کد خبر 1426859
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
انبارلویی: تعجبم‌ می‌کنم؛ آقای ظریف به چه دلیل دوباره مذاکره کرده/برجام را اجرایی نکنند، با آمریکایی‌ها حرفی نداریم

واشنگتن پست در تحلیل و تفسیر وقایع اخیر ایران فاش ساخت: فرماندهی نظامی سنتکام آمریکا، تعداد زیادی حساب جعلی مجازی را ضد ایران سازماندهی کرده است تا هرچه بیش‌تر ناآرامی‌ها را تحریک کند.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی نوشت:

۱- در تحلیل وقایع اخیر به یک واقعیت می‌رسیم و آن؛ «جنبش رباتیک» است این جنبش نه «سَر» دارد نه «تَه»!

جیمز دور، فعال رسانه‌ای آمریکا می‌گوید : ۸۰ درصد حساب‌های توییتری، ربات و غیرواقعی هستند. وی معتقد است علاوه‌بر توییتر بقیه شبکه‌های مجازی هم گرفتار وضع نسبتاً مشابهی هستند.

واشنگتن پست در تحلیل و تفسیر وقایع اخیر ایران فاش ساخت: فرماندهی نظامی سنتکام آمریکا، تعداد زیادی حساب جعلی مجازی را ضد ایران سازماندهی کرده است تا هرچه بیش‌تر ناآرامی‌ها را تحریک کند.

سی ان ان هم چندی پیش سویه دیگری از این «جنبش رباتیک» را رونمایی کرد.

سی ان ان در مطلبی تحت عنوان؛« جنگ روایتها در مورد ایران در شبکه های اجتماعی» فاش ساخت؛ موج هشتکی مهسا امینی در فضای توئیتر مصنوعی و روبات محور است.

۲- این‌که برخی در داخل برای برون رفت از وقایع اخیر «گفت‌وگو» را توصیه می‌کنند یا می‌دانند «ربات» اهل گفت‌وگو نیست یا نمی‌دانند. که در هر دو حالت به فرمان «ربات» عمل می‌کنند.

۳- روزنامه‌های زنجیره‌ای مرتبط با اصلاح‌طلبان تندرو در فتنه اخیر با همسویی شبکه‌های اپوزیسیون و معاند فارسی‌زبان و شبکه‌های صهیونیستی و آمریکایی بخشی از این ارتش رباتیک را در جورچین ارتش رسانه‌ای غرب تشکیل می‌دادند . ایضا برخی به اصطلاح رجال سیاسی و مذهبی که با صدور بیانیه و توییت‌پراکنی در این جورچین نقش‌آفرین بودند.

۴- یکی از اهداف جنگ رباتیک، رونمایی از تحریم‌های جدید علیه ملت ایران نه با برچسب فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران بلکه با برچسب «نقض حقوق بشر» و «نقش آزادی‌های سیاسی» بود. رئیس‌جمهور آمریکا و رئیس‌جمهور فرانسه و اتحادیه اروپا در حمایت از فتنه‌گران و تجزیه‌طلبان و در اعمال این تحریم‌ها چون ربات عمل کردند.

۵- سیا و MI۶ و سرویس امنیتی فرانسه و آلمان در ایران زیر نظر میز ایران در موساد عمل می‌کنند پروژه این میز «ضربه هزار خنجر» است. هرجا کم می‌آورند از ربات‌ها در فضای مجازی و حقیقی استفاده می‌کنند.

جمع جبری ضربات خنجری آنها یک سوم ضربات حماس و حزب‌الله به رژیم صهیونیستی هم نیست. صهیونیست‌ها حالا حالاها کار دارند. سربازان امامین انقلاب اسلامی پشت دروازه های سرزمین های اشغالی در سوریه، لبنان و غزه سنگر گرفتند، وقت مقتضی ضربه خود را وارد می‌کنند.

آنها ربات نیستند اما در اولین گام پاسخ ربات‌ها را در میدان می دهند. سعودی‌ها در جنبش رباتیک سعودی اینترنشنال هم از این پاسخ بی‌بهره نخواهند بود.

۶- ملت بصیر ایران در این سه هفته نشان دادند توانایی تبدیل جنگ «ذهنی» به جنگ «عینی» را دارند. سنگ‌ها را از هرجا که پرتاب شده به همان نقطه پرتاب خواهند کرد.

۷- «سَر» و «ته» جنبش رباتیک و نیز سازمان اغتشاش و آشوبگری چه از جنس داخلی و چه از جنس خارجی آن، زیر ضربه اطلاعاتی نهادهای امنیتی ایران هستند. آنها به زودی از نفس خواهند افتاد. آنچه پس از گردوغبار این جنبش باقی خواهد ماند ایران مقتدر، ایران در مسیر پیشرفت، ایران آباد ، ایران امن با مردمی بصیر و شجاع که لحظه‌ای را برای صیانت از عزت، عظمت و استقلال کشور از دست نخواهد داد.

۸- رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم ، مسئولان کشور و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند: «هندسه سیاسی دنیا در حال تغییر است . جبهه مقاومت در دنیای اسلام شکل گرفته است. دنیای جدیدی در حال شکل‌گیری است.»

دنیای جدید را با «ربات» نمی‌شود تغییر داد. پشت این تغییرات الهی خون صدها هزار شهید ریخته شده است و ده‌ها هزار انسان فرهیخته و نخبه در جهان اسلام در اتاق فکر دنیای جدید نشسته‌اند. آن‌ها ربات نیستند  بلکه انسان تراز عصر امام خمینی (ره) در فضای واقعی هستند و همه حساب و کتاب ربات‌ها را در دنیای مجازی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    5 0
    به وقتش
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      5 2
      رهبرفرمودند بایدبازبان خوش خواهرانی که درعرف به انها بدحجاب گفته میشودولی دلش متعلق به حبهه ی خدایی ماست راهدایت وازاین عیب برطرف کنیم چون حیفه وقتی ازماازهرلحاظ خوبترهستنداین عیب هم برطرف کنند تابهترشوند
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 5
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 0
      احسنت ، با وقتش طومار غربگداها و ضدانقلاب رو با در هم خواهیم پیچید!!!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      3 1
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    المهدا اینستاش وصله
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    باید خودمون رو برای این قبیل جنگ های رسانه ای اماده کنیم. تازه این که شبکه های اجتماعی هستند وقتی دیپ فیک و هوش مصنوعی ویدیوئی بیاد اوضاع پیچیده تر میشه. چاره ش اگاهی و افزایش سواد رسانه ای مردمه. باید مثل اول انقلاب که نهضت سواد آموزی راه انداختیم الان نهضت سواد آموزی رسانه ای راه بندازیم و به صورت جهادی کار بشه
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    شما از جعل حساب از خارج حرف میزنید در حالیکه اینجا در چت روم سایت های مثلا بورسی شبانه روز تبلیغ خط آشوب و براندازی می شود. سایت های داخلی هم هستند!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    ما باید باتشکیل یک امپراطوری رسانه ای جلوی امپراطوری رسانه ای آمریکا و غرب بایستیم.
  • کارمند ساده IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    تمام این بحث صحیح ولی تا زمانی که به داخل نرسید از جمله معیشت بسیار بسیار سخت طبقه متوسط که شامل 70 درصد جمهور ملت ایرا ن شامل کارمندان و کارگران و کسبه و کشاورزان خرد را آسان نکنید هیچ کاری نشده
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    درود بر مشرق
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    کاملا مشخصه ربات از آلبانی نمره میدن به برخی اخبار و شایعات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس