کسانی که خود را داغدار ملت می‌دانند در دل از رخدادهای این روزها شادمانند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از هوشمندی، آگاهی و بصیرت ملت شریف ایران در عدم همراهی با توطئه سازمان یافته دشمن علیه ارکان امنیت آفرین کشور در روزهای اخیر تاکید کرد.

به گزارش مشرق، در این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت ها و کینه توزی های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده اند.

این بیانیه می‌افزاید: بحران سازی‌های منطقه‌ای و قومی در اوایل پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ همراهی و حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله؛ فتنه سازی های متعدد پس از دفاع مقدس؛ ترور دانشمندان و نخبگان کشور ؛ اعمال جنگ اقتصادی و تحریم های گسترده و دائمی ظالمانه؛ عملیات روانی و جنگ همه جانبه تبلیغاتی، رسانه‌ای و ترکیبی امروز که با مستمسک قرار دادن درگذشت یکی از هموطنان با القای روایت های جعلی و جهت دار به افکار عمومی دنبال می‌شود ، تنها مصادیقی محدود و اندک از سیاهه اقدامات نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده‌نظام های داخلی آن علیه جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران به شمار می رود.

این بیانیه توطئه اخیر دشمن که با جمع آوری، تجمیع ،سازماندهی و آموزش تمامی ظرفیت‌های شکست‌خورده و پراکنده و تجهیز آن به سلاح خشونت و رفتار داعشی دنبال می‌شود را تلاشی عبث و محکوم به شکست توصیف و تصریح کرده است: بی شک فتنه جاری که انتقام از ایستادگی ، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی مانند عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و بی خاصیت کردن تحریم و جنگ اقتصادی دشمن و سفر الهام بخش ریاست محترم جمهوری اسلامی به نیویورک و اعلام مواضع قاطع، شفاف، هوشمندانه و غرور برانگیز در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد را با چاشنی رفتار خشن و داعش گونه در مواجهه با مردم و نیروهای حافظ امنیت جامعه دنبال می کند در برخورد با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی ملت نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضد انقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.

این بیانیه با قدردانی از عدم همراهی ملت ایران با توطئه سازمان یافته نفاق و دشمنان انقلاب در هجمه به ارکان امنیت کشور به ویژه نیروهای حافظ نظم، امنیت و آرامش جامعه در فرماندهی انتظامی کشور آورده است: مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه مجاهدت‌های حافظان امنیت و جلوه‌های شکوهمند حضور و نقش آفرینی های فداکارانه و افتخارآمیز آنان در حفظ و برقراری امنیت مرزی و شهری و مقابله قاطع با اخلالگران، هنجارشکنان، آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی و سلامت جامعه را از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خادمان واقعی خود هستند.

در این بیانیه با تقدیر و تحسین برخورد هوشیارانه، مقتدرانه و توام با درایت و خویشتن‌داری آحاد فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از امنیت و آرامش ملت برابر آشوب طلبان و تخریب گران اموال عمومی تاکید کرده است: فرماندهی مقتدر انتظامی که همواره حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده است و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم میهن اسلامی کرده است، به فضل الهی و به مدد همراهی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمنان را بر کارنامه افتخارات خود خواهد افزود.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به لزوم هوشمندی و هوشیاری نسبت به تلاش خباثت آمیز و رذیلانه دشمن برای هدف قرار دادن احساسات پاک جوان پرشور امروز و سو استفاده از آن با بهره گیری از جنگ روانی و رسانه‌ای و اهمیت نقش آفرینی شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع به ویژه دانشجویان عزیز به عنوان پرچمداران علم و آگاهی در صحنه آگاهی بخشی و خنثی‌سازی توطئه‌های این روزهای دشمن تاکید شده است: بی شک نسل جوان جامعه بالنده و انقلابی و دانشجویان فهیم به عنوان آینده سازان این سرزمین با نگاه به اهداف و آرمانهای اصلی انقلاب و مسیر درخشان و همواره پیش روی کشور نقشه پلید دشمن را ابتر و مصمم‌تر از گذشته به مسئولیت‌های بزرگ خود در تداوم پیشرفت و سربلندی کشور خواهند اندیشید.

این بیانیه تحت الشعاع قرار دادن حضور بی نظیر، شگفت انگیز، قدرت ساز و معنادار مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از دیگر علت های هجمه گسترده رسانه‌ای و جنایات میدانی این روزهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی در مقطع کنونی عنوان و آن را نشانه هراس بدخواهان از اقتدار، صلابت و پیش روندگی نظام و ملت عظیم الشان ایران اسلامی به سمت آرمان‌های تمدن ساز دانست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه با تأکید بر اینکه حافظه تاریخی ملت ایران هیچ گاه خباثت ها و خیانت های منافقین، خودفروختگان، وطن فروشان و ایادی استکبار علیه ملت ایران را از یاد نخواهد برد، تصریح کرده است: جبهه معاندین و جریان نفاق جدید که امروز به ظاهر خود را داغدار ملت می دانند، کسانی هستند که دشمنان را به تنگ کردن حلقه تحریم علیه مردم، ترور دانشمندان، تداوم فشارهای اقتصادی و حتی حمله نظامی به کشور ترغیب کرده و می کنند و بدون شک در دل از رخدادهای این روزها شادمانند.

این بیانیه در پایان با ابراز همدردی با خانواده و وابستگان مرحومه مهسا امینی از قوه قضائیه درخواست کرده است شایعه سازان و دروغ پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، شناسایی و برخورد قاطعانه، عادلانه و عبرت آموز با آنان  انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 274
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 30
  • نیش فعال IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    کاش زودتر اعلام موضع میشد. همین بیانیه تا حد زیادی دست دشمن رو در عملیات و جمع شدن سیاهه لشکرها میبنده و باعث میشه خیلی راحتتر کنترل کرد
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      شک نداشته باشید بعد از این بیانیه بسیار ضعیف که به معنی خودداری سپاه از دخالت در این نبرد اسلام و کفر است، امشب و فردا و روهای بعد چیزی از ایران نخواهد ماند. این خط و این هم نشان.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      60 52
      ما دوتا مشکل تو کشور داریم اول نفوذیها دوم نفهمهای پیرو نفوذیها
    • ساسان IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      27 57
      نقشه پیچیده تر ازین حرفاس ، پیاده نظام آشوب بچه های کم سن و سالند و درکی از شرایط حساس پیرامون ندارند ، اردوغان هم سرمست از ضعف احتمالی بوجود آمده در پی ایجاد دالان
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      26 54
      ما که تصویر او دختره در لباس کومله را دیدیم. خانواده اش که تکذیب نکرد. بارزانی هم پیام داد. حالا چرا مشرق آن را درج نمی کند، معمایی است.
    • DE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      7 16
      حفاظت پیش کش
    • FR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 7
      این یه کودتاست اونم کودتای سلبریتی ها دیگه اینستاگرام نباید از فیلتر در بیاد چون به مصلحت نیست. حالا بعضی ها لیدر این جریاناتن بعضی هام برا اینکه از غافله عقب نمونن دنباله رو بقیه.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 4
      اجازه گرفته؟
    • رمضانی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      6 6
      این خرابکاریها اغتشاشند نه اعتراض که محرک اصلی آنها شبکه های فارسی زبان وابسته به سعودی و طبق معمول بی بی سی بدنام هستند چرا نظام با حمله کنندگان به اموال عمومی بخصوص بانکها مماشات می کند مگر خط قرمز نباید سلب آسایش مردم باشد چرا مسامحه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IQ ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      6 5
      اقا یا خانم که میگی شک نداشته باشید با این بیانیه فلان بهمان تا دو روز دیگه چیزی از اشوب گران باقی نمی ماند نه ایران دو قرون بده اش به همین خیال باش لبیک یا سید علی خامنه ای
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 2
      حاجی منافق اسقاطیلی منافق از چوبشور، باز فاز عوض کردی!!!
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      17 9
      عزیزان شاهنامه آخرش خوشه!!!! اردوغان و منافقین، کومله و پزشکیان و خاتمی باغی و بقیه اوباش به زودی خواهند فهمید یک من ماست چقدر کره باشه و اسقاطیل و آمریکای آشفته و آل سقوط و بارزانی جوابی تاریخی خواهند گرفت به اذن الله
    • . IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      7 6
      این نت رو قطع میکنند خب چه فایده دارد؟هرچند حق اغتشاشگرانه که با کل دنیا قطع ارتباط شوند
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      وزارت اطلاعات میدونه که منتشر شده
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 1
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 3
      خب الان شد
    • مرادی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      نمیشه که مثل پلیس آمریکا بود
    • محمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      14 3
      اما مهمترين مشكل مفت خوري دزدي و غارت بيت المال توسط برخیهاست
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      12 8
      اگه هر زنی به این فکر میکرد که خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....همه حجابشونو رعایت میکردن.ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
    • CA ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      19 16
      چرا سپاه هیچ وقت در مورد اختلاسها بیانیه نداده؟
    • CA ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 6
      چرا سپاه بیانیه داده؟
    • CA ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      12 8
      زمان درو کردن 20 سال تقدیم فضای رسانه ای و مجازی کشور به دشمن هست. بی توجهی و کار بی کیفیت و باند بازی و استفاده نکردن از استعداد و پتانسیل مردم در داخل و آزادی بی حد و حصر دشمن.
    • زامبی‌های‌وحشی‌خونخوار!!! IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      10 9
      رفتارهای حیوانی این شورشی های یاغی وحشی، تجسم واقعی و عینی همون زامبی های وحشی خونخواره….. این ها بسیار خطرناک که نه حرمت دین و مقدسات حالیشونه و نه جان و مال و ناموس دیگران براشون مهمه واقعا انسان و بشر و آدمیزاد نیستن و این توحش های عجیب و غریب بیمارگونه شان دقیقا یادآور شورشهای «««زامبی های وحشیه»»» آیا اینها با این جرم و جنایت‌ها و قتل و تخریب های شبانه شان، همون اراذل و اوباش قاتل و جانی و دزدهای حرفه ای !!!! قمه کش و راهزنهای جیب بر و کیف قاپ و ….. نیستن که الان فرصت عقده گشایی از پلیس را پیدا کرده اند؟؟؟؟؟؟!!!!!!! و هرروزه و همه شب در هرکوچه و خیابان به قتل و دزدی آشکار و آزار اذیت نوامیس مردم مشغول بودن و خون امثال همین مهساها و همه زنان و دختران مردم را در شیشه کرده بودن !!!!!!
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 3
      یعنی یاد گرفتم فقط حرف بزنم و ادای روشنفکرا رو همه چیز دانها رو در بیاریم, کاش زودتر اعلام موضع میشد؟
  • FR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    64 79
    ممنون سپاه عزیز
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      12 29
      دریغ از یک اخطار و تهدید کفار حربی بهایی و آتئیست.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      14 13
      فقط اعدام لیدرها اعدام لیدرها اعدام لیدرها
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      7 4
      مشرق چه نظرات یک دستی رو انعکاس دادین انگار همش رو یک نفر نوشته !!!! ادم یاد شعر همه چی ارومیه من چقدر خوشبختم میفته به این میگن رسانه:-):-):-):-):-)
    • CA ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 4
      دشمن جواب این فتنه رو قاطعانه و سریع در آرامکو و فرودگاه حیفا و تلاویو باید دریافت کنه. لاک دفاعی و موضع ضعف جواب عکس خواهد داد.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    آخر سپاه تو دیگر چرا؟ خانواده ای عضو کومله است. دخترشان چریک بوده. حالا به هر دلیل به درک واصل شده. باید به دشمنان دین و کشور تسلیت بگویی؟
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      96 20
      وزارت اطلاعات نمی‌دونه کومله هست ولی تو میدونی!!!!بابا تو جز تهمت چیز دیگه ای بلد نیستی!!!
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      28 7
      از غربت و غریبی حضرت علی ع خاک بر سرم عزیزم همه مردم ایران چه مخالف چه موافق هموطنان ما هستن و باید دوستانه در کنار هم زندگی کنیم
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      28 11
      چرا حرف بی جا میزنی این چرندیات رو از کجا اوردی دست بردارید از این دروغگویی شما و ما باید داغی از دل برداریم نه چرت بگیم
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      9 14
      رعایت حال اونیی رو میکنه که نادانسته تو صف شورشی ها هستند
    • . IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 14
      ولی من موافق این بیانیه بودم. سپاه در خحالت عادی با کسی مشکلی نداره
    • به 13.42 IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      10 35
      همه تصویر مهسا خانوم در لباس کومله را دیدند. شعر پدربزرگ مهسا را هم شنیدند. حالا وزرات اطلاعات که ندیده باید پاسخگو باشد نه من.
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      15 11
      انشاالله دشمنا به درک واصل بشن که نه از دین و مذهب چیزی میفهمن و مردم از دست کثیفشون نجات پیدا کنن
    • سجاد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      10 6
      ساکت شو
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      8 33
      باور نمی کنم کسی تا حالا عکس مهسا خانوم در لباس کومله را ندیده باشد و یا پیام بارزانی را نشنیده باشد.
    • ALI IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      18 15
      اگر خانواده خودت بود یه نفر هین حرف خودت رو میزد حالت چطور میشود
    • DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      38 14
      تو دیگه کی هستی؟ دختر خودت بود هم اینجوری میگقتی
    • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      7 10
      کامنتها رو که تو این سایت میخونی قشنگ اهداف دشمن رو میفهمی
    • H IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 3
      انسان باش شرف داشته باش پشت سر آدم که مرده قضاوت نکن شاید اون پیش خدا عزیز تر باشه
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 1
      کمی بهتر سخن بگوییم
    • دلسوز IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      امثال تو یک مشت ادم بد هستن.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      8 4
      دقیقا منم انتظار نداشتم
    • ناشناس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      حد اکثر یک مامور خلاف کرده اینا یک کشور رابهم ریختن
    • به ALI IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      10 7
      اگر کسی از خانواده من عضو کومله یا گروههای تجزیه طلب شود خودم او را می کشم. حتی اگر بچه خودم باشد. وقتی پای امنیت کشوری در بین است جان یک تحزیه طلب چه ارزشی دارد؟ ضمنا هموطنی که نمی خواهند هموطن باشد دشمن است.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 3
      باید الک بشن و اونایی که تا عناد کامل موندن در آشوب اونوقت جارو کردنشون شر.ع میشه
    • فریبرز IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 2
      سره ازناسره درهمین بزنگاه هامعلوم میشه،جای مردمیدان خالیست که اگربوداوضاع خیلی تفاوت میکرد!
    • قربانعلی NL ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      مرسی.
    • ات IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      9 8
      درک؟؟؟خواهرت بود میگفتی درک؟
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 1
      ان شاءالله اصله و وزارت اطلاعات میدونه که منتشر شده
    • NL ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      7 5
      ساکت شو همین امثال تو با اون حرفتون باعث اشوب و هرج ومرج هستید
    • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      6 4
      برادر من اون عکس مال ۱۱ سال پیشه چرا تهمت می زنید به مرده اصلا اون زمان دختره باید ۱۱ سالش باشه
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 2
      در مواقع فتنه نباید اینجوری حرف زد جناب یا سرکار خانم کاربر
    • IQ ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 4
      اخه تو میفهمی این کومله بوده فرمانده سپاه نه؟ یکم عقل خوبه برا بشر
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 2
      تو صف خودت رو مشخص کن تفرقه اندازی یامنافق یاخودت روبه جای یه وطن پرست جامیزنی؟؟؟
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    30 46
    شعار اصلاح طلبان بی غیرت در انتخابات بعدی: رفراندوم حجاب/حذف گشت ارشاد/رونق اقتصادی در 1 روز/هندوانه برجام!. و البته اگر این شیاطین موج سوار رای بیاورند فقط اختلاس خواهند کرد و چادر از سرمردم خواهند کشید.
    • من IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      21 16
      به جای این بیانیه ها متخلف را اعدام می کردید مردم بیرون نمی آمدند
    • علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 1
      اغتشاش و تخریب اموال در کنار زنده سوز و برداشتن حجاب از سر زنان کار داعشی ها هم نبوده و نیست.
    • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 3
      مشرق كلي زحمت كشيدي يكباره بگو اين سايت فقط نظرات موافق با تفكرات خودمونو منتشر ميكنه و تمام و به هيچ عنوان نظر انتقادي و مخالف را منتشر نخواهد كرد
    • باراد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 0
      دقیقا
    • تک تیرانداز DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      2 1
      اقای من شما که هشت سال گفتید نه به اعدام٫ حالا چی شد دنبال اعدام کردن اونم بدون محاکمه افتادید؟؟؟ خدا لعنت کنه نون خوردن به نرخ روز رو.
  • نیما IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    79 88
    با این علی کریمی بیشرف برخورد کنید، وطن فروش خائن به خون شهدا
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      15 23
      کوتوله ی سیاسی ای بیش نیست
    • DE ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      8 17
      منافقا رو ماهی چند بهشون میدن؟
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      18 34
      علی کریمی هم شده فتنه گر
    • حرفش IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 0
      اینا فقط دودزا هستند و فضا را غبارآلود میکنند
    • فریبرز IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      چه کسی علی کریمی وامثال اوودیگرسلبریتیهای ورزشی وهنری رااین چنین بال وپرداده که تابراندازی نظام پیش میروندولی هیچکس حتی لفظی هم به آنهااعتراض نمیکند
    • TR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      9 7
      مردم دارند حرفشان را می زنند.
    • محمد IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 4
      علی کریمی خودش از اونهاست و غرق درثروت اما با کمال سنگ دلی جوانان مملکت را به جون هم میندازه
  • FR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    10 40
    حیف چقدر متاسفیم که سردار مقتدر سپاه گله مند حوادث روزهای اخیر است انشالله بزودی کلام قاطع و امید بخش ایشان را بعد از عبور از این موقعیت نگران کننده بشنویم
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      16 30
      همینطور با مهران مدیری بی شرف
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 5
      فرانسوی موقعیت نگران کننده؟!!! زمانی که یک چوانه نحیف بودیم با ترور، جنگ، نفوذی، تجزیه طلبی و.. نتوانستند غلطی بکنند، فتنه ۸۸ (جنگ احزاب) نتوانستند غلطی بکنند این حرکت بچه گانه که جای خود داره، فقط بعدا گله نکنید
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • محمدعلی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    30 38
    شمارابخداشمارابه دین آیین وخداوپیغمبروقرآن قسم به جای بیانیه دادن ملت را ازشراینا نجات بدید.
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 2
      هرچیزی جای خودش
  • pol IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    27 12
    به امید پیروزی در مبارزه با ظالمان.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    18 30
    قوه قضائیه عملکرد خوبی در این قضیه مخصوصاً در زمینه اوباش فضای مجازی نداشت
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 20
      اتفاقا عملکرد خوبی داشت
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      18 7
      از بس عملکردش خوب بود هر بار اغتشاگران همان دستگیر شدگان دفعه قبل هستند!
    • فریبرز IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 2
      هرکسی حرام خوارشود،بزدل وترسومیشه وخداوندبرای خوارکردنش قدرت تحلیل درست وبه موقع راازآن خواهدگرفت،افرادی هم که درقوای مختلف قراردارن ازاین قانون الهی مثتثنی نیستن،جای مردان بی ادعای دفاع مقدس خالیست،یادشان گرامی!!!
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 2
      آمار داری که اغتشاشگران دستگیر شده همون قبلی‌ها هستن؟
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    12 32
    بیانیه ای بسیار سست، زبونانه و منفعلانه بود. من شک دارم یک سپاهی اینطور اظهار عجز کرده باشد. لابد کس دیگری این نامه را به اسم سپاه متتشر کرده است.
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 4
      آفرین جوجه گوگولی، معلومه بیانیه خورده به هدف که داری زر میزنی...
    • فریبرز IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 1
      چندروزه همه دولت وقوه قضایه ومجلس وپلیس وغیره فقط درحال بیانیه دادن هستندوهیچ کارعملی درسرکوب این داعشیان وتجزیه طلبان وسلبریتیهای وطن فروش انجام نمیدهند،گویی همه منتظرهستندتاجنگ داخلی اوج بگیردوبعدکه مثل سوریه ولیبی کارازکارگذشت،کاسه چه کنم دستشون بگیرن
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 1
      کدوم منفعلانه؟
    • IQ ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 1
      اینها هم شدن اون قسمت سریال مختار که یارو رفت رو منبر خطبه خواند یکی بلند شد گفت خطبه ات سراسر ضعف بود
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      ۱۵:۴۰ حیفِ گوگولی که به این بگی. باید بگی جوجه زشت بدترکیب اغتشاشات که داره حرف گنده تر از نوکش میزنه
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      ۱۵:۴۰ باید بگی جوجه زشت بدترکیب اغتشاشات که داره حرف گنده تر از نوکش میزنه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    23 29
    با تمام قدرت بساط کومله را برچینید همانطور که منافقین رفتن تو زباله دان تاریخ
  • مسلم IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    22 33
    زودتر به این وضعیت رسیدگی بشه اجازه ندیم منافقین هرکاری میخوان بکنن
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    24 42
    با بیانیه این اراذل کافر جمع نمیشن. چرا قاطعانه و با گلوله سربی جواب این وحوش رو نمیدید؟
    • DE ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      12 14
      وحشی کسی هست که وسط جمعیت با تفنگ ساچمه ای مزنه و میندازه گردن پلیس
  • سعید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    50 27
    نظرات مفت خورا روفقط اینجاچاپ میکنید
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      13 9
      دقیقا
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 1
      خودت چی مقنی هستی یا بدل کار یا معدن چی
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 1
      آره دقیقا چاپ!!! میکنند
  • SE ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    6 16
    دیر بود
  • م IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    😅😅😅
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 1
    چرا امارها رو نشون نمیدین
  • حق گو IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 1
    چه نظرات جالبی
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    18 6
    ﺩﺷﻤﻦ ﻭاﻗﻌﻲ ﻣﺮﺩﻡ اﻗﺘﺼﺎﺩ ﻫﺴﺖ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻣﺮﺩﻡ اﺯﻭﺿﻌﻴﺖ ﺑﺪ اﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﻫﺴﺖ ﻣﻂﻤﻌﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ اﮔﺮ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﺑﻪ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮﺳﻨﺪ ﻫﻴﭻ ﻛﺸﻮﺭﻱ ﻧﻤﻴﺘﻮاﻧﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﭼﺐ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﻛﻨﺪ
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 4
      مسئولان هرکاری بکنن بازم شماها وراجی می‌کنید
    • محمد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      کاملان درسته
  • ابوالفضل IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    محض اطلاع زائرین اربعین طرف شما
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    شماها هم غرامت جنگی از عراق را مطالبه نکردید
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    9 9
    درود بر نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران که مفتخر به تقدیم صدها هزار شهید وایثارگرو به اسلام و ایران عزیز هستند.
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    9 6
    مدیون خون شهدا هستیم
  • Amir ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    8 3
    خیلی تاثیر گذار بود
  • کی اسوار IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 19
    من هم به حجاب معترضم و گشت ارشاد متنفرم ولی اعتراض باید مسالمت آمیز و در حد قانون باشه
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      8 5
      مشکل تو با چیست؟ حجاب جلوی تحصیل و کار و پیشرفت تو را گرفته و یا یک روسری دو گرمی برایت خیلی زحمت دارد که آرایش دو ساعته ندارد؟ شما دردتان درمان ندارد. مشکل شما با خدا است.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      9 4
      اولا باید دید مردی یا زن دوما غلط کردی به قانون خدا معترضی اونم قانون اجتماعی
    • ازپیج همسایه IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      دقیقا به نکته اصلی اشاره کردی
  • کوروش IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    11 4
    از کدوم ملت حرف میزنین
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 4
      ازملتی که امنیت میخوادوویرانی واشوب نمیخواد
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    10 12
    رفتار این خانواده نشان میده که همشون کومله ای هستند چرا سپاه برای از سر کشیدن ان زن بدبخت که حجابش رو برداشتند بیانیه نداده
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 3
      سپاه شدیدا بخورد کنه
    • فریبرز IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      آخه اون بدبخت هم مثل من پشت وعقبه قدرتمندی مثل منافقین،بی بی سی،کومله،پ ک ک،اصلاح طلبان مفت خوروسلبریتیهای وطن فروش وغیره نداشت!!
    • IQ ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 0
      🤣🤣🤣🤣😂
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 7
    رافت اسلامی دوای تمام دردهاست. دسته گل به معترضان تقدیم کنید ما مسلمانیم
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      رأفت اسلامی؟؟؟؟؟۲۰اونایی که نفر از مردم رو در تارکی با ساچمه ای زدن شامل رافت اسلامی نمیشن
  • گرگ IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    7 14
    مرگ مهسا امینی بهانه س که مردم روبه جان نظام مقدس جمهوری ایران بیاندازند همینهایی که برای جلوگیری ازاربعین امسال وپیشرفت ایران چه سیاسی چه اقتصادی بدجوردماغشون به خاک مالیده شد هرجاایران پیشرفت کنه چندروزبعد فتنه شون ازجایی نمایان میشه اینها همش واسه مردم تجربه شده بایدهوشیارباشیم
    • یوسف از همدان IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      همین یک کلمه
  • مردم IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    24 6
    آقا مردم گرسنن کار ندارن فقیر شدن گرانیه
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 4
      من از اصفهان کامنت می گذارم. اگر منظورت از فقیر مردم چارباغ هستند که این چند روزه شلوغ بوده، مطمئن باش در اشباهی. از ثروتمندترین افراد ایران هستند. مال حرام آنها را به جفتک زدن کشانده.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 1
      پس چجوری پول نت دارن؟
    • عبدالله IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 3
      خرس گنده‌ای که چراغ برق و تابلوی راهنمایی را دست‌خالی ساقط کرد اگر نان خورده بود و نایی داشت چکار میکرد؟ گرانی برای منهم هست چرا شیشۀ مرا میشکنی؟ عصبی شدی شیشۀ خودت نشکنه؟ فقیر خوب میداند چطوری با آشوبگری همه‌چیز را گرانتر میکنند. و السلام
  • محسن IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 2
    همه چی با مصاحبه و گذارش حل میشد
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    6 9
    سلام هر چه زودتر این بساط دشمن زو از کشور جمع کنید
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    10 8
    همه این تجمعات پایان خواهد پذیرفت
  • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    10 16
    من سرباز سپاهم
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    آنهایی که با نون ملت به جایی رسیدن ونمک نشناسی می کنن به ملک وملت ودین مثل علی کریمی وچهارتا بازیگر بقول خود سرشناس راباید از ریشه خشکاند
  • عرفاتی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    8 8
    بی خردی و نفرت رو میشه در اعمال داعشوار منافقین دید
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    10 8
    فتنه داعشی تجزیه طلبی فقط با مشت آهنین از بین میره
  • محمد بازنشسته IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    فاتحه ای برای فتنه گرا بخونین.2 ذوز دیگه جمع میشن
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    پیشرفت؟؟
  • عبدالله IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    تعجب میکنم. این همه خوداری و خویشتن داری در برخورد با این جرثومه های فساد برا چیست.
  • جوان IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    9 9
    دقیقا کدوم موفقیت و پیشرفت!!!؟
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 2
      رشدعلمی امنیت افرینی بااین همه دشمن ازداعشی تامنافقین رشد13برابری علم نسبت به میانگین جهان به سند امارجهانی ماهواره برپهبادماشین داخلی موتوربرقی لوازم منزل بومی وهزاران دستاورددیگر
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      4 2
      از پیشرفت علمی تا پیشرفت اقتصادی و بهبود معیشت و... که شماها نمیبینید
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    9 9
    در کشور آلمان هر کس دعوت به تظاهرات بدون مجوز کند ۳۰ هزار یورو جریمه می شود. باید هزینه خرابی هایی که اغتشاش‌گرها به بار آوردند را از سلبریتی‌هایی گرفت که سال‌ها شکمشون رو از نون حروم پر کردند‌.
  • علی آقا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    6 1
    دشمن رسما اعلام جنگ کرده با وحشیانه ترین روش بعد شما بیانیه میدهید؟ اقدام وسرکوب دشمن لازم است نه اعلامیه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 0
    لطفا در مورد منافقین داخلی که اقتصاد رو به طرف جیب منافع خود هدایت و زندگی رو به کام مردم تلخ نموده اند و با انحصارفروشی در جبهه اقتصادی غرب علیه این مردم شهید پرور جنگ می کنند ضمن اعلام موضع مبارزه اساسی انجام شود
  • فرهاد محسنی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    چرا سپاه به این قائله ورود نمیکنه..ضدانقلاب و منافقین و برندازان از سپاه پاسداران واهمه دارند چون میدونن سپاه قاطعانه و اشدا علی الکفار عمل میکنه..خواهشمندیم سپاه این فتنه را در نطفه خاموش کند.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 3
    از برخورد سخت در جمع کردن اغتشاش حمات میکنیم
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    9 11
    آگاه باشید که اوباش میخوان با قمه و آتش و گلوله فتنه رو تشدید کنن پس از تجمعات فاصله بگیرید تا نیروی انتظامی جاروشون کنه.
  • محمدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    7 2
    چرا برای اقامه شرع باید جوری بد عمل کنیم که وضع به اینجا برسد؟
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 2
      چون کمیته را که به بهترین شکل مانع بی حجابی بود را منحل کردیم. چون فکر کردیم خدا حق دستور دادن به مردم را ندارد و حرفهایش در حد پیشنهاد و توصیه است.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 1
      حماقت محضه اگه فکرکنه کسی بخاطرحجابه اینااگه اون مرحومه زنده بودکلانتری رومثل مسجدوامبولانس اتش میزدن درداینا اینه که چراامریکا7ترلیون دلارخرج کرده وافسرش توچادرشباازگرسنگی میخوابه ایران جوی خیابونش پرازگوشت وخون نشده گروههای فراماسونی باارم مخصوص 300سال برنامه ریزی برای تبدیل جهان به میدان گلادیاتورهابرای ایجادحکومت صهیونیست فاسدکرده بودند نبردلبنان گزه تایمن نشون میده که باحمایت تام انواع سازمان های لیبرالی بوده ولی صهیونیست چون مرگش رومیبینه همین وحشیاروکشوونده خیابون مهم اینه دوباره ولشون نکنن ستاره داربایدحبس ببینه ودائم خودشو به پلیس معرفی کنه
    • عبدالله IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      2 0
      «وَ قُل لِّلْمُؤْمِناتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ يَحْفَظْنَ فُروجَهُنَّ وَ لا يُبْدينَ زينَتَهُنَّ إلّا ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلا جُيوبِهِنَّ وَ لا يُبْدينَ زينَتَهُنَّ إلّا لِبُعولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعولَتِهِنَّ أَوْ إخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی إخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَكَتْ أَيْمانُهُنَّ أَوِ التّابِعينَ غَيْرِ أُلِی الْإرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ اللَّذينَ لَمْ يَظْهَرو عَلا عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ ما يُخْفينَ مِنْ زينَتِهِنَّ وَ توبو إلَا اللّٰهِ جَميعًا أَيُّهَا الْمُؤْمِنونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحونَ» و به زنان با ايمان بگو ديده فرو نهند و درزهاشان را نگه دارند (پاكدامنى ورزند) و زينت‌هاى خود را آشكار نکنند مگر آنچه كه طبعاً از آن پيداست و بايد روسرى خود را تا بر سينه خويش فرو اندازند و زينت‌هاشان را جز براى شوهران‌شان يا پدران‌شان يا پدرانِ شوهران‌شان يا پسران‌شان يا پسرانِ شوهران‌شان يا برادران‌شان يا پسرانِ برادران‌شان يا پسرانِ خواهران‌شان يا زنان [همكيش] خود يا كنيزان‌شان يا خدمتكارانی كه از زن بی‏نيازند (خواجگان) يا كودكانى كه بر عورت‌هاى زنان وقوف حاصل نكرده‏اند، آشكار نكنند و پاهاى خود را طوری بر زمين نزنند تا آنچه از زينت‌شان نهفته مي‌دارند، معلوم گردد. اى مؤمنین همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه نمائيد؛ باشد كه رستگار شويد ﴿نور ۳۱﴾. بی‌حجابی کم از روزه‌خواری علنی نیست که ٣٠ ضربه تعزیر دارد. و السلام
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 1
      چهارمین روزه خواری علنی هم حکمش اجرا بشه
  • نرجس عابدی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    8 9
    دقیقا عظمت اربعین امسال باعث این عقده در دشمنان شده امیدوارم مردم فهمیده باشن
    • مهرداد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 2
      حتما
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    8 5
    مسلمه که 7کشته وخسارت به اموال عمومی بهانه ی عده ای ازمرگ مرحومه بوده است ولی بایدهرچه سریعترکسانی که نزدیک اموال عمومی هستند توسط پلیس ضدشورش تنبیه ودستگیردرمیادین عمومی شوند
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 8
    مسلمه که 7کشته وخسارت به اموال عمومی بهانه ی عده ای ازمرگ مرحومه بوده است ولی بایدهرچه سریعترکسانی که نزدیک اموال عمومی هستند توسط پلیس ضدشورش تنبیه ودستگیردرمیادین عمومی شوند
  • آراس IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    این فایده نداره سران کشور از ترس حقوق بشر نیروی انتظامی مجبور کردن بی دفاع ضربه بخور و بسیجی با باتموم و اغتشاشگران کلت و سنگ و چاقو، یک نفر مجلس یا دولتی بفرستن نیروی نظامی بی سلاح تا بفهمه با جون جوانان خانواده هاشون بازی نکنه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    11 15
    زنده باد سپاه
  • M.M IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 15
    درود بر سربازان گمنام امام زمان عج...
  • BE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    7 7
    آب در لانه ی دزدها و دروغگویان ریخته شده و صدایشان در آمد
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 1
      بمیرم برای مردم وکیل آیاد مشهد و چهارباغ اصفهان و معالی آباد شیراز و سایر مناطق مرفه نشین شهرها که از کد یمین و عرق جبین در رفاه غلت می زنند و حالا به فکر مبارزه با خدا افتاده اند.
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 1
      اپوزوسیون ومفت خورهای سلبریتی که مالیت نمیدن وبینشون متجاوزوپول کثیف ورجه وورجه میکنه
  • مردم شریف ایران IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    6 3
    همدردی با خانواده مهسا
  • US ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    11 18
    طومار اغتشاشگران باید پیچیده بشه
    • بدر IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      6 3
      مردم چجور اعتراض کنن بهشون نگین اغتشاششگر؟
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 1
      اولا اعتراض به حجاب که منظور اعتراض به خود خدا است و ذاتا یعنی اعلان جنگ با خکومت دین. در سایر موارد هم می توانند خیابان بند نیاورند و آتش نزنند.
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 0
      ایران هم هیچ وت تبدیل به فاجعه خونه نمیشه
  • بیژن IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    8 8
    اینطور مردم ایران دستگیر میکنید
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      3 3
      مردمی که به زنان مردم رحم نکردن پس نتیجه میگیریم اینا مردم ایران نیستن
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      5 2
      مردم ایران که جمع بشن وبااجرواتش 15نفررابه قتل برسانند انسان وایرانی نیستند
  • رسول جباری IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    ممنون سپاه عزیز فقط با خوش رویی و حرف منطق می‌شود مردم را دعوت به آرامش کرد
  • پدرام IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 4
    اینها همه بچه های ایران هستند.
    • عبدالله IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      6 1
      پسر نوح هم پیامبرزاده بود! خلافکار باید مجازات شود حتی اگر پیامبرزاده باشد.
  • م IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 3
    از مسیولین نظام تقاضا داریم اغتشاش گران بی ناموس زاده را که موجب شهادت چندین تن از خادمان نظام شدند را به اشد مجازات برسانند و در این راه کوچکترین رأفتی نشان ندهند تا درس عبرتی برای کوردلان منافق باشد
  • US ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 4
    جمعیت عامل قدرت هست ،هیچکسی جلوی مردمش وا نمیسته
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 1
      خود اغتشاشگران 50 نفر رو کشتن
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 0
    هر معلولی یک علت دارد، دلیل اعتراضات که هر چند سال با یک بهانه شعله میکشه حجاب و ... نیست، یکم اگر بدون پیش داوری با عقل سلیم به بدنه جامعه نگاه کنید متوجه میشید دلیل اصلی این نوع اعتراض و اغتشاش از بین رفتن عزت ملی بین این طیف از جامعه هست، سالها هست دشمنان و عوامل داخلی اونها و برخی احمق ها دارن سعی میکنن ایران رو به قشر جوان بدترین جای دنیا نشان بدن که متاسفانه تعداد زیادی باور کردن
  • یوسف IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    شک نیست عوامل خارجی از هر فرصتی برای دشمنی با ملت ایران استفاده میکند انا این دلیل نمی شود
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 2
    مشکل به گند کشیدین مملکت را ...چه رویی دارین
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    مشرق کثیف
  • ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    به زودی
  • شقایق IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    دیگه تحمل شنیدن این اخبار رو ندارم
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    اصلا شما خوب نا هم باور کردیم
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 2
    سپاه وارد عمل شود فورا
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    سلام. لطفا در مورد علی کریمی هم اقدام بشه، چند روزه خیلی داره جولان میده
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    کدام پیشرفت
  • خطاب به فتنه گرا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 2
    این اولین هشدار و آرام بود. جمع نشن هشدار بعدی تندتر خواهد بود
  • فریبرز IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 2
    به جای وقت تلف کردن وخواندن خطابه تادیرنشده وداعشی های وطنی وسلبریتیهای وطن فروش ببشترازاین فرصت عرض اندام پیدانکرده اند،مردمیدان شویدواین آشوب راقبل ازگسترده شدن درنطفه خفه کنید،
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    گوشهای کر
  • جمشید IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    داستان این دختر خانم یک بهانه .بیشتر نیست .همه می دانیم در اداره کشور مشکل هست .جوان بیکار است .اقتصاد خوب نیست .دشمنان فعال هستند هم با کرد مسئواین از قب تا ت از کنون بد عمل کردند .ولی کشور هرج‌ومرج را بر نمی تابند با هرج ومرج بخت طی ر یک اتفاق معمولی ناگهانی چیزی عوض نمی شود خسارت به اموال مردم ویا ضرب و شتم چیزی درست نمی شود .دشمنان بنزین را روی آتش می کنند .که باید مراقب بود
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    این کثافتها ی اغتشاش گر و کومله واصلاح طلبان کثیف وشیطان پرست ومنافقین کوردل به اشد مجازات اسلامی باید برسند
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 3
    لعنت بر علی کریمی
  • CA ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    مرگ بر فتنه گر
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    البته کلید ساز ودار ودسته اش خیلی با دمشان حالا گردو میشکنند
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    تااین ماشین منافقین کشتاروخسارت بیشترضربه به خیابانها واماکن وکسبه نزده زودترمنهدم بشه
  • جعفر ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    ناموسمون تا دیروز از دست همین جماعت اسایش نداشت نمونش متلک پراکنی در مشهد بود که یه دختر چگونه در خیابان عذاب میکشه از دست این شهوت پرستان بعد میان ناموس پرست میشن داداچ دستتون رو شده خیلی وقته
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 5
    اگه دولت کار خودش را درست انجام میداد کشور به این روز نمی افتاد که ترکیه فقیر بشه قدرت منطقه وبرای ما شاخ وشونه بکشه.
  • قاسم IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    فقط میشه خندید
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 0
    خود کرده را تدبیر نیست....
  • لیلا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 3
    این بیانیه پر از دروغ و حرفهای قلمبه ی قشنگ هست. در موج سواری و دخالت دشمنان ایران که هیچ شکی نیست ولی خودمون هم مقصریم
  • ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    فتنه داعشی تجزیه طلبی فقط با مشت آهنین از بین میره.تمام رسانه های فارسی غربی حامی تروریسم شدند.اصلاح طلبا و سلبریتی ها حامی تروریسم شدند.منتظرند بعد از آشوب نظام شل بگیره و حجاب رو بردارند.باید سرکوب و ناامید بشند همه حامیان تروریسم.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    چقدر بعضیاتون بی انصاف هستین
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    درعجبم ،با دعوت کلیه مسولین به غارتکده ی بورس دعوت شدیم وسرمایه ی ساله رنج وبدبختی مون بلعیده شد وکسی پاسخگو نیست گفتند روحانی دزده درحالیکه با ورود رییسی خان حال بورس به فاجعه گرایید
  • حسن IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 3
    ماملت ایران به سپاه وارتش وفراجاونیروهای زحمتکش امنیتی وبسیجیان افتخارمیکنیم.این فتنه های کوچک وبزرگ دربرابرسدمحکم ملت عددی نیستندوهمه به سنگ میخورندوومزدوران کاسه لیس آمریکا هیچ غلطی نمیکنند.باپشت انقلاب ورهبرمان تا آخرین قطره خون هستیم.
  • هاشم IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    جمع کنید تنها راه است
  • KR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    چه خبر ؟
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    سلام.بسیار عالی و خوب.
  • نادر جابری IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    فعلا که معلومه
  • عبدالله IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 5
    حرکت بی شرمانه وگستاخانه این جماعت رامحکوم مینمایم چرا چادرراازسرزن مردم برمیدارند سپاه مقتدرهرچه سریع واردعمل سودچون حافظ انقلابه
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      1 2
      چون فیلم می گرفت
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    همه بدبختی ملت از کمکاری مسئولان ،سیاست ،اقتصاد ،همه جا را با به نابودی کشوندند8 سال
  • CN ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    ای کاش برای بی‌کفایتی مسئولان ، اختلاسها، اقتصاد فلاکتبار، قوه قضاییه افتضاح، قوانین درپیت که در مجلس تصویب میشه هم اطلاعیه صادر می‌کردید
  • FI ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    عجب بیانیه آرام و با ملاطفتی
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 2
    سپاه وارد عمل شود، این اوباش رو جمع کنید
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    ملت ایران ایستادگی کردند
  • م NL ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 4
    مشرق عکس همون تروریست کومله ای هم دراومده نشر بدین ملت بدونن .ویدیو هم دادن. سپاه باید شمال عراق و داخلیاشو شخم بزنه. نیروی انتظامی بابد مسلحانه این تروریست هارو خفه کنه.
  • سیاوش نورایی اشکنانی AE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 4
    بایدبا معایدین ومنافقین وخودباختگانی که دست به آشوب وتخریب اموال مملکت می‌زنند بدون هیچ مماشات وخویشتن داری بشدت برخوردکرد وبه اشدمجازات رساند هر گز نخواهیم گذاشت که دشمن در امور داخلی ایران فضولی ودخالت کند وهر گز اجازه نخواهیم داد که خون پاک شهیدانمان پایمال شود مرگ بر اغتشاشگرانی که همپیمانان منافقین کوردل وسلطنت طلبان ربع پهلوی هستند
  • محمد فرزاد محبی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 2
    الان که کشور ما داره تبدیل میشه به فدرتمندترین کشور خاور‌میانه و دشمنان از ما حساب ببرن و روی قله اوج قدرت هستیم. چهارتا نفهم زیر دست چهار تا خائن و نفوذی دارن اختشاش میکنن ما الان توی بهترین موقعیت در جهان تبدیل شدیم خواهشا به نفهما بگید اختشاش و آشوب نکنن
  • مصطفی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    یه عده انتظار دارن
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 3
    احتمال طراحی و اجرای عملیات پیچیده ی اطلاعاتی و "ترور بیولوژیک" و کشته سازی با همکاری مشترک موساد/کومله/منافقین/سیا و ام آی ۶ وجود دارد که مردم عادی به آن توجه نمیکنند...
  • کاربرجدید IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    لعنت بر خائنین بر ملت
  • جواد IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 3
    مرگ بر ضد انقلاب
  • پرویزی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 0
    افراد اختلاسگری که از بدنه دولتها در اومدن تو غرب دارن کیف میکنن.مردم بدبخت شدن
  • FI ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 3
    مرگ بر فتنه گران نوکر دشمنان ایران اسلامی
  • اشکان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 3
    بسیار عالی و محکم. احسنت بر سپاه عزیز
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 2
    چندتاازاین .... هاوطن فروش خارج نشین راداخل گونی به ایران منتقل کنند
  • سید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    یا ابالفضل ، سپاه حجت تمام کرد
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    7 3
    غزاله چه کم از مهسا داشت ؟ که همین سلبریتی ها طرف قاتل را گرفتند و هشتک نه به اعدام آرمان قاتل راه انداختن و امیرحسین یتیم چه کم از مهسا دارد ؟؟؟ که جیک سلبریتی ها هم در نیامد چون توسط هم مسلکان سلبریتی ها به قتل رسید
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    احسنت
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    احسنت
  • مصطفی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 3
    تو کردستان دنبال تجزین اذربایحان وترکیه دنبال تجزیه ایران هستند اسراییل به دنبال کشوری مثل اسرایل میگرده
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    امنیت مردم رو برقرار کنید.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 2
    اول از همه باید با این سلبریتیهای بی سواد غربزده و چهره های مشهور که آتش بیار معرکه بودند به شدت برخورد بشه تا درس عبرتی باشه برای دیگران که الکی برای چیزی شایعه درست نکنند.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    5 2
    اگر در سال 88 آنطور که باید با فتنه گران برخورد میشد، ما این مقدار شاید فتنه انگیزی و شورش نبودیم. الان هم همینطور، اگر با این دسته از افراد سلبریتی که باعث و بانی تنش هستند را طبق قانون باهاشون برخورد نشود سال دیگه هم همین موقع باید شاهد سالگرد فتنه باشیم
  • یک هموطن IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 5
    احسنت به سپاه
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    دقیقا
  • احمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    زمینه سازیهای چند ماهه گذشته توسط امثال حجاریان و .... ، بیانه های سفارشی استکبار و مصاحبه های گوناگون خائنین تشنگان قدرت ( یعنی سران خائن افساد طلب ) از عوامل اجاره ای استکبار و شیاطین هستند و یم بار برای همیشه باید نظام تصمیم بگیرد چشم فتنه را کور نماید. اینها رأفت و صبر نظام را نمی فهمند.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    عالی بود
  • اکبر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 3
    مهسا خانم بهانه است.
  • جهانگیر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    4 4
    خدا نیروهای مخلص ایران اعم انتظامی وسپاه وارتش رو حفظ کنه .ملت انتظار برخورد قاطعتر با اشوب گر وحتی فریب خورده رو دارند اگه برخورد جدی نشه ارامشو ازمردم میگیرند .
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 4
    من حاضرم جانم را فدای سپاه کنم ولی آشوبگران و حامیان آنها گوششان بدهکار اینهمه مطلب برای اقناسازی نیست بیانیه شما باید ستون فقرات دشمن را خم کند و به لرزه در بیاورد الآن وقت شمردن دستاوردهاست؟ دشمن شمشیر کشیده مردم را میکشد و سپاه باید با زبان سخت در این لحظه واکنش نشان دهد
  • NL ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    تو رو خدا با محافظه کاری نکنید . واضح حرف بزنید تا جوانها از اغتشاشگرا چدا بشن تموم بشه این وضع
  • منتقد گمنام IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 2
    در زمان جنگ قبل بیانیه مارش نظامی نواخته میشد. سپاه همه عوامل نفوذی رخنه کرده در ادارات و نهادها را دستگیر و نظام را از آلودگی بدتر از شیمیایی تصفیه کرده به اطلاع مردم برساند.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    بهتره بفكر ايران باشيم
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 0
    بهتره بفكر ايران باشيم و با اصلاحات سياسي و اقتصادي به دشمنان بهانه ندهيم
  • ahmad IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 1
    تنها راه اینه که مسئولین مربوطه باید بفکر آینده مردم و جوانان باشند و این مسئله رو جدی بگیرند مردم عاشق مسئولین و کشورشون میشوند و دشمن را افسرده و ناامید خواهند کرد، پس اگه واقعا بفکر مردم و اینده کشور هستید به وظایف خودتون عمل کنید وسلام
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 0
    بابا بیاد زیرمجموعه های بانک مرکزی رو از این عناصر پاکسازی کنید، فکر کردید اطلاعات بانک ها رو کی میفرسته بیرون
  • DE ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 1
    اگر سپاه در بیانیه اش میگفت که چنین و چنان میکنیم و میگیریم و داغون میکنیم و از این حرفا، اونوقت باز فریادمون بلند میشد که سپاه میخواد جلو مردم بایسته، حالا که با لحن ملایمتری موضع گرفته میگیم چرا اینقدر ضعف نشون می دید !!!
  • از آلمان DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    3 5
    باور کنید اگر وضعیت معیشتی و شغلی مردم رو درست کنید خیلی زود خواهید دید که دیگه دشمن قادر به کشاندن ملت به خیابون ها نخواهد بود.
  • GB ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    1 4
    دشمن حتی لحظه ای خواب ندارد و بر علیه ما طرح میریزد. این را هرگز فراموش نکنیم و بیدار باشیم
  • بی نام IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 1
    چهل وچند ساله همین دشمنی ها بوده
  • س. ا.حسینی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    باسلام وارادت خدمت تمامی رزمندگان و مجاهدین امنیت واقتدار کشور وحافظین جان ومال ونوامیس ومرزهای کشور. .خداوند به شما عمر وعزت روز افزون عنایت کند.ودشمنان شما را ذلیل و خوار فرماید.
  • US ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    این فتنه هم میگذره. و ریزشها و رویشتی خودش رو داره
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    بجای این همه رجز خوانی حق به جانب شدن و این اون رو مقصر جلوه دادن که هربار کلی خسارت به این مملکت وارد کرده و قطعاً با ادامه این روند بدتر هم میشه ، با مردم صادق باشید
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 1
    پول های مهران مدیری و ویلای علی کریمی را مصادره کنید و از بیت المال دوباره برای ماشین اورژانس و اتشنشانی هزینه نکنید
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 0
    یک عده که عده ونفرات تقریبی آنها چند نفر می‌باشند در اردوگاه‌های سرویس اطلاعاتی اسراییل و آمریکا وال سعود آموزش می‌بینند واز طریق مرزهای زمینی دریایی هوایی وارد کشور می‌شوند
  • حسن IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    مشرق‌جان‌مردم‌گرسنه‌هستن‌. برم شام بخوریم بیاییم
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    به سجاد برخورد!! ظاهراً از دشمنانِ دینداره!😉
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 1
    به نظرم باید تو جمع اغتشاش گرا رفت و از چهرشون فیلم و عکس گرفت و داد دست اطلاعات. حتی اگه دوست و رفیق باشه، اگر واقعاً خرابکار است باید خودمون لو بدیمش تا ببرن آگاهی آگاهش کنن! حتی اگه فیلم و عکس نتونستی بگیری اما یقین پیدا کردی جزء خرابکارها و آشوب گراست باید اسمشو داد به ماُمورین مربوطه. وظیفه همگانی است. امنیت باید حفظ شود.
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 2
      لازم نبست پیشنهاد این کار رو بدی همکارتون مشغولن و گاها هم مردم میشناسن !!!!!
    • FR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 0
      چقدر حقیر و بی وجود
  • FR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    چقدر شرور اینجا هست؟
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 1
    بجای این همه داد و بیداد دنبال بگردید نفوذ اسراییل در جای جای نیروهای مسلح و انتظامی را. چه کسی می توانست کشور را به این همه آشوب بکساند؟ جز نفوذ
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    واقعا ........مشرق .البته ميدونم كه ميتوني ولي ياد اوري ضرر نداره
  • US ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 1
    ما وعزيزانمون جونمونو از قبل از انقلاب براى براى انقلاب داديم وشيفته وهمراه سپاه بوديم
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    خخخخ
  • حسین IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    بگیرید همه اون بی ناموس ها رو
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    فرزندان رضاخان و رجوی جنایات اجدادشان را تکرار کردند.
  • مهدی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    باید برخورد بااینهاصورت بگیره بدون تعارف چون همین‌ها چادرازسرزن باحجاب پایین کشیدن پرچم مقدس که اسم خداروش نوشته شده و قران و مسجداتیش زدن. واموال عمومی روازبین بردن پس مشخصه هدفشون اسلام هست
    • FR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 0
      جالبه معترضین میگن کار شماست شما میگین کار اونهاست الله اعلم
  • FR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    واقعا جای خجالت داره نظراتی که نمایش دادید
  • FR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 0
    نظرات مخالف رو که اصلا نمایش نمیدی لااقل امار لایک ها رو نشون بدین تا همه بدانیم این نظرات چند موافق و مخالف داره جرات این کار رو هم ندارین
  • FR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 0
    نظرات مخالف رو که اصلا نمایش نمیدی لااقل امار لایک ها رو نشون بدین تا همه بدانیم این نظرات چند موافق و مخالف داره جرات این کار رو هم ندارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس