image-20220924013411-1.png

"محمدعلی مجاهدی"، شاعر آیینی کشورمان غزلی را به مناسبت هفته دفاع مقدس سروده است که یادآور مجاهدت رزمندگان سوخته فراجا در اغتشاشات اخیر نیز هست.

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

تعبیر اشتباه فرماندار شیراز درباره "یگان ویژه"

تغییر معادله نظام پس از اغتشاشات خیابانی!؟ / تعبیر اشتباه فرماندار شیراز درباره "یگان ویژه"

لطف ا... شیبانی، فرماندار شیراز در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون اغتشاشات اخیر در شیراز گفته است: 

"ماموران نیروهای انتظامی همواره در تلاشند تا هیچ برخوردی با مردم نداشته باشند و اگر سنگ و چوبی هم از طرف مردم به آنها پرتاب یا زده می‌شود آن‌ها هیچ عکس العملی نشان ندهند! "[1]

*البته که وظیفه مأموران ضد اغتشاش جلوگیری از برخورد تا سر حد امکان است. اما باید این نکته را در نظر داشت که فردی که در اغتشاش غیر قانونی شرکت می کند هرگز مردم نیست. خاصّه آنکه مبادرت به پرتاب سنگ و چوب هم بکند!

فلذا این انگاره بایستی از ذهن مسئولان ذیربط خارج شود که به اوباش و اشرار به چشم مردم نگاه کنند. زیرا این نگاه غلط و این "ترحّم بیجا" موجب پرچم سوزی، آسیب دیدن مأموران و شهروندان عادی و هتک آبروی کشور می شود.

مسئله مهمتری که در انگاره غلط فرماندار شیراز وجود دارد، تأکید بر این است که مأموران ضد اغتشاش حتی الامکان نسبت به پرتاب سنگ و یا حملات با سلاح سرد هم هیچ واکنشی نشان نمی دهند!

کدام منطقی می تواند این سخن غلط را بپذیرد؟

آیا مأموران ضد اغتشاش باید زیر ضربات سنگ و چوب و چاقو فقط بایستند و هیچ کاری نکنند؟

آیا همین انگاره های غلط موجب آسیب دیدن برخی مأموران پلیس در اغتشاشات نمی شود؟

بماند که بر اساس اطلاع چند سال قبل ما، چنین روشی هم در یگان ویژه فراجا تعقیب نمی شود و اغتشاشگران به محض اینکه مبادرت به برخوردهای تند و رفتارهایی مثل سنگ پرانی کنند باید با عکس العمل شدید مواجه شوند.

انتقاد اصلی آنجاست که بیان چنین سخنان نادرستی از جانب مقامات ذیربط امنیتی؛ سبب کاسته شدن از انگیزه ها برای امنیت‌بخشی و رفتار معقول علیه اغتشاشگران می شود.

ضمن اینکه احساس عدم امنیت شدیدی را نیز در ذهن مردم ایجاد می کند. آنجا که شهروندان وقتی ببینند پلیس زیر ضربات لگد و سنگ و چوب اغتشاشگران در حال خرد شدن است قطعا به این نتیجه می رسند که این پلیس توانایی امنیت بخشی به آنها را هم ندارد.

آموزش مفادّ امنیتی به مقامات ذیربط و ایضا آموزش باید و نبایدهای قانونی از نظر یگان ویژه فراجا به مردم از ضرورت های زیست اجتماعی معقول است.

*** 

تغییر معادله نظام پس از اغتشاشات خیابانی!؟

تغییر معادله نظام پس از اغتشاشات خیابانی!؟ / تعبیر اشتباه فرماندار شیراز درباره "یگان ویژه"

عزت ا... ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و رئیس سابق سازمان صدا و سیما اخیرا در یک توییت نوشته است: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. بر خلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم. [2]

*منظور آقای ضرغامی از این موضع اعتدالی تعطیل کردن گشت ارشاد بلافاصله پس از اغتشاشات اخیر است.

ما قضاوت درباره نظر ضرغامی را بر عهده مخاطبان محترم می گذاریم.

*** 

هم‌داستانی یک غزل دفاع مقدس با رزمندگان سوخته فراجا

تغییر معادله نظام پس از اغتشاشات خیابانی!؟ / تعبیر اشتباه فرماندار شیراز درباره "یگان ویژه"محمدعلی مجاهدی، شاعر آیینی کشورمان قطعه شعری را به مناسبت هفته دفاع مقدس سروده و منتشر کرده است. [3]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجاهدی در این غزل که به شهیدان بی‌نام و نشان جنگ تحمیلی تقدیم کرده، آورده است: 

 سوخت آن سان که ندیدند تنش را، حتی
گرد خاکستریِ پیرهنش را، حتی

 در دل شعله چنان سوخت که انگار ندید
هیچ‌کس لحظه افروختنش را حتی

حیف ازین دشت پر از لاله گذشت و نگذاشت
 برگی از شاخ گل نسترنش را حتی

داغم از اینکه نمی‌خواست که گلپوش کنند
با گل سرخ شقایق  بدنش را حتی

داشت با نام و نشان فاصله آن حد که نخواست
بر سرِ دست ببینند تنش را حتی

 دل به دریا زد و دریا شد و اما نگذاشت
موج هم حس کند آبی شدنش را حتی

چه بزرگ است شهیدی که نهد بر دل تیغ
 حسرت لحظه سر باختنش را حتی

 نتوان گفت که عریان‌تر ازین باید بود
با شهیدی که نپوشد کفنش را حتی

دوش می‌آمد و می‌خواست فراموش کند
خاطرم، خاطره سوختنش را حتی

 

*شعر خوش‌مضمون آقای مجاهدی اگرچه یادآور شهدای گلگون‌کفن جنگ تحمیلی و همه آن جوانمردانی است که در طول 8 سال دفاع مقدس؛ خاک و آبروی ایران و ایرانی را حفظ کردند اما چند رزمنده عزیز نیروی انتظامی که در حوادث اخیر در میان شعله های آتش اغتشاشگران و اراذل قرار گرفتند نیز الحق و الانصاف توانستند معنی و مضمون این غزل زیبا را به رأی العین عیان کنند.

رزمندگانی که در اوج غربت اما جان خود را کف دست گرفتند تا هیچ گردی بر دامن امنیت مردم قرار نگیرد. و به قیمت سوختنشان در میان شعله های وصل اما تا آخر مقاومت کردند و رضای الهی را در مقابله با اوباش و حفظ امنیت ایران و ایرانی جستجو کردند.

ارج نهادن بر اقدام اینان و گرامیداشت خانواده های معزز آن از ضرورت هاییست که امنیت آینده مردم بسته به آن است...

***

1_https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1280979

2_isna.ir/xdMtCN

3_https://www.ibna.ir/vdcaiine649num1.k5k4.html

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 328
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 60
  • US ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    فردا این جماعت با چه رویی زنگ میزنند پلیس
    • مسی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      نیازی به پلیس سرکوب گر نداریم
    • ایرانی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      همانطور که این پلیس چطور در چشم مردمی که کتک خوردند نگاه میکند؟
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      حجاب واکسن است. واکسن برای ایمن سازی بانوان در برابر افراد هرزه. واکسن برای اینکه دیگران به زن بعنوان کالای جنسی نگاه نکنند.واکسن برای اینکه خود زن نیز به خودش بعنوان کالای جنسی نگاه نکند و دنبال اعتلای شخصیت انسانی خود باشد. حجاب واکسن آرامش روانی جامعه است.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      پلیس سرکوب گر؟!؟! رسما پلیس رو آتیش می زنید، گردن پلیس رو میبرید! کجای دنیا گذاشتن وحشی ها بر پلیس مسط بشن که شماها دومیش باشید!!!!؟ کولمه ای حروم لقمه و منافق وحشی و کفتار صفت و هر جونوری هست اطرافتون داره میچرخه
    • مسلمان IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      44 24
      چقدر شما بی دین و بی وجدان هستید ؟
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      62 16
      چجوری تو چشم مردم نگاه می کنین
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 5
      پلیسه رو هم بگو
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      27 10
      مردم واقعی آمدن و با شما آشوبگران ابراز خشم کردن حالا بدو برو دوغت را بخور
    • مسلمان IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      17 6
      پیامهای مخالف سود خودت را پاک نکن چقدر شما بی دین و بی وجدان هستید ؟
    • امیر IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      20 16
      اره نیازی به پلیس ندارن خووشون یک پاوحشی ان ماشالله
    • ح IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 5
      لطفا خبر فوری را مسولین نگاه کنند که فقط نظر معاندین را میگذارد و جای برخورد دارد
    • ali IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      17 8
      10:33 و 10:39 عزیز در همهخ کشورها حتی اروپایی مردم اعتراض دارند و اعتراض می کنند هیچ کجا کاملا گل و بلبل نیست اما یک مسئله در همون کشورها وقتی تعدادی اتگشت شمار وارد جمع می شند و عقدهها شون را سر اموال عمومی در میارند پلیس خدوم اون کشور به قول شما تبدیل میشه به پلیس سرکوب گر و کتک زن مردم.انتظاری داری عده ای اموال عمومی کشور و حتی خصوصی مردم را به اتش بکشند و روی سقف ماشینهای شخصی مردم پایکوبی کنند پلیس بایسته براشون دست بزنه.؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 3
      درجواب به مسی شمافکرمیکنی ماعاشق سرکوبیم شمابنظرت باداعشی وزامبی که خیابون واموال مردم روتخریب میکنه وبافحش وسلاح میکشه وفلج میکنه چی کاربایدکردلعنت به تحلیلی که باکسی که خواهان قتل ماست اینطوری صحبت کنیم
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 3
      اشتباه کرده دیگه تکرار نمیشه تمام
    • ايراني IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      چطور ؟!!!
    • Vahid FI ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 22
      اونی ک میگه حجاب واکسنه عزیز دل دلت خرابه
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 4
      در اولین فرصت فرماندار شیراز عوض شود چطور چنین فرد ساده لوحی فرماندار کلانشهری چون شیراز شده است ؟!!!!!!!!
    • حسین IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      جوک گفتی ..
    • عليرضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      گفتي عزيزم پليس كه ضامن امنيته
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      با پررویی تمام
    • یک استقلالی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 4
      مرگ بر بنفش انگلیسی
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      10 7
      دقت كنيد این ها درست بلد نیستن فارسی بنویسن، به مردم متعرض میشن را رو میبندن آدم میکشند، امنیت رو از بین میبرند اموال عمومی رو آتیش میزنند بعد فراجا باید تماشاگر باشه. ما شکایت و دلخوریمون از پلیس اینه چرا اینقدر با مماشات برخورد می‌کنه یه جوری جمعشون کنه توبشون بشه دیگه پیداشون بشه
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      والا ما چند وقت پیش زنگ زدیم پلیس
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 5
      منافق غیر ایرانی پررو و بی... تو و امثالت هستند که با شهید کردن بیش از ۱۷/۰۰۰ ایرانی و مزدوری شوروی، صدام، اسقاطیل، آمریکا و عرعرستان و شهید کردن کودک ۶ ماهه تا پیر زن ۸۰ ساله دوباره مریم مدعی مردم شده ...
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 12
      سر ماه پلیس چطوری حقوقی رو که از مالیات من و تو بدست آورده میبره سر سفره؟
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 6
      هی گفتیم داعش داعش داعش . زیرگوش خودمون پر داعشیه! این چند روز رفتار مردمو با پلیس دیدم که گلو ی پلیسو بریدند و اتیششون میزنن و چادر زنارو برمیدارن شاخ دراوردم . این وحشیا کجا بودند ؟!
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      7 5
      همان طوری که تو کارمند از مالیات و.. حقوق می گیری و پلیس هم ضامن امنیت هست نوش جانش
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آب بر سر این فرماندار که در دو خط ۲ مرتبه از واژه مردم استفاده می کنه و به یه مشت حرامی داعش می گوید مردم، این را باید برکنار کنند.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      45 53
      این«مهماندار»نگفت که درفرانسه به محض کوچک ترین مقابله واغتشاش با اسلحه«فلش بال»پلیس فرانسه چشم ازحدقه درمیاره ؟درایالتهای آمریکا اگر پلیس دستوربه بالابردن دست فردمشکوک کنه چند لحظه دیرتردستهاروبرای زدن دستبندازپنجره خودرو وماشینش بیرون نیاره سه چهارخشاب تیرخالی می کنندبه سروکله طرف؟
    • نژاد اریایی US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      29 14
      پس فقط جماعتی مثل شما وطن پرست هستید؟
    • علی ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 8
      تو خودت از داعش بدتری با تفکر قرون وسطایی
    • ایرانی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      چرا
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      دقیقا
    • مالک IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 2
      برخی ایرانیها ازداعش فحشی ترند درود برفراجا
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    40 75
    شعار ملت امنیت و مقابله با ارازل و اوباش بود ،من چهارشنبه شب در چهار راه نظام اباد دیدم که اوباش شعار نمی دادند ، اتش میزدند ، فحش های ناموسی می دادند و با گاز دادن شدید به موتور هایشان فقط ایجاد وحشت بین مردم می کردند
  • کیا IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    33 94
    خواهان استیضاح اقای عزت ا... ضرغامی از سوی مجلس محترم انقلابی هستیم.یعنی اینقدر ادم افتاب گردان ولی بصیرت
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      32 54
      تفکر ضرغامی خیلی مشکوک هست
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 19
      آقای ضرغامی بهتر هست که به فکر اخم های شدید چهر شون باشن تا با یک شخصیت سیاسی دیگه اشتباهی گرفته نشه
    • الف.س SE ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      23 21
      مهران مدیری دو رو ، دغل بازی را در زمان ضرغامی در رادیو و تلویزیون ، با چاپلوسی و کوچک کردن خودش ، و همزمان با همه احزاب و گروهها در با هم سو شدنش شروع کرد. سگ زرد برادر شغاله . هر دو دارای ایده های بیخاصیت وتهی هستند......
  • کیا IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    34 89
    در خواست استیضاح اقای عزت ا... ضرغامی از سوی مجلس محترم انقلابی را داریم
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 2
      آقای ضرغامی ما وزیر و وکیل مدیر کل و استاندار و فرماندار ووو هیچ اخوتی نه بستیم حالا شما را وزیر کردن شاخ در آوردی مگر شما نبودی می گفتی من 6 میلیون تومان حقوق میگیرم !؟
    • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 6
      همین افکار شماست که اجازه نظر متفاوتی را نمی دهد
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 1
      کسی که در مقابل حکم خدا به خود اجازه اظها نظر می دهد از فرعون و یزید کافر تر است.
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    49 61
    فرماندار شیراز درست گفته به هرحال
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      43 60
      فرماندار شیراز غلط اضافی کرده که به یه سری محارب کافر که قرآن آتیش میزنن گفته مردم.
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      27 15
      حرف چرت و ساده لوحانه زده اگر یکی از عزیزانش وسط خیابان توسط این اوباش داعشی آسیب میدیدیم که چجور زمین و زمان را برای شکار کردن آنها به هرقیمت بهم می دوخت
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 3
      فرماندار شیرازی که تو فرمانداری نشسته آخه از مردم چی میدونه
    • US ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 3
      به خاطر این اراجیف احتمالا به زودی برکنار شود
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    33 57
    بخاطر حرف چند کشور چرا باید با لاشخور های وطن فروش باید مماشات کرد
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    21 8
    مصلحت اندیشی حقیقت را در پرده ابهام فرو می برد.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    26 59
    هرچه که از مشروطیت تا کنون انجام داده بودند، دراین چند روز یکچا انجام دادند تا شاید با شیوه داعشی پیروزی سوار بر قطار وحشت به مقصد برشند. آتش زدن قرآن مجید، آتش زدند امامزاده،آتش زدن مسجد، آتش زدن پرچم و خیمه اباعبدالله الحسین (ع)، آتش زدن پرچم ملی، آتش زدن انسان ها در برابر دیدگان مردم، زدن شاهرگ در خیابان، با ماشین زیر گرفتن، سنگ سارکردن افراد معترض به عملکرشان، اقدام به بمب گذاری، آتش زدن اموال عمومی، آتش زدن اموال خصوصی، کتک زدن کور هرکه دم دستشان بود، برای ایجاد وحشت، واردکردن نیروهای تروریست کومله، دموکرات، منافقین، ...، واردکردن اشرار به امید تکرار سرنگون کردن حکومت دکتر مصدق، زدن به قصد کشت هرکس که گمان می کردند طرفدار نظام است، ترور شخصیت و ...، و اینه دراین آشوبگری نمایی از شیوه ی حکومت مطلوبشان را نشان دادند؛ عریانی جنسی، کشیدن چادر از سر ناموس مردم، و... . بی تردید اگر می توانستند به مرقد مطهر آقا امام رضا هم جسارت وبی ادبی می کردند. این ها همه نشان از حکومت مطلوب آنها دار: " آزادی از گردن به پایی، زدن سری که سر است.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      29 17
      ای کاش خودت حداقل به حرفات باور داشتی
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 23
      کاملا باور دارد و داریم
    • اشرف IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      23 15
      چند تا كتاب مشروطه را نام ببر ببينم چقدر سواد داري.مشروطه با كشتن ناصرالدين شاه توسط ميرزا رضاي كرماني و هم بند حاج سياح شروع شد.من به كيفيت پايين ماشين توليدي داخل اعتراض دارم ايا وزارت كشور به من مجوز ميدهد
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      25 8
      در جواب ۰۹:۵۸؛ شما در همین حد بی منطق هستید! خورشید هم بیارن جلوتون می گید شبه!!!!! ولی شماها صد در صد به اراجیفی که میبافید باور دارید، می کشید میگید خودشون بودن، مسجد آتیش می زنید می گید خودشون بودن، گلوی پلیس رو میبرید میگید خودشون بودن!.....
    • به اشرف IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      26 3
      چون می داند دنبال بهانه ای برای اغتشاش هستی نه. بار اول نیست که با این بهانه ها کشور را آتش زده اید. اسمت هم با مسما بود. اشرف! اشرف افغان یا اشرف پهلوی یا اردوگاه اشرف؟
  • DE ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    80 32
    اون کسی که این پیامو میخونی و میدونم چاپ نمی کنی یه سوال دارم از خودت فقط. اللن مردم چجوری باید اعتراض خودشونو به این همههه گرونییی و اختلاس که کم از جنایت به مردم نیست و همچنین برخوردای خشونت آمیز و خارج از اعتدال گشت ارشاد نشون بدن؟؟؟؟چقدر مسالمت آمیز گفتن و فایدهدنداشت؟؟؟؟ چی بگممم....
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      22 54
      بروند از وزرات کشور ،طبق قانون مجوز بگیرند تا معلوم شود وقتی جوان مردم را سر بریدند یا آتش زدند یا آمبولانس را آتش زدند یا اتوبوس را سنگ زدند،مسئولیتش با کیست.
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 34
      بروند از وزرات کشور ،طبق قانون مجوز بگیرند تا معلوم شود وقتی جوان مردم را سر بریدند یا آتش زدند یا آمبولانس را آتش زدند یا اتوبوس را سنگ زدند،مسئولیتش با کیست.
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 33
      پس اعتراف میکنی تو این مثلا اعتراضات در حال داعشی بازی هستین
    • NL ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      21 32
      آتیش زدن قرآن و پرچم امام حسین و چادر کشیدن از سر مردم اعتراض به معشیته یا اعلام جنگتون با خداس؟
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      27 29
      الان کجای این اعتراضات به گرانی است و چرا فقط غروب می آیند و آتش می زنند و می کشند؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 15
      زور بیخود نزن باید قبل از اینکه کشور به اشوب بکشید فکرش،میکردید حالا بشین تا کوتاه بیان بدترش میکنن
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 9
      شماها دنبال اختلاس و گرونی هستید؟؟؟؟
    • به ۱۱:۰۰ IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 4
      اصلاح طلبانی که سینه چاک کرباسچی بودند و او را امیرکبیر ثانی نامیدند که عاشق اختلاسند. دانشگاه تهران را به آشوب کشیدند که چرا کرباسچی دستگیر شده! کلا می خواهید جامعه و خانواده را با بی حجابی نابود کنید. عمد دارید. والا حجاب جلوی پیشرفت تحصیلی و اشتغال هیچ کس را نگرفته
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 4
      آرامش مردم و بهم بزنن ، برامون فاز خفاش شب برداشتن ...جمعشون میکنیم
    • جهان IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 3
      والا من تو این اغتشاشات یا به قول شما اعتراض هیچ اثری از اعتراض به گرانی و اختلاس ندیدم. اتفاقاً سوالم هم اینه چرا کسی برای گرانی و اختلاس بیرون نیومد. ولی برای حجاب دارن اینطور اربده میزنن. حالا بگذریم که به قول یه دوستی سر جاش طرفدار حسابی دیه و مهریه و امثالهم هستند.
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 3
      با سر بریدن مسالمت آمیز گفتن؟؟
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 3
      با سر بریدن مسالمت آمیز گفتن؟؟
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      با سر بریدن؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 1
      مسالمت آمیز؟؟
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 3
      مسالمت آمیز یعنی دقیقا چجوری؟؟
    • علی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      بچه هیئتی ها درخواست مجوز دادن اما باهاش موافقت نشد. شما دوتا نمونه تظاهرات اعتراضی در این چندسال نام ببر که تهش ضدوخورد نبوده باشه.تظاهرات معلمان خدوم چه شد؟تظاهرات جانبازان عزیزمون چی؟ چرا نمیشه مسالمت آمیز حرفشونو بزنن؟فکر کنید.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 1
    معادله ای وجود نداشته .
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 22
    سلام ....واقعا مطالب شما منعکس کننده واقعیات جامعه و دردها و مشکلات مردم
    • NL ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 30
      بله یکی از دردهای جامعه بی حیایی و ولنگاری شما کافراس.
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 7
      این یارو با وی پی ان هلند دوره افتاده زیر همه کامنتها جواب داده برید پایین خودتون ببینید
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    30 23
    یکی از فواید فتنه ها رسوا شدن مقامات نفوذی و منافق است. کسانی که از اساس اعتقادی به حاکمیت دین نداشته اند و فکر می کنند می شود یک حکومت سکولار باشد و انواع گناهان در آن علنا آزاد باشد و فقط یک اسم اسلام را یدک بکشد. این فرصتی تاریخی برای پالایش نظام از این افراد است. اما طبق تجربیات قبلی، امیدی به این پالایش ندارم.
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 1
      آفرین
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 20
    افراط یک بیماری است و فرد افراطی تعبیر خود را افضل و حق و ثقل می پندارد و این فرد هرچه سریعتر باید تحت درمان روحی قرار بگیرد. ضرغامی باید تعدییل نیرو شود
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      33 8
      به خصوص افراط در دشمنی با خدا و حکم خدا.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    22 25
    کسی که معتقد است که خدا حق قانونگذازی ندارد و در مقابل حکم صریح خدا دم از مصلحت و نظر مردم می زند حداقل مرد باشد و بگوید مسلمان نیست. این کفر از کفر فرعون و یزید هم بدتر است. فرعون هم نگفت قانون خدا را رها کنید. می گفت من خودم خدا هستم. یزید و معاویه هم نگفتند گناه را آزاد کنید. گفتند دین خدا این است که ما می گوییم. اما الان با نوع بی سابقه ای از کفر مواجه هستیم که می گوید حکم خدا هر چه می خواهد باشد! ببین تمایل مردم به چیست!! ارتداد معنی دیگری ندارد.
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 3
      هموطن عزیز اینا مادیگرا و کلا منکر پروردگار متعالند چه برسه به قوانین خدا! در منطق اینا خدایی وجود نداره که بخواد قانون‌گزاری هم بکنه خدای اینها خودشونه!
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 14
    به نظرم ضرغامی بطور بالقوه یک احمدی نژاد است.
  • مریم IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 24
    صحبتهای حمایتی فرماندار شیراز و چراغ سبز اغتشاش اول باید همینو دستگیر کنین
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    24 14
    پزشکی که به جای دلسوزی برای بافتهای سالم و جان بیمار، برای میکروبها و سلولهای سرطانی دل می سوزاند قاتل است. میکروبهایی که در حال نابودی کامل اخلاق و حیا و در حال فروپاشاندن خانواده ها هستند.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    37 25
    حضرات بی حجاب مدعی آزادیخواهی! واقعا این همه اصرار برای بی حجابی و مبارزه با دینی که اساس تشکیل این حاکمیت است برای چیست؟ چرا این روسری دو گرمی اینقدر برایتان سخت و غیر قابل تحمل است اما ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما برایتان سخت نیست؟ آیا دیکتاتورتر از شما هم هست که از شدت عناد با دین و خدایی که ابدا زیر بار ربوبیتش نمی روید حاضرید جوانان را به منجلاب گناه و فساد بکشید، خانواده ها را متلاشی کنید، بچه های معصوم را فرزند طلاق کنید و حالا هم رسما اینطور وحشیانه کشوری را به آتش بکشید؟
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      19 14
      احسنت
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 14
      آفرین به روسری که همه این کارها رو یه تنه انجام میده
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      19 5
      اگر این همه کار از آن بر می نمی آمد که اینهمه برایتان فشار نداشت و تکلیف مالابطاق نبود.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    18 18
    ضرغامی نفهمیده مشکل، گشت ارشاد نیست؟!!! ضرغامی نفهمیده بحث حجاب چیست؟ ضرغامی چی فهمیده است در این موضوع؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 5
      تو چه قدر توهم توطئه زدی. تا کی میخوای خودتو بزنی به نفهمی؟
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 0
      خیلی هم درست فهمیده. شما هدفتا براندازی است و هر روز دنبال یک بهانه هستید. فقط فایده این دفعه این بود که مشخص شد کافر و بهایی هستید و کینه عمیقی از اصل اسلام و امام حسین علیه السلام دارید.
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    24 19
    آقای ضرغامی هم دوست داره زنان و دختران مردم را بی روسری و نیمه برهنه ببینه. دلش میخواد
  • هادی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 7
    تعطیل کنید
  • طاهری IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 18
    درود بر ضرغامی اصولگرای با فکر و منطقی . شما خیییلی تخته گاز می رید
    • NL ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 11
      اصولگرای با فکر؟ ایشون دیگه به چه اصلی معتقده؟ حجاب مثل ممنوعیت شراب فروشی و شرا خواری اصله.
  • علی اصغر از تهران IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    30 11
    آقای ضرغامی گشت ارشاد بهانه است بیشتر بخاطر سیاست گذاریهای غلط وضع مردم روز به روز خرابتر میشود کاری از دست دولتها بر نمی آید میخواهند انجام بدهند نمی شود زورشون نمی رسد چون ۹۰ درصد سرمایه مملکت در دست ۱۰ درصد این موضوع خود به خود تورم زا است مردم روز به روز دارند بد بختی این موضوع را تحمل میکنند به خاطر هر مسئله ای میریزند توی خیابان
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 14
      ربطی هم به چیزهای دیگر هم ندارد این یک پروژه هست
    • حسین IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 8
      سادس پس بهونه دست اغتشاشگرا ...
    • NL ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 7
      بازم برو این دروغ رو بگو ولی خداشناسريال این کسایی که تو محله معالی آباد شیراز و چهارباغ اصفهان داشتن بیناموسی میکردن فقیر بودن؟ گوشی آیفون آخرین مدلشون نشون میده چقدر فقیرن!!
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    27 37
    من به عنوان یک ایرانی مسلمان تنفر و بیزاری خود را ازآشوبگران انگلیسی اعلام می‌کنم
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 2
    اي مشرق نيوز
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    17 31
    ضمن لعنت فرستادن به اغتشاش گران میگم که تغییر ساختار پرهزینه و کم بازدهی مثل گشت ارشاد یک مطالبه عمومی است. خواهش میکنم این رو به مسئولین محترم زیربط انتقال دهید
    • NL ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 7
      بله به جای گشت ارشاد کمیته های انقلاب رو برگردونین تا ببینین بازدهی یعنی چی.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 23
    نیروهای اطلاعاتی و رسانه ای ایران عزیز بایستی دو موضوع فوری را در دستور کار قرار دهند و انتقام سختی بگیرند: 1- کشاندن آشوبها به سرزمین های اشغالی و سایر حمایتگران آشوب 2- اختلاف افکنی بین شبکه های ماهواره ای مانند اینتر نشنال و من و تو و بی بی سی، چنان اختلافی که بهم فحش بدن. از همین لحظه این موضوع باید کلید بخورد وگرنه دیر است.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 19
    ضرغامی اشتباه کرده اینجوری گفته. ایشون از همون دیدار با حسن آقا میری از چشم ما افتاد
  • نیش فعال IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 16
    ضرغامی داره عین حسن آقامیری میشه. فکر کنم وزیری که باید کنار گذاشته بشه ایشونه
  • قا IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    30 21
    بدی شما اینه که هر مخالف شما حرف زد از اونور خط میگیره
    • NL ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 10
      این دیگه مخالفت با ما نیست مخالفت با حکم خداس، مخالفت با حیاس، مخالفت با خانوادس. هر کسی با خدا و احکام الهی مخالف باشه دشمنه.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    13 14
    امثال فرماندار شیراز و آقای زرغامی را هنگام اغتشاش و آشوب در خط مقدم قرار دهید
  • بختیاری IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 16
    جناب ضرغامی اتفاقا دشمنان ومنافقین پست فطرت داخلی باهمین هدف آشوب به پا میکنند و هیچ تردیدی نیست که باکوتاه آمدن یا تغییر قوانین خصوصا در موارد قانون الهی باید روزبه روز منتظر درخواست های جدید بود از طرف این اوباش تا در نهایت سقوط دومینووار نظام اسلامی که هدف اصلی کفتاران منافق و ارباب شیطانپرست آنها می باشد.
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 19
    اونایی که اغتشاش میکنن از خوداشون هستن تا به این بهانه به مردم عادی حمله کنن و اونا رو بزنن آقای فرماندار کاملاً صحیح متوجه شدند.
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 4
      چند کلمه هم از صدای تل آویو بشنویم.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 15
    باید همین امروز اغتشاش رو جمع کنید وگرنه کار سخت میشه بریزید خونه هاشون بازداشتشون کنید گفتم همین امروز باید جمع کنید نه فردا
  • مجید IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 14
    ضرغامی اشتباه میکنه. الآن وقت این حرفها نیست. همه میدونیم که این موضوع بهانه است و اگر این نبود یک مسئله دیگه رو بهانه میکردند. نباید انفعال نشون داد.
    • NL ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      23 4
      اتفاقا حجاب اصله برای همینم دشمن تمام رسانه هاش رو به خط کرده. الآن حجاب بره دیگه بعدا حتی از ترس جونت نمیتونی بگی مسلمونی
  • محمد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 11
    هرزمان نظام تصمیم به اقدامی انقلابی برای سامان دادن بخشی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی، واقتصادی میکنددشمنان خارجی وعناصر پست وخبیث داخلی آنها سعی میکنند با اقدامات ایذایی در این اقدامات خدشه وارد وآنها را منحرف کنند
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      10 6
      قیمت روغن 30 برابر شده این یعنی اقدام انقلابی
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 4
      در جواب ۱۱:۰۳: وطن فروشی شما هم به گرانی ربط داره!!!!! دیگه حرفی باقی نمی مونه!!!!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 4
    منظورت اینه که تیتر بزنی مخاطب جذ کنی و تفرقه بین بد وبدتر به وجود بیاری...
    • NL ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 2
      تفرقه بین بین بد و بدتر یا پوشش دادن جنگ بین حق و باطل؟
  • امینی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 7
    سلام بر شهدای اسلام به خصوص شهدای اخیر که به دست عوامل مزدور به شهادت رسیدند. ملت ایران هرگز خدمت گزاران به اسلام را فراموش نمی کنند، خانواده این عزیزان نور چشم ملت قدر شناس ایران اسلامی هستند.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 2
    لعنت به شما
  • صدیق IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 4
    سلام وقتی مشاور آقای وزیر آذری جهرمی باشه انتظار دیگه ای از ایشون نمیشه داشت!!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 1
      مشاور آقای ضرغامی آذری جهرمی است؟ یک منفی بسیار بسیار بزرگ به آقای رئیسی!
  • US ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 12
    همه جای دنیا با اغتشاشات برخورد می کنند! برخورد فرانسه با جلیقه زرد ها و آمریکا در قضیه جورج فلوید.
    • saeed IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 12
      آفرین، همینو میخواستم بگین همه جای دنیا! یه توجیح پیدا کردین فکر کردین زرنگین؟ حالا جوابش منو شرف دارید منتشر کنید تو هم میتونی پاسخ بده. اگه گفتین نه شرقی نه غربی! اگه گفتین ملاک ما اسلامه، پس فلان کشور و غرب و ... هم داره نداریم اولا! چون اصول تعریف شده داریم به قول خودتون. دوما، قیاس گلچین شده نداریم، اگه مقایسه میکنی فرانسه رو، پس آزادی حجابش رو هم مقایسه کن، پس تورمشو هم مقایسه کن، پس اقتصادشو مقایسه کن، حقوق شهروندی و آزادی بیانشو مقایسه کن، اینترنتشو مقایسه کن، درآمد رو مقایسه کنف جایگاه علم و هنر رو مقایسه کن و همه چیزو، نشد که تا اعتراض میشه میگی فرانسه فلان که تازه اصلا اینجوری که گفتین هم نیست، مشخصه جز اخبار ایران چیزی نشنیدی و پاتو از شهرستانتون بیرون نزاشتی!
    • NL ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      19 4
      به saeed تو که انقدر تعریف فرانسه رو کردی نمیخوای بری اونجا؟ اگه انقدر وضع فرانسه خوبه مردمش دیونن دارن میریزن تو خیابون؟ حجاب تو فرانسه آزاد نیست بلکه لختیگری قانونه و حجاب ممنوع. این دری وری ها را به کسی بگو که تا حالا اروپا نرفته باشه. و اتفاقا چون ملاک ما اسلامه عمرا نمیگذاریم شما کافرا هر غلطی خواستین بکنین. نمیگذاریم به قوانین الهی اعتراض کنید. نمیگذاریم قرآن و پرچمامام حسین رو آتیش بزنین.
    • به saeed IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      24 3
      اگر ملاک اسلام باشد که اسلام فتنه را از جنگ بدتر می داند (الفتنه اشد من القتل. سهره بقره آیه 191) و مطلقا رحمی به کسانی راه را می بندند و آتش می زنی و ارعاب ایجاد می کنند ندارد و همه را از دم می کشد و مطلقا به یاوه های حقوق بشری توجه نمی کند. ثانیا اگر فرانسه هم کشوری تحت چند صد سال استعمار و تحریم بوده و یکی کشورهای ثروتمند و صنعتی نبوده و همین الان هم در حال غارت معادن مستعمرات آفریقایی سابقش نیست، می شود پذیرفت شاهکار کرده که تورم ندارد. ثالثا درد شما با یک روسری دوگرمی است اما با ساعتها آرایش و میک آپ نیست. شما با خدا دشمنی دارید و او را لایق قانون گذاری نمی دانید. بقیه حرفها بهانه است
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      آقای سعید، منظور شعار نه شرقی نه غربی را از اساس اشتباه فهمیده ای. مثلأ اگر گفتیم نه شرقی نه غربی زیر ماشینهایمان پنج تا چرخ بگذاریم تا غربی یا شرقی نباشیم، یا مثلأ پلیس بدون اسلحه و محافظ بایستد جلو یه مشت زامبی تا آتشش بزنند یا گلویش را ببرند و زندگی مردم را آتش بزنند و نابود کنند؟ اصل استقلال کشور است و قوانین آن که برای عدالت، پیشرفت، امنیت و بالاتر از همه حراست از باورها و هویت و عزت مردم باید آن را استوار نگاه داشت و از آن دفاع کرد و این قوانین نباید توسط غرب و یا شرق گذاشته یا برداشته شوند .
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      جواب saeed: اگه گفته فرانسه و آمریکا چون شما اینها رو قبله آمالتون می دونید، پس اونها برای امنیتشون از هیچ کاری دریغ نمی کنن، در ثانی چرا مغلطه می کنی نه شرقی نه غربی رو داری به چی ربط میدی؟!؟! امنیت کدوم مذهب و مملکتی به شرقی بودن یا غربی بودن یا نبودن ربط داره؟؟!!؟
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      جرج فلوید وفلویدها که اغتشاش گرنبودند جرمشون این بود که توپیاده روسیگارمیفروختندو 9دقیقه چون سیاه پوست بودزانوروی گلویش بودتاکشته شدپلیس قاتلش بدون توجه به نمیتونم نفس بکشم پلیس امریکابعدازجریمه ازادشدوهمکارش هم تبرئه شد
  • ایرانی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    33 15
    99 درصد از کسانیکه اعتراض کردن ایرانی و از مردم هستن
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 9
      این ۹۹ درصد، چند درصد از کل جمعیت ایرانه؟
    • NL ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 13
      99 درصد کسایی که جلوی امام حسین ایستادن از کوفه بودن!
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 9
      100% فرقه رجوی و ریگی هم ایرانی هستند.
  • طاهر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 2
    ... فردی که در اغتشاش غیر قانونی شرکت می کند ...
    • طاهر IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      چرا حرف حق رو منتشر نمی کنید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    19 13
    تعطیل کردن گشت ارشاد بعد این اغتشاشات اشتباهه محضه!!!!
  • نادر جابری IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 4
    این معادله سازی یعنی قبول کردن مخالفان حکومت در مقابل موافقان آن. پس حکومت مخالف دارد.
    • NL ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      9 7
      بله منم مخالف جمهوری هستم. باید حکومت اسلامی داشته باشیم نه جمهوری اسلامی.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    22 8
    نظر مخالف شما یعنی دشمن شما؟
    • NL ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 8
      نظر مخالف نظر خدا یعنی نظر یه محارب و بله یعنی نظر دشمن.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 6
      کسی که به اساس حاکمیت یعنی اسلام اعتراض دارد قطعا دشمن خود حکومت است. فهمیدن آن اصلا سخت نیست.
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      7 3
      آتش زدن پلیس، آتش زدن مسجد، آتش زدن امام زاده، آتش زدن پرچم امام حسین علیه السلام، نظره؟؟؟؟؟!!!!؟! منافق ها هم ملت رو قتل و عام می کردن بعدش می گفتن ما معترض هستیم
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 7
    ضرغامی چه حقی داره برای حجاب که ، اساس عفت وپاکیزگی در جامعه است،تعیین تکلیف کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!خدا عاقبت هممون رو به خیرکند..........
  • GB ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 7
    حجاب و …بهانه هست این پیاده نظام سعودی و باید غلع و غم کنید این بی را ، این دوزاریها فکر کردند حکومت می‌توانند عوض کنند خخخخ، هر جای دنیای این حوادث پیش بیاد پلیس نابود میکنه این انگل‌ها را ، پلیس واقعا منفعل بوده و برخوردی نکرده با این ارازل و اوباش
    • NL ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 3
      اتفاقا حجاب اصله. حجاب و حیا اگه از بین بره حکومت هم مثل آندلس از بین میره.
  • رضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    سوابق و اظهارات نشان می دهد
  • FR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 10
    بیابگو که اعتراض قانونی رو چطور میشه انجام داد؟ ومجوزش رو تا حالا به کی دادید؟
    • NL ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      31 15
      اعتراض به قوانین الهی هیچ وقت آزاد و قابل قبول نیست. کسی که با احکام الهی مشکل داره محاربه.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 1
    مغز های زنگ زده
    • NL ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 6
      مغز ما از شما باقی ماندگان معنوی قوم لوط زنگ زده تر نیست.
  • بهزاد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 23
    من با نظر اقای ضرغامی کاملا موافقم
    • NL ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 5
      من با نظر خدا موافقم.
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      13 3
      این نظر یعنی کفر به خدا. یعنی مردم اجازه دارند به دلخواه خود حکم خدا را تعطیل کنند. حالا تو هم کافری؟ اشکال ندارد. با ضرغامی محشور شوی
  • طاهر IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    13 5
    مگر نظام به افرادی که اعتراض دارن اصلا حق اعتراض و مجوز می دن -یر نمی دن
    • NL ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      9 9
      مجوز اعتراض به خدا رو بهتون بدیم!!! اعتراض به خدا و حکم خدا یعنی محاربه.
  • حسیبن منصور حلاج IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 2
    مشکل اساسی مملکت ما اینه که هرکسی در هر زمینه ای کارشناسی میکنه و بخودش حق میدهد تحلیل وبررسی کرده و نتیجه گیری و حتی حکم هم صادرکند . بی خبر از اینکه همه اینها بازی ذهنه . اول ذهن فرد رو بازی میده و بعد جامعه رو . هر اتفاقی میافتد کارشناس و ذیصلاح آن مسئله و آنهم بصورت هیئتی و پخته و صادقانه نظر کارشناسانه بدهند.این اتفاقها نمی افتد در این مسئله اخیر هم که با عث اختشاش شد همون کسانیکه غیر کارشناسانه نظر دادند وهمه چیز را انکارکنند مقصر اصلی هستند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 6
    درک این موضوع دشوار است شما اگر برخورد سخت داشته باشیداغتشاشگران را ناخواسته وارد بازی دشمن که برای شما چیده واردمی کنید
    • NL ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 6
      برخورد سخت نداشتیم که انقدر اینها وقیح شدن وگلوی مامور نیروی انتظامی رو میبرن و چاقو رو فرو میکنن تو قلب یه بسیجی که دم موکبه و اصلا حتی نزدیک این قائله هم نیست.
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 7
      اغتشاشگران سالها است تحت تعلیم منظم دشمن هستند و فقط نیازمند بهانه ای هستند. حالا یک روز انتخابات و یک روز دار و یک روز بنزین و حالا هم این دختره عضو کومله. این بهانه نشد بهانه دیگر. خود را گول نزنید.
  • علی حقجو IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 3
    فردی که در اغتشاش غیر قانونی شرکت می کند هرگز مردم نیست!!!! اغتشاش قانونی هم مگه داریم.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    16 7
    لعنت خدا بر علی کریمی و مهران مدیری و بقیه لیدرهای اغتشاشات ، که مخالف امنیت و آرامش مردم هستند. این خروم لقمه های از خدا بی خبر
  • NL ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 5
    ضرغامی زمان ریاستش رو صدا و سیما نشون داد ارزشی برای دین قائل نیست. حالا تعجب می کنین؟
  • حسین IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    18 3
    اگر جمهوری اسلامی بخواهد موازین اسلام را زیر پا بگذارد خودش هم باید برود
  • شهروند بازنشسته US ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 3
    پلیس ، نیروی انتظامی و نظامی و سپاهی و امنیتی زمانی کارش ارزشمند است که در خدمت کشور و مردم کشورشون باشند
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 5
      مبارزه با بی حجابی خدمت به کشوره
  • شهروند بازنشسته US ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 4
    پلیس ، نیروی انتظامی و نظامی و سپاهی و امنیتی زمانی کارش ارزشمند است که در خدمت کشور و مردم کشورشون باشند
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    19 12
    چرا همه شما تا کم میارید برای توجیه اعمال خود سریعا رفتار پلیس امریکا و اروپا را مثال میزنید؟ یعنی وقتی آنها میزنند و لت و پار میکنند ما هم می زنیم
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      9 7
      چون اونا میگن مثلا آزادی بیان رو قبول دارن و با این وجود تظاهرات جلیقه زردها رو سرکوب میکنن (جلیقه زردهایی که درخت آتیش نزدن و به اتوبوس حمله نکردن.) ولی ما اینجا میگیم کشورمون اسلامیه و با هرکسی که دشمن خدا و ريالران و اهل بیت باشه میحنگیم.
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 6
      بخاطر اینکه کعبه آمال امثال شما همان آمریکاست...مگر غیر از این است....بعد هم اینکه اصلا گور پدر آمریکا ....این جنایت ها و وحشی گریها را کدام حکومت پشمکی میپذیرد که ایران بپذیرد .. متاسفانه آنقدر غرق در تخیلات ناشی از بازیهای رایانه ای و مواد و موزیک و رقص تشریف دارید که کلا از مخ مرخصی گرفته اید
  • حمیدرضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 5
    تعریف مملکت داری واداره کشور چیست. کمی تفکر. آیا جوانی که آینده برای خود متصور است جان شیرین می آورد کف خیابان؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 1
      نخیر مزدوری کافری که مطمئنه قراره به جای اعدام شامل رافت اسلامی بشه مباد تاو خیابون.
  • دارا IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 2
    با سلام. اگر منظور جناب ضرغامی ، همین باشد که شما تحلیل کرده اید، نشان میدهد که اشتباهی در تیم دکتر رییسی قرار دارند. پلیس در همه جای دنیا مظهر نظم داخلی کشورهاست. همین پلیس کانادای به اصطلاح آزاد در مقابل اعتراضات چگونه رفتار میکند؟ همین پلیس امریکا چطور، چندی پیش پلیس فرانسه و بعد ان پلیس انگلستان چطور؟ ممکن است یک آدم عقده ای هم در مجموعه پلیس وجود داشته باشد (همه جا هست و در همه قشری) اما عملکرد یک یا چند نفر نباید از اقتدار پلیس بکاهد. و نمیکاهد. ملت دیروز جمعه با قدرت نشان داد که حامی پلیس است. نیروی انتظامی، اقتدار اقتدار نیروی انتظامی فرزند ملت نیروی انتظامی نماد امنیت و نظم
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      21 0
      عزیزم، کور کور را می جوید آب هم گودال را. چرا فکر می کنی نظر رییسی با ضرغامی فرق دارد؟
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      اشتباه نیست. وقتی رییسی ورزشگاه رفتن زنا رو آزاد کرد و به جای حمایت از پلیس از خونواده یه کوموله دلجویی کرد
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 1
    متاسفانه تا بوده همین بوده که پس از کلی خسارت و کشته های بیگناه طیف های پررو و وقیحی همچون اصلاح طلبان دوباره شروع به توجیه این قتل و غارتها کرده و در کمال ناباوری جای جلاد و شهید را عوض میکنند و این وسط دوباره بسیجیان و مردم مومن مظلومانه کشته و مورد توهین و تهمت قرار میگیرند و در نهایت غارتگران هم با یک غلط کردن و تعهد آزاد میشوند تا دوباره در فصلی دیگر جنایتی دیگررا رقم بزنند باور بفرمایید با این رویه کم کم مردم از عدالت ناامید میشوند
  • محسن IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 2
    باید به شدت سرکوب و ارعاب شوند.قانون هر کشوری براخودش محترمه
  • DE ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 6
    مشرق دزد
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      چه دزدی؟؟؟؟؟ عادت دارید فقط فحش بدهید توی خیابان هم همینطورید منطق در پدهن شماها جایی ندارد
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    تیتر وعنوان های عجیب وغریبی می زنه شهر خبر
  • امید DE ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 9
    بهتر نبود جناب آقای رئیس جمهور به جای حرف های پوچ در سازمان ملل از کشور کانادا در خواست استرداد این اوباش که مال ملت ایران را دزدیده اند میکرد ؟؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    رفتارهای پلیس باید تحت چارچوب قانون و علوم انسانی اسلامی باز تعریف شود. مشاورانی که علوم انسانی غربی در دانشگاهها خوانده اند نمی توانند تعریف گر و یا کنش گر سالمی برای اینگونه موارد باشند.
  • رضا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 10
    لطفا بجای اغتشاشگر و آشوبگر بنویسید آزادیخواه و عدالتخواه
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 3
      چشم حتما. هر چی جانی تر و وحشی تر، عدالتخواهتر و آزادیخواه تر. اصلا آزادی یعنی همین. زندگی خوکی. والا حجاب جلوی کار و تحصیل و پیشرفت کسی را نگرفته.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 1
      آزادی خواهی از حکم خدا و بردگی برای شیطان. عداتخواهی یا ظبم به خانواده با ترویج بی حیایی؟؟ همون اعتشاش گر بهتره.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    کادرفرناندهی انتظامی لطفاراه رابازکنیدتااین به اصطلاح مردم به خود فرمانداررئوف برسندعرض حال خودرابه فرماندارمستقیمابرسانند فرماندارانی که باتوصیه نمایندگلن مجلس وپارتی به آنجارسیدندشل گرفته ونا آرامی راچندروزه طول می دهند وباعث جری وجسارت به اراذل واوباش سازماندهی شده می شوندو...
  • حسین IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    فرمانداری که در خط امریکا و اروپا حرکت میکنه باید برکنار بشه.
  • علی اغصحی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 1
    اطهارات برخی آماده خوران انقلاب اسلامی مانند ضرغامی چنان مشمئز کننده است که هر فرد انقلابی حالش به هم می خورد! این افراد آماده خور آن چنان حرفه ای شده اند که با دیدن موجی از فتنه سریع برای فردای شخصی خود حقیرشان جا می گیرند که در فردای بیشرفی نوهمی هم همچنان باشند! این ها اشعث های زمانه اند که مورد لعن امام علی علیه السلام قرار گرفت. فرماندار شیراز و دیگرانی از مشغولان! در مراکز مختلف کشور از این دسته اند.
  • شهریار IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 3
    از تعصب کور کورانه دست بکشید شما هم جز این مردم هستید یعنی واقعا از این وضعیت که مردم داشتن شما راضی بودید ؟
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 1
      شما دست از تعصب کور بردارید. چرا اینهمه با خدا دشمنی دارید و این روسری دوگرمی چرا برایتان سخت تر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ مرض دارید دیگر.
  • علی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 31
    درود بر ضرغامی و تفکر درست و منطقی ایشان ، کاملا با نظر ایشان موافقم .
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 1
      باش تا صبح دولتت بدمد.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 3
    حداقل به همین لایک های منفی نگاه کنید
  • مجید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 12
    اعتراض را اغتشاش تعریف نکنید!!!! یعنی فراخوان جمعه اغتشاش است ؟؟ کمی هم انصاف خوب چیزی است!!!!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      19 0
      بله. دقیقا با همین هدف است. حمله به ارزشهای اسلامی، راه بندان کردن، کشتن و آتش زدن.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 0
      اولا اعتراض به خدا و حکم خدا محاربس، در ضمن کسی که حتی به درخت هم رحم نمیکنه معترضه؟!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 5
    گشت ارشاد میتواند باشد اما زبده ترین و عالمترین آدمهای نظام را باید بکار بگیرد که شایستگی تعلیم و تربیت را داشته باشند اقیانوس بیکران علم و معرفت و منطق و تاریخ اسلام نیازی به برخورد قهری باقی نمیگذارد، اگر آدمها سرجای خودشان باشند.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 0
      دروغ می گویی. پیغمبری که پیغمبر خدا بود نتوانست مردم را هدایت کند. خیلی ها کافر ماندند که با آنها جنگید و خیلی ها هم که مثلا مسلمان شدند ماسک نفاق زدند. اگر قرار بود با عقل و منطق کسی را اقناع کرد، هیچ دکتر سیگاری در دنیا نباید وجود می داشت.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 2
    مشرق همان روزنامه کیهان.....
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 1
    با سلام ، هرکس دست به قمع و شمشیر و سلاح سرد و اسلحه می برد باید درجا توسط پلیس کشته یا زخمی شود درغیر اینصورت سنگ روی سنگ بند نشده و اشرار و قمه به دستها جری شده و جرات پیدا میکنند .
  • هادی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 5
    مخصشه .همه چی دست شماست .خودتان می نویسید و خودتان و مزدوران تان کامنت می گذارند .و نظراتی که مغایر با خواست شما باشد منتشر نمی کنید .جالبه در مملکت این همه اغتشاشگر هست ان هم از نسل تازه جوان
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      25 1
      دقیقا همینطور است. جوانی که توسط دشمن بزرگ شده و مثل دشمنان اسلام حرف می زند، حتی ذره ای فکر و تعقل ندارد که ببینند این حجاب مگر او را از کدام پیشرفت و یا کار و تحصیل محروم کرده است، قطعا دشمن است.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      10 1
      این همه؟؟ کلا چند تایین؟ تازه مگه از لشکر یزید بیشترین؟؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    این فرماندار عزیز از روی سلده انگاری و احتمالا بی تجربگی چنین نظری را مطرح کرده است که این حرف خطرناک است اغتشاشگران را در ردیف مردم و همسان مردم قرار دادن جفا به مردم است ضمن اینکه تایید حرف دشمنان هست که از اعتشاشگزان وحوش را همیشه بنام مردم مطرح میکنند این فرماندار خوب است سریعا حرفهایی که زده را اصلاح کند این حرف هم جفا به مردم با فرهنگ کشورمان است هم باعث گستاخی بیش از پیش اعتشاشگران ادم کش میشود فرماندار گرامی حتما به تلویزیون در این چند روز نگاا کرده این کارهای عجیب که اینها انجام دادند در این چه شباهتی به مردم دارد توحش محض جطور ایشان این صحنه ها را دیده اند و این وحشی ها را مردم نام می گذارند
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 3
    این فرماندار عزیز از روی سلده انگاری و احتمالا بی تجربگی چنین نظری را مطرح کرده است که این حرف خطرناک است اغتشاشگران را در ردیف مردم و همسان مردم قرار دادن جفا به مردم است ضمن اینکه تایید حرف دشمنان هست که از اعتشاشگزان وحوش را همیشه بنام مردم مطرح میکنند این فرماندار خوب است سریعا حرفهایی که زده را اصلاح کند این حرف هم جفا به مردم با فرهنگ کشورمان است هم باعث گستاخی بیش از پیش اعتشاشگران ادم کش میشود فرماندار گرامی حتما به تلویزیون در این چند روز نگاا کرده این کارهای عجیب که اینها انجام دادند در این چه شباهتی به مردم دارد توحش محض جطور ایشان این صحنه ها را دیده اند و این وحشی ها را مردم نام می گذارند
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    آقای فرماندار شیراز(ک به معنی تصغیر) لطفاً بجای مأمور جلوی اعتراضات بایستید و بعد از چوب و سنگ خوردن، سوختن، شاهرگ بریدن و ...... افاضات بنمایید.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 3
    حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است.
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 2
    بعضیا ازعوامل نفوذی اسراییل هستند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 2
    با سلام به نظر من باید یک اصلاح قانونی در مورد پلیس باید اجرا شود چرا این عزیزان زمانی که به آنها حمله می‌شود نباید بتوانند از خود دفاع کنند به نظر من اگر اینجور باشد باید اسلحه را از آنان گرفت چرا که از چیزی که نشود در دفاع خود استفاده کرد نبودنش بهتر از بودنش است اقتدار پلیس باید حفظ شود زمانی پلیس می تواند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورد که خودش نیز محفوظ بماند
  • امین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 10
    میلیلرد تومن اختلاص میشه کارش ندارند به ستون دین هم ضربه نمیزنه
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 4
      نه چون یه سر سوزن احتمال داره پول دزدی برگرده ولی اگه حیا از جامعه بره حتی یه سر سوزن هم احتمال نداره برگرده
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 1
      نه نمی زند. اگر با اختلاس مشکلی داشتید در زمانی کرباسچی اختلاسگر را گرفته بودند برایش دانشگاه تهران را به آشوب می کشاندید.
  • مادر نگران IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    13 4
    اینا آزادی زن رو نمیخوان اینا آزاد رسیدن به زن رو میخواهن کسی که از بی حجابی حمایت میکنه ناموسش براش اهمیت نداره بی حجابی آزادی نیست این دیدگاه از طرف اونایی که بی حجابی رو انتخاب کردن از همون کسایی که مینویسن بازدید برای تمام عموم
    • اردشیر IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 2
      یک روز درمیان آشوبگران رفتم. دخترها وپسرها باآن وضع خراب حجاب. پسرها دریک دست سنگ داشتندو........ حتی خودآن دخترهای آشوبگربه پسرااعتراض می کردند. به یکی از آن دخترهای معترض گفتم چرا ناراحت می شوی؟ مگر شما همین آزادی جنسی رانمی خواهید؟ خب اگر جمهوری اسلامی سقوط کندشماهاراحت می توانید مشروب بخورید، ازدواج نکنیدوباهم ارتباط داشته باشید. روسری ومانتوراکناربگذارید زنان ایرانی غیرت دارندوچادرنشانگر شخصیت والای زنان ایرانی است. زن با داشتن حجاب مناسب،به مردان بی غیرت وهوس باز ، یک نه بزرگ رامی گویند.
  • ایوب IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    با اغتشاش بدست آمد. و با اغتشاش از دست رفت
  • M.M IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 3
    آیا کشورهایی که دم از آزادی بیان مي زنند... مردم آن کشور گلوی پلیس خود را بریده اند؟؟؟ آیاپلیس خود را آتش زده اند؟؟؟ متاسفانه کشور ما برخوردهای خشونت آمیزی دارند...چه معترضین چه کسانی که دفاع می‌کنند...وقتی مردم سنگ پرت می‌کنند و سواستفاده و...پلیس بایدچکارکند؟؟؟!!!
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      هیچی خیلی ریلکس
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    16 5
    ضرغامی را عوض کنید.
    • پیام IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 12
      همه منتظر این فرمایش و دستور ملوکانه بودند.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 4
    ضرغامی و فرماندار شیراز انتصاب اشتباهی شاید!!
    • رامیار کبودوند IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 4
      بله هم اشتباهند جز شما.
  • ا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 4
    تیمهای اطلاعاتی باید در درون این تبهکاران باشند و فقط آنها را شناسایی کنندکه ناجوانمردانه کشتار میکنند و سریع دستگیر و قصاص کنند
    • حسیبن منصور حلاج IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      بله درست این مشکل ماست هم نظر کارشناسانه . بدون داشتن تخصص و هم صدور حکم بدون قدرت قضاتی و قانونی! مقامات ذیصلاح دیگه چکاره اند در این حکم فرمایی ؟
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    چونکه شما فورأ مقایسه می کنید با آزادی در هالیوود
  • US ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    مردم باید خودشان برای پاک کردن این اغتشاشگران و تفاله ها به میدان بیایند تا این اغتشاشگران غرب گرا از صبر و مهربانی نیروهای انتضامی و یگان ویژه سو استفاده نکنند.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    واقعا پلیس ایران مظلومه مظلوم
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    انگار خصوصیه دیالوگ بلا فاصله بعد از پیام دیگر. و پیام مو رو آب نوشته شده بابا مردم می فهمند 😁😁😁😁😁
  • ali IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    مطمعنی منظور از حرف ضرغامی اینکه تو برداشت کردی یا برداشت توست
  • فاطمه AE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    حيف جوونهاي كه با حماقت و طرز فكر غلط پرپر شدند
  • علی FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 5
    در هر کشوری مردم حق دارند نظر خودشان را حتی اگر خلاف قوانین باشد اعلام کنند
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      21 2
      نه. هیج کشوری اجازه نمی دهد کسی علیه اصول حاکمیت تظاهرات کند. دیده ای اجازه دهند کمونیستها در آمریکا تظاهرت کنند؟ همان وال استریت که بیرون آمدند پوستشان را کندند.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 16
    یه مشت بیشرف داعشی اینجا کامنت گذاشتن مطمئنا ایرانی نیستند و میخوان مردمو عصبانی کنن
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 1
      داعشی آن است که در خیابان سر می برد و زنده زنده انسان آتش می زند. مثل خود تو.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    باید اغتشاشگران اموالشان مصادره شود ازمراکز دولتی اخراج شوند ونیز بیمه بازنشستگی آنان قطع شود وازدانشگاه اخراج وچکها وحیابهای بانکی انهامسدود شود تابفهمن کشتن مردم بیگناه وگلیس واشوب چه نتیجه های دارد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    هر کسی در اغتشاش شرکت کنه مردم نیست
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    سحر نزدیک است
  • اسرا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    خداروشکرمسلمانم. من به حجابم افتخارمیکنم
  • فرزاد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    نیروی انتظامی که اجازه نداشته باشه از خودش دفاع کند چطور باید از مردم دفاع کند؟ نیروی انتظامی با تمام قدرت باید با. آشوبگران برخورد کند
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    عجب شعر عالی ای
  • رضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 14
    ما مخالف ارشاد نیستیم ولی با گشت ارشاد به شیوه کنونی انتقاد داریم
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 1
    آقای ضرغامی قبل از انتخابات هم از این افاضات داشته، چرا وزیر شده معلوم نیست؟؟؟
  • امید DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    اینو بدونید که مردم آگاه تر از این صحبتها هستند
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    حرف بی حساب
  • محمد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    وظیفه ذاتی پلیس برخورد با اغتشاشگران و تهدید کنندگان جان و مال و ناموس و امنیت مردم و جامعه هست
  • ال علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 3
    حق با ضرغامی است با عرف وجامعه پیش بریم ولی بی حجابی مطلق ممنئع
  • جانم فدای رهبر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 11
    در جواب دوستی که گفته بود حجاب واکسن است. به نظرم من هم حجاب واکسن است ولی متاسفانه نمیشه همه مردم رو واکسینه کرد و نمیتونیم از یک سری نسل جوان بخواهیم به زور واکسن بزنن
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 2
      چرا. می توانیم. کمیته توانست اینکار را بکند. همانطور که به زور مردم را وادار به دادن مالیات و یا قوانین رانندگی می کنیم. آنها هم واکسن هستند. ضمنا واقعا شما باید جواب دهید کجای یک روسری دوگرمی اینقدر برایشان سخت است که ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما سخت نیست؟
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    شهدا برای وطن رفتند وشهید شدند
  • ناشناس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    اکثر این آشوب گرا داعشی هستند از خارج وارد شدند آموزش دیده هستند آدم معمولی پرچم امام حسین مسجد قرآن آتیش نمیزنه .
  • حسینعلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    بجای این ادبیات شاعرانه که میخواهید مردم برایتان دست وحورابکشن،هواستونوجمع کنید ونفوذیهای بیدینو پیداکنید
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    فردی که در اغتشاش غیر قانونی شرکت می کند هرگز مردم نیست.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    با همین رویی که تو داری حرف میزنی وطیفه پلیس همینه
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    معلومه که نظرات گزینشی ه
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 1
    بله بی حجاب ها وسلبریتی ها تیرشون خطا نمی ره و دل ضرغ... رو هم بردند
  • ایمان IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    همه این اراذل تو خیابونهای کشور با هم صد هزار نفر نمیشن اینا ادعا دارن صدای مردم هستن
  • دلواپس IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 9
    ظاهرا این برادران ارزشی فقط منطق خودشان را درست میدانن
  • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 3
    ببخشید در این مملکت آیا به مخالفا معترضین اجتماعی تا به حال حتی برای یکبار طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی اجازه تجمع داده شده
  • عوام IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    شما فقط ظاهر و می‌خواهید
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    ضرغامی اشتباه امیکنه افکار ساده لوحی و اعتدالی لیبرال
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    یک سخن از مشرق نیوز
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 0
    همین برخورد منفعلانه مسولان است که اینگونه آشوبها حادتر شده است و مجرمین گستاخ تر
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    حجاب واکسن است. واکسن برای ایمن سازی بانوان در برابر افراد هرزه. واکسن برای اینکه دیگران به زن بعنوان کالای جنسی نگاه نکنند.واکسن برای اینکه خود زن نیز به خودش بعنوان کالای جنسی نگاه نکند و دنبال اعتلای شخصیت انسانی خود باشد. حجاب واکسن آرامش روانی جامعه است.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    دولت باید ایرادات خود را اصلاح کند
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 1
    برکت این اغتشاشات این هست که منی که مخالف طرح صیانت بودم الان موافق آنم. مخالف جمع اوری ماهواره بودم ولی الان موافق آنم.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 1
    خانم ها وزنان شوهر دار به هیچ عنوان واصلا وابدا نباید طرف دار بی حجابی وحمایت از زنان بیحجاب باشند چون باید این نکته رو بدونند که مردها به شدت هر چه تمامتر مایل به ازدواج دوم با زنان سلبریتی وبی حجاب هستند اگه نمونه ومثال خواستید من معرفی می کنم
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 10
    خیلی عجیبه وقتی اقای ضرغامی این حرف میزنه ، ولی همچنان اصرار به اشتباه دارید
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      9 0
      از کی تا حالا حرف ضرغامی شده حجت شرعی؟!!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    دوستان مراقب باشید اکثر نظرات مخالف با حقایق و طرفداری از ارازل مربوط به لشکر پیردخترهای آلبانی ست
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    سلام پیامی به مردم با فرهنگ و دیندار ایران مخاطب من نویسنده این مطلب نیست چون قطعا نویسنده این مطلب هم یک انسان مثل همه ماها می‌باشد که شاید در برهه ای ناراحت باشد یا حتی بنا به طبیعت ما انسانها گاهی عصبانی ، مخاطب من مدیر مسعول این خبرگذاری است که ای برادر شما در نهایت باید مطالب را بخوانید و کم و زیاد کنید و یا حتی حذف و اضافه و... چطور متوجه نشدید که نویسنده خواسته یا ناخواسته به چه کسانی دارد با عطاب و عصبانیت میتازد؟ آیا غیر از این بود که ما برای آزادی انقلاب کردیم ؟
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      10 1
      آزادی برهنگی که قبل از انقلاب بود. حتی آزادی روابط جنسی و... فکر نمی کنی یک آزادی دیگری منظورشان بود؟
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 2
    سلام من از حانواده شهدا هستم. بابت موصوع خانم مهسا امینی واقعا متاسفم . امیدوارم نطام در این خصوص تدابیری مطلوب و به سود مردم بیاندیشد.
  • rezaee IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 10
    بنده بشخصه با این حرکات تندروانه در هر دو جهت مخالفم.
  • صادق IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    باسلام اتفاقا فرماندار شیراز حرفش کاملا درست و بجا هست وقتی که دستگاه قضا در حضور متهم . دزد. جانی. به مامور توهین میکنه وقتیکه نماینده مجلس میزنه تو گوش پلیس وقتی که فرماندار میزنه توگوش مأمور...و اینکه پلیس هیچ پشتبانی ندارد بله مأمور می‌سوزانند. گلوشون میبرن. با چاقو سرش و میبرن . ..
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    چه زیبادارن مملکتوتجزیه میکنن
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    با این تز آقا ی ضرغامی سنگ روی سنگ بند نمی شود و چراغ سبز برای تریجی بسیاری از احکام اجتماعی اسلام همین منطق حاکم ایشان در صدا و سیما به آن مهمی که امام از ان تعبیر به دانشگاه می فرمود و این وضعیت بخشی از ثمرات حاکمیت ایشان بر انی دانشگاه عمومی بود که حاصل آن را امروز شاهد هستیم و افرادی از جمله ایشان هنوز به این درک نرسیده که این یک توطئه است حالا با برنامه یا بدون برنامه .می خواهد مقدمه فراهم کند که همین حد اقل های اصول اسلامی هم رعایت نگردد
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    امیدواریم تنام اغتشاشگران از تحصیل در دانشگاه وکار مخروم بشن
  • وحید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 8
    منتقدانی که اعتراض به ناکارآمدی بعضی قوانین اجتماعی دارند ، صفشان را از آشوبگران و تخریب و تهییج مقدسات و اعتقادات مردم جدا کنند ، صبر ما هم حدی دارد ، تاریخ ایران پر از هجمه و تهاجم بیگانگان بوده ، اجازه نخواهیم داد ، با تحریک اکثریت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم ،دوباره شاهد تجاوز و چپاول قرار بگیریم، هدف ویرانی ایران عزیزمان است، خط قرمز ما امنیت ملی است
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    بخش بزرگی از این جمعیت دختر و زن هستن،این زن و دخترا اوباش هستن؟
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      اونایی که باعث قتل 152نفرازکادراورژانس وپلیس وکسبه ورهگذروتخریب تاکسی وخمل ونقل وتلفن همگانی ووسایل مردم شدند زامبی اند داعشی اندبایدمجازات بشن وگرنه ضررکرده ی مالی وجانی وسلامتی بعدی من وشماییم
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      بله. پری بلنده از عاملان اصلی کودتای 28 مرداد مگر زن نبود؟
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    عجیبه که ضرغام توییت میزنه در حالی که توییتر سالهاست فیلتر هست الان هم کلا قطع شده
  • نسرین حاجی زاده IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    متاسفم برای اغتشاشگران که خیلی راحت وطن فروشی می‌کنندو کاری می کنند دشمنان ما شاد بشند
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    ضرغامی برو حیا کن ، خجالت بکش ، اون از کلیپ مصاحبت که بی پروا و بدون حیا ، گفتی اگر زیر دامان ......خجالت بکش الان هم میگی گشت ارشاد باید تجدید نظر بشه
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      ضرغامی درست میگه .
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 0
      هر کس خلاف حرف خدا حرفی می زند باطل گو و شیطان است.
  • نیما IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    جمهوری اسلامی باید به اسقاطیل حمله و در ازای این اغتششات آن را نابود کند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    با سلام بنظرمیرسد فرماندار صحنه اغتشاش را با کلاس اخلاق اشتباه گرفته فرناتدار هنوز فرق تجمع و اعتراض مردم را با ارازل نمی دانند و هنوز نمی دانند امنیت مردم و حمله به پلیس خط قرمز تمام کشور های دنیا میباشد بنظر میرسد مثل بنی صد فکر نموده دشمن به شهرها حمله نموده ولی اجازه ...نداده حالا افراد نفوذی به مامورین و شهروندان حمله نموده اجازه دفاع به آنها نداد اگر این دستور صحت داشته باشد باید عزل گردد چرا خودش جرات نداشته کنار مامورین باشد این انقلاب به راحتی بدست نیامد بازیچه چند نفر گردد
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    با سلام بنظرمیرسد فرماندار صحنه اغتشاش را با کلاس اخلاق اشتباه گرفته
    • محسن IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 3
      چرا تا هر اعتراضی در این کشور میشود همه میشن اشوبگر
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      7 1
      چون اساسا آشوبگرها هستند که همیشه ادعای اعتراض دارند.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 1
    جناب ضرغامی یکی به میخ ویکی به نعل می زند این از این حرفش اونم از ملاقات با اون جقله آذری جهرمی احتمالا قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری دارد و دنبال جلب حمایت اصلاح طلبان
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    خواهان عزل فرماندار شیزاز باابن افکار عقب افتاده اش هستیم
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    اولویت اول این دولت بورس خواهد بود
  • حجت IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    این حضرات روغنفکری که می گن باید آزادی باشه، نباید حجاب اجباری باشه، اسم زنشونو منزل ذخیره می کنند تو گوشی. حضرات والا، رگ به رگ نمیشی با این همه تناقض ؟
  • راضی جون IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    دور بر شرفتتان
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    متاسفم
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 2
    ایرانتشمال که فیلم اغتشاش پخش می کرد یکی دست دوست دخترش گرفته بود داخل اغتشاشگران مردم غیور ایران ببینید با کیا طرفیم و چه می خواهند آنها بی بندوباری علنی می خواهند بی عفتی علنی می خواهند. همون عربستانی که پشت ایرانتشمال است بر روابط غیر شرعی سخت می گیرد و هیئت نهی از منکر دارد ما از مسئولین می خواهیم تکلیف این دختران ولگرد بی صاحب را مشخص کنند؟ خانواده دارند؟ ندارند؟ وضعیت خانواده شان چیست؟ اینها باید ساماندهی شوند
  • حاج حسین IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    نظامی که دوستانی مانند فرماندار شیراز ... که قاتلان مهاحم را مردم می نامد و آقای ضرعامی که پیشنهاد عقب نشینی در برابر دشمنان قسم خورده این ملت و این کشور می دهد .... داشته باشد نیاز به دشمن ندارد.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 7
    باید به مردم منتقد و معترض اجازه داده شود تا آنها هم حرفشان را بزنند و مشکلی پیش نیاید .
  • این همسایه وسط کوچه IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    این همسایه وسط کوچه ما تو جردن گلستان با وقاحت تمام شبا با زن بیحجابش میاد زنگ در ماها رو میزنید که پاشید بریم تظاهرات ضد رژیم آخه چرا رسیدگی نمیکنید انقلابمون به کجا داره میره
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      لابد از لیدرهای اغتشاش است. حتما به پلیس گزارش دهید.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 1
    ضرغامی غلط بیجا کرد
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    مردم غیر واقعی داریم، شما هم نظر حذف کن
  • حسین IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    دیگه ضرغامی ریس اسبق صدا و سیما هم که از خودشونه
  • ج IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    آدم امثال ضرغامی و رائفی پور رو میبینه امید وار میشه
  • مهدی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    جهان طاقت رفاه ایرانیان را ندارد .مرگ بر آمریکا
  • U IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    عجله نکنید تمام این اراذل و اوباش به حسابشان رسیدگی میشه
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    بله دقیقا منظور جناب وزیر محترم میراث فرهنگی اینکه گشت ارشاد برچیده شود
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    پلیس هم وطن ما و برادر ماست و پدر خانواده ای هست که به دستور مافوق خود عمل مبکند و ما قدردان پلیس هستیم .
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    سلبریتی هایی که بادشمن همکاری وپشتیبانی کرده اند باید مجازات شوند
  • مهدی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    دوره اشک تمساح ریختن سپری شده
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    هیچ انسان عاقلی سمت اغتشاشات رو نمیگیره.
  • ااایران IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    وقتی یه بیسواد بشه فرماندار این طور حرف زدن ازش بعید نیست
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    این وحشی های انسان نما واقعا کنار ما زندگی میکردن از صد تا داعشی بدترند اونی که سر پلیس رو اینطوری میبره وای به روزی که یک کاره ای تو این مملکت بشه حکم این ازخدا نشناس ها چیه این کافر هارو باید چکار کرد
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    درود بی کران بر آقای ضرغامب
  • بسیجی جانبازآزاده IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 0
    تعطیل نمودن گشت ارشاد بمعنای پیروزی اغتشاشگران است.
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    جناب مشرق، تحویل بگیر این کامنتها، پیداست که مسئله مهمی رو زدی. امکانش هست فرماندار شیراز هم یکی از اونا...!؟ خلاصه اینکه پیگیر قضیه باش. وظیفه شماست حقیقتا.
  • مهدی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    این از انسانیت این بزرگوار بوده که این حرفارو گفته ن از ترسیدن و ضعف شک نکنید بسیار انسان قدرتمندیست که همچون با آرامش گفته
  • صنم IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    یکی به این مهران مدیری فرصت طلب بگه که تا دیروز از این صدا و سیما خوردی و به نزدیکانت هم دادی خوردن ، حالا امروز دیدی که چندجا رو آتیش زدن ، به این فکر افتادی شاید یکی از این جاها خودت هم باشی ؟ بدبخت! کی بودی؟ حالا گردن کلفت شدی که از ؟ از این خزعبلات میگی؟بدبخت ! وقتیکه دیدی شاید خبری بشه رنگتو عوض کردی ؟ میخواستی اونروز که کیسه کیسه پول میگرفتی ، بگی من نه پول میخوام و نه باشما همکاری میکنم ، مثل زنده یاد شجریان ، آشغال ! وقتیکه در جبهه ، عراقیها میاومدن تسلیم بشن میدیدیم فشنگ دارن یا نه ، که مواظبشون باشیم .الآن تو آشغال تا همین دیروز برای اونا کار کردی بعد رفتی با اونا حساب کردی پول گرفتی حالا میگی من هم بله ، خاک بر سرت ، مردم باید شماها رو بشناسن که فریب شما رو نخورن .
  • سید فاطمی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 1
    بنده با نظر جناب ضرغامی کاملا موافقم . . چون امام راحل هم فرمود اصل حفظ نظام است .
  • ایلیا IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام دوستان با این اغتشاشات بالا شهری و... برای این انقلاب اتفاقی نمی افتد بلکه ریشه انقلاب قوی تر می شود به کوری چشم دشمنان، وظیفه ی پلیس ضد اغتشاش جمع کردن بساط آنانی است که امنیت را به خطر می اندازند، اگر کسی غیر این تصور کنه همین می شود که گردن پلیس را می زنند، انشاءالله این اغتشاش باعث شود پلیس به جایگاه اصلی خود برگردد تا دیگر کسی جرات نکند امنیت کشور را برهم بزند، زنده باد پلیس که بین باید ها و نبایدهایی بی مورد گیر کرده، زنده باد پلیس مقتدر، زنده باد یگان ویژه ولایی، مرگ بر دانایان و عالمان بی بصیرت
  • بنده خدا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    امام حسین بزند به کمر سانسورچی.
  • سیده IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    حجاب قانون خداست بربشریت واجب خداست چرا سرباز خدانباشیم ؟ ماهمه سرباز خداییم حجاب حق الله است حق الناس است سلام برحجاب خدایی ونابود باد بدحجاب واغتشاش گر وشورشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس