وحیدی

وزیر کشور گفت: جای تعجب دارد که چطور به راحتی در برخی از کانال‌ها مسائل اغتشاش و آشوب نه تنها آموزش داده می‌شود بلکه رهبری می‌شود؛ این مسائل باید در سطح بین الملل پیگیری شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیتی کشور مناسب است، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر توسط دستگاه های امنیتی کنترل شده و افرادی که اغتشاشگر بوده‌اند، دستگیر شده و تحویل مقام قضائی داده شده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: اگر کسی نقدی داشته باشد، باید در جای خود نقد کند چناچه در این مدت فضا باز بوده و نقدها مطرح شده اماهیچکس از اغتشاشگر نمی پذیرد که کسب و کار مردم را تخریب کند.

وی افزود: البته دشمنان و رسانه‌های آن‌ها همچنان تلاش می‌کنند اما مثل آب در هاونگ کوبیدن است و امنیت ما مردم محور است؛ برخی از جوانان ما که احساساتی شده‌اند و اظهار پشیمانی کرده‌اند با رافت اسلامی با آن‌ها رفتار خواهد شد، چرا که تحت تاثیر تبلیغات دروغین بوده‌اند. اما افرادی که سابقه کیفری دارند و مصرانه به دنبال اغتشاش و دست به تخریب زده‌اند، برابر با قانون با آن‌ها رفتار خواهد شد.

وحیدی عنوان کرد: جای تعجب دارد که چطور به راحتی در برخی از کانال‌ها مسائل اغتشاش و آشوب نه تنها آموزش داده می‌شود بلکه رهبری می‌شود؛ این مسائل باید در سطح بین الملل پیگیری شود.

وزیر کشور با بیان اینکه استان بوشهر طولانی‌ترین مرز مشترک با خلیج فارس را دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی تامین کننده امنیت خلیج فارس است که خوشبختانه در این حوزه از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم.

وی گفت: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیندازند و این مفهومش این است که امنیت خلیج فارس به خطر می‌افتد، زیرا امنیت خلیج فارس وابسته به امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر کشور با اشاره به پروژه‌های در دستور کار استان بوشهر گفت: در حوزه تولید فولاد عسلویه و شیلات پروژه های خوبی در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که اختصاص یک هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی به مزارع میگو از جمله این پروژه‌هاست که از مصوبات سفر رئیس‌جمهور بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 0
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین و کاسه همین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس