کد خبر 1424508
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
فیلم| عبور و مرور روی پل کریمه از سرگرفته شد

روسیه اعلام کرد که حرکت قطارها از روی پل شبه جزیره کریمه از سرگرفته شده و حرکت خودروها بر روی این پل نیز دوباره به جریان افتاده است.

به گزارش مشرق، روسیه اعلام کرد که حرکت قطارها از روی پل شبه جزیره کریمه از سرگرفته شده و حرکت خودروها بر روی این پل نیز دوباره به جریان افتاده است. 

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دست کم در یک باند پل کریمه، رفت و آمد خودروها به شکل عادی در جریان است. 

بامداد امروز (شنبه) منابع رسانه‌ای و برخی منابع محلی در روسیه با انتشار فیلم‌ها و تصاویری از پل کریمه گزارش دادند، این پل آتش گرفته و بخشی از سازه آن فرو ریخته است.

با گذشت ساعتی بعد از انتشار خبرها درباره انفجار در پل کریمه، «کمیته ملی ضد تروریسم» روسیه اعلام کرد که یک کامیون روی پل منفجر شده و باعث آسیب به پل کریمه شده است. به گفته این کمیته، این فرض وجود دارد که انفجار، کار نیروهای عملیات ویژه اوکراین باشد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به حمله به پل کریمه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «واکنش رژیم کی‌یف به تخریب زیرساخت‌های غیر نظامی، اعتراف به ماهیت تروریستی آن است».

اواخر مرداد ماه سال جاری بود که مشاور رئیس دفتر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفته بود که کی‌یف قصد دارد پل کریمه را تخریب کند.

مقام‌های اوکراینی تاکنون رسما مسئولیت حمله به پل کریمه را برعهده نگرفته‌اند اما برخی مسئولان این کشور با خرسندی از این موضوع استقبال کرده‌اند.

پیشتر «میخائیل پودولیاک» مشاور ارشد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در یک پیام توییتری اعلام کرد، آنچه «در پل (کریمه) رخ داد، تازه شروع ماجرا است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    عجب آره وقتی میرسن به محل انفجار ماشین ها مثل کانگورو میپرن اون ور پل
  • امیر IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 1
    اونایی که یکطرفش رو منفجر کردن قطعا می‌تونستن هر دو طرف رو منفجر کنن. منتهی این فقط یک زنگ هشدار به روسیه بود که اگر مجددا خط لوله گاز اروپا آسیب ببینه اونوقت پل کریمه رو کامل غرق میکنیم
    • دکتری امیرکبیر IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 2
      میزان شیفتگی و علاقه شماها به جناح همیشه متجاوز غربی واقعا خنده داره! من کاری به پوتین ندارم، تو روح روسیه، موندم شماها ولی چی هستید خداوکیلی!! سالها امریکاتون تجاوز کرد به کشورها لال بودید!! الان تخم کفتر دادن بهتون گویا...
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 1
      خواهشا اندکی تعقل
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 3
    روسیه با قدرت با ناتو برخورد کند و از همهی هوادارانش در جهان کمک بگیرد
  • NL ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    خخخخ. خوشحالیه نوکرای غرب 1 روزم دوام نیاورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس