1

اقدام مضحک آمریکایی‌ها در تحریم چند چهره جدید در داخل کشور و بازتاب آن توسط آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن نشان از آن دارد که کشورهای غربی از نتیجه عملیات سه‌روزه در ایران رضایت لازم را ندارند!

سرویس سیاست مشرق- دو حرکت از سوی آمریکایی‌ها یکی از سوی سازمان سیا و دیگری از طرف وزارت خارجه آن کشور روی سه روز اغتشاشات چند نوجوان کم و سن سال (تینیجرها) و نیز تعدادی اراذل‌واوباش اجاره‌ای نشان می‌داد که دشمن‌ روی تحرکات جدید حساب ویژه بازکرده است.

 ناسا با هدایت سیا عکس مهسا امینی را روی صفحه تلسکوپ جیمز وب قرارداد تا تردیدها روی حمایت آمریکایی‌ها از اغتشاش را بردارد؛ پس‌ازآن هیلاری کلینتون به نمایندگی از سوی وزارت خارجه بایدن نیز تعارف را کنار گذاشته و با ارسال پیامی مستقیم برای آشوب گران اعلام کرد که چشم آمریکا به سمت آن‌هاست.

این دو حرکت حساب‌نشده در شرایطی که هنوز سید ابراهیم رئیسی نیویورک را ترک نکرده بود نشان از آن داشت که کاخ سفید با ناامیدی از تسلیم شدن ایران بار دیگر یک دست به یک قمار جدید زده و روی چند دختر و پسر نوجوان و اوباش همکار با سرویس‌های اطلاعاتی سرمایه‌گذاری کرده است.

حجم این عملیات وقتی روشن‌تر می‌شود که ردپای یک سفارتخانه اروپایی نیز در ماجرا هویدا گشته و معلوم می‌شود که برخی لیدرهای اغتشاشات برنامه‌ریزی خود را با یک سفارت اروپایی در تهران هماهنگ کرده‌اند. گفته‌شده است که یک سرویس اطلاعاتی غربی با مبدأ برلین با گرفتن تماس‌های مشکوک با داخل برای اراذل‌واوباش اجاره‌ای سیگنال فرستاده است، خط واصل این هماهنگی‌ها سفارت آلمان در ایران بوده است.

ایستگاه پایانی اغتشاشات با حضور مردم در خیابان/ سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!

ایستگاه پایانی اغتشاشات با حضور مردم در خیابان/ سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!

عملیات «سه‌گام» چگونه شکست خورد؟

اثبات این عملیات چندمرحله‌ای خیلی هم سخت نیست، هم‌زمان با اظهار ناامیدی جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اروپا از انجام مذاکرات برجامی در نیویورک، اتاق جنگ در برلین دستور استفاده از ظرفیت اجتماعی یک حادثه در تهران را صادر می‌کند.

در این دستورالعمل سه‌گام (عملیات سه‌گام) برای فشار به ایران تدوین‌شده است:

در قدم اول از اوباش سازمان‌یافته خواسته‌شده بود که با ایجاد ناهنجاری اجتماعی مانند بستن برخی میدان‌ها و آتش زدن سطل‌های زباله نوجوانان خیابانی را تهییج کنند.  قدم دوم گروه‌بندی میدانی برای تینیجرها بود تا شعارهای ساختارشکنانه داده شود. فاز سوم این عملیات خیابانی ترویج تحرکات رادیکال و خشونت‌بار بوده است در بخش سوم علاوه بر اوباش برخی گروهک‌های آموزش‌دیده مانند منافقین؛ تجزیه‌طلبان و برخی اعضای محافل ضاله (بهائیت و دراویش داعشی) به‌صف اضافه می‌شوند و شکل مسلحانه نیز پیدا کند.

تحلیل اتاق سرویس‌دهنده «عملیات سه‌گام» آن بود که با افزایش ضریب خشونت سازمان‌یافته در داخل کشور می‌توان دولت ایران را وادار کرد که در آستانه زمستان سخت در اروپا از موضع خود کوتاه آمده و امتیاز بدهد!

اما سخنرانی کوبنده رئیس‌جمهور در نشست عمومی سازمان ملل و بالا بردن شمایل سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از یک‌سو و نیز به صحنه آمدن خودجوش مردم انقلابی و مسلمان از سوی دیگر باعث شد عملیات سه‌گام با اسم رمز ژینا و علامت روسری تکانی در خیابان به قعر تاریخ برود.

در حالی که ارزیابی دشمن آن بود که با سه قدم متوالی دیپلماتیک و تخریبی می‌تواند مردم ایران را به گوشه رینگ برده و مجبور به تسلیم شدن کند، مقاومت سخت دولت در نیویورک و رصد تحولات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران عملیات سه‌گام به نتیجه مطلوب خود نرسید.

 اقدام آمریکایی‌ها در تحریم چند چهره جدید در داخل کشور و بازتاب آن توسط آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن نشان از آن دارد که کشورهای غربی از نتیجه عملیات سه‌روزه در ایران رضایت لازم را نداشته و آن را شکست‌خورده می‌دانند.

البته اجرای عملیات اراذل‌واوباش در چند شهر تنها سرپل‌های خارجی نداشته و در داخل نیز علائمی داشته است!

عبور اصلاح‌طلبان از صندوق انتخابات و رسیدن به طرح جامع براندازی با عنوان اصلاحات سخت (ساختاری) از اوایل بهار سال گذشته و حمایت همه‌جانبه این فرقه سیاسی از جانیان و معترضین با ناموس مردم با کلیدواژه و هشتگ اعدام نکنید در خود چند پیغام خاص دارد. دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی این تشکیلات در متن آشوب‌ها (محمدرضا جلایی‌پور) توسط ضابط قضایی مسدود کردن خطی بود که سفارت‌خانه اروپایی را به اوباش خیابانی و تئوریسین‌های اغتشاشات خونین پیوند می‌زد.

ایستگاه پایانی اغتشاشات با حضور مردم در خیابان/ سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!

ایستگاه پایانی اغتشاشات با حضور مردم در خیابان/ سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!

رصد دقیق اقدامات این سر خط مشترک موارد ذیل بوده است:

۱. القاء خشونت و بی‌رحمی پلیس در تجمعات.

۲. ادعای متزلزل‌شدن نیروهای انتظامی در انجام دستورات.

۳. ادعای سازماندهی تحرکاتی نظیر آتش‌زن قرآن، بنرهای مذهبی، چادر از سرکشیدن توسط نیروهای امنیتی برای سرکوب بیشتر!

۴. آموزش تاکتیک‌های اغتشاش نظیر ایجاد راه‌بندان با ریختن روغن سوخته و میخ!

۵. انتشار آمارهای متعدد درباره کشته‌شدگان ۳ روز اخیر.

پایان خط آشوب سازی محله محور

اشرار و گروه‌های اغتشاشگر به‌منظور بالا بردن هزینه برخورد با خود در دور جدید از فتنه از خیابان‌های اصلی به محله‌ها منتقل‌شده و راهبرد میان سطح را برای خود انتخاب کرده بودند. این اقدام با پوشش سنگین خبری از سوی منافقین همراه شده تا هسته‌های اغتشاش جان بگیرد، اما حضور خودجوش مردم انقلابی درصحنه سیلی سخت به دشمن زد و آن‌ها را از صحنه محو کرده است. برآوردهای میدانی نشان می‌دهد که عناصر آشوب‌طلب در سه روز اخیر روی نمودار شیب منفی پیداکرده‌اند.

ایستگاه پایانی اغتشاشات با حضور مردم در خیابان/ سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!

ایستگاه پایانی اغتشاشات با حضور مردم در خیابان/ سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!

ریزش روزبه‌روز این افراد حکایت از آن دارد که مردم جنس اغتشاش را به‌خوبی شناخته و توانایی تشخیص انتقاد سازنده از درگیری‌های خشونت‌بار رادارند. این نکته همان عصاره سخن رهبر انقلاب در روزهای اخیر است، ایشان در دیدار با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس فرمودند که دشمن فشار حداکثری را تحمیل کرد و ناکام شد. دشمن طرح خاورمیانه را به میدان آورد و ناکام ماند. دشمن تعرض به مرزهای ما را از هوا و دریا شروع کرد و ناکام ماند. همه این‌ها به خاطر روحیه مقاومت ملت ایران بوده است.

این روحیه مقاومت همان جوهر وجودی مردم است که در کرمان، اصفهان؛ زاهدان، قشم، کیش، مشهد، تهران و سایر شهرها در برابر دشمن ایستادگی کرده است، نه ملت ایران به اغتشاش برای دشمن پیامی خاص دارد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 298
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    آزمون مهم قوه قضاییه شروع شد آیا جرم اغتشاشگر علیه امنیت و نوامیس و مساجد و.. کمتر از لات قمه کش و زورگیر است که اعدام می‌شود؟؟؟
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      22 44
      تعدادی ازاغتشاشگران افغانی بودن
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      43 7
      تا کنون چند تا قمه کش و سارق زورگیر اعدام شده است؟
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      36 7
      حداقل ش اینه که هزینه ایجاد شده رو به تعداد دستگیر شده ها تقسیم کنن
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      63 15
      احسنت. اولویت با سران اغتشاش یعنی سلبریتی خائن
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      54 32
      علت رو پیدا کنید! بیکاری، تورم، خودرو، فساد، گرانی، بی مسئولیتی، ساختار معیوب و.......
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      27 7
      جسارتا آنوقت ما چه باید بکنیم حتما مستندات وجود دارد محاکمه شان کنید گذشت جایز نیست بلکه برخورد لازم و ضروری هست
    • SE ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      39 15
      اعدام کمترین مجازات خیانت یه کشور و عملگی دشمنان است
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      29 9
      قبل از همه باید به حساب این سفارت آشغال آلمان رسید از سال ها قبل روی این قضیه کا. کرده و رفت و آمد زیادی از گروه های مشکوک انجام شده بود ولی افسوس که نیروهای امنیتی به موقع عمل نکردند
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      به 20:30، مردم چشم دارن
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 3
      عزیز جان، این حرفت کلی حرف توس بود، که بدجور هم بو میده، معلوم کن خودت با اعدام لات و قمه کش موافقی یا داری موس میدوانی....؟
    • رمضانی IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      13 4
      متاسفانه مسامحه در آشوبهای قبلی با لیدرها باعث جری شدن این جماعت زبون نفهم شده چرا قوه قضاییه از زبان مخصوصشون استفاده نمیکنه سزای ناامنی وآشوب وتخریب بعضی از لیدرها فقط اعدامه وبس
    • CA ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 3
      تا وقتی که نرم افزار های امریکایی و حکومت امریکا بر فضای مجازی هست و در درجه دوم ماهواره سرویس های اطلاعاتی دشمن هم فعالیت صد در صدی دارند..
    • ناشناس IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      20 0
      تمام مشکل ماهمین قوه قضاییه است تازمانیکه نخوان عدالت رو توجامعه اجرا کنن هنین آش وهمین کاسه است فقط زحمت نیروی انتظامی را زیاد میکنن تابا مفسدین واقعی برخورد نشه کار درست نمیشه مفسدین را اعدام بکنن ببینن مردم درست میشن یا نه مشکل فقط بیعدالتیه
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 3
      سفارت المان و انگلیس رو تعطیل کنید
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      ممنون. خبر مهمی بود: «دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی این تشکیلات در متن آشوب‌ها (محمدرضا جلایی‌پور) توسط ضابط قضایی، مسدود کردن خطی بود که سفارت‌خانه اروپایی را به اوباش خیابانی و تئوریسین‌های اغتشاشات خونین پیوند می‌زد.»
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 1
      داره میگه جاسوس اند این اغتشاشگر ها و اشرار، شرف اومده میگه علت بیکاری و تورم هست! درسته اصلاحطلبان قیمت ها رو حتی تا ۱۰ برابر کردند، اما اینجا بحث نیروهای دشمن هست، نه مردم که تحت فشار تدبیرهای اصلاحطلبان و گرانی هاش هستیم.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    40 15
    و البته عدم همراهی مردم با اغتشاشگران
    • علی شکیبا IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 5
      همشون کار اتاق فکر کشورشونه.. توروخدا اینقدر بازیهای کثیف سیاسی راه نندازید، با فکرو مغزهای جوونای کشورمون بازی نکنید.. فقط زورتون به جوونا نرسه، مسئولینه کثیف رو هم ارشاد کنید اگه زورتون میرسه.. و امکان نداره نطرمو بزاری
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 1
      باز که عکس اون "..." رو گذاشتی بالای صفحه (مصی کثافته نجاسته). .
  • یزدان IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    70 74
    اخر توهمی مشرق اگه اینجوره که میگی چرا اینترنت رو قطع کردین
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      42 18
      اینترنت قطع کردن تا درس عبرتی برا تو باشه حالا کار دارن فکر کردید دولت قبله هر غلطی کنید
    • آریو سوئد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      56 10
      تعطیل، اینترنت قطع نشده واتساپ قطع شده. هنوز فرق بین این دو را نمی فهمی؟ در ضمن تو هر کشوری اختشاشات بشه بعضی از سیستمها قطع میشه. در امریکا پیام رسانها قطع شد. در ترکیه در زمان کودتا بر علیه اردوغان کلا اینترنت و پیام رسانها قطع شد. در قزاقستان ۱۲ روز اینترنت و حتی برق قطع بود. در ضمن چاقوی جراحی را دست هر کسی نباید داد . چاقو را اگه دست چاقوکش بدی باش مردم را میکشه. تکنولوژی هم همینطوره نباید تکنولوژی را دست آدم ابله داد.
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      43 18
      تا کی میخوای حقایق رو توجیه کنی تو توهم اکثریت بمونید؟! اگر اکثریت بودید پس کجا قایم شدید؟ اگر علی کریمیتون اسطورست پس کو ارتشی که بهش لبیک بگه؟ مگر الکیه که قیام کنید و قشر حزب الهی دست رو دست بزاره که به اسلام و رهبرش جسارت بشه؟
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      34 12
      شرمنده اینترنت قطع می مونه تا عوضی هایی مثل شما نتونید گله وفله ای قرار آشوب وبلوا بذارین.نوجوونا رو تهییج کنید وتازه سفارش کنید قمه وچاقو یادتون نره.واموال عمومی رو به آتیش بکشین.وقتی هم دستگیر می شین مثل چی به غلط کردن بیافتین.
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      35 9
      اینستاگرام که تمام اینترنت نیست عزیز این زباله دونی در خیلی از کشورها افسار داره
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      22 5
      اگه بدونی چی شده 95نفربتل رسیده اند وصدها خودرومغازه وعابربانک تخریب شده است مرگ برزامبی های سلبریتی مرگ برزامبیسم
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      15 3
      پس چجوری پیام دادی؟
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      26 10
      اینترنت وصله فاضلاب اینستا و وات ساپ بسته س
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      12 2
      یکم تعقل
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      26 7
      اگر تو اینترنت نداری پس این نظر رو چطور نوشتی ؟!
    • محمود IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      19 4
      چون چشم فتنه کور می‌شود.ما از اینترنت خیلی استفاده می کنیم اما ضرر قطعش برای شناسایی اوباش وطن فروش قابل جبران هست
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      21 3
      برای جلوگیری از ارتباط هسته های اغتشاش با یکدیگر و اربابان حارجیشان
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      16 5
      همه جای دنیا وقتی آشوب بشه نت قطع میشه چیز عجیبی نیست
    • سید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      21 3
      برای اینکه ارتباط مزدور حمّال با ارباب قطع بشه.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      5 1
      بابا ، ساده، یارو جیمز وب ۸ میلیاردی آورده. حالا ۴ روزم اینترنت قطع باشه.
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      14 4
      به خاطر حفاظت از انسان های تو خیابون در برابر اشرار و خارج انسانها
    • r.s DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      16 6
      فقط آشوبگران از قطعی شبکه های پیام رسان خارجی مکدر شدن . تو هم مکدر شدی
    • بابک IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      13 3
      اینترنت هم برای اراذل و کثافتاقطع میشه. گذشت اون دوره‌ای که گندتون به ریش ملت میخندید. هنوز ملت و بسیج وارد میدان نشدن که اگه اقدام کنن ایندفعه ///////////
    • BE ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      6 1
      دنبال فضول میگشتن
    • BE ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 1
      توهم اینه که دل بستی به یه مشت ورپریده و سلبریتی دو زاری و چند تا شیره ای و ارازل و اوباش برای براندازی جمهوری اسلامی
    • CA ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      آی کیو اینترنت به عنوان شبکه ارتباط مردم و نرم افزارهای جاسوسی امریکایی از اندروید و اپل و واتساپ و اینستا و تلگرام و .. دو تا چیز کاملا مختلف هستند.
  • بند ه خدا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    30 8
    بدون شک نقش جامعه مذهبی و دستگاه های اطلاعاتی در کور کردن چشم توطئه ها با پرداخت هزینه های هنگفت و در مقام دفاع موفق بوده است. اما آیا نظریه پردازان نظام تصمیم ندارند با پدیده ای که بطور آشکار و پنهان و با پذیرش اجتماعی در حال گسترش است برخورد کنند؟ آیا نمی خواهند با مفهوم وارداتی و بدون منطق آزادی های فردی با معیارهای غربی آن مقابله به مثل نمایند؟ آیا به ابزار های لازم برای مقابله فکری اندیشیده اند؟ آیا برای مسدود کردن ابزارهایی که هر روزه استانداردهای غربی را در جامعه ایران مقبول تر و عمومی تر می کند چاره اندیشی شده است؟
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      11 2
      شیر مادرت حلالت.
    • جواد جعفریان IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 5
      با شیره ایها چیکار داری بعدا خدمتت میرسم .مگه ما با شما کاری داریم .بفهم
  • FR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    56 11
    لغو مصاحبه با کریستین امانپور از سی ان ان هم بسیار بجابود صندلی خالی و قیافه دماغ سوحته او نشان خوبی بود که خودش هم فکر میکرد میتواند چالش برانگیزاند
    • BE ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      15 0
      واقعا که حال بهم زنه این افریته عجوزه امانپور مادر فولاد زره ، باد دماغش خوابید ورپریده
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    33 5
    پرداخت خسارت باجریمه حامیان وتوییت نویسان این زامبی هاست درودبرمیهنم مهدتمدن عفیفانه
    • بی نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      24 15
      92هزار میلیارد رو نمیبینی.4تا سطل آشغال رو میبینی؟
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      17 5
      من هزینه ناشی از سقط جنین و طلاق و مشکلات فرزندان طلاق و پرونده قتلها و درگیریهای عشقی و ناموسی را دارم می بینم که از دهها اختلاس بیشتر است. هزینه بی حجابی فوق العاده کمرشکن است.
  • محمد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    19 5
    نظرات رو نشون بده!!!
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    53 8
    تمام نشده سلبربتی ها باید محاکمه بشن تکلیف این سینما باید مشخص بشه
    • سعید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      5 17
      چرا؟مردم فقط باید تعریف حکومت بدن؟ انتقاد نمیشه کرد؟
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      13 6
      اگر منظور انتقاد از اساس اسلامی بودن جاکمیت است، خیر. این دیگر محاربه است.
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      9 0
      در جواب سعید؛ انتقاد نه کشتار!!! بله شما کشتارهاتون رو انتقاد می دونید، ولی مرگ دختری به اسم امینی که هنوز علتش مشخص نشده و فیلم واضح از دروغ گویی تون رو شده رو کشتار حساب می کنید! چقدر منطق شما عین منطق منافقین رجوی است! منافقین اگه به یک مولکول اکسیژن هم مشکوک بشن اون رو سلاخی می کنن، همین که مشکوک بشن کافیه دیگه اصلا مهم نیست واقعیت چی باشه! حقیقتا وطن فروش هستید! عینا دیگه توی این چندروز خودتون رو نشون دادید!
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 2
      به سعید، آتش زدن آمبولانس و ماشین آتش نشانی و حتی درخت های پارک انتقاده یا تا سر حد مرگ کتک زدن کسی که میخواست از ماشیانش مراقبت کنه؟ یا سنگ زدن به اوتبوس درون شهری؟ دشمنی با خدا و احکام الهی و آتش زدن قرآن و پرچم یا حسین هم انتقاد به حکومت محسوب میشه؟
  • سامان IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    24 26
    یعنی با راهپیمایی دو سه هزار تا حزب اللهی ترسیدن میدون ترک کردن
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      20 3
      نه نظام با چاقو کشی پنجاه تا حرام.........فروپاشی کرد!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    41 6
    الان وقتشه تمام اون لیدرها و داعشی ها و منافقین و بهایی ها و دراویش خائن را جمع کنید تو گونی تا دیگه شاهد اینچنین خرابکاری ها نباشیم
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    30 5
    تو زمستان امسال نفت و گاز باکو و کردستان عراق نباید صادر بشه ....جواب درست اینه ....حالا ببین چطور میشه اینکار را کرد.....این نشد بیان بزنن 30 نفر را بکشن و برن ....
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    27 4
    دشمن به خاطر تجربه دوره مصدق در برگرداندن گمارده هایش توسط اراذل و اوباش، روی آنها حساب زیادی باز کرده!!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    25 6
    این ارازل چه علاقه خاصی به آشغال البته همه جوره اش وسطل آشغال دارند.خوبه بعد از پایان بازداشت به استخدام شهرداری در بیاند
    • سید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      16 1
      استخدام چیه؟! شهرداری باید اینا رو جمع کنه بده بازیافت. البته بعضیاشون قابل بازیافت نیستن، باید در یک منطقه‌ای که به محیط زیست آسیب نمی‌زنه در عمق مناسب دفن بشن.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    15 4
    تحلبلی عالی از آخرین پروژه دشمنان ایران و دست و پا زدن های معاندین عبری عربی غربی در مقابل ایران اسلامی.
    • . IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      5 13
      هر کسی اعتراض کنه دشمنه؟
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      14 7
      هر کس به اصل اسلامی بودن مبنای قوانین اعتراض کند و خواستار ایجاد رزیم سکولار باشد قطعا دشمن این نظام است.
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      9 1
      در جواب 20:12؛ اینهمه کشتید و مسجد و امام زاده آتیش زدید، نیروی امنیت رو آتیش زدید، به ناموس مردم تعرض کردید، کومله ای و منافق هدایتتون میکه، هنوز میگی معترضی!؟؟؟!!؟؟! شماها اگه یک ملت رو هم قتل و عام کنید به خودتون میگید معترض، چقدر این ادبیات شما عین گروهک منافقین هست، قتل و عام می کردن باز بخودشون می گفتن معترض!!!!! زهرمار رو این فرهنگ لغت وحشی گری امثال شماها
  • CA ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 25
    چرا هیچ وقت مردم خودجوش ایستگاه پایان اختلاسها برای اعتراض به اختلاس نمیشند؟
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 6
      یه روز تو رو هم تو گونی از کانادا میاریمت.
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 2
      زور بیخود نزن با اونا هم نیستیم هر کس خائن به انقلاب باشه محاکمه میشه
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      3 3
      آفرین
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      5 6
      چون تو توهمی هستی و مبارزه با اختلاس جدی هست و سوختی و داری حرفی میزنی که واقعیت نداره
    • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      6 11
      خب اختلاس احتمالا اشکال و ایرادی نداره ...
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 3
      تو واقعا قتل نفس را با اختلاس مقایسه می کنی؟البته هزینه بی حجابی برای کشور در هر سال با آن آمار سقط جنی و طلاق و فرزندان طلاق و پرونده قتلهای عشقی و ناموسی بیش از دهها اختلاس بزرگ برای کشور هزینه دارد.
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 2
      چون همین شما ها حامی اختلاسگرانی مثل کرباسچی بودید. دانشگاه تهران را به اعتصاب و کوی دانشگاه را در سال 1377 به آشوب کشیدید تا همه بدانند قانونشکنی از نظر شما افتخار است. حالا همان هما شده خونخواه دختره کومله ای.
    • ف IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      خاین پس چرا رفتی کانادا نکنه تو هم خاوری هستی؟
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    29 6
    آلمانی های فاشیست عوضی، نوکران صهیونیسم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    38 8
    حضرات بی حجاب مدعی آزادیخواهی! واقعا این همه اصرار برای بی حجابی و مبارزه با دینی که اساس تشکیل این حاکمیت است برای چیست؟ چرا این روسری دو گرمی اینقدر برایتان سخت و غیر قابل تحمل است اما ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما برایتان سخت نیست؟ آیا دیکتاتورتر از شما هم هست که از شدت عناد با دین و خدایی که ابدا زیر بار ربوبیتش نمی روید حاضرید جوانان را به منجلاب گناه و فساد بکشید، خانواده ها را متلاشی کنید، بچه های معصوم را فرزند طلاق کنید و حالا هم رسما اینطور وحشیانه کشوری را به آتش بکشید؟
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      14 3
      باید بهشتیها از جهنمیها جدا شوند .این دنیا برای همین است باید بردگان شیطان باطنشان را اشکار کنند بهشت چیز کمی نیست که روز قیامت اینها داعیه دارش شوند.
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      11 2
      حرف‌تو باید با طلا نوشت. درمقابل خون امام‌حسین، خون شهدا، حجاب کم‌ترین کاری‌ست که از دست بانوی مسلمان برمی‌آید...
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      7 0
      چقدر زیبا!
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 4
    ایندفه چقدر طول کشید. خب البته خم رنگرزی نیست :-)
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    22 8
    حجاب سنگر اول مهم ترین سد برای آندلسی نشدن کامل ایران است سنگر حجاب رو که بردارند سنگرهای دیگر مثل حرمت بین زن و مرد و حرمت نداشتن رابطه نامشروع خود به خود از بین می رود مملکتی که در آن این چیزها از بین برود نیازی هم به داشتن رهبری که ولی فقیه و نائب امام زمان عج باشد ندارد
  • FR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    27 8
    بخدا هنوز باور نميكنم كه نيروهاي نظامي به تروريسته حمله نكردن كه انها را دستگير كنن ! شايد باورتان نشود ولي مثلا در فرانسه امكان نداره شما بتوني به پليس ماكرون نزديك بشي (مخصوصا كه تا دندان مسلح هم هستن و امكانات پليس مظلوم ايران را ندارند) در خواب هم نميتواني تصور كني كه يك ژيله زرد بتواند يك مامور پليس را يك مشت بزند (تازه جليقه محكم ضد چاقو و گلوله دارن) ديگر چه بخواهي سرش را ببري !!! 😭😓
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 1
      دستگیر شدنها
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 2
      و چه بخواهی آتیشش بزنی😭 پلیس را قوی و مسلح کنید قانونهای جدید و محکم ضد اغتشاش برای پلیس وضع کنید دست پلیس را باز بذارید همه اوباش و اراذل و زنان هرجایی باید از شنیدن اسم پلیس ایران بندبند وجودشون بلرزه
    • رستم سورن از سوئد IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 1
      متاسفانه در دوران خاتمی و بعد هم روحانی موقعیت پلیس ضعیف شد. در خیلی از کشورهای پلیس راهنمایی هم با سلاح در خیابون ظاهر میشه ولی در ایران پلیس عملا در زمان این دو نفر خلع سلاح شد.
    • فردین FR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      11 2
      من هم از فرانسه سخنان شما را تایید میکنم. پلیس ایران خیلی لی لی به لالای این اراذل و اوباش داعشی میگذاره. باید اینها را یکبار برای همیشه قطع ید کرد. امنیت ملی شوخی بردار نیست. در فرانسه همین حالا هم گشت مسلح ارتش بنام vigipirate در اماکن عمومی و خیابانها هستند تا دندان مسلح سوار بر پیکاپهای ارتشی!
  • هادی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    18 2
    خواهشا با این سلبریتی ها برخورد بکنید.چرا باید اینها شهروند درجه یک باشند.چرا باید بقیه مردم شهروند درجه دو باشند..همین مردم انقلابی و مومن پشت شما هستند..یکبار واسه همیشه با این سلبریتی ها برخورد بکنید تا بفهمند نمی‌توانند هر غلطی بکنند
    • رضا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      مشکل اصلی همین جاست که همه رو سر کار گذاشتن . هر بار فتنه ای میشه و سلبریتی ها و سرکرده های فتنه راحت آشوب و فتنه گری میکنند و بعدش هیچ کاری باهاشون ندارند و همون ها بازم از همین بیت المال ارتزاق میکنند و پست و مقام میگیرند و در فیلمها بازی میکنند و ... خداییش مارو سرکار گذاشتن . خسته شدیم . چقدر مردم بیا وسط میدون دفاع کنند اما مسئولین به این مردم دهن کجی کنند ؟!
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    23 4
    نجف آباد شهر شهید حججی اولین شهری بود که توانست خط آشوب را ناکام بگذارد و حتی یکنفر هم از این شهر با خط آشوب همراهی نکرد . درود به شهر من و مردمش
  • دلسوز IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 8
    شمامرزهای حماقت را سرعت نو درنوردیدید. ابلهان در قرن ۲۱کی میخواین بفهمید که نگاه ایستا به حکومت باید داشت و جامعه مثل ساختار مزخرف ایدئولوژک شما ایستا نیست و پویا و متناسب با غلبه عفلانیت مدرن در جهان امروز در تغییره!!!!!؟؟؟
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 1
      اگه کفر و دشمنی با خدا عقلانیته ما همون بهتر که بی عقل باشیم.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    13 2
    مصادره مال و اموال دستگیر شدگان.....گرفتن خسارتهای ایجاد شده در شهر از این افراد و خانواده هاشون.....ایجاد محدودیت برا شغل و موقعیت اجتماعی این افراد....حبسها و مجازاتهای شدید و طولانی برای این افراد....بررسی دقیق مال و اموال این افراد و خانواده هاشون و اینکه این اموال رو از کجا آوردن و اینکه آیا مالیات این اموال رو میدن یا نه...گرفتن مالیاتهای حداکثری از این افراد و خانواده ها شون..شناسنامه دار کردن ازن افراد و فراخواندن این افراد در غائله های مشابه و تحت کنترل و رصد قرار دادن این افراد و خانواده هاشون از طریق پابند و شنود تلفنهاشون...بایه با حدی عرصه بر این افراد و خانواده هاشون تنگ بشه تا بفهمند که هزینه مقابله با نظام و مردم رو با گوشت و پوستشون درک و لمس کنند...
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 6
    هرکی رو گرفتید اعدام کنید
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      خدا رو شکر
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    10 1
    ببینین خانوما، خانومای پاک و خانواده دار، (با معلوم الحالا نیستم). فقط برای شوهراتون باشید. یکی دیگه شما رو سره کوچه و خیابون میبینه اگه عاشقتون بشه و بیوفته دنبالتون و زندگیتونو خراب کنه چی؟ این یه مساله، یکی دیگشم زندگیه نوجووناست. اگه بی حجابی گسترش پیدا کنه، از نظره درسی بچه ها افت میکنن. آینده کشور رو کی رقم میزنه؟ جوونا، ذهنشون رو با مسائله جنسی پر نکنیم بهتره، همه چیز به وقتش. من بارها دانش آموزانی رو دیدم ک این مسائل باعث شده داغون بشن، حالا شما این مسائل رو ببر جلو چشماشون، گوشه و کناره خیابون، جاذبه های جنسی و ... شما الان میتونی بشینی فلان کتابه علومه پایه رو بخونی؟ من حرفم اونا هستن. خب یه عده میخوان زناشونو نمایش بدن و بقیه نگاه کنن دختر و زنشونو و لذتشو ببرن. من با اونا کاری ندارم. با اونایی ک فکر میکنن کلاس تو اینجور لباساست و فلان بازیگر چیزی پوشیده و شما هم میخواین بپوشین میگم. بابا بازیگرا رو کی آدم کرده؟ چه مشکلی رو حل میکنن؟ شما آقای خودتی، شما مفیدتری بخدا. اونا رو حذف کن از جهان هیچ اتفاقی نمیوفته، حالا دکترا رو حذف کن، رفته گر رو حذف کن، چی میشه؟ آخره داستانه فریدون و ضحاک نوشته همش افسانست، فریدون شمایید. پس خودتون چیزی بپوشید ک سلیقه خودتونه و شان شما حفظ میشه.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 2
      فعلا که کشورایی که آزادی پوشش دارن جهان اولن و ما جهان سوم
  • ایمان IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 4
    تا کی ؟!
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    8 17
    هرکی ارزونی بیاره ما چاکر‌ش هستیم
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 1
      پس قطعا چاکر امام زمونم نیستی چون اولین چیزی که امام زمون با خودش میاره یه جنگ طولانی با دنیای کفره
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    11 1
    برخی شرکتها وافراد دراینستاگرام مطالب و توهینهایی به نظام حجاب وارزشهای اسلامی رواداشتند که روی ضدانقلاب رو سفید کردند در سایه ارامش و امنیت کاسبی می کنند و فحاشی و شریک درریختن خون سربازان وطن لطفا امکانی برای ارسال مدارک پستها و استوریهای توهین امیز وتحریک کننده این شرکتها فراهم نمایید تا مراجع قضایی به این اتهامات رسیدگی نمایند باید جواز کسب و کارت بازرگانی این شرکتهای وقیح باطل گردد
  • رضا یارمحمدخواه IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 3
    باید دست مریزاد گفت به نیروهای مخلص بسیج، جان برکفان همیشه آماده‌ی پیروی رهبری و لعنت خدا بر هرکسی نان جمهوری اسلامی را میخورد و به اسلام لگد میزند
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    8 2
    حالا ببینیم قوه قضاییه که این یک سال گذشته فقط اجازه داد تا این افسادطلبان خائن هر غلطی خواستند براحتی انجام دهند چگونه عمل خواهد کرد. چشم فتنه را باید درآورد. مماشات یعنی خیانت به کشور و ملت و نظام اسلامی. حضرت علی علیه السلام با خوارج چگونه برخورد کرد؟ آنها همگی اصحاب خود حضرت در جنگ جمل بودند اما وجودشان آنچنان خطرناک بود برای دین خدا و کشور اسلامی که همه انتقادهای نافهمان رو به جان خریدند ولی تمام آنها را بجز چند نفر از دم تیغ گذراندند. آقای اژه ای دیگه هیچ چیز پوشیده نیست. همه جبهه دشمن و اعوان و انصارش خودشون رو نشون داده اند این چند روز. از نماینده مجلس و ورزشکار و سلبریدی و افسادطلبان و شرکتهایی چون دیجیکالا و اسنپ همه به میدان اومده بودند برای جنایت و خیانت. آیا باز هم قراره اهمال کنید؟ پرا خودتون آستینا رو بالا نمی زنید؟ یا علی
  • Alpha DK ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 16
    توهم مشرق :))
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      از توهم شما خدانشناس ها بهتره
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 21
    ۵۰ میلیون توییتر خخخخخخ
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    10 3
    باید سر افعی را زد .صهیونیست ها و آل سعود .هزینه این کار را براشون زیاد کنید تا دیگه افکار به ذهنشون هم خطور نکنه .
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 0
    با شروع سخنرانی رییس جمهور (واقعی و تک تابعیتی) مردم ایران در سازمان ملل، نماینده رژیم صهیونیستی شروع به ترک جلسه کرد. این ملعون قاب عکسی همراهش بود و به دوربین نشان می‌داد که به نظرم عکس مرحومه امینی بود. راه خود را عمداً با دور زدن ردیف صندلی ها طولانی کرد که بیشتر جلوی دوربین ها مانور دهد. اگر نظر من (عکس امینی) درست باشد، این هم خود دلیلی است بر همکاری و هم افزایی شیاطین جهانی بر علیه ایران در این قضیه اخیر
  • علی آقا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    8 1
    قوه قضاییه محترم. لطفا به خون شهدا قسمت میدهیم که اولا رافت اسلامی را کنار بگذار. ثانیا محاکمه ومجازات مجرمین سریع وخارج از نوبت انجام شود. نه مثل مجرمین 98 که هیچ اقدام موثری دیده نشده وحتی حکم اعدام اوباش را به چند سال زندان مختصر کاهش دادید وباعث هار شدن هرچه بیشتر جانیان شدید.
  • معصومه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 2
    اون وحشی هایی که تو خیابون بودن خون تک تک اینایی رو که ریختن رو پس میدن زمین گرد خدا لعنتتون کن خوشتون میاد یکی بچه یا پدرو مادر خودتون رو ازتون بگیره ی مشت بی فکر و بی منطق کور خوندین به خواسته هاتون برسین اونم به بهانه ب روسری
  • معصومه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 1
    اون وحشی هایی که تو خیابون بودن خون تک تک اینایی رو که ریختن رو پس میدن زمین گرد خدا لعنتتون کن خوشتون میاد یکی بچه یا پدرو مادر خودتون رو ازتون بگیره ی مشت بی فکر و بی منطق کور خوندین به خواسته هاتون برسین اونم به بهانه ب روسری
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 1
    قبلا هم عنوان شد که آلمان بدست صهیونیست ها افتاده چند شبکه معروف آلمانی راجع به صنعت هسته ای و موشک و پهپاد ایرانی و توانائی بالای دانشمندان و متخصصان با حضور یهودی های صهیونیست آلمانی برنامه داشتند که از بابت اسرائیل نگران بودند امیدواریم بیاری خدا و همت توانگران و حمایت لازم روزی را شاهد باشیم که کارخانجات ایرانی صنایع معظم آلمانی را پشت سر گذارند
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 6
    ببین ی دختر چ هزینه ای رو دست مردم گذاشت
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      البته به اینا دختر نمیگن
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      البته این هزینه رو رییسی و قالیباف با دلجویی از خونواده این دختر کوموله به کشور تحمیل کردن.
    • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 1
      بهتره بگی حفظ نکردن حجاب توسط یه دختر چه هزینه ای رو دست مردم گذاشت ، یه روسری مگه چقدر قیمت داشت که درست رو سرش می‌ انداخت!؟ یه مانتو پوشیده مگه چقدر قیمت داشت که می پوشید !؟ حالا ۳۰ میلیارد به آمبولانس ها و وزارت بهداشت ضرر خورد ۱۵ میلیارد تومان به سازمان آتش نشانی ،کشته شدن چند ده نفر بی گناه در اغتشاشات خسارت به اموال و امنیت مردم/ یه روسری و مانتو قیمتش شاید به یه میلیون تومان هم نمی رسید نمیدونیم با کی داریم لجبازی میکنیم که حجاب رو درست رعایت نمی‌کنیم !؟ به ضرر کی تموم شد !؟ ها !؟ حجاب شرعی پیش کش حداقل حجاب عرفی رو رعایت میکرد
    • به ۰۵:۵۷ - IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      آفرین. اشتباه منفی دارم. یک دختره عناد داشته. مثل خانواده اش. والا آدم سالم برای نگذاشتن یک روسری دو گرمی اینهمه لجبازی نمی کند. اما کومله یک گروه مارکسیستی است و مارکس هم از خدا متنفر بود
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 9
    اگر اغتشاشات تمام شد پس باید دیگه اینستاگرام وصل بشه کلافه ام
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      کلافه ای یا نعشه؟ برای توی معتاد همون بهتر که اینستاگرام قطع بمونه.
  • mobin IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 5
    مشرق جان دروغ کمتر بگو اگه راست میگید اینترنتو وصل کنید,,
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 0
      نت نداری چطور داری کامنت میگذاری؟ نکنه منظورت از نت فقط اینستاگرام و واتساپه؟
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 7
    تمام شد؟ چرا اینترنت هنوز قطع است؟؟؟
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      چرا به دروغ میگی اینترنت؟ بگو منظورت عامل حیاتت اینستاگرام قطعه
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      تا زمانی که فراخوان شورش داده می شود باید اینترنت قطع شود.
  • زری IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 9
    خروش مردم اینجا تموم نمیشه . این بازی ادامه داره
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      بله توطئه های شیطان و مریدان احمقش تمامی ندارن
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    آلمان بعد از بازی جنگ دوم جهانی که توسط بازیچه ای بنام هیتلر و حزب نازی که الان در اوکراین دوباره پا گرفت با طرح معروف مارشال افتاد تو کیسه صهیونیست ها
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 3
    کدوم اشرار؟
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 0
    مواقع آشوب ها، از تکاوران و کماندوهای زبردست استفاده کنید نه پلیس های معمولی
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    36 1
    اگر محکم جوابشان ندهید میگن ضعیف هستند و به کارشون ادامه میدهند در سفارت را گل بگیرید
  • طاهری IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    8 1
    سفارات اروپایی میخواهیم چکار وقتی همه چیز تحریم است ؟
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 3
    این سفارات اروپائی فقط بمنظور تنها روزنه بدون برخورد بخاطر پروتکل سیاسی مامن و راهنما و پشتیبان جواسیس و مزدوران و خرابکاران هستند
  • حسين DE ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    10 2
    رويدادهاى چند روز اخير كه در پى فوت ناگوار مهسا امينى رخ داد صرفنظر از اين رخداد غم انگيز يك نكته را بخوبى ثابت كرد و آنهم اوج دنائت و خيانت و وطنفروشى جريانات باصطلاح برانداز بود كه نمايش خائنانه آنرا ملت بزرگ ايران در طى اين سه چهار روز اخير از نزديك مشاهده كرد و شاهد بود كه اين جريانات خائن و وطنفروش در خيانت به ملت و ميهن و دين و آئين هيچ مرزى را نميشناسند،چه كسانى پرچم ملى كشور خود را به آتش ميكشاند؟اين عمل زشت و خائنانه را با كدام منطق ايدئولوژيك ميتوان توجيه و يا تفسير كرد؟اگر اين حركت در اروپا و يا آمريكا رخ دهد مطمئن باشيد خود همان شخص را به آتش ميكشند،در مدام كشور اروپائى و يا آمريكا نيروهاى انتظامى را آتش ميزنند و يا آمبولانس را آتش ميزنند؟ شكى نيست كه سر نخ اين اغتشاشات خارج از مرزهاست اين توهم توطئه نيست واقعيت جارى است كه نمود آنرا ملت ايران از نزديك شاهد آن بود،نكته مهم اين وظيفه دستگاههاى امنيتى و نظامى است كه با مداخله گران در امور داخلى ايران با شدت و قاطعيت برخورد كند،موضوع ديگر اينكه نقش سلبريتى هاى بيشعور و بيسواد كه رقاصه بيگانگان ميشوند و براى خود نمائى براى اربابان خارجى خود خوش رقصى ميكنند كه حتمًا هم دستگاههاى امنيتى با اين مزدوران برخورد كنند،استقلال ايران عزيز ما ثمره و خونبهاى دهها هزار شهيد و جانباز است و اين يك خارى است در چشم دشمنان ما و آنها همي را هدف گرفته اند،اما زهى خيال باطل و ملت ايران امروز يكبار ديگر در سراسر ايران حماسه آفريد،زنده باد ملت ايران و پاينده باد وطن عزيز ما .
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      فوت ناگوار؟
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 17
    تعداد خوانندگان سایتتون مشخصه چقدره که همش نظر موافق نظامه
  • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 12
    آخه چرا باید اینترنت رو قطع کنید!!! چند میلیون نفر تو این کشور از راه اینترنت روزی زن و بچه شون رو درمیارن! آخه کجای دنیا همچین اتفاقی میفته! !
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      8 1
      هر جایی که آشوبی می شود. ضمنا فعلا که شبکه های داخلی مشکلی ندارند. درد شما با همان اینستاگرام کثیف است.
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      بعد از انقلاب هم خیلی ها که مشروب میفروختن بیکار شدن!
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 6
    تو راست میگی ...خخخ
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 2
      احسن
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 1
    آلمان تروریست و تامین کننده سلاح‌های شیمیایی صدام. هم بایستی بابت همه ی جنایات اخیر و هم بمب شیمیایی محاکمه شده از مردم ایران عذر خواهی کند و غرامت پرداخت نمودهذ و سفارتش مصادره شود.
  • محمود IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    11 1
    جواب این گستاخی را باید از توله سگ هار غرب یعنی اسرائیل در خیابان‌های جنین و الخلیل داد
  • GB ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    9 1
    نباید با فتنه گران مماشات شود
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 7
    عمیقا متاسفم که فرمایش چندین و چند ساله رهبر مبنی بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی روی زمین مونده که عوارض شدیدی رو در پی داشته. چقدر هزینه پای این کم کاری دادیم و باید بدیم خدا میداند.
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 0
      انصافا تا حالا کسی با کرسی های آزاد اندیشی قانع شده؟ این محافل فقط برای زیر سوال بردن کل دین و خدا هستن و فقط باعث جری تر شدن بی دینا میشه. حالا هر چقدر هم دزرست استدلال کنی مگه تو مغز اینا میره؟ با استدلال های شهید بهشتی کمونیست ها مسلمون شدند یا جری تر شدند؟
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 1
      @2:20 شما فکر میکنی اگر خدا بهت فرزند بده
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 1
      مشرق جان با این وضع انتشار نظرات بیشتر شخصیت و ذهن بسته خودت رو نشون میدی
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 8
    گفتگوی آزاد در زمانی که جبهه حق درست و توانمند پاسخگویی کرده به نفع جبهه حق است. به نظرم شهید مطهری هم گفته ای در همین راستا دارند. نباید کار به فضای متشنج برسه که دیگه راه گفتگو سخت باشه باید قبلش رو قدر دانست و بابش رو باز کرد.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      7 1
      همین گفتگوهای آزاد می شود مایه تشکیک در اصل حاکمیت و اسلام. برخلاف دیدگاههای آکادمیک شهید مطهری، نتیجه آن گفتگوهای اول انقلاب چیزی جز جری شدن گروههای مارکسیست و رفتن کشور تا مرز تجزیه نبود.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 1
      به 22:01 چطوره باب گفتگو رو ببندیم
  • Karim IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 0
    بنام خدا .مورد مهم واساسی این اشوبها واغتشاشات اینکه ایا نیروهای امنیتی کاملا لیدرها وسردسته های این فتنه را شناسایی کرده اند؟.ایا برخورد جدی ومحکم با این افراد صورت میگیرد؟.ایا حزب های منحله و احزاب زد نظام مانند اصلاح طلبان .کارگزاران . مشارکت.ووووکه درصف اشوبگران با پلیس و نظام دشمنی اشکار دارند همچنان به کار خود ادامه میدهند؟.رسانه های این طیف همراه وهم صدا با رسانه های بی بی سی و اینتر نشنال ووودر صدد دمیدن به اشوب وتشویق مردم به امدن به خیابانها ومخالفت با اخبار نظام وپلیس سناریو دوغگویی نظام را تبلیغ میکردند.تکلیف اینها چه میشود.ایا نباید برخورد شود با اینان که ضد امنیت ملی کار میکنند.
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      این دختر هم خودش جز کومله هستش هم داییش هم عموش دست نشانده دموکراتن
  • ولایت IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    ا درتحلیل اشتباه نکنیم حتما برنامه ای شود
  • ..... IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    15 2
    چادری نیستم‌ ولی موافق حجابم .این قانون کشوره و باید اجرا بشه تا همه امنیت داشته باشیم ..ما این همه شهید ندادیم که الان بی بند و باری باشه ..اگر پدر و برادر خودتون هم برای امنیت و اسایش مردم رفته بود و شهید شده بود حاضر بودید الان با دیدن صحنه های ادمهای بی بند و بار خونشون پایمال بشه ؟؟
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      درود برشرفت
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    9 1
    انهای که چند روز اخیر به خیابان امدند همه شان مزدور امریکایی بودند خداوند متعال به تمام شهدای اخیر به خصوص برادر کرد و خدا بر پدر جوان از دست داده دیواندره عزیز صبر جمیل عطا بکند بابا زور نیست که ما با امریکای شیطان صفت معامله نمیکنیم اگر میکردیم مثل سگ گرفته یک سال در لونه مثل سگ نگه داشته بعد از قرار داد الجزایر رها کردیم سگهای هار دور بمانید
  • جواد DE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 5
    انشای خوبی بود
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 1
    خدای من خدای من من دیگه دارم دیوانه میشم شبکه سه برنامه گذاشته برای تحولات چند روز اخیر بعد تیتراژشون صدای همایون شجریانه، به خدا شما مارو مسخره کردید، من اگر سیتیزن کره شمالی بشم بهتر از اینجاست. یعنی چی ؟
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 0
    پس علی دایی و علی کریمی شدن لیدر کودتا بی علت نیست ....هنوز هم برای هامبورک بازی می کنن ......اینا هنوز از الگوی کودتای 28 مرداد و پری بلنده استفاده می کنن .....چه جالب ....اون موقع هم دنبال نفت ایران بودن الان هم همینطور ....فقط اون دفعه 300 نفر کشته شدن ایندفعه 30 نفر.....
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 6
    انقدر ترسو هستید که حتی از ارتباط مردم تو چند تا اپ واهمه دارید اما همان طور که تونستید ویدیو و ماهواره رو کنترل کنید این یکی رو هم میتونید...
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      اپی که توسط صهیونیست ها کنترل میشه برای ارتباط مردم با همه یا برای پر کردن مغزهای نداشتشون از کفریات؟
    • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 0
      آره. ما ترسو هستیم و سر امنیت و جان مردم می ترسیم. نمی گذاریم ابزار هماهنگی چند جوجه تروریست کومله ای فعال بماند.
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 0
      ارتباط مردم؟ چرا فکر میکنی همه نادونن؟ ارتباط شما همونطوری که سازگارای نادون از دهنش در رفت با همون بی وطنهاست
  • حسن IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 0
    ملت حرف آخررامیزند.وای اگر امام خامنه ای دستوربدهدملت انقلابی ظرف چندساعت بساط فتنه گران منافق راجمع میکند.
  • رضا IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 2
    چوب این اوباشو باید ما بخوریم؛چرا اینترنتو قطع کردید!!
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 0
      چون شما سکوت کردید. سکوت در این زمان یعنی همراهی با دشمن. بله تر با خشک میسوزه. سیب زمینی نباشیم
  • محمد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 3
    تو که از درد دیگران بی غمی نشاید که نهند نامت آدمی قدری تفکر کنید در نظراتتان توکل به خداوند
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      موقعی که عذاب شروع شد دیگه نوح به درد کافرا اهمیت نمیداد.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 3
    شما گفتید وما هم باور کردیم لعت به هر چه آدم دورغ است
  • سپهری IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 0
    حکومت نباید در مورد خاطیان گدشت کند . پدر ملت در این دو سه روز در آمد و دچار ضرر و زیان و مشکلات اقتصادی و اجتماعی شدند . ترحم بر پلنگ تیز دندان ، خیانت است بر جمیع گوسفندان . حداقل لیدرها را به جرم خیانت و اغتشاش و تحریک افکار عمومی در انظار عمومی محاکمه و اعدام کنید .
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 2
    اگه تموم شده چرا اینترنت باز نمیکنی
  • Mr.moaveze IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 4
    نظرات اکثرایکطرفه بود آنهم خطاب قراردادن خیلی ازجوانان این مرزوبوم به عنوان اغتشاشگروعامل آمریکایکی جواب سوال منوبده یک دانش اموزتامقطع دیپلم دوازده سال توی مدارس اسلامی تعلیم وتربیت شده وبه قول حضرات بدحجاب بوده آیاتی نیم ساعت این خانوم باحجاب خواهدشد قطعاهرگزپس لطفابه مادران وخواهران ماکه قبل ازانقلاب بودند.این نکنیداینقدراشهدامایه میگذاریدازهمین مادران متولدشدندوجلودشمن تابه دندان مسلح ازاین مرزوبوم دفاع کردند حسین فهمیده فقطسیزده سالش بودهمت هاباکریها زین‌الدین هاوووهمه جونای قبل انقلاب بودندشماهستیدکه رفتارهای نابخردانه آب جوی دشمن میریزیدونظام هممجبورمیکنیدتاوان طرزفکرشماهارابده خداوندهمه راازجهل نجات بده
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      اون زمان قشر مذهبی زناشون حیا داشتن و با نامحرم مرتب اختلاط نمیکردن. معلومه از زنای پاکدامن چنین شهدایی تربیت میشه و در عوض بعد از انقلاب که حتی زنا وارد محیط های مردانه و در نتیجه بی حیا شدن، جوونایی بی غیرت و بی دین پرورش پیدا کردن.
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      7 0
      وقاحت شما حدی ندارد. حسین فهمیده ها از دامن مادران چادری حسین فهمیده شدند نه از مینی پوشهای آن دوره. . بله. نیم ساعت اثر ندارد. قاطعانه و در تمام امکان و ادارات و مدارس و دانشگاهها باید قاطعانه حجاب اجرا شود. تو جواب بده چرا یک روسری دو گرمی اینقدر برایتان سخت و غبرقابل تحمل است اما ساعتها آراسش و لباسهای تنگ و بدن نما راحت است؟ شما دشمن خدا هستید. دلیل دیگری ندارد.
  • ناشناس IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 1
    ااا
  • علی رضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 4
    آفرین. هر چی شما میگید درسته. لطفا اینترنت و بقیه را وصل کنید. به خدا از کار و زندگی افتادیم.
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      نت وصله. اونم زندگی نیست که تو داری، معتاد به اینستاگرام بودن هم شد زندگی؟
  • ایران IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 6
    فرض بگیریم که تعداد محدودی بقول شما نوجوان دختر و پسر و تعدادی اوباش اعتراض کردن. علت قطع اینستاگرام و واتس اپ و اینترنت همراه فقط بخاطر یه تعداد کم بود یا داستان بسیار گسترده تر از ادعای شماست؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      8 2
      زور بیخود نزن پشت گوشتون دیدید اینستارو هم میبینید صد برابر بدتر گشت ارشاد اجرا میکنیم دیگه دیره غلط زیادی کردید پس بشنید نتیجش بچشید
    • مهسا IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      شما یه مشت نادانید که فقط بقیه رو به دردسر می‌اندازید، اون اشغالدونی ایسنتا هم برای امثال توعه که فکر کنن چقدر زیادن،
  • احمد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 0
    لیدرها سرشبکه ها دستگیر شده اشد مجازات اعدام شوند از فریب خوردها خسارت سنگین گرفت شود تا درس عبرت شود
  • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 7
    سلام دیدم که میگم و مینویسم فقر کفر میاره به داد این مردم صبور برسید
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      نمیدونستم محله معالی آباد شیراز و چهارباغ اصفهان جزو محله های فقر نشینن که توشون آشوب شده بود!!!
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 0
      آره. اینقدر فقیر بودند که گوشیهای دهها میلیون تومانیشان را در اغتشاش قاپیدند و بعد هم رفتند به همان پلیس شکایت کردند!
  • حمید IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 1
    با درود فراوان یکی جلوی علی کریمی دو رو و خائن رو بگیره که رسما رهبر بر اندازی شده
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 3
    اینترنت را فیلتر نکنید اقتصاد مردم فلج بوده فلج تر شده است
    • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      اولا اینترنت فیلتر نشده. دوما برو یه کاری پیدا کن که نیازی به اینستاگرام نداشته باشی
    • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      به هزینه های آشوبها در. قبل از اینترنت هم مردم زندگی می کردند.
  • میم IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    9 3
    نظر مخالف اینجا ثبت نمیشه
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      ماولا خوب کاری میکنیم. ثانیا مگه تو رسانه های شما ثبت میشه؟
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 3
    بروید گم شوید
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      منتظر بودیم تو بگی!!
  • Me IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    8 0
    پول خسارت هایی که زدن رو از حلقومشون بکشین بیرون! یک عابربانک سالم حتی نذاشتن، مردم رو از کار و زندگی انداختن مردم مسائل مهم تری دارن با اینکارهاشون فقط بار اضافه روی دوش ما و دولت گذاشتن
  • اسلامی IQ ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 6
    بسیاری از اغتشاشگران افغانستانی بودند.
    • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 0
      آره جون خودت. اونایی که پرچم کردستان رو تو مریوان بلند کرده بودن افغانی بودن یا اونایی که تو محله های مرفه معالی آباد شیراز و چهار باغ اصفهان بیناموسی میکردن؟
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    زن بجای اینکه انقدر دنبال بی حجابی بود به فک استحکام خانواده بود انقدر بچه ضربه روحی نمیخورد ولی خب وقت ندارن دیگه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    تهران و کرج
  • farzad m. IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    تا سران فتنه وامثال لیبرالهای جنایت کار وعواملشان توسط حسن روحانی کثیف بر مسند ومدیریت نظام تکیه زدند اخراج وبجایشان نیروهای خط امام جایگزین نشوند باز هم امثال کشمیری ها رخنه میکنند.... تمام این راه است.... مرگ بر عوامل نفوذی
  • محفوظ IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    همه اینهایی که نوشتین قبول . اما راهپیمایی مردم خودجوش نبود لطفا در ارائه خبر صداقت داشته باشید
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    تاسف از عمر رفته در این مملکت .‌
  • ابراهیم طهرانی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    لطفا از مردم مایه نگذارید
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    واقعا جالب است چند نفر جمع شدن همش نظرات دل و قلوه ای برای خودشون می دن.هیچ نظر متضادی اصلا نیست.نظرات همدیگر رو تصدیق می‌کنند.خیلی جالبه.
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      میخوای کفریات شما رو نشر بدن!!
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    لانه های جاسوسی آلمان و فرانسه و انگلیس را تسخیر کنید. دانشجوی خط امام تسخیر لانه جاسوسی امتداد انقلاب دوم است.
  • هنگامه صمصامی DE ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    سال ۵۷ نیروی هوایی کشور اولین گل را به تقاضای ملت .به ملت ایران تقدیم کردند. و نه ارتش ، نه شهربانی گلوله ایی به سمت ملت شلیک نکردند.
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    علی کریمی به خائنه وسلبریتیهای مفتخور هم که هیچی حالیشون نیست .سفارت آلمان باید بسته شده.دستگیرشدهها باید سالها زندانی بشن تا کسی جرات این کارا رونکنه
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    خیلی بد کردین اعتراضات این سری رو سرکوب کردین
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      بنظرجنابالی خوب بودبیشترکشته وتخریب واتش سوزی ادمها ووسایل مردم وبیت المال روشاهدبودیم 163شهیدوهزاران تخریب وجروح کمه شماهم بروتاخسارت روتقبل بفرمایین تاروی خودشماکشته ها ومجروحین ادامه پیداکنه وقصاص عضوبشین تالذتتون کم نشه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    قسم میخورم مردم گوش به حرفهای آمریکا و انگلیس و سلطنت طلب نمی دن
  • جاوید ایران اتمی NL ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    شبکه چهار در برنامه ای بنام شیوه حرفهایی رو دارن میزنن که سیگنال ضعف رو به مخاطب میده، این چه برنامه ای بود!؟ اینجور برنامه هارو وقتی باید گذاشت که آرامش کامل باشه، من برداشتم اینه نمیدونم درست میگم یانه.
  • hasan IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    حرف من اینه ای ایرانی آیا ماموران امنیتی انسان نبودند آیا آنها دختر نداشتن آیا آنها فرزند نداشتن درسته ما همه از مسولان گله مندیم به خاطر دروغ و فساد و اختلاس ولی ای هم وطنای عزیز به ولله هیچکی غم خوارمانیست حتی همنوعان خودمون ولی کشتار انسان های بی گناه روشی انسانی نیست این نامردها که اونورن غیر اینکه برای نسل کشی یعنی نسل ایرانی برنامه دارن ، هموطن شمارو به هر چی اعتقاد دارین سعی کنید همو داشته باشین
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    قسمت عمده این آشوبها توسط کومله کردستان عراق، که کارشان جز مزدوری و جنایت به نفع اسرائیل و آمریکا نیست ، انجام شده، به زودی با موشکهای ویران کننده سپاه نابود خواهند شد
  • DE ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    پدر جان ،پس اقتدار ورسد اطلاعاتی شما تا الان کجا بود که این همه نیروهای بقول شما ضد انقلاب وسازماندهی شده داخل کشور به یکباره می توانند بیش از صد شهر کشور را درگیر با اعتراضات کنند ،شما خواب بودید یا خالی می بندید و مردم را دشمن می دانید ؟
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    یادتونه سفیر آلمان شهرهای ایران و میگشت و با مردم تماس میگرفت و عکس مینداخت، شاید مزدوراشو همونطوری انتخاب و ملاقات کرده بود.
  • hasan IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 1
    بهتره به عنوان یک انسان کمالگرا به این قضایا بنگریم دوستان این حرفهای ضدونقیض در راستای یک انسان کمالگرا نیست بحث حجاب رو بهانه کردند وگرنه ازنقش نگاره های تخت جمشید گواهی میدن که حجاب از اساس زینت زن ایرانی بوده باور کنید این نامردمان با به وجود آوردن اختلاف میخواهند مارو از ارزش های یک انسان بافهم وکمالگرا دورکنن
  • امیر IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اون‌ احمق هایی که میگن‌ اینترنت قطعه‌‌ پس چجوری پیام میذارن‌؟ باز ابله بودنشونو ثابت کردنا همونطوری که ابله بودنشونو تو مرگ مهسا امینی به اثبات رسوندن و این‌همه خسارت به مملکت زدن
  • سید حسن IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    هیچ غلطی نمی توانند بکنند آمریکا و انگلیس دو شیطان بزرگ در روی زمین هستند و سیلی محکمی که در زمان جنگ خورده اند تا ابد یادشان نخواهد رفت لذا به مسخره کردن یک عده میخواهند آشوب ب پا کنند که از کم عقلی خودشان است دیگه ایرانی جماعت اینها را خوب شناخته اند اما یک عده احمق باز هم فکر میکنند خبری هست ،که وقتی سرکوب شوند خودشان میدانند و به کم عقلی خود پی میبرند
  • حسن همت IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    حالا با اینهمه اقتدار چرا اینترنت را قطع کردید؟
  • ali IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    درود خدا و پیامبر اسلام به سربازان گمنام امام زمان
  • علی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    واییی.اقا واسه رضای خدام شده عکس این خرخاکی بدترکیب مصی رو نزارید.نصفه شبی دیدم حالم بد شد
  • Tiger IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    چ خبر از 92هزار میلیارد؟؟؟؟؟؟؟
  • جاوید ایران اتمی NL ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    چجوری اینستارو فیلتر کردید که بازم ملت میتونن برن و فیلم میفرستن به رسانه های مزدور!!؟؟ فیلتر بی فایده هست باید پهنای باندی که به اینستا اختصاص داده شده رو بشدت کاهش بدید، این کار بنظرم کاملاً قابل انجام هست نمیدونم جرا بی کار نشستید!!؟؟ دسترسی به اینستا و سایر چیزهایی که میشه هماهنگ کرد و فیلم فرستاد براحتی وجود داره. بازن میگم هرطور که کارشناسان میگن باید همونطور کرد اما چیزی که به ذهنم میاد این بود گفتم بگم.
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    بدادفقرمردم برسید بنده باشصت سال سن سی ماه درجبهه های جنگ وناراحتی اعصاب وروان جوان بودم هزینه زندگیم را با دستفروشی ومسافرکشی پیدامیکردم وبخاطرهمان یادگارجنگ ناراحتی اعصاب روانم جایی نتوانستم دایمی کارکنم واخراج میشدم باکهولت سن بدون سرمایه خانه نشین شده ام زندگیم بخاطر نداری نابود شد امثال بنده فراوانوداریم درکشور خواهش میکنم فکربحال فقرمردم کنید
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    مشکل همینه همه می گویند
  • ایرانی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    واقعا خجالت نمی‌کشید؟
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 3
    به والله دوستى شما نسبت به نظام و ولايت ، درست مصداق دوستى خاله خرسه است ، ، چرا هر كه را كه با شما نيست و مثل خودتان فكر نميكند مهره دشمن ميدانيد ؟! به خداوندى خدا شما داريد راه اشتباه ميريد
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 0
      شما اگر عقل داشته باشید می فهمید کسی که اساس حاکمیتی را قبل داشته بود دشمن آن است. این اختلاف فرعی نیست. می خواهند اسلام در این کشور حاکم نباشد. به این می گویند دشمن نظام دینی
  • ایرانی US ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    یک عده مفت خور حکومتی و همچنین یک عده مفت خور از خارج به جان مردم ایران افتاده اند.
  • محسن IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    ایران نابود بایدگردد
  • احمد IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    تراوشات یک ذهن بیمار خودت فهمیدی چی نوشتی همه چیو با هم قاطی کردی مردم،رئیس جمهور،شمایل سردار!!!شکست مذاکرات،سربازان گمنام،حرکت انقلابی،فرقه اصلاح طلبان میخواستی همه چیو با هم بگی
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    ایرانی آرام را میخواهم
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    ساقی تون کیه ؟
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      از ساقی شما بهتره
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    دشمن اصلی اصلاح‌طلبان هستند محمدرضا جلایی‌پور باید اعدام شود
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اون اینستاکرام زباله رو باز گذاشتید اینهمه سال فرهنگ بخش زیادی از مردم به گند کشیده شده، حالا تخت تاثیر شستشوی فکری انواع کانالهای اینستاکرام و شبکه های ماهواره ای بخش زیادی از مردم از کشور و مملکت نا امید شدن. چکار بایست بکنیم دیگه
  • مرتضی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اگر انقلاب کردیم نتیجه گرفتیم به لطف آدمهای دین دار و ولایت مدار بود، الان ۴ تا زیر ابرو گیر که دستگیر میشه به تته پته می افتد و همه‌چی رو لو میده،دل خوش کردید،ویا اون خائن وطن فروشی که اونور آب تا دیروز از کشورهای کردنشون خواستار تحریم مردم بودن،با وطن فروش ها همراه نشید ،که باختید.
  • محمد IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    دوستان کسی که با تفکر سلبریتی ها تصمیم بگیرد نتیجه ای جز گمراهی ندارد .وضعیت ر فتار اجتماعی اینها مانند عکسهای خانوادگی و.... مشخص میکند که هادی اینان شیطان است لذا قران می فرماید ذلک الکتاب للا ریب فیه هدی للمتقین . لذا تربیت تفاله های اصلاح طلب و سلبریتی ها و ماهواره و ......نتیجه اش گمراهی است همانطور که در دوران حکومت روانی دیدیم ، 7
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    مرگ بر ضدانقلاب وطن فروش بی حجاب. درودبرروان پاک امام خمینی و شهدا.زنده بادرهبرووطنم
  • رضا IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    با سلام عالی بود بسیار نوشته دقیق و تحلیل دقیقی بود راجب به چند مزدور و نوجوان جوانی که تربیت شده فضای مجازی است نه خانواده و دستور از داخل یا خارج روبه صفتان فکر کردن که سنگی به کوهی زدند کوه با عظمت تکان می‌خورد
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    ما از قوه قضائیه اشد مجازات افراد اغتشاشگر را خواستاریم. برای آخرین بار پرونده ی این اراذل بسته بشه. خسته شدیم هر بار مردم حماسه می آفرینند ( اربعین در کشور عراق و ایران)این خائنین با خط گرفتن از اروپا و آمریکا مانع لذت بردن مردم از تلاششون میشن.
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    خانواده بی خانواده جلالی پور عمری است در خدمت آشوب و تخریب و توهین و نفاق و فتنه و..هستند بدون اینکه جوابگوی این همه خبط و خطا و خیانت و فتنه گری باشند. چرا!!!!؟؟؟
  • مانی IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    واقعا دولت جمهوری اسلامی خیلی مردم تو فشار گذاشته .زمان قدیم یک نفر کار می کرد برای ۱۰نفر الان باید دو نفر کار کنه برای اجاره خونه. پول پیش که پارسال دادم امسال نمی تونم خونه بگیرم.‌ من ماهیانه شش میلیون حقوق می گیرم چه جوری بتونم پول پس انداز کنم. تورو خدا به فکر مردم باشین. تا کی شرمنده زن و بچه مون بشیم. خودتون سیر هستین خبر از گشنه ندارین.
  • عدالت IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    بدبخت چرا نظرات مارو نشون نمیدی از بس می‌ترسید
  • محمد IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    در یک جرم، علاوه بر مباشر، آمران و معاونان در جرم نیز مجازات می شوند! بی شک برخی سلبریتی ها آمران و معاونان در اغتشاش و خسارت جانی و مالی بودند که قاعدتا نباید در سایه سنگین شهرت شان، فراموش شود.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 0
    ارزوی ملت رنجدیده براورد ه شد تاکی ببینند یک مشت دشمن داخلی وسلبیریتیها هم هاز کاه میخورن هم از اخور اینترنت مجانی وبر علیه کشور عزیزمون اعمال نفوذ کنند وبرای خودسون فالور جمع کنند واز زیر اعتقادات جوونهای پاکمون از بین ببرند
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    چرا، مثبت ومنفی جواب ها رو بستین،؟ مشرق جان
  • منتظر IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    یه مغز متفکر اینستا گرام رو به کلی از صفحه روزگار محو کنه من تا آخر عمر دعایش می کنم . ( مرگ بر وطن فروشان اغتشاش گر و همپیاله هایشان در داخل و خارج )
  • ناشناس IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    مردم ایران همه اغتشاش گر هستند
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      تو به اون چند صد نفر میگی همه مردم؟ حتی برض محال چیزی که میگی درست باشه اکثر مردم کوفه قاتل امام حسین بودن.
  • محفوظ IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    بمیرم براتون که آزادی ندارید دائم اینجا واونجا هستید لا اقل حفظ ظاهر کنید وای پوست پیاز رو رو سرتون بندازید والله آزاد آزادین باید بلا نازل شود بر شما از کثرت گناه ارتباط های ناهنجار کثیفتان در پارتی های شبانه کم است باعث شدید دیگر مردها به طرف شما کشیده شدند وازدواج نمی کنند به خاطرشما گیس بریده ها بمیرم کم آزادین دیگه چی می خواهید
  • محفوظ IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    بمیرم براتون که آزادی ندارید دائم اینجا واونجا هستید لا اقل حفظ ظاهر کنید وای پوست پیاز رو رو سرتون بندازید والله آزاد آزادین باید بلا نازل شود بر شما از کثرت گناه ارتباط های ناهنجار کثیفتان در پارتی های شبانه کم است باعث شدید دیگر مردها به طرف شما کشیده شدند وازدواج نمی کنند به خاطرشما گیس بریده ها بمیرم کم آزادین دیگه چی می خواهید
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    واقعا تا کی !!!!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    آزادی فردی کمترین چیز از حقوق بشره زنها باید ازاد باشن هر کسی خواست حجاب بزنه و سیاه تن کنه هر کسی خواست نزنه و لباسهای رنگی و سفید تن کنه اصلا این چه مسیله ایی است که در قرن ۲۱ سرش این همه دعواست
  • وروجک IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    شروع اغتشاش با مردم، پایان اغتشاشات با مردم، پس نهادهای نظامی امنیتی و انتظامی کجای این وقایع هستند؟ چرا علاج واقعه قبل از وقوع در هیچ موردی دیده نمی شود؟ تصمیمات نادرستی که توسط یکسری افرادگرفته میشود و به شیوه نادرست انجام میشود بیشترین ضربه را به کشور و اسلام وارد کرده که تبعات آن را فقط مردم پرداخته اند بصورت جان یا مال.
  • رضامحمدی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    یک گوشمالی حسابی سفارت آلمان رو بدهید حساب دستش بیاید
  • Lsd DE ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    خجالت بکشید اراذل و اوباش
  • کارشناس IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    همینها که امروز بیرون امده اند اغتشاشگران دیروز هستند که باعث نابودی مملکت و تباه عمر جوانان شده اند
  • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    آیا وقت آن نرسیده که بیانیه نویسان و سخن پراکنان و تهییج کنندگان که دخترکان و پسران ما را به میدان کشیدند برخورد قاطع و قانونی شود مدعی عموم تا کی مماشات؟!!
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    خطر بزرگ برای موجودیت ایران نقشه شوم باکو و ترکیه در تغییر مرزهای ایران در توهم تشکیل دولت نو عثمانی است که هدف اصلی آن چشمداشت به سرزمین ایران و محاصره و تغییر گذر گاههای اصلی شمال جنوب و شرق - غرب از ایران به کشورهای همسایه است. متاسفانه علیرغم هشدار رهبری روز به روز شاهد گسترش جریانات پان ترکیسم در منطقه و جسارت آنها برای تعبیر خواب تجزیه ایران هستیم و در ایران همچنان مسولان منفعلانه در برابر این موضوع رفتار میکنند. ایران بایستی از تمامی ظرفیتهای داخلی و خارجی و دیپلماتیک و در مرحله آخر نظامی برای خنثی سازی این توطئه صهیونیستی عثمانی پیشگیری نماید که این توطئه در برابر اعتراضات مدنی و غیر مدنی تعدادی اندک بسیار گسترده تر و خطرناک تر است. طنز تلخ ماجرا در اینجاست در مجموع حتی ارائه نظرات کارشناسان در این خصوص بسیار محدود است و عامدانه یا سهوا فقط انفعال رسانه ای و سیاست ورزی دولتمردان و در نهایت یک تهدید لفظی را شاهد هستیم.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اگر تورم و گرانی ؛ بیکاری ؛ رانت خواری و فساد آقازاده ها به بهانه تحریم از بین نرود بعد از یک مدتی دیگه به یک بهانه ای دیگه دوباره شروع میشه.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 3
    در خصوص آتش زدن پرچم و تصاویر و ... از کجا معلوم که کار گروه ها نباشد که بخواهند حرکت های مردمی (ولو غلط) را منحرف و بدنام کنند.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      بسیج که مال حکومته، پلیس که مال حکومته، درختا و آتش نشانی و آمبولانس هم مال حکومتن، اغتشاش گرها هم که مال حکومتن!! پس نصف مردم ایران خودشون عامل حکومتن!! پس شما چطور میخواین حکومتی که انقدر نیرو داره رو براندازی کنین!!!
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      امبولانس وپلیس برای حکومتن خوبی اینا یه دفترتوسازمان ملل اینترپل وسازمان پزشکان بدون مرزدارن حتماتاکسی وکسبه ورهگذرهم برای حکومته خجالت نمیکشی بعدازکشتن 200دانشجو وپلیس طرفداری ازیه مشت زامبی قاتل که بینشون همفکرای داعشی هم بودوچندین نفرروناقص وضربه ی جسمی ومالی زدن طرفداری میکنی
  • ارش IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    ناسا هم شده تروریست .از این دختره حمایت کرده .چند میلیارد دلار خرج کردن تا فقط عکس این دختره مزدور را به فضا بفرستند میگن جیمز وب تلسکوپ فضایی برای تصویر برداری از کهکشان هست .ببینید تلسکوپ اصلا برای تصویر برداری نیست .تصویر برداری از فضا با همین زمین با تلسکوپ معمولی و دوربین عکاسی میشه انجام داد .همش دروغ .خانواده این دختره کلا تروریست هستند .باید مجازات بشن اول گفت خترم سالم بوده بعد گفت نه مشکل داشته بعد گفت سرطان مغز داشته .بعد گفت بیحجاب بوده و الان هم میگن از اول تو پارتی بوده
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      عکس شهدای این چندروزاخیرراهم ای کاش بفرسته که حدود90 شهیدبدست این زامبی ها هستند
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    وای به روزی که حکومت به دست اینها بیفته!،خدا اون روز رو نیاره!،در جایی کار میکنم که موسسین و گردانندگان آن عقاید مارکسیستی و کمونیستی دارند!!!،کارگر را به بردگی کشیده اند!،یک نفر از مدیرانش که عقده ی زیادی از انقلاب داشت(بازنشست شده)،هنگام مصاحبه برای جذب نیرو،تفتیش عقیده میکرد در حالی که برای کار فنی(برق)فراخوان شده بود!،اگر از صد متری سپاه یا بسیج عبور کرده بود،انتخاب نمیشد!،یک دلقک به تمام معنی بود؟.یکبار به او گفتم که:ملت شانس آوردند شما به حکومت نرسیدید!،فکر کنم هنوز هم داره میسوزه!.
  • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    اینهاروهمانطورکه رفتار میکنند باید مثل خودشان رفتار کردتا بفهمند یمن ماست چقدر کره داره واما درمورد اصلاه طلبان خائن باید هرچه زودتر بامدارک کافی رویت شود و به سزای اعمالشان رسیدگی شود
  • حمید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 3
    اعتراضات بدلیل بی توجهی مسئولان به مشکلات مردم بوده
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    تشکر ویژه ازبسیج و مردم که جانانه جلوی منافقین کوردل ایستادگی کردند به امید نابودی تمام مخالفین ایران انشااله
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    اگه چنتا از این اغتشاشگران رو اعدام کنید درس عبرتی میشه برای بقیه ولی همش رفعت اسلامی
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 0
      رافت اسلامی. که بدعتی است آشکار. خدا گفت به زناکار رافت نداشته باشید اینها به فتنه گر رافت دارند. ببخشید که اشتباهی منفی دادم
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    آسیب به اموال عمومی اصلا خوب نیست ومحکومه اما تحلیل های شما هم هنوز هم غلطه اصلا نمی خواهید مشکلات سوئ مدیریت کشور را بپذیرید
  • صدیقه عسگری نژاد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    دستگاه قضایی با اغتشاشگران با اشد مجازات برخورد کنند تا برای آنها که نادانسته و دانسته به این آشوب ها دامن می زنند درس عبرتی بشود
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    اگر مردم ایران میدانستند علت مرگ مهسا امینی واکسن اجباری بوده
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    آقا جان بفهمید مردم کم آوردن.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اگر چند نفر مثل : فائزه هاشمی رفسنجانی را که در فتنه اخیر نیز مجددا دیده شده است دستگیر و محاکمه فوری بکنند بساط فتنه برچیده می شود .
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    مگه نمیگید ۴۰ ۵۰ نفر اوباش اغتشاش گر بودن و دستگیر شدن ، پس چرا اینترنت رو وصل نمی‌کنی مردم کار و زندگی دارن .
  • سید حیدر IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    با سلام آقای قوه قضاییه باید سریعا رسیدگی شود به کار مجرمین و اشد مجازات برایشان در نظر گرفته شود مماشات بس است
  • مهران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    طلاق گرفتن زن آمريکايی به آسونی تاکسی گرفتنه و فقط دلیلش هم شهوت پرستی اونها هست حالا کثافتا میخان زن ایرانی را مثل زن آمريکايی کنند اما کور خوندن
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    اگه روزی به طور جدی دنبال گرفتن رانتخوارها، اختلاسگرها، محتکران و آقازادههای کثیف بودند اون موقع هنر کردند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    اگه روزی به طور جدی دنبال گرفتن رانتخوارها، اختلاسگرها، محتکران و آقازادههای کثیف بودند اون موقع هنر کردند
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    اینم تموم میشه. غربال باید صورت میگرفت
  • روح اله IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    با سلام و صلوات محضر مبارک رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها ما ملت جمهوری اسلامی ایران به رهبری عزیزمان امام خامنه ای و انقلابمان تا آخرین قطره خون خود وفادار خواهیم بود شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونسیتی هنوز ملت ما رونشناخته چون نمی‌داند ما ملت جدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستیم و مرگ در راه ارزشهای انقلاب برای خود افتخار می دانیم الله اکبر جانم فدای رهبر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • بهروز IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    بازم صدای مردم
  • اسداله IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 11
    با تحریم آمریکا شاید چند تن از آقایون نتوانند برای فرزندانشان دلار بفرستن که در غرب شرکت دانش بنیان بزنند و فیلتر شکنهای بیشتری جهت عرضه به ایران تولید کنند . آخه به همت عزیزان در ایران دیگه همه چی فیلتر شده ، شاید نیاز به فیلترشکن بیشتری احساس بشود .
  • تیمور لنگ IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 32
    😂😂😂😂😂😂😂 چند نفر چند روزی تظاهرات میکنن و بعد دو سه روز ی عده هم میان برخلاف اونا راهپیمایی میکنن و کیک و ساندیشونو میخورن این وسط مردم هر روز فقیرتر میشن. چون راهپیمایی هر دو قشر هزینه داره
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    تاریخ تکرارمیشود
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    هم زمان با فوت مهسا امینی زینب دختر ۱۵ ساله عراقی در مزرعه پدرش در تیراندازی نظامیان امریکایی کشته شد چرا این به اصطلاح حامیان حقوق بشر براش هشتگ نزدن چرا کسی زینب عصام نمیشناسه اما کل دنیا مهسا امینی رو شناختن؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    باید تمام اغتشاشگران را اعدام کرد . قوه قضائیه نباید کوتاه بیاد . زنده باد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زنده باد نیروی انتظامی زنده باد نیروهای امنیتی زنده باد بسیج مردمی خداوند حفظ کند نیروهای مسلح ایران را لعنت بر منافقین لعنت بر سلبریتی های دوزاری لعنت بر استاندار باکو لعنت بر بارزانی
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    اونای که شما میگین اغتشاشگر از داعش بدترند
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      چرا اسم الکی میزارید کدوم منافق کدوم اشرار هر کی اعتراض کنه سریع یه اسمی روش میزارن
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    قدر کشورتون رو بدونید اسلام همه چیز بشریت هس گول نخورید!
  • ارش IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    چهارتا از ایناغتشاشگرا را بردارین اعدام کنید .و از این ارازل را بقیه حساب کار دستشون میاد .
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    چشم فتنه سعودی اینترنشنال است که باید هرچه سریعتر کور شود
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ایرادی نداره با بمب اتم جواب اروپا و امریکا را بدهید تا درس عبرت شود برایشان
  • \/!$÷ IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اغتشاش..هه
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    این انقلاب هیچ وقت به دست نجس های ضد انقلاب نخواهد افتاد همه ضد انقلاب و خائن های داخلی و خارجی این آرزو رو به گور برده و خواهند برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس