حسین علایی

"حسین علایی" که چند سال قبل نظام اسلامی را با رژیم شاه مقایسه کرده بود؛ اخیرا در یادداشتی به بهانه درگذشت تصادفی مرحومه امینی؛ نظام اسلامی را با رژیم رضاقلدر و حکومت یزید مقایسه کرد!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

دفاع بد محسن آرمین از مرحومه مهسا امینی

دفاع بد محسن آرمین از مرحومه "مهسا امینی"/ انتقاد یک نماینده از قیمت‌های گران بازار

محسن آرمین، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه 88 اخیراً طی یادداشتی که کانال تلگرامی امتداد آنرا منتشر کرد، در واکنش به درگذشت تلخ و تصادفی مرحومه مهسا امینی نوشت: رسانه ملی و خبرگزاری‌هایی که جز توجیه قدرت و به محاق بردن صدای ملت وظیفه‌ای برای خود نمی‌شناسد تکذیبیه‌ها را در بوق می‌کند که او در کودکی سابقه بیماری داشته است. گیرم که سابقه بیماری در کودکی در بیست و دو سالگی و دقیقاً زمانی که او را با تحقیر تمام بر صندلی ارشاد می‌نشانید، عود کند آن چنان که خون از گوش و بینی‌اش جاری شود. اما مگر بیماری دختران و جوانان این مملکت برای شما اهمیتی دارد؟

او پس از این طعنه و در ادامه تصریح می‌کند: مسئله ما این است که چرا در برابر این همه مرگ به ظاهر تصادفی که در بازداشتگاه‌ها گریبان معترضان و منتقدان را گرفته است، از خیل اختلاس‌گران و قاتلان، حتی یک تن در حبس دچار ایست قلبی یا سکته مغزی نمی‌شود؟ آیا حضرت ملک‌الموت در میان بازداشت‌شدگان برحسب نوع اتهام دست به گزینش می‌زند؟ بس کنید این توجیهات و تبلیغات تهوع‌آور و ناباورانه را.

*آقای آرمین با این اظهارات نشان داد که از بابت دروغ بزرگ سال 88 متنبه نشده و همچنان بر همان سیاق راه می‌پیماید...

دروغ بودن ضرب و شتم مرحومه مهسا امینی در همان ابتدای امر مسجل شد.

چه اینکه اولا پلیس ما از روی رویه اهل ضرب و شتم نیست و موارد اینچنینی در فراجا جرم است.

همچنین فیلم حادثه به وضوح تمام نشان می‌دهد که اثری از ضرب و شتم نیست.

و کسی که در توییتر ادعا کرده بود خونین بودن گوش مرحومه به دلیل ضرب و شتم است؛ به دلایل علمی_پزشکی عذرخواهی و توییتش را حذف کرد.

و گزارش‌های زیادی وجود دارد که خونریزی از گوش و بینی؛ یک عامل شایع در اثر سکته‌های مغزی است.

اینکه محسن آرمین چگونه توانسته اینهمه دلیل عقلانی را زیر پا بگذارد از عبرت‌های روزگار است.

البته تأکید می‌شود که رأی و نظر نهایی درباره پرونده درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی بر عهده مراجع قضایی و ذیصلاح است.

و اما ادعای مربوط به حضرت ملک‌الموت و مرگ‌های تصادفی که شامل اختلاس‌گران و قاتلان نمی‌شود!

این ادعای عوامانه نیز در حالی است که اتفاقا مرگ‌های تصادفی و بیماری‌های منجر به مرگ سراغ این قشرها هم آمده است منتها چون آنها ربطی به گشت ارشاد نداشتند، مسئله قومیتی نداشتند و نمی‌شد از بابت آنها بهانه‌ای برای براندازی علیه نظام اسلامی دست و پا کرد؛ مورد توجه محسن آرمین قرار نگرفتند.

مثلا چند سال قبل بود که یکی از اشرار پایتخت حین تعقیب مأموران فراجا از بالای یک پشت بام سقوط کرد و در دم فوت کرد.[1]

"مهدی‌سیاه" از اوباش تهران در زندان توسط افراد ناشناس به قتل رسید.

م.صالحی، محارب و استفاده کننده از سلاح گرم که در زندان مرکزی اصفهان به سر می‌برد و حکم اعدام وی هم صادر شده بود اما با اظهار تالم و بی‌حالی و سرگیجه به بهداری مرکزی زندان مراجعه کرده و با تشخیص پزشک به یک بیمارستان سطح شهر اعزام می‌شود که پس از بی‌نتیجه ماندن درمان در بخش مراقبت‌های ویژه فوت می‌کند.[2]

پس مرگ و اتمام مهلت زندگی ربطی به پرونده یا محل حضور افراد ندارد و بر خلاف طعنه محسن آرمین؛ قیدی به نام گشت ارشاد و شرارت و فساد مالی هم نمی‌شناسد.

اینکه چرا امثال محسن آرمین به عنوان بزرگان یک جریان سیاسی به جای ترویج عقلانیت بر طبل بی‌عقلی و خود را به خواب زدن می‌کوبند از تأسف‌ها و تأملات روزگار ماست.

بدیهیست که این حرکات و رفتارهای کودکانه صرفا برای معارضه با نظام اسلامی است که البته به جایی نخواهد رسید.

***

حسین علایی نظام اسلامی را با رضاشاه و یزید مقایسه کرد!

دفاع بد محسن آرمین از مرحومه "مهسا امینی"/ انتقاد یک نماینده از قیمت‌های گران بازار

حسین علایی، از فعالان اصلاح‌طلب که چند سال قبل در یادداشتی به بهانه قیام 19 دیماه سال 56 مردم علیه شاه؛ نظام جمهوری اسلامی را با رژیم پهلوی این‌همانی کرده بود[3] اخیراً و به بهانه درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی، یادداشتی در سایت جماران نوشت و نظام اسلامی را به رژیم رضا قلدر و حکومت یزید تشبیه کرد!

علایی در یادداشت خود که با عنوان "لزوم ارزیابی عملکرد گشت ارشاد" منتشر شد، نوشته است: طبیعی است که دل خانواده ها و اقوام بازداشت شدگان و بویژه مقتولین نیز هیچگاه با مسببین آن فجایع صاف نخواهد شد!

او تصریح می‌کند: با چنین شیوه هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می‌افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می کشید و به زور می خواست آنها را با لباس یکسانی که خود می‌پسندید در کوچه و خیابان ببیند.

علایی همچنین یادداشت خود را به این جملات به پایان می‌برد:

"شاید بهتر باشد نیروی انتظامی، کارکنان گشت ارشاد را در مقابل دزدان خیابانی که آشکارا گوشی و کیف خانم ها را می ربایند بکار گیرد تا رضایت مردم بویژه خانم ها را جلب نماید. در هر صورت این مطلب را در حین حضور در پیاده روی اربعین و جهت ادای دین به امام حسین و شهدای کربلا علیهم السلام نوشتم که برای مقابله با ظلم و جهت امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و یزید نیز آنان را از دم تیغ گذراند و خانواده‌شان را به اسارت برد.[4]

* آقای علایی گویا "فرق رویه و تصادف" را نمی‌فهمند و متوجه نیستند که درگذشت ناگهانی مرحومه مهسا امینی نه به واسطه ظلم نظام اسلامی رخ داده و نه بواسطه یک رویه جائرانه!

البته سابقه حسین علایی در این‌همانی بین رژیم پهلوی و نظام اسلامی؛ خود به تنهایی گویای آن هست که پرونده مرحومه امینی صرفا یک بهانه و آلت دست برای امثال حسین علایی است که به هر بهانه‌ای قصد حمله علیه اسلام و انقلاب را دارند.

اگرچه در پوشش سفر اربعین و سابقه جهاد و ...

هوشیاری و بصیرت نافذ در قبال این حرکات مزوّرانه از الزامات زمانه ما برای خاص و عام است که با ابزار تفکر، تحلیل صحیح و "جهاد تبیین" محقق خواهد شد.

***

 

انتقاد یک نماینده از قیمت‌های گران بازار

دفاع بد محسن آرمین از مرحومه "مهسا امینی"/ انتقاد یک نماینده از قیمت‌های گران بازار

رحیم زارع،‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری مهر پیرامون مسئله گرانی‌ها گفته است: امروز وضعیت نظام توزیع ما فشل است و همین مسئله منجر به افزایش قیمت‌ها شده است. متأسفانه نظارت و کنترل خوبی بر بازار انجام نمی‌شود.

او می‌افزاید: بنده تصور می‌کنم اگر وزارت بازرگانی به همان سیاق قبلی تشکیل شود، (یعنی وزارتخانه‌های بازرگانی و صنعت تفکیک شوند) نظام توزیع ما ساماندهی می‌شود و قطعاً می‌توان روی بحث نظارت بر بازار هم بهتر عمل کرد.[5]

*باید دانست که بازار اقلام و خدمات امروز ایران گرفتار بلیّه "گرانی بیقاعده" شده است. یعنی گرانی موجود از هیچ قاعده دلاری، بازاری، تحریمی و تورمی پیروی نمی‌کند.

چاره این بلیّه هم جز نظارت کارای دولت بر بازار نیست و به نظر هم نمی‌رسد که با وارد کردن راه‌حل‌های بروکراتیک به مسئله چیزی حل شود.

انفکاک وزارتخانه‌ها نیز اگر متضمن نظارت اشاره شده باشد؛ قطعا مفید فایده خواهد بود اما اگر نظارت همچنان دچار ناکارایی باشد؛ هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و کمیت گرانی همچنان علیه مردم جولان می‌دهد.

اخیرا 2 مرجع تقلید در دیدار با نمایندگان دولت خواستار تثبیت قیمت‌ها و نظارت بر بازار شده‌اند.[6]

***

1_ isna.ir/x9jLBb

2_ https://irna.ir/xjJ69r

3_ https://www.jahannews.com/analysis/203960

4_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1567577

5_ mehrnews.com/xYx5N

6_ mshrgh.ir/1418285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 139
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    65 79
    آقای آرمین ثانیه شماری می کردی یه اتفاق تاخ بیوفته زر زر کنی ؟ از قدیم گفته اند: یه چیزی به دهن ....افتاد، ....به عرعر افتاد،
    • GB ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      21 21
      باز شما سایبری
    • محراب IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 13
      اسمت رو نمیدونم ..کلا شماها وجود ندارید خودتون رو معرفی کنید
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      25 13
      این اصلاحات هنوزم مافیا خودرو مسکن هستند نونشون از دولت میگیرن بازم زر زر میکنن کشور اگه به ثبات برسه اینا نونشون اجر میشه مسکن ارزون میشه خودرو ارزون میشه تورم میاد پایین مردم میتونن ماشین خارجی بخرن
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      28 20
      آقای آرمین! کاغذ و قلم ....افکار شما نیست که عقده ها و فضولات مغزیتون رو روش خالی کنید. کاغذ و قلم حرمت و رسالت دارد.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      18 14
      عقده های پایان ناپذیر اصلاح طلبان تهوع آور از شکست و حذف شان از اریکه سیاسی کشور به حدی است که در کلمات منتشر شده از آرمین به بهانه مرگ این دخترک شل حجاب، علیه کلیت نظام به وضوح خودنمایی می کند!
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 7
      اف به ذات اشغالطلبان افساد طلب
    • شهرام IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 3
      از ادبیات شما معلومه
    • دلواپس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 3
      ارمین که از خودتونه و هدفش با شما یکیه فقط راه رسیدن به هدفش فرق داره حالا شما به خودتان هم رحم نمیکنین؟ حتما همه باید کامل مثل شما فکر کنن؟ غیر از این باشه یهو میشن فتنه گر و خاین و مزدور وعامل اجنبی؟ اگه همه مردم مثل شما رفتار کنن اونوقت سنگ رو سنگ بند نمیشه و وای به حال ایران
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    34 41
    آقای آرمین ثانیه شماری می کردی یه اتفاق تاخ بیوفته زر زر کنی ؟ از قدیم گفته اند: یه چیزی به دهن خر افتاد، خر به عرعر افتاد،
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      14 15
      سرمایه های صهیونیست ها را به لاشخورها و کفتارها نشون بدید, حیرت میکنند از این حجم لاشخوری
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      20 4
      اتفاقا در همین حوادث هست که تزویر و نفاق پرده از چهره فرو می افکند.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 10
      خاصیت زباله تر از اصلاح طلبان ام الفتنه بیشتر است
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    25 28
    آقای آرمین ثانیه شماری می کردی یه اتفاق تاخ بیوفته حرافی کنی ؟
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 3
      دقیقا این و دیگران مانند کفتار عمل می کنند خصوصا اگر زن و حجاب یا امنیتی باشد
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    22 30
    آقای آرمین ثانیه شماری می کردی ؟؟؟
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 1
      خیلی هم قیاس عادلانه ای کرده ! حرف حق جواب نداره !
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    33 25
    همه دروغ میگن فقط شماها راست میگین نه؟
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      20 18
      پلیس ایران ؛ داخل آمفی تئاتر برای قانون شکنان جلسه توجیهی می گذارد. پلیس آمریکا ؛ داخل خیابان ، زانو بر گردن آمریکایی می گذارد و خفه می کند
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 6
      وقتی عمدی خودت رو به نفهمیدن بزنی همچین سوالی رو میپرسی
    • صادق IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 6
      ولابد شما نماینده همه هستید و از همه پرسیدید؟! در ضمن اگه فرضاً همه هم بدون دلیل و سند چیزی بگن و یک نفر با دلیل و سند خلافش رو بگه حق با اون یک نفره، اگه شعور داشتی و کور دل نبودی فیلم دوربین مدار بسته رو انکار نمیکردی، نکنه دوربینها هم از نظر شما جناحی رفتار میکنن؟!!
    • محمدایوب IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 7
      معلومه ماراست میگیم
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 5
      نه تو راست می گی چون هیچ دلیلی نداری هیچی دروغ دروغ! دلیلش حمایت دشمنته
    • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 2
      یعنی همه اونجا بودن و فقط اینا نبودن؟؟
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 3
      جواب 10.28 رو کامل دادم ن اصلا اعتقادی به این چیزا داری؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    23 11
    یا شما قلم فروشید با از جامعه خبر ندارید
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    56 32
    خدایی عین حقیقت گفت آقای آرمین
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 27
      واقعا خاک به سر ارمین افرادی که مثل این فتنه گر حرف می زنند
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 12
      چپ ها استاد به بازی گرفتن احساسات عوام الناس هایی چون شما برای رسیدن به مقاصدشون هستند. شماها ابزار فشار از پایین هستید. تو این چند روز تقریبا هیچ مقاله تحلیلی از اصلاحات درباره این موضوع ندیدم. تماما بیانیه های تند سیاسی و حمله بی شاکله و منطق به نظام با استفاده از کلید واژه های فضای مجازی و اپوزوسیون بوده.
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 8
      یه سوال دارم از شما. تا حالا سابقه داشته کسی در کلاس گشت ارشاد که هیچ حتی در بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی از دنیا بره؟ این مورد خیلی خواست بود. چطور امثال آرمین این رو یک رویه ثابت تعریف میکنن؟ بابا با عقل خودتون هم تعارف دارید؟ فکر کنید کمی
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 4
      به خدا که تو خدا را نمی شناسی
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 1
      جواب 10.28...مشکل همینه
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 14
      من سابقه برخوردوتذکر پلیس ارشاد بخاطرکم حجابی دارم آنها با مهربانی وخوشرویی باهام برخورد کردنند ومن از نوع برخورد آنها بدم نیومد که از تذکر بجای آنها ممنون هم شدم ازانوقت تا حالا بفکر حجابم بیشتر هستم
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    22 11
    جناب محسن ارمین ! شما دیگه چرا ؟ جنابعالی و دوستان سازمانی تان سابقه خوبی در برخورد با زندانیان در ابتدای انقلاب ندارید . بهتر است سکوت کنی تا پرونده شما باز نشود .عاقل را یک اشاره کافی است .
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 12
      دوست من اگر پرونده اول انقلاب باز بشه فکر نمی کنم در بدنه نظام کسی مبرا باشد همه دست ها الوده است
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 1
      ۹:۵۲ خیر اگر تاریخ اول انقلاب رو مطالعه کنید خواهید دید که امثال تاجزاده و گنجی و خاتمی و موسوی بارها توسط شهید بهشتی و آیت الله خامنه ای و شهید چمران و... برای تند روی های بیش از حد و هزینه زا برای انقلاب تذکر گرفتند. جوری که عده ای از این افراد تهمت غیرانقلالی بودن به امثال رهبری و شهید بهشتی میزدند
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    36 23
    حسین علایی چون حقیقت رو میگه شد ادم بد؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 8
      حقیقت از نظر فتنه‌گران دشمن مردم‌
    • خادم IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 5
      وای بروزی که دوربینهای حق در قیامت اعمال شما را به نمایش درآورد آنروز از اینکه کور کورانه و برای عقده گشایی از دین و نظام و... دنباله رو این جماعت هزار رنگ بودی چه خواهی کرد؟! آیا به قیامت اعتقاد داری؟ اگر اعتقاد داری سکوت کن و بی دلیل و مدرک در گناه دیگران شریک نشو که میشوی خسر الدنیا و الآخره
    • پاسخ به خادم IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 2
      تو خودت روز قیامت اهل کجایی؟
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    37 31
    تو که در سفر اربعین بودی نفهمیدی امام حسین برای احیای همین امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد ، و یزید مروج بی بند و باری و فحشا و میگساری و سگ بازی و ...بود
  • htn IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    20 28
    از این دروغ های تاریخ گذشته دست بردارید. اینجا کشور پلیس های وحشی آمریکا نیست که متهم و زندانی را به قتل برسانند، اینجا ایران است
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      31 3
      اینجا بهشت اختلاس گران هست
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      14 3
      زرررشک!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    39 21
    چرا هرکی انتقاد میکنه میشه عامل بیگانه؟
    • GB ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      17 9
      هر کی انتقاد کنه از آلبانی مطلب نوشته :))
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 11
      یکبار دیگه متن آرمین رو بخون یه چیزی بالاتر از انتقاده.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 9
      چون عامل بیگانه وخائن به ملت وکشور است و در اهداف دشمن قدم برمیدارد
    • ایرانی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      10 9
      جناب یا معنی انتقاد رو نمیدونی که برو یاد بگیر یا خودت رو به نفهمی میزنی که کاریت نمیشه کرد! از کی تا حالا ادعای بی سند و مدرک و تهمت زدن به نظام و عُقده گشایی اسمش شده انتقاد؟! نکنه تعریف پرفسور از انتقاد حمله کردن به هر وسیله ممکنه که فکر میکنند این حضرات منتقد هستند؟!!!
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      10 10
      انتقاد و روشن کردن آتش فتنه خیلی باهم فرق میکنن بفهمید
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 4
      09:52 انتقاد با لاشخوری تفاوت فاحش داره ;)). مرگ بر بهایی رجوی اصلاح طلب
    • ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 1
      چون توی ایران و به خصوص رسانه هایی مثل مشرق و کیهان انتقاد رو برنمی تابند و بزرگترین معضل مملکت ما هم همینه که در دامن اختلاص و تباهی و ناکارآمدی گیر افتاده
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    19 9
    جناب مهندس ارمین سلام علیکم ! جنابعالی و دوستانتان مثل مصطفی تاجزاده و ماشاالله قصاب و علی ربیعی و سعید حجاریان و اکبر گنجی و... کارنامه منفی و تاریکی در برخورد با مخالفینتان دارید . پایه گذاران بخشی از برخوردهای چکشی و پونسی در جامعه هستید . اینها مستنداتی غیر قابل انکار است .که البته خودتان بهتر میدانید . البته ممکن است حالا اظهار پشیمانی و تاسف کنید ولی به هر حال در پرونده شما ثبت است .
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      14 1
      برادر سعید و عباد که بازجویی هاشان معروف است . اقای ارمین هم ظاهرا از بازجوهای حرفه ای اوین بوده است .
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    18 7
    اصلاحات در این ماجرای تراژیک بر موج احساسات مردم سوار شده پس توقع تحلیل منطقی در این شرایط از اونها نداشته باشید
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 9
    این افرادی که اینگونه کذب صحبت میکنند و بذر نا امیدی و نا امنی را در جامعه میریزند نباید بعد از مشخص شدن موضوع با آنها برخورد کرد؟
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    14 12
    سردار علایی؟؟؟؟؟؟؟ واقعا من از ایشان انتظار فهم و درک بهتری داشتم.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 22
      اتفاقا علايي داره حرف حق رو ميزنه چرا هرکي دوکلام حرف حساب ميزنه آدم بديه ما کور نيستيم وضع مملکت رو داريم ميبينيم.
  • reza IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 3
    در واکنش به درگذشت تلخ و تصادفی مرحومه مهسا امینی نوشت؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 1
      برا رسیدن به جواب درست و منطقی چند روزی ایسنتاگرام رو دی اکتیو کن تا خودت فکر کنی
  • یوسف GB ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 8
    میدانید چی جالبه این بی بی سی فوت مهسا ژینا را پر رنگ تر از مرگ ملکه الیزابت کرده ، چه بسا عوامل ونفوذی های خود بی بی سی ها باعث فوت این خانم شده باشند دکترین وتز بکش و براش هیاهو وعزاداری کن وآب گل آلود کن وماهی بگیر
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      اره عوامل بی بی سی رفته بودن تو ون گشت ارشاد و خیابون وزرا منتظر بودن
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    حسین علایی فعال اصلاح طلب !!!!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 3
    شما جای ایشان، وقتی کارنامه ای به کارآمدی حسن روحانی داشته باشی! برای رأی جمع کردن چه باید کرد؟ بایستی بر موج احساسات سوار شد. و الا میترا استاد تصادفی که نه، عمدی کشته شد ولی از قاتل حمایت کردند!
  • محمود IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 8
    جناب سردار علایی به کجا چنین شتابان.آیا درجه عالی نظامی شما به برکت خون بچه بسیجی‌ها و خون جگری مردم مستًضعف جامعه بدست نیامده .فردای قیامت جواب همرزمان همچون حاج همت.خرازی.سلیمانی و دیگر عزیزان سفر کرده را چگونه می‌دهید.که در موقعیت سلطنت طلبان و ضد انقلاب ظاهر میشوید.چه خیردنیایی برای شما دارد.آدم با دیدن و شنیدن حرفه‌ای امثال شماها یاد طلحه و زبیر هامی افتد.که چه بد عاقبتی برای خود برگزیدند.تادیر نشده از خواب غفلت بیدار شوید.شاید توانستید دل شکسته همرزمان خود را دوباره بدست آورید
  • حسام IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 6
    البته تأکید می‌شود که رأی و نظر نهایی درباره پرونده درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی بر عهده مراجع قضایی و ذیصلاح است
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 8
    شما هم فیلمهایی که مجری های ان زنده در شبکه یکدفعه افتادن و فوت کردن بگذارید و بگید این شبکه تلویزیونی باید منجل شود چون مجریش در حین پخش برنامه مرده
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    از فیلم هایی که در فضای مجازی پخش میشه معلوم هستش
  • آریو سوئد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    12 3
    سوال ، چه رابطه ای است بین مرگ مهسا و : ۱ـ حضور رئیس جمهور در کنفرانس شانگهای و ۲ـ حضور رئیس جمهور در این هفته در نیویورک برای شرکت در کنفرانس سالانه سازمان ملل ؟ نقش کومله، اصلاح طلبان افراطی و دیگر احزاب وابسته به بیگانه در بوجود آمدن این گونه حوادث چیست؟ مسئولین باید بیشتر مراقب باشند و از اتقاق افتادن مجدد این جور مسائل جلوگیری کنند.
  • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 6
    تو رو خدا با یزید مقایسه نکنید یزید جلوی اینا لنگ می ندازه
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    10 12
    درود به شرفت آقای حسین علایی
    • ایرانی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 4
      خاک بر سرت آقای حسین علایی ! واقعا فکر کردی چه جوابی میخوای اون دنیا به خدا و حضرت امام و همرزمان شهیدت بدی که هم آوا با دار و دسته متنوع بی دینان و شل دینان و منافقین و آل سقوط و مزدوران صهیونیسم بین الملل و احمقهای لجباز شده ای؟!!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    می گویید تصادفی؟
  • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 9
    دیروز تخم مرغ خریدم 98 تومن بعد صحبت از فتنه گر و برانداز و دشمن و غیره و ذلک میکنید
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 2
      اولا" ربطی به موضوع ندارد معهذامن خدا بالا سر شاهده 75 هزارتومان خریدم
  • طاهر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 6
    بقول اقای محقق- در جامعه ای که رانت و اختلاس و فساد اداری هست نهی از منکر معنایی ندارد
    • سید حسن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      آقای محقق داماد اشتباه فهمیده عزیزم شما بررسی کنید اکثر قزیب به اتفاق اختلاس گران از طیف اصلاحطلب هستند
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 1
      جناب اقای محقق داماد سلام علیکم . رانت خواری و اختلاس و فساد و ایجاد اختلاف طبقاتی و گسترش فقرو تاسیس اشرافیت حزبی و سیاسی و حقوق های نجومی و نادیده گرفتن حقوق و بی احترامی به شهروندان و فاصله گرفتن از مردم و مهاجرت به ویلاهای نیاوران و جماران و سعد اباد و... .. عمدتا و غالبا توسط جریان غربگرا و طبقه روشنفکران که در سی و اندی سال گذشته به " اصلاح طلبان " شهرت یافته اند ایجاد شده است و این مسئله امروز خوشبختانه از طرف بخشی از اصلاح طلبان معتدل نیز مورد قبول قرار گرفته و به نقد خود میپردازند .
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 1
    شما چگونه بنگاه خبری هستید
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 3
    خیلی جالبه! مخالفان چقدر جوگیر و بی دلیل و بی منطقند فقط هوچی گری می کنند قطعا دنبال حقیقت ماجرا نیستند.
  • FR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    عذر میخواهم کم حجاب گردی دختر حسن روحانی در اتریش هم برای نبرد با جمهوری اسلامی هست یا بی بند و باری یا ازادی یا دلم خواسته ای بی عرضه که نتونستی مثل بابام بدزدی و بدوشی مردم ایران را ؟
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    10 4
    اگر پرونده فساد مالی علایی بز شود دیگر لال خواهد بود
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خدا
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 5
    حسن روحانی هم عقب نمونده گفته: «وظیفه پلیس اجرای قانونه نه دین» ما نفهمیدیم «سیاست ما عین دیانت ما است یعنی چی». قانون حسن روحانی چیه دینه یا چیز دیگه؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 5
      جناب اقای روحانی حقوقدان ! حجاب در کشور علاوه بر ارزش و اعتقاد دینی بعنوان قانون است . پلیس به کسی نمیگوید تو از نظر اعتقادی باید حجاب را قبول داشته باشی بلکه میگوید تو بعنوان یک شهروند باید قانون را رعایت کنی . همچنین در روز ماه رمضان یک شهروند موظف است قانون را رعایت کند نه حتما روزه را قبول داشته یا نداشته باشد . همچنین است سایر قوانین اجتماعی که منشاء فقهی و دینی دارد . کسی که اسلام را هم قبول نداشته باشد موظف به رعایت قانون است نه قبول داشتن ارزش های دینی .
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 4
    البته من شنیده ام این آقای حسین علائی یکی از مخالفان ادامه جنگ پس از آزادی خرمشهر در خرداد سال 61 بود
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 6
      خوب یعنی آدم خوبیه؟ این نشون میده آی کیوش هم پایینه! چون صدام تا زمانی که بخشی از ایران را در دست داشت و قدرت برتر بود عمرا صلح نمی کرد و قتی ایران برتر بود دم از صلح می زد ایران زمانی صلح کرد که تمام خاکش را پس گرفت
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 3
    متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم بهانه خوبی دست کلاهبرداران و بی دینان افتاده و همه از این واقعه ناراحت هستیم ..اما اگر قوه قضاییه به حرف و نصایح مردم مومن و دلسوز گوش میکرد و هزینه جرم را در کشور بالا میبرد و به دنبال شو و گفتمان با مجرمین نبود الان هرکس به خودش جرات نمیداد که بدون سند و مدرک همچون لاشخور بر پیکر بیجان یک دختر نوجوان بنشیند و اواز شوم اشوب و هرج و مرج سر بدهد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    یه سر به جامعه بزنید
  • بسیجی جانبازآزاده IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 8
    حکایت کسانی مثل آقای علایی درراهپیمایی اربعین و تاختن به نظام جمهوری اسلامی، دقیقا مصداق اهل کوفه با مولاامام حسین(ع) که" دلهاشان باتو و شمشیرهایشان علیه تو "ست.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 1
    از کی تاحالا علایی شده فعال اصلاح طلب؟؟؟
    • تقی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 3
      از فتنه سال 88 ، مقالاتش را در وبسایت تابناک میتوانی ببینی
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 5
    آقای ارمین اگر شما و مردم اصلاح طلب از امثال موسوی و کروبی و بچه های شرور رفسنجانی حمایت نمی کردید شاید انها اعدام شده بودند
  • یزدان US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 1
    ببینم با ماله کشی به کجا میرسین
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 3
    نیروی انتظامی از این به بعد موظف هست یه اتوبوس آمبولانس همراه متخصصان قلب عروق ،مغز و غیره داشته باشه تا هنگام بازداشت اول معاینه بشه بعد اعمال قانون بشه
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 5
      ای کیو آن کسی مشکل ومریضی داره نباید کارخلافی انجام دهد باعث ناراحتیش بشود روزی هزاران نفر درجهان به علت سکته می میرند این خانم هم یکی ازاینها ست
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 3
    آقای آرمین خیلی هم درست گفته. در واقع وقتی بهانه دست ضد انقلاب می دید همه از جمله وی میتونن درست و راست ضد شما بنویسن.
  • mos IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 1
    آقای امینی این اصلاح طلبان بودن که از اول کی باحجابه کی بی حجاب همین اصلاح طلبان هم بودن که اختلاس(باید گفت دیدی از بیت المال )
  • US ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    درگذشت تصادفی
  • عبداله اسد ی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 4
    ای جیره خور صهیونیست ، خاک بر دهنت با اون فکر شیطانیت
  • شاپرک IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 3
    کسی که از مظلوم دفاع کنه حتی اگه بد دفاع کنه شرافتش بیشتر از کسی هست که از ظالم دفاع میکنه
    • رضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 14
      کی ظالمه عبدی که از شرور چاقو به دست دفاع می‌کنه بابا شما چقدر ساده آید این اصلاح طلبا دارن برادور بعد آماده میشن اما نمی‌دونن از کدوم کار روحانی دفاع کنن مجبورن فرافکنی وموج سواری کنن برا رای دور بعد شاپرک
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 3
      اینا مدافع مظلوم نیستن اینا کفتار سر جنازه هستند
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    اشتباهی شده
  • آرش IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 3
    از کجا به نتیجه رسیدین که ضرب و شتم صورت نگرفته؟
    • وطنم ایران IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 7
      پرفسور اصل برائت یک قاعده حقوقی پذیرفته شده در کل دنیاست، یعنی تو اگر مدعی هستی ضرب و شتم بودهخودت هم باید ثابتش کنی نه اینکه طرف مقابل بیاد ثابت کنه نبوده!!! آنقدر بیسواد هستید که ساده ترین چیزها رو هم نمیفهمید اگر حرف شما منطقی باشه از فردا هرکی میتونه یقه دیگری رو بگیره و بهش اتهامی بزنه و بعد بگه اثبات کن اینطور نبوده!!!!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    کتک زدن تونیروانتظامی جرمه
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 13
    چرا نظام تا این حد و قوه قضاییه مخصوصا این اندازه در برلبر این خناسان خبیث منفعل عمل میکنه؟!! چرا قوه قضاییه اعتماد به نفس خودش رو از دست داده؟ بابا چرا جلوی این افراد که هرچه دلشون می خواد دارن میگن و می نویسند رو نمی گیرید؟ به خدا دارید کوتاهی می کنید. خدایا مظلوم تر از جمهوری اسلامی هم هست در این دنیای کثیف؟!!
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 7
      واقعا قوه قضائیه شورش رو درآورده و هر کی به خودش اجازه میده علیه نظام و شرع و قانون اساسی سر و صدا کنه.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 5
    عکس علایی را کنار سردار سلیمانی دیدم معنی عاقبت به خیری را فهمیدم یکی تیری در قلب دشمنان یکی پادوی ذلیل دشمنان ایران
  • ایرانی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 4
    اقای ارمین حرف نزن خفه شو کسانی از ماجرای مهسا طرف دهری میکنن ضد انقلاب هستن بی بند بار هستن
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 3
      خیلی توهم انقلاب داری سایبری؟!! انقلاب فوقش یکسال و یا دوسال!!! چهل وچندساله
  • سید فروزان CH ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 6
    انجه باعث تعجب است چرا افرادی جون ارمین و علایی هر پرت و پلایی میکویند و مینویسند اما قوه قضاییه برخوردی بت این افراد انجام نمیدهد انتقاد خوب است اما زر مفت زدن اصلا خوب نیست و باعث نا آرامی در جامعه میشود
    • شهرام IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 0
      شما آرامشتو حفظ که تخته گاز گرفتی با این فرمون آرامش جامعه پیش کش هرچند پخش نمیشه
  • شهرام IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 4
    پرونده مهسا امینی ضرب و شتم نبوده آن هم با دوتا فیلم
  • Mm IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 4
    به عنوان یک پزشک ،sudden onst deathیک مبحث روتین هست ،که حتی در افراد بدون سابقه بیماری قبلی هم اتفاق می افتد و به نظرم دور از انتظار نیست
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    حسین علایی اصلاح طلب نیست ، چون باب میل شما حرف نمیزنه بهش میگید اصلاح طلب .
  • دلواپس IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 1
    کامنتهای سایت شما نشان میده که جامعه دو دسته شده
  • FR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 2
    حسین علایی مرجع تقلید اصلاح طلبان و حتی اصولگرایان و مردم همه اقشار بگویند نادرست است
  • حمیـد IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 1
    خدا شفا بده ان‌شاالله
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 1
    مشکل از گشت ارشاد نیست
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 4
    نتیجه نشست و برخاست با سرطانی های اصلاح طلب وضع اقای اعلایی را به اینجا کشانده دعا می کنیم حضرت ارباب به و اسطه گذشته اش نگاهی نموده و او را از این منجلاب نجات دهد
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    مملکت که نیست دیونه خونه هست
  • UA ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 3
    برای امثال ارمین و اللایی حق و حقیقت مهم نیست بلکه همرنگ جماعت شدن اصل است ارمین صحبت از ضرب و جرح میکند درصورتیکه همه دلایل و شواهد عکس گفته ارمین را نشان میدهد اینها در هر موصوع و ماجرایی فقط مقابل نظام قرار میگیرند حق و باطل برای شان الویت نیست شما اگر از این افساد طلبان نمی توانید موردی را پیدا کنید که طرف نظام ایستاده باشند همیشه مقابل نظام می ایستند
  • UA ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 3
    برای امثال ارمین و اللایی حق و حقیقت مهم نیست بلکه همرنگ جماعت شدن اصل است ارمین صحبت از ضرب و جرح میکند درصورتیکه همه دلایل و شواهد عکس گفته ارمین را نشان میدهد اینها در هر موصوع و ماجرایی فقط مقابل نظام قرار میگیرند حق و باطل برای شان الویت نیست شما اگر از این افساد طلبان نمی توانید موردی را پیدا کنید که طرف نظام ایستاده باشند همیشه مقابل نظام می ایستند
  • سیدهادی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 3
    کف دارهای اصلاح طلب و مزدرور آمریکا و سرمایه های اسرائیل وقتی جنازه ای را ببینند همچون لاشخور برای بهره برداری حضوری فعال دارند
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 1
    درود به شرف این سه نفر و اف به اعتقاد و ذات منافقان و ریاکاران
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 0
    درود
  • ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 2
    دقیقا "به بهانه درگذشت تصادفی مرحومه امینی"
  • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 1
    اینها یه غلطی می کنند چرت پرت گفتنشان در چنین مواقعی ملسه آخه چیزی ندارند که بگویند مملکت را تو این هشت ساله به فنا دادن کارشان لا پوشانی کردن است
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 1
    نگو محسن و حسین و... بگو معاویه و عمروعاص و...که دنبال پیراهن عثمان می گردند برای زمینگیرکردن حکومت علوی!
  • US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    کسانی که این قانون رو طراحی کردن باید پاسخگو باشن پلیس مامور ماذور
  • IQ ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اقاي آرمين هنوز فولكستون روً داريد؟؟ كلا حزب شما تا جايي كه معروفه داخل يك خودرو فولكس جا ميشه ... پس اندازه يك فولكس قورباغه اي حرف مفت بزن
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    کفتار و شغال , کرکس , سگ وحشی و ...هم جمع شدند بالا سر یک خدا بیامرز که نبشه قبر کنند و طرف رو به نعفع خود تیکه کنند .... وای بروزی که کارها به دست این جماعت خون خوار بیوفته ....
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مصاحبه ها و مناظره های امثال محسن آرمین(بویژه موارد پخش شده از سیما جمهوری اسلامی ایران)؛ موجب ریزش شدید رای دوم خردادی ها و از دست دادن پایگاههای رای آنها شد در واقع فرصت دو دولت(8 سال) را بر باد دادند و صرف گفتم؛ گقتی؛ گفت؛ بی حاصل و عبس و تهمت پراکنی نمودند و درست گفت سید محمد خاتمی که دولت هر 10 روز یک بحران داشته(که اهدایی امثال ارمین بود برای کسب شهرت بیشتر به هر قیمتی)؛ حسین علایی ....وقتی معیار مدیریت موفق ...
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 2
    آقای اعلایی لاشخور دیگری است که چون مامون خبیث استدلال می کند
  • عبدالله IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    آرمین و علایی و موجودات اشباه الناسی از این دست که خیلی راحت دروغ مزگن و فتنه ایجاد میکنندفاضلاب های جامعه بشرز می باشند . که مانند حیوان بازد با اونها رفتار کرد.
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 0
    آقای آرمین قریب به چهل سال زمام امور مملکت در دست همفکران شما یعنی اصلاح طلبان غربگرا بوده است .لطفا بفر مایید جز دزدی .غارت بیت المال تحت عنوان خصوسی سازی .افتضاح شرم آور حقوق های نجومی واعطای وامهای چند هزار میلیار دی وووو .... تسامح وتساهل فرهنگی وووو چه دستاورد دیگری دارید ۳۴۲۹۳
  • علی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 0
    آقای اعلایی چه شد که به این شرایط فکری گرفتار شده نکنه از برکت سر پستهایی باشه که در دولت گذشته به ایشان واگذار شده است.ایشان اگر واقعا طرفدار حقوق مردمه پس چرا یک کلمه در باره فسادهای اقتصادی از قبیل حقوق های نجومی ووووو در دولت گذشته حرف نمیزنه که پدر مملکت را ددر آورده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس