برادر من، وضعیت اقتصادی کشور بد هست و شکی در آن نیست، بعد اگر اقتصاد مقاومتی رو که رهبری گفتند رو اجرا می کردید!اینجوری نمی شد، بعد صدا و سیما با برنامه های مزخرف ملت رو به سوی ماهواره هایی که توسط دشمنان ایران اداره می شود سوق دادو نتیجه آن شستشوی مغزی بر اساس دوروغ و .... بعد چرا از رصد دشمنان دستگاه های اجرایی و امنیتی در آموزش دادن توسط دشمنان غافل شدید!؟ ورودی ترک ها بع ایران و بلعکس رو مقایسه کنید!حتی به اقلیم خاین کردستان عراق و سو استفاده بارزانی ها از این روابط.
    • GB ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      5 5
      این توجیهات دیگه کاربرد ندارد.
    • ناشناس IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      3 2
      اقتصاد مقاومتی معنیش چیه؟
    • GB ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 1
      والا طبیعت بعضی‌ها طمع کار هساش. مهم نیست چقدر پول داشته باشی. بازم بیشتر میخوای. دوماً جوونی که دستش تو جیب باباشه، وقتی یکی بدون حساب و کتاب پول بریزه تو جیبش خوشش میاد برات پشتک وارو هم میزنه.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    14 17
    جوان بیکار الان هر کی بهش پول بده هر کاری میکنه
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 2
      پس چرا این افراد شاغلن در حالی که میگن بیکارن؟ بعدش این مسئله ملیه
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      7 5
      بیخود به جوانان پاک و مؤمن ایرانی خط نده بی‌شرف. انسان خدا جو بی‌کار هم بشه، صبر می‌کنه. اون صهیونیستای خبیث و منافقین تروریستن که به خاطر پول هر کاری می‌کنن، نه جوان ایرانی
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    4 1
    حتماً این شبکه اضلاع داخل کشوری هم دارد...
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 1
    شناسایی دنباله های داخلی این شبکه که نفوذ در ادارات دارند خیلی مهم تر است... این هم وجهه دیگری از فسادهای سازمان یافته است...
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    5 1
    شبکه مافیایی فساد و رانت بدنبال ایجاد شاخه نظامی است....
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    11 5
    فساد در جامعه نشاندهنده فساد در مسئولان است . رشد بی حجابی هم ریشه در مسئولان دارد.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 1
      احسنت دقیقا خود مسئولان باعث بی حجابی شدن مردم عادی که حجاب دارند
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 3
      میشه منبع حرفهاتون رو بگید؟
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    6 9
    اختلاسها و حقوقهای نجومی و رانت خود را بصورت بی حجابی نشان می دهد.
    • محمد قزل IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      4 2
      این ارازل و اوباش که بانک آتیش می‌زنند سر مامور پلیس را می برند همان اختلاسگران هستن
    • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 0
      اتفاقا خود اختلاصگرا و پولداران و حتی بازیگرا یا فوتبالیست ها. با روی کار اومدن دولت جدید و گرفتن مالیات و شفاف سازی توی دستمزد سازمان ها همه ریختن به هم‌.هرکی داره انتحاری میزنه... ولا من ندیدم کسی که اغتشاش کرده فقیر باشه همه بالا شهرن.چه تهران چه اهواز چه مشهد و چه... باعث خوشحالیه که از این واکنش فهمیدی حق کجا نشسته رفیقم ضد نظامه بعر پدرش ماهی ۶۰ میلیون از یک سازمان اداری دستمزد میگیره دستشم ایفونه. چی بگم
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    12 2
    فسادهای خیابانی نتیجه 4 دهه تسلط نئولیبرالها و سکولارها بر کشور است.
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 2
      دیگه نه
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    4 4
    مشرق جان چقدرگفتم مبارزه با تورم حفظ ارزش پول ملی هی میگوییم چاپ کن ولی نکردی دریغ از یکبار اگر پول ملی ارزش داشت اینجور وطن فروشی نمیشد
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      3 2
      پس چرا وقتی که داشت همه چی درست میشد، این افراد وطن فروشی کردن؟
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    3 1
    سردار تبیین کتید. این ها که گفتید حد اقل ۲۰ تا مستند از منظرهای مختلف در حوزه فعالیت ضد انقلاب در اغتشاشات را می توان ساخت. بسم الله.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    17 8
    تمام این کثافت کاریها از زمان خاتمی شروع شد!!
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 6
      خیر
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 4
      کلی گویی نکن‌.دقیقا کدوم کثافت کاری ها؟؟
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    با از بیم بردن رانت خواری ،قوم و خویش بازی ،اختلاس و حقوق های نجومی به امیدواری و همراهی مردم رو افزایش بدید سردار
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 1
    کدوم نادونی برای ۵۰۰ هزار تومان کوکتل مولوتوف پرت میکنه اینکار حکم محاربه داره
  • FR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    88 اون موقع چقدر میدادن؟
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 1
    خخ
  • US ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 2
    والا کشور دوست و برادر چین که تیک تاک دست آنها هست کلا داره علیه ایران نشون میده!!
  • BE ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    من نمیدونم اونی که خون هموطن خودش رو به پول میفروشه اصلا جزو آدمیزاد میتونه محسوب بشه؟؟؟
  • حسینی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 3
    شما که می‌گوید رشد داریم. مردم سفره خود را نگاه می‌کنند که هر روز کوچک و کوچکتر میشود.
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    4 1
    اینایی که پول گرفتن اغتشاش کنند باید بدانند پول خون خود و فروختن اخرت خود را گرفتند. خسرالدنیا و الاخرة.
  • GB ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    دو نکته که از قلم افتاده اینه که مضرب مشترک توطئه جریان صدر و اغتشاشات ایران اکراد کموله ای هستند.
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 1
    وقتی جوان ها هیچ آینده ای ندارند چیکار کنند پول .خانه .ماشین . هیچ
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    فارغ از اين حرفها ، تفكر اصلاحات عامل نفوذ و خرابكاري در كشور است
  • حمیدرضا IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    زمینه بزرگ این اغتشاشات تورم و گرونی.دولت ک بازار رو رها کرده به امون خدا.دشمن هم ک بسیار فعال و قداره کش. وقتی این اوضاع رو میبینیم بیشتر یقین میکنیم ک فقط امام زمان این مملکت نگه داشتع.
  • US ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    6 3
    یه رفراندوم بذارید ببینیم گرفتن یا نگرفتن
  • برادر زن صدام IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    برادر زن صدام هستم. هم داعشی هستم هم کومله هم جیش العدل. به هر اغتشاش گر پانصد هزار تومان میدم
  • طاهر IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    سلام علیکم خسته نباشید...به خانواده کارگر ارزش قایل شوید پیمانکاری و و قرار دادهای روز مزدی را از شرکتها حذف کنید ...به خانواده های کارگران ارزش بدهید مطمئنا همه قایله ها می خوابد..دانشجو هم فرزند این خانواده کارگری هست.مشکل نابرابر بهایی هست بعضی از مدیران لباس شخصی و تجمل گرا برای ایران عزیز ما بوجود اورده اند ان چیزی که پدر ایران ما حضرت اقا می گویید بعضی از مدیران فاسد انجام نمی دهند...ای کاش مردم بیشتر تحقیق کنند که دوستدار واقعی شان کیست....مطمئنا جز حضرت اقا کسی نمی تواند باشد....درود بر حضرت اقا و ملت محبوب ایران تا آخرین قطره خون با مستکبران جنایتکار می جنگیم ...متشکرم
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    پس به حسابشون پول واریز میشده ، اونم هر ده دقیقه ۲۵ میلیون تومان !!! ، به عبارتی ساعتی ۱۰۰ میلیون تومان ، و روزی ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان
  • علی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 1
    سردار اینا رو نگید الان بخاطر فقر میگردن ببینن کی این پولو میدن
  • اصغر IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    وای خدا دارم دیوانه میشم
  • SE ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 1
    دشمن غدار را ناکام میذاریم ولی سردار تو رو خدا کاری کنید انتقام هر چه زودتر گرفته بشه و ما شاهد انتقام باشیم
  • رستم US ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    اختلاسهاراجمع کنید، رباازبانکهارا حذف کنید، فکری به حال فقیرفقرابکنید، اقازاده ها بیایندایران زندگی کنند مثل مردم عادی، دروغ گویی ازمسئولین حذف کنید تا به مملکت اسیب نرسد
  • ع IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 1
    وقتی ایران تحریم مالی هست و سویفت قطع هست چطوری هر ۱۵ دقیقه از خارج پول به حساب این فرد دستگیر شده میومد؟
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۱۸ نفر از فلسطینیان در درگیری‌های روز پنجشنبه قدس اشغالی خبر داد.
  • فری IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    به من یه هزار تومانی پرداخت نشد که هیچ بی آبرو هم شدم
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 1
    دشمن آمده اسب را ببرد آنوقت یک عده زین را چسبیدن. وزیر کشور هم گفت مسئله روبرو حجاب نیست، جلوگیری از پیشرفت این کشور و ب خاک سیاه نشاندن آن است.
  • اصغر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 2
    کجا میدن بگو
  • اصغر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 2
    کجا میدن بگو
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 2
    لعنت به کسی که نون بزنه به خون مردم و بخوره. ارزش داره واقعا؟؟؟ لعنت به اغتشاشگر
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 1
    برای غرب و اسراییل و عربستان خرج زیادی داشته این اغتشاشات ولی به جایی نخوهند رسید به لطف خدا
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 5
      همیشه غلط فکر میکنین.آخه اعتراض مردم چه ربطی به عربستان و اسراییل داره؟
  • محمدرضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 1
    تقصير خودتونه جاسوس و خائن تو هركشوري بايد اعدام شه تو ايران يه مدت زنداني ميكنند بعد آزاد ميكنند خب معلومه اين وضع كشور ميشه
  • سید مهدي موسوی GB ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 1
    اميدوارم که نظام با تجربه‌ای که در حوادث اخير گرفت ، دست در دست نگذارد .چون فتنه ها رفته رفته ترکیبی تر خواهد شد، باید مردم آماده شوند باید به مردم آگاهي داد تا در مواردی که در آینده دشمنان اسلام و ایران بخواهند فتنه های جدیدی براه بیندازند، آنها را در نطفه خفه کنند، تا درسی آموزنده به فتنه گران باشد تا دیگر هوس فتنه به سرشان نزند.مردم همراه نیروهای پلیس نسل فتنه‌گران را در هم بکوبند.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    یک ساعتش میشه یک میلیارد و هشتصد میلیون تومنی طرف بسشه کجا همچین پولی در میاد حالا هی مردم را در فقر نگه دارید چوبش را مسول میخرود
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 2
    واقعا !!چطورمیدن ؟
  • یوسف از همدان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 2
    باز هم فرافکنی
  • ali DE ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    طرف میگه بیکار
  • ali DE ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 1
    فقط بخور بخور راه انداختن باشه مشرق جان همه زیر‌سر امریکاس و اسراییل
  • ali DE ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    همه زیر‌سر امریکاس و اسراییل
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    بله اورت خرج میکنن.
  • یزدان IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 5
    جکهای زیبایی تعریف میکنی
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 2
    با سلام برخی از گزارش ها نشان می دهد که عناصر آموزش دیده شبکه عبری- عربی در جریان اغتشاشات به ازای هر اقدامی مستقیما پول دریافت می کردند. علاوه بر این شعارنویسی، شرکت در تجمعات، حمله به اماکن و ترور نیروهای امنیتی و پلیس دارای یک نرخنامه است و توسط سیستم های پرداخت به حساب عناصر محری این اقدامات وجوه لازم پرداخت می شد. از این گزارس به اختصار و فعلا می توان چند نتیجه را استنباط کرد. ۱- این اغتشاشات بی هویت و سفارش خارجی است. ۲- اغتشاش تجاری است. ۳- شبکه جذب، آموزش، بکارگیری، هدایت، تجهیز و سایر موارد تقریبا آشکار و با استفاده از شبکه جهانی وسایل ارتباط جمعی است‌. این فرآیند بخشی از نمودارهای جنگ ترکیبی است. ۴- پرسشی که در اینجا مطرح نی سود این است که چرا جوان این کشور در مقابل مبارغ ناویزی کشور خود را درگیر یک برنامه سفارشی عبری- عربی می کند. پاسخ این پرسش بنطر می رسد به فقر عمومی برمی گردد. در این برنامه جوانان آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و در سایه فقر حاکم خود را بازنده می دانند. بدین ترتیب تن به اسارت می دهند.ذاین رفتار در واقع فی نفسه یک تراژدی است و در دل جامعه ایمانی بوه های ما را اینگونه صید می کنند. حالا می توان در باره دولت روحانی و تصمیمات احمقانه و شتابزده دولتش قصاوت کرد. کاهش ارزش پول ملی بخشی از این پازل اغتشاشات است. دولت روحانی نظام پولی و مالی و خاکنیت ریالی را تهدید و به تبع آن خانواده و جوانان را مورد حمله قرار داد. تاریخ جنایت های دولت روحانی را فراموش نخواهد کرد.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    آخه چرا
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    چی بگم
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    وزیر کشور
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 1
    اصن حرف شما درست.45هزار نفر اومدن. ولی مگه معیار نارضایتی حضور در خیابون؟؟؟ به خاطر هزینه اعتراض خیلیا شرکت نمیکنن
  • احسان معتمدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    یکی از مهمترین دلایل اغتشاش
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    یعنی مردم عادی کسی در خیابان نمیاد؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 1
    پول وطن فروشی. مزدوران استکبار وحشی
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 1
    کاسبی خوبیه ها ولی حیف از حرومم حرومتره
  • نیش فعال IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    حرام ترین پولها پول وطن فروشی علیه مسلمانانه
  • كُرد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    راستي اگر مهسا اميني تا حالا نمرده بود چه كسي او را مي شناخت؟ اغتشاش طلبها او را زنده نمي خواستند و دنبال بهانه اي براي رسيدن آمريكا به اهدافش در ايران بودند. آنها كه براي مردن او سينه چاك مي كنند اگر او نمرده بود هرگز او را تا ابد هم نمي شناختند. پس اين همه مهسا گفتنها براي چيز ديگري است. حتي كردها هم دروغ مي گويند زيرا يك مهساي مرده براي تمامي آنها و تجزيه طلبها از هر طيفي كه باشند بهتر بود. حتي هيچ كُردي هم بجز خانواده و اطرافيانش تا قبل از مرگش او را نمي شناختند. همين الآن كردهاي بسياري در همه جاي دنيا دارند مي ميرند كه هيچكس آنها را نمي شناسد. چرا كسي براي آنها شورش و بلوا بر پا نمي كنند؟ برويد به جهنم اي دروغگوهاي معاندي كه بايد به جهت روز قيامتتان جوابي قانع كننده براي خداوند قادر متعال داشته باشيد.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    اونایی که دلار تقلبی گرفتن خیلی داغون بودن چون هم دنیاشونو از دست دادن هم آخرت
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    از این اوباش برای هر کوکتل مولوتوف باید صد میلیون ازشون گرفت تا بدونن هزینه اش براشون بیشتره
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    امام زمان بیاد هر کس مال حرامی توی مالش بوده باید پس بده حتی اگر به ارث رسیده باشه اونوقت خیلی از مسئولین باید تیغ شمشیر را نوش جان کنند آخ چه حالی می ده
  • GB ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    بعد اینا از کجا می فهمیدن که طرف چند تا کوکتل پرت کرده که باهاش حساب کنن؟
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 1
      دمت گرم.یعنی یه چیزایی میگن آدم شاخ در میاره
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    فساد منبع دارد . منبعش هم فساد در بخشهایی از قوه قضاییه (خصوصا قضات و وکلا )است .که چک سفید امضا میگیرن . همه را میندازن به جان هم تا جیباشون پر مال کنن.
  • رئوفی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    پول وطن فروشی از گلوشون پایین نره
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    احسنت به سردار وحیدی عزیز بیانات ایشون خیلی قابل قبول تر از اظهار نظر آقای نماینده مجلسه که گفتند اغتشاش گرها ۱۰۰ نفر هستن . ۴۵ هزار نفر عدد معقولیست که البته همین هم زیاده و باید با روشهای مسالمت آمیز و قهریه مناسب آگاه بشن. من معتقدم بهترین کار در این وضع موجود اجازه برپایی یک تجمع قانونی در تهران و نمایش این اقلیت به جامعه ست که قطعا باعث فروکش شدن فتنه خواهد شد
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    احسنت به سردار وحیدی عزیز بیانات ایشون خیلی قابل قبول تر از اظهار نظر آقای نماینده مجلسه که گفتند اغتشاش گرها ۱۰۰ نفر هستن . ۴۵ هزار نفر عدد معقولیست که البته همین هم زیاده و باید با روشهای مسالمت آمیز و قهریه مناسب آگاه بشن. من معتقدم بهترین کار در این وضع موجود اجازه برپایی یک تجمع قانونی در تهران و نمایش این اقلیت به جامعه ست که قطعا باعث فروکش شدن فتنه خواهد شد
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    احسنت به سردار وحیدی عزیز بیانات ایشون خیلی قابل قبول تر از اظهار نظر آقای نماینده مجلسه که گفتند اغتشاش گرها ۱۰۰ نفر هستن . ۴۵ هزار نفر عدد معقولیست که البته همین هم زیاده و باید با روشهای مسالمت آمیز و قهریه مناسب آگاه بشن. من معتقدم بهترین کار در این وضع موجود اجازه برپایی یک تجمع قانونی در تهران و نمایش این اقلیت به جامعه ست که قطعا باعث فروکش شدن فتنه خواهد شد
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 2
    احسنت به سردار وحیدی عزیز بیانات ایشون خیلی قابل قبول تر از اظهار نظر آقای نماینده مجلسه که گفتند اغتشاش گرها ۱۰۰ نفر هستن . ۴۵ هزار نفر عدد معقولیست که البته همین هم زیاده و باید با روشهای مسالمت آمیز و قهریه مناسب آگاه بشن. من معتقدم بهترین کار در این وضع موجود اجازه برپایی یک تجمع قانونی در تهران و نمایش این اقلیت به جامعه ست که قطعا باعث فروکش شدن فتنه خواهد شد
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    خداوکیلی
  • فرشاد IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    تا کی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس