سردار رحیمی

رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ابراز همدردی با خانواده امینی توضیحاتی در خصوص حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی ارائه کرد.

سردار حسین رحیمی رئیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تسلیت به مناسبت فوت مهسا امینی گفت: این حادثه برای پلیس نیز ناگوار بود و ما همیشه به دنبال این بودیم تا اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

وی ادامه داد: در تهران بزرگ ۱۵ الی ۱۷ هزار مراجعه کننده به مقرهای مختلف پلیس از آگاهی، کلانتری‌ها و راهنمایی رانندگی و… وجود دارد و ممکن است این گونه حوادث برای مراجعه کنندگانی که دارای کسالت هستند رخ دهد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس یکی از مجموعه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد گفت: مردم برای تأمین خواسته‌های خود به طور مرتب و با توجه به تنوع مأموریتی که بر عهده پلیس است به مجموعه آن مراجعه می‌کنند.

رئیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شرح حادثه برای مهسا امینی گفت: گشت‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در تهران وجود دارد و اینها به معنای کنترل اخلاق و امنیت هستند و مطابق با وظیفه ذاتی و قانون بر عهده پلیس گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این نیروها در نقاط مختلف تهران وظایفی را بر عهده دارند و مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و شکل کار این مأمور ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند.

رحیمی اظهار کرد: از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آنها داده می‌شود و آنها نیز معمولاً تمام این موارد را رعایت می‌کنند. یک درصد باقی مانده نیز به عنوان مصادیق بدپوششی در حدی که قابل تردد در خیابان‌ها نیست به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتفال داده می‌شوند.

رئیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در مقر پلیس امنیت اخلاقی نیز دیگر بحث بازداشت وجود ندارد و این افراد همگی در سالنی وارد می‌شوند و تعدادی از همکاران خانم ما به عنوان مشاور با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و دکترا آموزش کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای برای دختران برگزار می‌کنند و در این آموزش قانون را به آنها یادآور می‌شوند.

وی ادامه داد: این قانون درباره چگونگی تردد در شهرها است و این مشاوران مطابق با قانون توضیح می‌دهند که این افراد خطایی انجام داده‌اند و برایشان کلاس آموزشی برگزار می‌شود.

کار گشت پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی، ایجابی است

سردار رحیمی تصریح کرد: انشاالله آنهایی که این تهمت‌های ناجوانمردانه را به پلیس می‌زنند را به آن دنیا واگذار می‌کنیم اما تمامی کار پلیس و گشت پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی ایجابی است و حتی این نکته را گفتیم کسانی که شئونات اسلامی و عرفی را در جامعه رعایت نکرده‌اند خلافی را مانند خلاف راهنمایی و رانندگی مرتکب شده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: ممکن است هر فردی پشت فرمان بنشیند حواسش نباشد و خطایی را انجام دهد و در آن زمان جرمی مرتکب نشده است بنده شخصاً ساعت‌های طولانی با همکاران خود موارد توضیحی را به تک تک افرادی که در خیابان‌ها در حال فعالیت هستند گفته‌ام و حتی بیان کرده‌ام تمامی افرادی که برای توضیح و آموزش منتقل می‌شوند خواهران و دختران ما هستند.

وی با بیان اینکه این روزها مشاهده می‌کنیم موارد و حرف‌هایی گفته می‌شود، اظهار کرد: اگر ما اقداماتی را انجام می‌دهیم مطابق با وظایف قانونی است که بر عهده پلیس گذاشته شده است، مگر می‌شود در ابعاد مختلف امنیت جامعه را تعطیل کرد؟ حتی یک تعلل کوچک در ابعاد و سطوح مختلف امنیتی تمام جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و امنیت را بر هم می‌زند امنیت تهدید بردار نیست و دارای سطوح مختلفی است.

سردار رحیمی گفت همانطور که در عرض ۴۸ ساعت بزرگترین سرقت تاریخ کشور را کشف کرده و سارقین آن را دستگیر می‌کنیم و به همان صورت که قمه کش و خفتگیر بزرگراه نیایش را در کمتر از ۲۴ ساعت و هم دست او را دو روز پیش دستگیر کردیم و به همان شکلی که سالی هزار تن مواد مخدر را کشف می‌کنیم و به همان شکل که پلیس با رکن اصلی مقابله با قاچاق کالا که صنایع کشور و مراکز کالای کشور را دچار چالش می‌کند مبارزه می‌کند درباره امنیت اجتماعی هم اقدام می‌کند.

وی با اشاره به مرحوم مهسا امینی گفت وی در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده است که با گشت امنیت اخلاقی پلیس روبرو می‌شود و از نظر تیم پلیس این چهار خانوم دارای وضعیت مناسبی نبوده‌اند به سه نفر تذکر داده شده که مشکلشان برطرف شده است.

رئیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد همراه خانم امینی سه خانم و دو آقای دیگر حضور داشته‌اند و پلیس به آنها اعلام کرده است که باید به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنند و یک نفر باید لباس مناسب برای خانم امینی بیاورد و و چند دقیقه در محل پلیس امنیت اخلاقی بنشیند تا تذکرات و آموزش‌های قانونی به او داده و سپس به خانواده تحویل داده شود.

رحیمی با بیان اینکه سه نفر مشکل‌شان در همان محل و لحظه برطرف شد، گفت: فقط خانم امینی به مقر پلیس امنیت اخلاقی در ساعت شش و نیم روز سه شنبه هفته پیش مراجعه می‌کند. وی توسط ۵ خانم دیگر و یک همکار خانم ما که در ون بوده‌اند به پلیس امنیت اخلاقی منتقل می‌شوند.

وی گفت: با دو نفر از خانم‌هایی که در کنار مهسا امینی نشسته بودند صحبت کرده‌ایم و این خانم‌ها وارد کلاس شده‌اند و تا زمانی که کلاس کامل بشود و استاد وارد کلاس شود کمی زمان می‌برد و در طول روز چندین کلاس برگزار می‌کنیم و این خانم‌ها گروه گروه در کلاس‌ها وارد می‌شوند و تا زمانیکه کلاس برگزار شود و خانواده برای شما لباس بیاورند. وی از جای خود بلند می‌شود و با یکی از همکاران خانم ما که نظم و انضباط سالن را تأمین می‌کند صحبت می‌کند و سوالی می‌کند و به یکباره حالش به هم می‌خورد.

رئیس فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: خانم امینی از همکار ما سوال کرده که وضع ظاهری او چه مشکلی دارد و همکار ما به او می‌گوید شلوار یا ساپورتی که پایش بوده است دارای ایراد بوده و زمانی که مانتویش باز می‌شود مشکل دارد و بر همین اساس باید تعویض شود و در همان زمان خانم امینی حالش به هم می‌خورد و کمتر از یک دقیقه پرستار و بهیار پلیس که مقیم سالن بوده‌اند بالای سر خانم امینی حاضر می‌شود و کار رسیدگی به وضعیت او را شروع می‌کنند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال درباره اینکه معیار پلیس برای بدحجابی یک نفر چیست، گفت: ملاک حجاب برای خانم‌هایی که در خیابان حاضر می‌شوند را خانم‌ها باید بدانند آنها نمی‌توانند با یک ساپورتی که اگر مانتویش باز شود چهره قشنگی نخواهد داشت در خیابان حاضر شوند. ممکن است خانم‌ها و آقایان در منزل لباسی بپوشند که آن اشکالی ندارد اما آنها نمی‌توانند در مکان عمومی با آن پوشش حاضر شوند.

وی ادامه داد: همانطور که در فرانسه اگر روسری بر سر خانم‌ها باشد از خدمات اجتماعی و تحصیل بهره‌مند نخواهند شد. من زمانی که در راهنمایی و رانندگی حضور داشتم یک دختر و پسر جوانی به من مراجعه کردند و گفتند که ماشین آنها به دلیل خلاف‌هایی توقیف شده است و تخلف نیز به معنای توقیف خودرو است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال درباره مجهز شدن البسه نیروهای گشت امنیت اخلاقی به دوربین گفت: پیش از این حادثه نیز نیروهای پلیس به دوربین البسه مجهز بوده‌اند اما ممکن است گاهی تعلل کنند. در این حادثه اما نیروهای پلیس مجهز به دوربین البسه نبوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 456
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 88
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    ننه من غریبم ودریغ از عذرخواهی هم از خانواده داغدیده وهم از ملت، یکی دو هفته دیگه هم طلبکار
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      درود و خدا قوت به ماموران زحمتکش فراجا.. بعنوان یک شهروند از سردار رحیمی عزیز بسیار ممنونم که برای انجام وظیفه عذرخواهی نکرد و این بمعنای ادامه تلاش برای حفظ امنیت اخلاقی جامعه و آرامش خانواده‌هاست. در این راه ثابت‌قدم و نزد خداوند مأجور باشید ان‌شاءالله
    • مجید IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      چه رویی دارید شماها. زهی خیال باطل که پلیس رو از میدون به در بکنید.پلیس باید محکم تر از گذشته با بدحجابی و ولنگاری برخورد کنه. اینا باید زندانی بشن و جریمه نقدی سنگین تا جرات نکنن با هر لباسی بیان توی خیابونا برای بی بند و باری و ... دم لیس گرم. این بویی که به مشام ضدانقلاب میرسه بوی کباب نیست..
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      اصلاح طلبان, بهایی ها و منافقین خلق فاسد تروریست میخواهند با ترویج بی حجابی ایران را شبیه آمریکا کنند در هر دو دقیقه به یک زن آمریکایی تجاوز می شود. لعنت خدا بر اصلاح طلبان فاسد وطن فروش
    • علمدار IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      عذرخواهی از چی دقیقا داشته باشند ؟ از اینکه به وظیفشون عمل کردند ؟....
    • محمد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      فیلم کامل رو نشون بدین
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه اول اینکه طبق قرآن لا اکراه فی دین بعد اینکه اگر قرار بر امر به معروفه افراد عاقل و دارای شرایط خاص باید این کارو انجام بدن بعد اینکه باید علمای بزرگ نظر بدن که اصلا باید چنین موضوعی به چه شکلی وجود داشته باشه و اجرا بشه افرادی مانند آقای مکارم و جوادی آملی نه سلیقه ای و یه عده آدم کم دانش و کم ظرفیت بعد اینکه برای اجرای یک موضوعی باید اکثریت جامعه همراهی کنن نه به زور اگر اکثریت جامعه مخالف حجاب اجباری باشن باید چکار کرد همه رو باید دستگیر کرد یا کشت چون قانونه و خلاف قانون کار کردن پس کی از مردم نظر خواست مگه میشه برای مردم قانونی نوشت و اجرا کرد که همون مردم مخالفش هستن در نهایت این کار به درگیری ختم میشه موضوع دیگه اولویت بندی کارهاست
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      کسانی که علیه اقدام پلیس وتضعیف این نیروهای زحمت کش که از امنیت مردم درمقابل ا رازل وباش دفاع می کنند قلم سرایی کند خائن به ملت وکشور هستند وجادارد قوه قضاییه به رسانه ها روزنامه نگاران که هنوز علت مرگ خانم امینی مشخص نشده با اخبار کذب وتهمت زدن به پلیس وگشت ارشاد باعث تشویش دهن مردم شدن برخورد قضایی صورت گیرد
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      اینا سخنان در خصوص جورج فلوید را نشنیدن
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      جلیقه پلیس دوربین داشته ضمنا دوربین مداربسته هم ساعت داره همین دو تا را نشون بدین کافیه عکس سی تی اسکن همدبه کنار
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      54 15
      لعنت به هر چي ادم پرو و منافق بياد
    • حجت IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      بی مغزی که هی می‌گی لا اکراه فی الدین، این برای وقتیه که طرف تو خانش باشه. نه تو خیابون هر غلطی بکنه. مشکل شما با دین همینه. تو کمپاتون زنونه مردانه می‌کنین بعد دم از لا اکراه فی الدین می زنین.آخه پوشکی، امر به معروف سه مرحله داره که دو مرحلش وظیفه هر کسیه . پس ببند
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 2
      امان
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 7
      غلط تو کنی
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      73 32
      من خودم تو یه خونواده مذهبی و شهید پرور بزرگ شدم و حجاب هم واسمون مهمه،ولی شماهائی که میگید پلیس محکم تر برخورد کنه انشاالله نوامیستون با همین شیوه باهاشون برخورد بشه
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      41 20
      اینجا بدترین توهینا بهم منتشر میشه ولی من۲تا کامنت دلی بدون توهین و کلمات رکیک درج کردم،منتشرنشد.واقعا که تندرو هستید.تقصیر منه که از خبرانلاین وفرارو واینستا و...میام اینجا.خدانگهدار
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 5
      تویی که از مردم و اکثریت و آیه حرف زدی قانون را این ها اجرا نکردن
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      32 65
      نیروی انتظامی عزیز و با اقتدار، متشکریم متشکریم متشکریم
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 34
      بقیه اش که قانون را اینها اجرا نکردن که بی حجاب ها گستاخ شدن بقیه اش هم بماند که آن شالله این را منتشر کنید
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 24
      در پاسخ به 13:35 خوب مشخصه تو که نام ایرانی برای خودت انتخاب کردی از آلبانی مشغول بافتن اراجیفی
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      29 15
      واقعا از حد گذروندین وباید محاکمه شوید در پیشگاه و محضر مبارک ملت شریف ایران
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 18
      تویی که گفتی حجاب واست مهمه حداقل وجدان داشته باش و از بی قانونی دفاع نکن و کسی هم که می گوید محکم اجرا کند منظورش درگیری و... هم نیست بلکه اجرای قانون هست حال کاری هم به حجاب و شرع و اباحه گری و بی بند وباری هم ندارم لابد با این تز روشنفکری برای دزدان هم دل می سوزانی و اشک می ریزی چرا دستگیر می شوند؟
    • ۰ IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 9
      این مزدوری که میگه تشکر ، دقیقا از چی تشکر مینکه
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      34 1
      لعنت به هرچی بی شرفه!
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 10
      بین خالی کردن صندوق امانات بانک ملی و مهسا رابطه است. نفوذی هایی که با لباس پلیس قصد ضربه زدن به نظام را دارند. از همان نوع که در دهه شصت به وفور داشتیم. منتها اینبار هدف مردم عادی هستند که ترور اقتصادی یا جانی میشوند.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 13
      شما که میگید لابد دزدها هم دستگیر نشن!جوابتو با یه سئوال میدم.چه دلیلی باعث شد که اول انقلاب بدون هیچ گشت ارشادی خانم ها طوری حجاب داشته باشن که یه تار مو ازشون دیده نمیشد،مگه اینا بچه های همونا نیستن
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      17 5
      چرا این جنجال رسانه‌ای برای زنی که خودش را کشت تا مورد تجاوز قرار نگیرد اتفاق نیفتاد؟
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 0
      فکر کنم چند وقت دیگه بگین
    • الیاس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      18 29
      آیا نمی بینی جوامع غربی که حجاب را از دست دادند چقدر گرفتار زنا و تجاوز به زنان و آمار زیاد حرام زاده شده اند. ترکیه هم پر از معضلات اجتماعی و اخلاقی. اگر در ایران قانون حجاب برود چند سال دیگر ایران هم مثل آنان می شود و جامعه بسیار فاسد.
    • ساسان IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      13 7
      بنظر میرسه پرسنل پلیس در مورد مسائل کلان استراتژیک توجیه نیستن ، شرایط رو بخوبی تحلیل نمیکنن و فقط در چارچوب سازمان خودشون عمل میکنن ، در شرایطی که اردوغان و علیف میخان مرز ارمنستان رو مسدود کنن و توان کشور باید متمرکز روی این قضیه باشه شورش در شهرهای کرد نشین رو باهاش چیکار کنیم ؟ منتشر نکن
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 3
      اول انقلاب هم گشت بود و خیلی هم قبول نمی کردن و با گشت مجبور شدن قبول کنند واینکه اول انقلاب با الان فرق کرده در نوع آموزش و مراوده ها و کاری که خود حکومت کرد و زنان را خواسته مانند مردان کند این وضع درست شد در کنار عمل نکردن به قانون از چند سال قبل توسط پلیس و قوه قضائیه
    • FR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 13
      لطفا با سلبریتی برخورد کنید
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 11
      به پلیس نقدهایی دارم اما اصلا تضعیف آن را قبول ندارم. انصافا نیروهای امنیتی و نظامی مملکت ما جز معدود ترین ارگان هایی هستند که با کیفیت بالا به مردم خدمت میکنند و امنیت این مملکت بزرگ رو با این همه دشمنی و خطرهای مختلف داخلی و خارجی دارن حفظ میکنند. درود بر همه آنها.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 0
      چون آن مورد دوقطبی سازی حجاب و زن نبود!! به همین راحتی گول خوردید
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      26 7
      اگر زنی با چادر تا کمر در سطل زباله خم شود تا تکه ای نان بردارد اشکال ندارد. ولی اگر ساپورت زیر مانتوی گشاد بلندش بپوشد آسمان شکاف برمیدارد !
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 3
      فائزه با پیژامه چهل تکه پز بده حفظ شعائر دینیست ؟؟
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 4
      گر سردار لب به سخن نگشاید عیب و هنرش نهفته باشد.
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 19
      خدا قوت سردار
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 2
      میزان دقیق حجاب را هم مشخص کن
    • فراز IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 7
      خدا رو شکر یک نفر از مسئولان ناجا پیدا شد یک دفاعی از حیثیت سازمان ش بکنه
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      4 2
      خانومایی که از بیحجابی دفاع میکنین.خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      4 2
      آن که اشغال جمع می کند شرف دارد و نان بازو می خورد تو با بی حجابی و لباس های تحریک کننده دنبال چه شرفی هستی؟
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      3 2
      ان اشغال جمع کن شرافتش از بی حیاها بیشتر هست
    • حسرت IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      2 2
      اقتدار باید به نیروی انتظامی برگردد جلوی اوباش و اراذل هر چه کوتاه بیایید آنها بیشتر هار می شوند. در کجای دنیا به غیر از ایران مردم جرات ناسزا به پلیس را دارند
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 1
      کاربر 10:51بهتره تو بفرستی توی خیابون برای بقیه نظر نده
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    مدارک پزشکی این طفل معصوم به بیرون درز کرده است
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      38 15
      چرا همون لحظه نظر دکتر متخصص بیمارستان راجع به علت و نحوه فوت نگرفتن و پخش نکردن؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      18 13
      13.07 دقیقه،پزشک متخصص هم تا کالبد شکافی نشه،نمیتونه علت مرگ رو بگه.باش تا پزشکی قانونی نظر بده.
    • ایرانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      40 13
      نگاه کنید از این نظری که من نوشتم به پایین یک گوساله در تمام نظرهای مخالف به همه میگوید" آلبانیایی". خوب مشرق که همه را سانسور میکند یکبار هم این گوساله ها را سانسور کند.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 25
      چه تفاوتی میکنه آلبانیایی یا بهایی هر دو خر حمال انگلیس هستند.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 4
      به تو چه منافق بهایی و آلبانی و.... !
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    ای کاش چند ساعت زودتر فیلم رو منتشر میکردید این هجمه های دروغین در فضای ولنگار مجازی زودتر فروکش می کردن
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      30 18
      بله اگر اینکار به موقع انجام میشد بهتر بود
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      22 11
      کدوم فیلم منظورتونه؟
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      28 42
      تصاویر هم زودتر منتشر می‌شد باز افراد مریض که از فضای ولنگاری مجازی عقده گشایی می‌کنند کار خودش میکنه
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 2
      این که هیاهو و جنجال درست شود به چه دلیل هست؟
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      10 1
      این که هیاهو و جنجال درست شود به چه دلیل هست؟ غیر این هست که حجاب بود؟ و دو قطبی سازی که راه انداختند برای زدن آن از چند سال قبل؟ نفهمیدی اینا رو؟ وگرنه مانند این همه درگیری که پلیس با مجرم رخ می‌دهد اگر قصوری کرده باشد پرونده اش می رفت دادگاه ولی در آن چیزها اینقدر خبر پراکنی نمی شود
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    سوتی دادید حداقل یک عذرخواهی خشک و خالی هم بد نیست
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      29 65
      برای جرم نکرده؟
    • رضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      23 51
      برا چی عذر خواهی کنه بنده خدا سکته کرده از دنیا رفته حالا اگه کسی توفوتبالم فوت کنه اینفانتینو بیاد عذر خواهی کنه
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 17
      غذرخواهی رو که رئیس جمهور قبلیتون بابت کارهایی که باید می کرد و نکرد و بابت این جامعه ای که به تباهی کشاند، باید انجام بده. نیروی انتظامی کارش رو به درستی انجام داده. نیازی به عذرخواهی نداره.
  • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    چطور یک بار یکی از اختلاسگران دچار این اتفاق نمی شوند
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      49 19
      درود. ایشون به گفته رئیس پلیس جزو یک درصد افراد بودن. لابد اختلاسگران جزو نود درصد هستن!!
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      10 38
      اختلاسگران هم زیاد اینجوری شدن
  • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    88 21
    چطور یک بار یکی از اختلاسگران دچار این اتفاق نمی شوند
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 42
      اتفاقا زیاد شدن
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    44 31
    سردار رحیمی اون شب که نیروهای تحت امر مقابل تو زن و بچه مردم رو جلوی نهاد ریاست جمهوری بودند یادت هست ؟ نیمه شب ؟ مخالفان واکسن کرونا ؟
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      23 18
      که شبانه بود و معلوم نشد کار چه کسانی است و اخرش فهمیدیدم که همش توطئه شما فتنه گران بود
  • احمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    63 15
    سعی نکن موضوع را منحرف کنی
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 16
      خودت که اصل انحرافی
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    41 7
    سرتان پس خیلی شلوغ است
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    57 21
    تموم کنید این کار مسخره رو
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      14 24
      خودت تموم کن این خلاف رو
  • حسین IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    37 7
    واقعا متاسفم
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    45 27
    اگر لباس پلیس های گشت ارشاد مجهز به دوربین بود و از ابتدا این جریان را مستند می کرد این اتفاق تبدیل به این هجمه ها و دروغگویی هایی افراد معاند و بیگانگان نمی شد
    • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      17 31
      از کجا نه معلوم این کارو به عمد نکرده باشه؟ پول بگیرن و بعد یه خراب کاری کنن تا چهره ی پلیس خراب بشه مثل قضیه ی ورزشگاه مشهد که از نا کجا اباد دستور اومد که به زن های بلیط دار راه ندید و با خشونت هم برخورد کنید...
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      18 15
      علی جان خفه شو پسرم...برو ناهارتو بخور!
    • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 8
      داداش درست صحبت کن. من دارم حرف از نفوذ در پلیس میزنم چرا وقتی قانون شده ولی بعضیا به عمد دوربزن نمیبندن؟؟ دلیلش چیه؟؟ چرا از نا کجا آباد یهو از هیچ یه تراژدی بزرگ اتفاق میوفته؟؟ بله منم فعلا با گشت مخالفم اما خوب بدون که تو فعلا داری از خون دیگران راه رو برای شهوت خودت باز میکنی.... پسرا از خداشونه که حجاب برداشته بشه
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    19 3
    اصلا کاری به این دختر بدبخت نداریم مشاهده شده
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    26 88
    از پلیس ممنونم هستم.بدون آنها عده ای معاند ومغرض یا ناآگاه امنیت اخلاقی جامعه را نابود میکنند.همانطور که بر مواد غذائی وامنیت فیزیکی اماکن وخانه ها نظارت میشود،اخلاق جامعه نیز نیاز به محافظت دارد.
    • حسین IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      53 10
      اگه میتونه بره کله گندها رو بگیره
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 32
      اینهمه کله گنده گرفت ندیدی ؟ پس چشمات مشکل داره چون همه ی خلافکاران همینن
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 18
      گناه ،گناه است، توان یک دختر در گناه کردن،درحد بی حجابی است.توان گناه یک مرد موقعیت دار ،اختلاس است،با هردو باید برخورد کرد.
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 2
      فعلاً که آقای میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی را برکنار کردند.
  • ایرانی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    38 7
    اومراجعه کننده نبود
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 55
    لقمه خوبی برای براندازها و کفتارهای رسانه ای شون گرفتند ، دست شما درد نکنه با این رفتار های سلیقه ای
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 36
      هرکی با خلاف برخورد کنه میشه رفتار سلیقه ای، نکنه خودت هم جزو کفتارها هستی؟
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    19 3
    راست میگید
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 2
      به غیر از چهارده معصوم ع همه میتونن دروغ بگن
    • شائول از هادار حیفا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 8
      حیجی یا همون مناخیم، البته صهیونیست‌ها ، منافقها، گاوچرونها و غربگداها هر چی بگن کلا دروغه، یعنی ذاتأ نمیتونن راست بگن!!!!
  • تک سوتر DE ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    12 51
    تا یک ماه حالا می خواهید کشش بدید؟ یک هزارم این برای بانویی که دیروز چاقو خورد کار رسانه ای نکردید.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 4
      چطور کاش کمی منصف بودید.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      15 4
      قسمتت بشه انشالله. البته قسمت فرزندت و جلوی چشمت... این حرف من یادت باشه.
  • سیروان مهابادی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 58
    مشکل شبکه های اجتماعی غربی هستند که به راحتی هر دروغ و چرندی را به خورد مغزهای ناپخته ملت می دهند اگر این بخش کنترل شود بسیاری از مشکلات جامعه در مسیر درست خود قرار میگیرند و عده ای اغتشاشگر از این فضای ایجاد شده بهره برداری نادرست نمی کنند
    • طاهر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      34 3
      شرف هم خوب چیزیه-
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 28
      طاهر خودت شرف داری؟
  • IE ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    60 8
    باید قبول کرد پلیس ایران بسیار آماتور عمل می کند و تا حرفه ای شدن راه زیادی دارد
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 39
      حرفه پلیش اروپا و آمریکاست که سگ‌ به حان مردم می اندازد
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 22
      حرفه ای فقط وفقط،پلیس امریکا که زانو روی گردن طرف میزاره تا جلوی چشم همه کشته بشه! پلیس کانادا که با اسب میره روی جمعیت! پلیس فرانسه که جلوی دوربینها هم حرفه ای گریش قطع نمیشه وطرف رو خوب مشت ومال میده!
    • US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      19 0
      فیلم کاملو بزارن
    • خخخ US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      16 0
      کاش فیلم کاملو بزارن
    • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 11
      نه پلیسایه کشورایه دیگه طلان روز به روز داریم پلیس شهادت میدیم برا حفظ کشور از لب مرز گرفته تا تو خوده بیمارستان که به خاطر یه کثافت که مجروح شده برن بیمارستان مستقیم گلوله بزنن تو قلبش پلیسایه ما جون میدن
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      10 3
      سواد ندارند اکثرا سیکل دیپلم هستن
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    16 41
    فقط بهانه شده برای کرکس البته هم داخلی و خارجی که همیشه آماده هستن برای لاشخوری
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 17
    چی بگم واقعا هر طرفی بعضی حرفاش درسته
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    58 6
    شما با اختلاسگران و مفسدین اقتصاد برخورد کنید.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 36
      نکردن؟
  • هاشم IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    67 11
    سردار مردم با گشت ارشاد مشکل دارن نه با پلیس .
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 30
      چون هر خلافکاری با نهاد ضد خودش مشکل داره
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      22 6
      IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ پس تو هم خلاف کاری چیزی هستی که زیر کامنتهای نهاد های مردمی جواب میدی اوه ببخشید مردم نه ، آلبانی البته از نظر تو امثال تو !
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 12
      نهادهای مردمی رو چیکار به جرم نکرده؟ بزرگترین خلاف ما مبارزه با خلاف هست
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 1
      IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ گفتی هرکی مخالفتی داره با نهاد ضد خودش دیگه !خیلی ساده س الان وقتی با این کامنتا مخالفت میکنی معنیش چیه دقیقا ؟ لطفا خودتو به اون راه نزن بیا ثابت کن این کامنتا از البانی و اصلاح طلب و چه میدونم دشمن هست در غیر این صورت کافیه
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    12 39
    خوایی نباید منکر زحمات فراجا شد نباید اقتدار پلیس رو تضعیف کرد دودش تو چشم خودمون میره
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    12 34
    بعضی از پرسنل فراجا خیلی بد برخورد میکنن ولی در کل نباید خدماتشون رو هم نادیده بگیریم این بندگان خدا از عمد که اینکارو نکردن توی هرچیزی ممکنه این حوادث پیش بیاد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    63 14
    کاش یک مرد در این نیروی انتظامی پیدا شو و عذرخواهی کند !!!!
    • علمدار IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      13 42
      ببخشید بابت چی عذرخواهی کنه ؟ وقتی وظیفه اش رو عمل کرده حالا بیاد بگه ببخشید دختر شما قانون رو رعایت نکرد ما طبق وظیفه گرفتیمش و اونجا به خاطر بیماری فوت کرد .........
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 28
      برای جرم اتفاق نیفتاده
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 3
      جناب نیروهای اربابت عذرخواهی کردنند به خاطر کشتن سیاه پوست های بی گناه عجب رویی دارند برخی
  • مجید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    17 56
    واقعا دم پلیس گرم.واقعا بعضیا ناجوانمردانه پلیس رو میکوبند. خدا لعنت کنه کسایی که بخاطر سیاسی بازی دارند اینجوری به پلیس توهین میکنن.پلیس باید محکم در برابر شل حجابها و کسایی که با نوع پوشش خودشون امنیت اخلاقی جامعه رو بهم میزنن برخورد کنه
  • طاهر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    17 24
    با این یک درصد این همه آبرو حیثیت کشور را می برید
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 23
      البته میدونیم که ماموریت یافتی از طرف قجرعضدانلو تا فتنه گری کنی پس حرف زیادی نزن و مهم اینه که ما پیش خدا آبرو داریم
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 8
      مگه شما آبرو هم دارين؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 12
      تا چشات دراد
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      جناب طاهر کمتر حرف رایگان بزن
  • علی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    15 56
    بخدا بعضیا حرمت پوشش ندارن.من جای دولت باشم گونی تنشون میکنم اونم سربسته.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      30 8
      لطفا مودب باشید به بانوان پاک ایرانی توهین نکنید
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      11 22
      بانوی پاک ایرانی نباید رفتار و ظاهرش پاک باشه؟
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      24 4
      لطفا شعور داشته باشید
    • فروغی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 2
      مواظب حرف زدنت باش تخته گاز میری....
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 5
      خدادرادیان ابراهیمی این رانمیفرمایندبلکه باعنوان اعدامی ومهدورالدم یادمیکنند بعضیابخاطرجرایمشون لیاقت زنده موندن روندارند
  • افشین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    15 50
    درود بر پلیس فهیم و قانون مدار کشور. اگه امریکا بود بعلت تخلف از قانون همشونو خفه میکردن
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    47 9
    لعنت بر دروغگو
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 24
      چون دشمنان گشت ارشاد
  • US ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 27
    نیروهای امنیتی ، واقعا دنبال شفافیت هستند.
  • محمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    32 4
    40سال این خانمها درنظام اسلامی متولد ورشد وپرورش یافتند دراین مدت دستگاههای فرهنگ ساز جامعه !!!چه کاری کردند
  • محمد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 19
    فیلم کاملا مشخصه. منم ناراحتم ولی بی انصافی نکنیم سرقضاوت
  • ابراهیم IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    42 6
    شرم بر دروغگویان باد
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 15
      چون دشمنان گشت ارشاد
    • ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 14
      شرم بر خودتان باد
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    48 11
    اين اقا مثل اينكه ماموريت داره مردم را بيشتر عصباني كنه!!!!!
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 25
      البته مردم مریم رجوی رو
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 18
    بالا برید پایین بیاید باید با مشت آهنین برخورد کرد. خیلی رو دادین به مردم و سلبریتی ها. حالا هی رافت اسلامی بدرنخورتون رو علم کنید
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      معلوم شد إسلامي نيستي
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 24
    "انشاالله آنهایی که این تهمت‌های ناجوانمردانه را به پلیس می‌زنند را به آن دنیا واگذار می‌کنیم " و اگر واقعیت چیزی جز فرمایشهای شما باشه، مطمئن باشید که شماهم متقابلا به خدا واگذار میشوید که خود عادلترین و داناترین است.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 0
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 6
      وقتی همه چی معلوم پس وراجی نکن
  • IE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 27
    چرا در زمانی که دولت آقای رئیسی در سطح بین المللی در حال موفقیت و بوجود آوردن دستاوردهای اقتصادی و سیاسی است عده در داخل وجهه ایران را در دنیا زیر سؤال می برند ؟
  • US ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 11
    بعضیها دارن از روی عناد قضاوت میکنند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 3
    استفاده از باور درست یا غلط جامعه برای دفاع از کشور و مقابله با ظلم و ظالم بسیار سودمند و زیبا است. اما با زور و فشار و صرف هزینه های هنگفت برای قبول یک باور حتی درست .غلط و ناپسند است و حتما با مقاومت شدید روبرو خواهد شد.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    26 5
    با اختلاسگرا چرا اينجوريی سفت و سخت برخورد نميکنيد؟ باآقازاده هاي بی حجاب اونور آبی؟ با مسئولين فاسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 20
      اینهمه برخورد سخت کردن ندیدی؟ مشکل از چشماته
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    24 5
    الان شما گشت ارشاد گذاشتید از کشورهایی که حجاب آزاد هست فساد کمتری دارید؟
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 22
      صد در صد بله
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 20
      بله عزیزم.گذاشتن زنان پشت ویترین وفروش برای فحشا وهیومن پاپ کردن انها=لباس سگ پوشوندن وقلاده انداختن گردنشون+پورن کودکان.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 14
    سردار بر راه حق استوار بمانید
  • FR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 14
    خدا این دختر عزیز را رحمت کنه ولی مطئنم دشمن داره این قضیه رو تبدیل به ابزار تشنج در کشور میکنه
  • ملت IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 13
    پلیس طبق قانون عمل می‌کند نباید برای هر بی‌قانونی پلیس زیر سوال برود اقتدار پلیس زیر سوال می‌رود وهر قانون شکنی پلیس را زیر سوال می‌برد جامعه به قانون احتیاج دارد وبی قانونی بلای جامعه
  • آیت IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    23 3
    آقای رحیمی کسانی تو انتخابات میان پای صندوق که به قران وظعشون از مرحومه امینی خیلی بدتره
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 25
      به قرآن که اینجوری نیست
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 24
    سالانه کلی افراد جلوی دوربین فوت می کنند مثل مجریان جوان وقت اجرا یک عده ای لاشخور به این بهانه دنبال بی حجابی ان
  • تقی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 21
    واقعا دم مشرق گرم که پیام منافقین آلبانی را هم منعکس میکند
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 1
      پس خودتون قبول دارید که 99 درصد رسانه ها فقط پیام های شمار رو منعکس میکنند؟!!
  • رسول IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    28 5
    میگی کسانی رو به مقر گشت ارشاد میبرن که یک درصد هم نمیشن و حجابشون طوریه که نمیشه تو جامعه باشن .اگه این فیلمتون درست باشه کجای این حجاب بی حجابی بوده؟؟
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 26
      قبلش رو دیدی مگه؟ درضمن بزرگترین گناه کوچک شمردن آن گناه است
    • ایرانی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 12
      نکنه توقع داشتی از وضعیت ساپورت از فیلم بگیرن؟!!! خودت غیرت نداری بخودت مربوطه ولی دیگران رو مثل خودت فرض نکن!
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 15
    پلیس قانون رااجراکرده بدون خشونت کاملا واضح است عده‌ای عمدا چشم برروی حقیقت می‌بندد تابه اصل حجاب وجمهوری اسلامی حمله کنند مانندماهوارها وفصای مجازی مامورد شمن وبی دینهاوسلبربتبهای فاسد وعده‌اي هم متل اصلاح طلبها می‌خواهندانتقام شکست درانتخابات رابگیرند وباجوسازیروخودنمابی ودلسوز دروغین رای جمع کنند خداهمه اینهارالعنت کند که حجاب وحکم خدارا قربانی مطامع دنیوی خود میکنند
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 12
    حداقل کاری که میشه انجام داد در برابر این قصور
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 17
      که اصلا قصوری در کار نبود
  • درویش IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    هرکسی میتونه نظر متفاوتی در مورد مرگ خانم امینی داشته باشه اما هیچکدام از این نظرات شامل توجه به احساسات یک شهروند ایرانی نمیشود
  • حمید کلباسی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    23 4
    سردار جان! چگونه ممکن است همکاران فوق لیسانس و دکترای شما در مقر نیروی انتظامی با 20 دقیقه صحبت و گفتگو باعث تحول معجزه آسایی در نحوه لباس پوشیدن و آرایش دختران و زنهای خوش حجاب بشوند؟!
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 19
      همونطوری که خیلیا موفق به انجام چنین کاری شدن
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 7
      دقیقاً! وقتی که پدرها و مادرها خودشون رو راحت کردن و همه چیز رو به جامعه واگذار کردن و به خودشون زحمت تربیت کردن بچه هاشون دو نمیدن، سردار شما چطور می خواهید بار بی مسوولیتی این همه پدر و مادر و دوست و رفیق بی مسوولیت را بر گرده بکشید؟
  • شهروند بازنشسته IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 10
    این آقا و امثال این آقا باید بدانند که با پوشیدن این لباسی که بر تن کرده اند هیچ وطیفه ای جز پاسداری از میهن و مردم ندارند
  • یزدان US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 1
    از بقیه چه انتظار
  • ناشناس IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    33 8
    هیچ کس از پلیس نخاسته دختر مردم بگیری ببری مقر پلیس
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 24
      پس پلیس چیکارس؟
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 24
      من به عنوان یک شهروند میخواهم که محیط جامعه از بی حجابی که زمینه ساز فروپاشی خانواده ها وبی سرپرست شدن کودکان است،جلوگیری کند.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 29
    همه جوره از پلیس حمایت میکنیم مادامیکه بساط فسق و فجور و فحشا رو از جامعه جمع کنه!برو جلو سردار
    • فاطمه IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 21
      دمت گرم
  • رضا درویش پور IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    19 10
    لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی یعنی انسان آزاد آفریده شده خودش تصمیم بگیره و هیچ یعنی هیچ قوه قهریه نباید این رو بهش تحمیل کنه ....افتاد
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 13
      تو بحث اجتماعی هم گفتن که باید برخورد کرد البته به روش خودش که روش اینا هم درست بود، پس تحریف موضوع نکن
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      12 8
      قران کریم یک آیه ندارد.همان قران کریم هم امر به معروف ونهی از منکر را لازم دانسته وحدود الهی را روشن کرده است..افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 9
      پس با مشروب فروش و مواد فروش و همجنس‌باز هم نباید کاری داشت چون باید انسان آزاد باشه!!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 15
    با صلابت پای قانون بایستید
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 2
      اجرای قانون فقط برای مردم است اونوقت پسرهای خودتان که در حال مزاحمت و ...هستن قانون ندارند و بودن آن بهشان نمی رسد رئیس و مدیر و ..‌هم هستن
  • حسن IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    25 4
    حجابش تو فیلم خودشون پیداست اصلا مشکلی نداشت و خانم مهسا هم طبق فیلم که خودشون فرستادن داشت سر همین موضوع با خانم ارشاد صحبت می کرد.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 22
      پس چرا فحش میداد؟ در ضمن بزرگترین گناه کوچک شمردن آن است در ضمن ایشون حجابش رو درست کرد و معلوم نیست قبلش چجوری بود
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 7
      فیلم فحش که انگار جعلی بود در ضمن اگه حجابش مشکل نداشت یا کمی اشکال داشت نمیبردن
  • ناشناس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 16
    سردار با اقتدار پای کارتون بمانید ایران نیروی نظامی ضعیف نمی خواد سوریه وقتی شد بهشت داعش که قبل از حمله به سوریه با سناریوهای از پیش تعیین شده نیروی نظامی اش را ضعیف کردن
  • ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 18
    خدا قوت سردار دست شما دردنکنه باین زحتمهای که می کشید شماها اگه نبودید شهر امنیت نداشت ما باید شماها را دعا کنیم
  • مهدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    15 7
    ماموران گشت ارشاد بی حجابی را از نقطه نظر شخصی شان تعریف می کنن واگر خیلی وظیفه شناس بودن روزی ۸ یا ۹هزار نفر را بازداشت و ارشاد می کردن
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 13
      گنده نمایی ممنوع
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 14
    پلیس موظف به اجرای قانون است
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 15
    سردار میدونم محکم ایستادید محکم تر بایستید برنامه ضد امنیتی سرویس های بیگانه بخصوص MI6 مبتنی بر اعترافات صریح نازنین زاغری با صرف هزینه های سنگین فراموش نشود. ما تماما از مرگ بی دلیل هیچ انسانی خوشحال نمیشیم. خداوند ان شاء الله رحمت کند و به خانواده ایشان صبر جزیل عنایت کند پروژه بروز ظاهری گسترده بی بند و باری در ایران (بخوانید شبیخون فرهنگی)، تغییر هنجارها و نهایتا تغییر ارزش های ایران اسلامی سال هاست شروع شده و در یک بستر زمانی 20 تا 25 ساله نتیجه میدهد. ( جلسه نتانیاهو با سران امنیتی آمریکا و توصیه ها برای براندازی جمهوری اسلامی رجوع شود لطفا) مردم عزیز هوشیار باشید امروز دشمن امیدی به نتیجه گرفتن از پیکار نظامی ندارد امروز جنگ اقتصادی و فشار حداکثر مبتنی بر اظهارات صریح حکام آمریکا و اروپا شکست خورده تنها پازل امیدواری دشمن موضوع فرهنگی و استحاله نظام است همه باهم به امید خدا نه یک قدم عقب تر از امام خامنه ای نه یک قدم جلوتر. از این فضاسازی رسانه ای نترسید البته که باید تدبیر شود و مدیریت شود
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 0
      از کجا تهیه میکنید ساندیس جان؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    16 7
    سردار ! ذره ای به فرزندان این مملکت ارزش قائل بودید
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 12
      که هست که وضع اینه
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 7
      هستند که مراقب امنیت هستند
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    32673
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    19 2
    آقای سردار رحیمی اگر جرم است چرا نمیرید تو پاساژهای بالا شهر و همه را بگیرید؟؟اگر برید اونجا که همه را از دم باید بگیرید
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 18
      اتفاقا زیاد گرفتن
  • ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 11
    پلیسی که با قمه و تیر مستقیم شهید میشه و کسی برایش هشتک نمی زنه و کسی اشک نمی ریزه و کسی برنامه ای براش نمی سازه جرا از ابتدای سال تا کنون 40 جوان این مرز و بوم شهید شد کسی خبر دارد خدا قوت سردار خدا صبر به خانواده مینی بده .ولی ما باید مواظب دختران مان باشیم گرگ در جامعه زیاد شده .خفت گیران زیاد شدند . بی غیرتی در جامعه زیاد شده
  • M.M IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    20 3
    مگه شما نباید دزد و کلاهبردار و اراذل و اوباش قاتل و ... را دستگیر کنید... مگه شما پلیس محترم میخوان تعلیم اسلام بدهید
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 12
      هرجیزی سرجای خودش و شما هم تحریف موضوع نکن
  • کوروش IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 0
    اهان
  • DE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 10
    سعودی نشنال و من و تو و صدها کانال تلویزیونی و اینترنتی دیگر به دروغ میگن که به سر مهسا ضربه زدن . آخه اگر به سر کسی ضربه محکم بزنند بلافاصله میفته ولی این خانم سرپا بود و نشست و بلندشد رفت پیش مأمور و صحبت کرد و بعد حالش بهم خورد . به دروغ های رسانه های لندن نشین توجه نکنید اینها میخوان ایران رو شلوغ کنند و هزاران نقشه پلید برای ایران دارند .
  • حمید کلباسی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 1
    چون بد آید هرچه آید بد شود ؛ یک بلا ده گردد و ده ، صد شود . گرمی از آتش فتد ، مهر از فروغ ؛ فلسفه باطل شود
  • سلام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 11
    من موندم،چرابعضیها سعی وتلاش درجهت لختی وبرهنگی دارن؟! حتی انسان‌های اولیه و غارنشین وجنگلنشین هم درفصول مختلف ،گاهی از پوست حیوانات وگاهی از گیاهان موجود برای رفع برهنگی استفاده می کردن، اما در این عصر وزمان آیا اقدام به بی حجابی یابد حجابی نشانه تمدن است ویابدتر ونازلتر از حدتوحوش؟!
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      15 6
      تو طول تاريخ کجا يه ايرونی رو ديدي که لخت بگرده؟؟؟ از نظر امثال شماها ايرانيها نفهمن، در ضمن کجای قرآن گفته حجاب اجباريه که حالا شما شديد کاسه داغتر از آش؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 13
      تو قرآن اتفاقا گفته حجاب اجباری وهست و تو خیلی جاهای دیگه هم حجاب اجباریه پس بدون مطالعه درست نظر نده
    • پیروز IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 0
      الان بیرون انداختن مو شد لختی و برهنگی؟؟
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    20 2
    تمام مانتو فروشی ها را بگردی 90%مانتوهایی دارند که از نظر گشت ارشاد مشکل دارد ،آقای رئیس پلیس آنهایی که در این چند دهه تجار عمده کشور شده اند ونبض اقتصاد کشور را بدست گرفته اند از طریق رانتها ووامهای میلیاردی شده اند که به آدم های معمولی نمی دهند ،آقای رئیس کاری نکنید که مردم فکر کنند وظیفه پلیس گرفتن دزدهای کوچک ومحافظت از دزدهای بزرگ است
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 25
      اینهمه از اینا گرفتن ندیدی؟ پس چشمات مشکل داره و یا آلبانی نشین هستی و اومدی دروغ ببافی برای تفرقه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    17 3
    دختر مردم
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 16
      دختر مردمی که سابقه بیماری داشته و به مرگ طبیعی مرده
  • حجت ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    16 3
    اگه وجدان داشته باشید حاشیه نمی رید.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 12
      اگه شما هم وجدان داشته باشید میفهمید که راه رو اشتباه رفتید
  • علیرضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 18
    تشکرمیکنم از زحماتی که برای جامعه می کشید با قدرت و دقت کافی به مسیرتون ادامه بدید
  • حمید کلباسی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 3
    حریف آمریکایی پهلوان کامران قاسمپور در کشتی فینال به مراتب از قاسمپور قوی تر و عضلانی تر بود اما قاسمپور با درایت و تیزهوشی توانست بر او غلبه کند و قهرمان جهان شود تا ثابت کند برای رسیدن به موفقیت باید از هوش و ذکاوت و درایت استفاده شود ؛ نه از قلدری و گردنکشی
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 3
    خیلی هم عالی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 0
    یادتونه؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 14
    مهسا بیمار زمینه داشته پدرش واقعی نیست ناپدرش بعدش دختر از ترس پدرش سکته
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 12
    کارتون باقدرت ادامه بدید
    • حمیدخان IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      17 3
      منظورت کدام کارتونه؟ تام و جری یا پلنگ صورتی؟
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 0
    جالبه که میفرمایند لباس موقع دستگیری یه لباس دیگه بوده و این لباس بلند و پوشیده نبوده
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 4
      دقیقاً اینو کِی گفتن؟ در گوش تو گفتن؟
  • بابک IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    16 2
    برو اختلاسگران را با همین شیوه دستگیر کن
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 13
      نکردن؟
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 3
    خدایا این کشور را از شر خشکسالی نجات بده
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 6
    "شلوار یا ساپورتی که پایش بوده است دارای ایراد بوده و زمانی که مانتویش باز می‌شود مشکل دارد"
  • حسام IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    خلاصه ماجرای مهسا امینی اینه
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 1
    وما هم اگر کوچکترین اجحافی در حق مهسا امینی شده ،شما را به آن دنیا واگذار می کنیم ومطمئنا" آن دنیا مهسا امینی حرف زیادی برای گفتن دارد...
    • رضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 5
      برامیترااستاد نظری نداری
  • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 6
    فکر نکنیم که بی حجابی فقط گناه شخصی و فردی است بلکه گناه و جرم اجتماعی است مثل کسی که ته کشتی زیر پای خودشو سوراخ میکنه ولی تمام کشتی غرق میشه پس باید به طور حدی تر با بی حجابی و کم حجابی برخورد بشه کسانی هم که پشتیبانی از این خانم های معلوم والحال میکنند مثل همون خانما بی بند و بار هستند و با جو سازی قصد تخریب دارند
  • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 3
    فکر نکنیم که بی حجابی فقط گناه شخصی و فردی است بلکه گناه و جرم اجتماعی است مثل کسی که ته کشتی زیر پای خودشو سوراخ میکنه ولی تمام کشتی غرق میشه پس باید به طور حدی تر با بی حجابی و کم حجابی برخورد بشه کسانی هم که پشتیبانی از این خانم های معلوم والحال میکنند مثل همون خانما بی بند و بار هستند و با جو سازی قصد تخریب دارند
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 0
    اگر کسی ادعا کنه که ندیده ، دروغ میگه .
  • علی حسن IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 9
    ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم. باید حجاب رعایت بشود. با سپاس از نیروی های انتظامی زحمت کش.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    متاسفانه در سوابق قبلی خاطره خوبی به جا نگذاشته
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    انشالله
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 8
    ختم کلام آی خانمها حواستون رو حسابی جمع کنید
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 0
    چه مسخر بازی
  • تای IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 0
    بابا اصلا حجابش بد باشه
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 9
    خسته نباشید . با قوت به کارتان ادامه دهید و از این هوچی گریها نترسید که اگر انسان بخواهد از این چیزها بترسد صبح نباید از در خانه بیرون بیاید. مردم ملزم به رعایت قانون هستند. چرا کسی جلوی آدمی که قانون را رعایت می کند نمی گیرد. خدا خیر بدهد. کسانیکه از این هیاهو حمایت میکنند اغلب از کسانی هستند که .....
  • رضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    12 1
    جالبه. اول همدردی میکنه. بعد میگه عدم رعایت شئونات جرم محسوب میشه.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    18 2
    چرا قبول نمیکنید که اشتباه کردید و از مردم عذر خواهی کنید
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 12
      تو ادعا اشتباه میکنه بیا ثابت کن
  • ساشا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    بله به وضوح دیده میشه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 2
    شماها چرا در امکان پولدارها نیستید مترو جای فقرا و مردم متوسط هست خاک بر سرتان
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 4
      میگه پارک طالقانی ...
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 1
    اصلا این موضوع وظیفه ناجا نیست.
  • نیش فعال IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 10
    من نراحتم از مرگ یک انسان ولی از نیرو و سردار میخوام به وظیفه شون قاطعانه ادامه دهند. چون مرگ این دختر را نه تقصیر نیرو که تقصیر نقشه های شوم ضد انقلاب و اسراییل برای به هرج و مرج کشاندن جامعه و تضعیف نیروی انتظامی قبل از شورشی بزرگ میدانم. خدا این دختر را بیامرزد که خودش نمیداند قربانی چه نقشه ی شومی شده. امیدوارم تک تک عوامل اجرای این نقشه بزودی معرفی شوند و البته قطعا این اتفاق قطعه ای کوچک از یک پازل بزرگ است. که با کار اساسی اطلاعاتی و امنیتی باید ابعاد دیگر آن کشف و به اطلاع عموم برسد
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 8
      مقصر خانواده
  • US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خدا کنه
  • مسعود IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 1
    اون آقایی که میگه در هر دو دقیقه به یک زن تجاوز میشه در آمریکا شک نکن
  • حمید کلباسی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 6
    سردار! مردم ایران قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند اما اولا اولویت شما باید قلع و قمع مجرمان حرفه ای و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم باشد .
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 5
    پلیس طبق وظیفه ذاتی که بردوش او نهاده شده است اقدام میکند. ودراین راه قربانی زیادی تقدیم کرده که افراد سخن پراکن هیچگاه درباره آن صحبت نکردند اما اینهمه صحبت واتهامات ناروا ازیک جریانی سرچشمه میگیرد که منافع کشور را درنظر نمیگیرند ودلسوز این خانم نیستند بلکه این را بهانه کردند که صندلی که ازآنان گرفته شده مجددا تصاحب نمایند
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اشتباه شده
  • masoud IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 1
    آقا چه جوری وقتی یه کلاه بردارو یه دزدو یه قاتلو یه متجاوز به ناموسو میخوای دستگیر کنین حکم دادگاه میخواین ؟
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 1
    متاسفم از کسانی که نمی فهمند از کی و چی دفاع می کنند.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    12 0
    شما که قانون برا بدحجابی گذاشتید ممنونبرا دزدی و اختلاس وخفت کردن مردم چرا قانون نمیذاری
  • مخاطب IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    فقط خدا می داند
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 2
    سی تی اسکنش رو شبکه های معاند دارن پخش میکنن
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 5
      قتل میترا استاد که سی تی اسکنم نمی خواست. یارو خودش رفت اعتراف کرد. اون موقع چرا خفه خون گرفته بودی؟
    • DE ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      قتل میترا یک مسئله خانوادگی بود
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    به نام خدا این عزیزانی که ازبعضی برخوردهای سازمان ها نسبت به مردم به همدیگر جملات ناشایست می زنند. متاسف هستم این عزیزان یاشعور اجتماعی ندارند یا بیسوادهستند جامعه ی ماازنابهنجارهای اجتماعی غوغا می کند فقر، تهیدستی، بی بندباری وقتل وفساد اقتصادی درجامعه ی ما بیداد می کند ومردم ازنظرروحی وروانی دربدترین موقعیت هستند به خاطر معیشت زندگی روز مره شان
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    کاش این جملات رو مسؤولین کشوری می گفتن. نه اینکه از ابتدا...
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 9
      چون وقتی اتفاقی می افته بی دینها چون دین ندارن شروع می کنند بی مدرک حرف زدن براشون مهم نیست قضیه راسته یا دروغ مهم فتنه گریه لذا تا می تونن می تازن بلکه چیزی گیرشون بیاد آدم کشته شده هم مهم نیست بلوا و شرارت مهمه ولی آدمی که دنبال شاهد و مدرک برای خودش باشه صبر می کنه تا حقیقت ماجرا معلوم بشه اینه که سریع قضاوت نمی کنن
  • NL ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 0
    عدم رعایت شئونات در معابر عمومی جرم است ; که البته در این مورد هم بحث است.
  • احسان معتمدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 12
    حدود اسلامی حجاب مشخص است و بی حجابی در قلب شهرهای ما زیاد شده
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 5
    لعنت به هرچی منافق
  • مهدی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 14
    مگه پلیس دختره رو کشت که بخواد از خانواده اش عذرخواهی کنه؟ این خانم به جای اینکه توی خیابون بمیره توی مقر پلیس مرد. کجای این قضیه پلیس مقصر بود؟
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 5
      رحمت به شیر مادرت
  • جواد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    10 1
    جناب سردار بزرگوار چقدر خوبه به مردم آموزش بدیم حیز نباشند مگر تو کشورهای جهان هر کس بی حجابه بهش تجاوز میشه؟
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 0
    لعنت خدا بر پدر ومادر ادم دروغگو
  • سمیه IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 4
    و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را(از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش(فرو) اندازند
  • فاطمه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 19
    مهسا امینی خیلی لباس بدی پوشیده بود حالا سکته کرده مرده بعضی ضد انقلاب ها ضد دین ها ناراحت شدن ولیدر واقع خوشحال شدن سوژه افتاده دستشون وراجی کنن بخدا اگه جلو بی حجابی گرفته نشه کم کم با شلورک میان بیرون.کم کم شلوارک میشه لباس زیر میان بیرون
    • حقگو IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 0
      سکوت کن و با دروغ رسانه ها همراه نشو
    • US ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 0
      واااای حالا چیکار کنیم ... باشه بابا
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    جای تعجب داره؟؟!!!!!
  • حقگو IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 7
    پس آفرین بر پلیس
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    10 1
    هر چی نوشتی دروغ بود
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 10
    من راجع به آیه شریفه: «لا اکراه فی الدین» توضیح بدم چون شده نقل مجلس هر بی سروپایی برای توجیه کار نا صحیح. مختصر: لا اکراه فی الدین یعنی شما افکار دیگران را با زور نمی تونی تغییر بدی! اگر مسیحی است به زور نمی تونی مسلمانش کنی مگر اینکه قلبا و اعتقادا تسلیم بشه. ولی در جامعه قانون حاکمه همه باید ملزم باشن فرقی بین اعتقاد به دین و بی اعتقاد نیست اگر کسی هم تمرد کرد باید مجازات بشه همانطور که در کشورهای کفار باید به قانونشان احترام بذاری با هر عقیده که باشی اگر این تفسیر که هر کاری بخایی بکن چون دین گفته سنگ رو سنگ بند نمیشه و این حرف دین نیست دروغ دیگر نسبت به دینه
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      8 1
      جسارتا" شما کی باشید؟؟؟؟!!!!!
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 3
      شمایی که نوشتی "شما کی باشید"، شما کی باشید؟
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    جرم چیزیه که جامعه بپذیره
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    آقای چه شأنی بود که رعایت می کرد و نکرده
  • کارمند IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 6
    درود خدا بر پرسنل خدوم و زحمتکش پلیس که بار سنگین تامین امنیت جامعه را یک تنه به دوش میکشن . خدا یاورتان باشد.
  • جواد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 1
    فعلا افکارتون رو متمرکز این مسئله بکنید تا ما بریم نیویورک کارهای مهمتری داریم
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 1
    مانتو اش عين چادر گشاد و بلنده
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 8
      خدا میدونه چقدر مانتوی گشاد و بلند دیدم که بدون دکمه ست و رها میکنند و زیرش فقط یه نیم تنه میپوشن
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 0
      ۱۵۰۰شلوار گران است گران می فهمی یا نه
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 6
    اتفاق بدی بود.شکی هم نیست‌. مردم ایران، اتفاق بدی بود و الهی هرگز برای احدی پیش نیاد. اما حواستون باشه چی میگید و می نویسید. این کشور و ملت و نظامشون داره در دنیا نمونه ست والله. مراقب باشید فریب یه مشت بی وطن نوکر و بنده دشمنانتون رو نخورید.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    باید بترسیم
  • پدی ازپیج همسایه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 1
    منی که چهارم ابتدایی ازترس خودکار لای انگشتم وپَرت شدن با کتک توی ردیف اشغال کله ها، ۱۰تا ایه عین بلبل میخوندم شاید باورتون نشه الان حمدوسوره و سرود ملی رو بلد نیستم.میخوام بگم زور همیشه نتیجه عکس میده.حرفم اینه:خودکارلای انگشت ملت بذارید وماله بکشید ولی یخورده هم بفهمید وحداقل ۳۰٪رفتارتون رواصلاح کنید حتی اگه سخته به زبون بیارید.
    • خادم IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 3
      اینکه حمد وسوره رو بلد نیستی و برا یاد گرفتن چیزی مجبور به تنبیه شدن اول از همه نشانه هوش پائین شماست هرچند تنبیه بدنی کار درستی نبود ولی هزاران دکتر و مهندس و دانشمند در همان سیستم آموزشی رشد کردن پس اشکال از خود تو هم بوده ولی اگر تنبیه و تشویق وجود نداشته باشه ۹۹ درصد مردم به بیراهه میرن برای کسانی که معتقد به قیامت هستند ترس از جهنم و امید به بهشت و برای آنانکه معتقد نیستند ترس از مجازات قانونی و طمع بدست آوردن مال دنیا در سایه امکانات اجتماع! پس استدلال تو بسیار ضعیف و غیرعلمی و غیر عملی است.
  • وریا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 12
    اونایی که میگن عذرخواهی کنن گستاخ ترین آدمها هستند.به اینا یه چیزی میرسه که این حرف می‌زنند. من اولش ناراحت شدم ولی با توضیحاتی که دادند قانع شدم پلیس عزیزمون هزاران کار خوب انجام میده با مرگ مرحومه خانوم امینی اینگونه صحبت کنیم ننگ بر منافق. این مملکت صاحب زمان نه با هشتک برانداز میشه نه با مسیحک. آنقدر دشمنان نظام حرف بزنین تا لال از دنیا برین.
  • محمدي معلم دبيرستان IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 12
    بعنوان يك ايراني و شهروند فهيم و اگاه از زحمات و تلاشهاي شبانه روزي پرسنل نيروي انتظامي جهت ايجاد امنيت و آرامش در شهر و كشورم تقدير و تشكر بعمل مي اورم. از هياهوها و هوچي گري هاي فرصت طلبان و مغرضان هم هيچ نهراسيد و نگران نباشيد....
  • حسین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    برخورد پلیسها بد شده
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 3
    گشت ارشاد چرا پسرها بازداشت نمی کند پسر خالکوبی می کند شلور پاره می پوشد گوشواره می ندازه این جرم نیست
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 2
      فضولی
  • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 4
    الهی
  • محمدرضا کلباسی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    درس معلم ار بود زمزمه محبتی ؛ جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را . سلایق و گفتار و رفتار یک جوان با یک سالمند متفاوت است .
  • نادی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 1
    اما جزای این جرو چیه
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 2
    اگر حرف امام حسین در جماعت کوفی میسر میشد الان هم منافقان آدم شده بودند
  • فرهاد US ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    خودتونم بود همینطور رفتار میکردین؟؟
  • فرهاد US ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    10 1
    اگه بچه خودتونم بود همینطور رفتار میکردین؟؟ ی
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 6
    ما جوانان از پلیس ایران توقع اقتداری بدور از تزلزل در انجام قانون کشور اسلامی ایران که نشأت گرفته از شرع و دین ماست را داریم،با تشکر از نیروی انتظامی که مدافع امنیت ماست
  • داریوش IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 1
    جناب آقای رحیمی لطفا توضیح بفرمایید پوشش خانم امینی چه مشکلی داشت
  • داریوش IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    جناب آقای رحیمی لطفا توضیح بفرمایید پوشش خانم امینی چه مشکلی داشت وآیا حضور یک دختر مهمان درتهران وامانتی که دراختیار شما بود آیا اینچنین رفتاری قابل توجیه هست؟
  • ایرانی🇮🇷 IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 11
    پلیس ممنون. باید زودتر از اینها برخورد میشد. گشت ارشاد باید همیشه فعال باشد. ملت امنیت اخلاقی را اولویت میدانند. بخاطر تعداد اندکی افرادِ سیب زمینی زاده نباید شل بیاین. زن بی حجاب رو باید تف انداخت جلو پاش!
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 10
    پلیس ایران اهل ضرب و شتم نیست اون هم در مورد بد حجابی و ... این مسائل را همیشه فقط تذکر داده اند . حجاب و عفاف باید در جامعه حفظ بشود وقتی عده ای به زبان خوش نمی پذیرند ناچار باید قانون را پیاده کرد . حالا در این قضیه این خانم فوت کرده و چه دلایل شخصی در ایشان بوده خدا می داند و ما از مرگ ایشان ناراحتیم . انشااله خدا او را ببخشد و رحمت کند . ولی دلیل نمی شود با بی عفتی و بی حجابی مبارزه نشود .
  • م پ IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 6
    ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحومه بنده شب عاشورا در محله سلسبیل برای توزیع نذری همراه با دخترم در خیابان بودم دختر ی بی حجاب از اینها که شال رو دور گردن می اندازند جلوی من ودخترم مرتب حرکات تحریک امیز می کرد من به مکان دیگری رفتم مجدد همان دختر امد وقصد تحریک من وخانمهای محجبه را داشت ناچارا به خونه برگشتم تا مبادا حرمت شب عاشورا شکسته شود افراد بدحجاب وبی حجاب بعضی موارد باعث تشنج می شوند وفقط باید در برابر آنها صبوری پیشه کرد والا در صورت درگیری با فیلم بردارهای هماهنگ با انها محجبه ها بد می شوند
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 0
    خیلی بهتون فشار بیاد لا اکرا فی دین رو میزنیم و میزاریمش رو طاقچه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 2
    جناب سردار چرا این قانون در معابر و فروشگاه های شمال شهر تهران اعمال نمیشود؟!
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 5
    در رابطه با آیه ای که هر لا ابالی بی سوادی دستاویز لاابالی بودنش کرده باید گفت برید لااقل قبل ابراز فضل تفسیر آیه را بفهمید،در رابطه با آیه شریفه«لا اکراه فی الدین»،باید بدانید که این آیه برای پذیرش اصل دین است و وقتی کسی دینی را انتخاب میکند باید صفر تا صد از آن تمکین کند مثلا اگر دین کامل که دین اسلام است را پذیرفت باید بطور کامل صفر تا صد تمکین کند و دیگه انتخابی نیست که بخشیش را قبول داشته باشد بخشیش را نه، بماند که دین کامل دین اسلامه و اگر کسی دینی جز اسلام بپذیرد حجت بر او تمام است و اگر از دین اسلام خارج شود مرتد است،امیدوارم اونهایی که این آیه شریفه را دستاویز نفهمی خود کرده اند متوجه شده باشند.فقط باید کمی زحمت پژوهش و مطالعه در دین اسلام و قرآن را به خود بدهند
    • DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 1
      پروفسور پس انتخاب دین هم تا سن بلوغ باید عقب بیفته نه اینکه ارثی باشه
  • جواد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 5
    سلام سردار بزرگوار زحمات و تلاش پرسنل شما بر کسی پوشیده نیست
  • آریایی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    اینقدر مقابل انسانیت و واقعیات و وجدان خود ایسادن
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 2
    مطمئن باشید .اگر ریگی ب کفش نیروی افتظاهی نبود انقدر خودشون ب اب و اتیش نمیزدن
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 7
      شخصیت شما از گفتار شما پیداست از نیروی محترم انتظامی تقاضا داریم نسبت به ولنگاری پوششی زنان در جامعه با اقتدار برخورد کنند و هرگز تسلیم این ادبیاتهای سخیف نشوند
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 1
      اساسنامه ی نیروی انتظامی برای برخوردبامجرم یامتهم
    • عمو قزوینی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 6
      اول املای افتضاحی را یاد بگیر تا بقول خودت افتضاهی ننویسی ؛
  • جواد IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    سردار بزرگوار سخنان شما کاملا متین ولی اینا جوون هستند و اشتباه کردند انصافا برای دل داغدیده خانواده و ملت ایران ایکاش یه نفر بیاد تو تلویزیون و عذرخواهی کنه
  • مهراب IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 0
    اقای سردار چگونگی سوار کردن مهسا را به ماشین گشت ارشاد نیز توضیح بدین
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 7
    سردار رحیمی عزیز،خدا قوت،با اقتدار بیشتر از قبل از ما و زندگیهای ما در برابر اینگونه افراد معلوم الحال دفاع و محافظت کنید،خدا حافظتان باشد
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    بر هیچ کس نهان نیست
  • جواد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    ایخدااا
  • موسی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 2
    به سایر وظایف اصلی پلیس که مسبب آرامش مردومه بپردازین.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 5
    خدابیامرزد این خانم را ازکجا معلوم اگر درمقر پلیس رحلت نمی کرد شاید درخیابان یادر خانه عمرش تمام می شدپیمانه که پرشد پیر و جوان ندارد زمان کرونا چه قدر جوان ازبین مارفتن
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 5
    خدابیامرزد این خانم را ازکجا معلوم اگر درمقر پلیس رحلت نمی کرد شاید درخیابان یادر خانه عمرش تمام می شدپیمانه که پرشد پیر و جوان ندارد زمان کرونا چه قدر جوان ازبین مارفتن
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 5
    خدابیامرزد این خانم را ازکجا معلوم اگر درمقر پلیس رحلت نمی کرد شاید درخیابان یادر خانه عمرش تمام می شدپیمانه که پرشد پیر و جوان ندارد زمان کرونا چه قدر جوان ازبین مارفتن
  • نیش فعال IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 6
    من نیز ناراحتم ولی اجازه بدیم دستگاههای امنیتی کار خود را انجام دهند و به موقع به مردم گزارش دهند . شاید الان اطلاعاتی در دست باشه که هنوز زوده برای علنی شدن چون باعت از دسترس خارج شدن اعضای یه باند بشه
    • US ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 0
      به خدا که ناراحت نیستی .
  • نیش فعال IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 6
    پلیس عزتمند
  • حمید کلباسی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 0
    چرا فیلم کامل لحظه دستگیری و سوار کردن مهسا امینی به ماشین گشت ارشاد را نشان نمی دهید؟
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 7
      می خوای بالای سر هر ایرانی یه دوربین بذارن از لحظه ای که بیدار میشه تا وقتی که لالا می کنه همه حرکات و سکناتش رو فیلمبرداری کنن. چطوره؟
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    آنهایی که تهمت میزنند به آن دنیا واگذار می‌کنی ...درست.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 7
    ما اصلاح طلبها در گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر جلو کسانی که مزاحم زن و بچه مردم می شدند را می گرفتیم .
  • ازپیج همسایه IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 3
    مملکت ما یک مملکت و مردم هم یک مردمه. با انواع سلیقه ها ولی باید قانون عمل بشه
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 4
    با سلام درود بر همه عزیزان واقعا اگر پلیس امنیت اخلاقی نباشه سنگ رو سنگ بند میشه دوم کدامیک از آقایون دوست دارن زن وخواهران با ساپورت و لباس نافی که اندا نشون میده بیاد بیرون
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    حالا که رعایت نمی کنند بیایید ما چشمان خود را درویش کنیم
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    پیامها را می‌خونی هنوز خیلی شر توی جامعه پیدا میشود که از دشمن بیرونی و جاسوسان غافلند و یک دختر مظلوم را به اصلاح طلبان و‌‌ اصولگرا ربط میدهند
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 7
    اینها که اینجا به اجرای قانون معترضند کم کم از همه طلبکار میشن مزدورای اسراییل
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 2
    با عرض تسلیت به خانواده مرحومه یادی کنیم از پلیس‌های وظیفه شناس که دراین چندرو ز حین مامو ریت به درجه رفیع شهادت رسیدند
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 3
    با عرض تسلیت به خانواده مرحومه یادی کنیم از پلیس‌های وظیفه شناس که دراین چندرو ز حین مامو ریت به درجه رفیع شهادت رسیدند
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 2
    با عرض تسلیت به خانواده مرحومه یادی کنیم از پلیس‌های وظیفه شناس که دراین چندرو ز حین مامو ریت به درجه رفیع شهادت رسیدند
  • جعفر IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    من به نوبه خودم فوت مهسا جان را به خانواده محترم او که تمام ایران است تسلیت عرض میکنم .
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    توی همه چیز کند زدن
  • IQ ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 10
    والله اگه این اتفاق برا یک خانواده فارس یا اذری یا لر پیش میامد تمام شده بود رفته بود پیکارش همین میزاشتن قانون پی گیر باشه اینا جماعت با شبکه مزدور سعودی که دایی ش مصاحبه میکنه کومله دمکرات که اعلام شورش میکنند توکردستان دارن قضیه رو میبرن جایی دیگه ولشون کن سردار اینقدر رو ندید این بیشعورها
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      1 0
      لال شو بی فرهنگ
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    جمع کنید بساط رو
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 1
    فیلم که پلیس منتشر کرده
  • فاطمه IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 5
    چه زیاده لاشخورو کفتار که با بهونه کردن مرگ این خانم فقط قصددارن وجهه ی دین اسلام و ماموران امنیتو خراب کنن .خدا راضی باشه ازنیروهای امنیتی که اگه نبودن همین لاشخورا رو سرمون خراب میشدن
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      آفرین
  • بینام IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 1
    من مصاحبه پدر مهسا امینی و شنیدم تو حرفاش میگه که دختر من اصلا نه مشکل قلبی داشته نه بیماری دیگری هیچی.حتی گفته که دخترم تا این سن به دکتر هم مراجعه نکرده بوده مگر به خاطر سرماخوردگی.تمام حرفایی که به دخترم نسبت میدن که تو بچه گی عمل قلب داشته و از این حرفا دروغه.
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 0
      اِ مصاحبه پدر مهسا امینی رو شنیدی
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 0
    کل قضیه اینه که ما نبودیم
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    جک خنده دار
  • خسرو IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 9
    آیا از این بیشتر میتوانند تهمت و دروغ به پلیس ببندند ؟ پس لطفا این فضای مجازی بی رد و پیکر را که با اعصاب و روان کشور بازی میکنند و متاسفانه حامیان آنها یک عده در مجلس و دیگر نهادها هستند و برای خود شیرینی با معاندین همراه میباشند و با هیاهو نمی گذارند قانون محکمی بتصویب برسد تا فضای مجازی آرام بگیرد پس با اقتدار شروع کنید خدا با ما است
  • جاوید ایران اتمی NL ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 8
    این رضاصادقی خواننده دقیقاً بعه خواست رضاپهلوی دو روز پروفایل اینستاگرامیش رو مشکی کرد، رضا رشیدپورهم بعد از حرفهای پهلوی توی پستی که گذاشت از عزای عمومی گفت، عیناً مثل حرف پهلوی مزدور. جالب هست اگه بدونید رضارشیدپور پیج بی بی سی فارسی رو مدت هاست که فالو داره، و‌کلی پیج دیگه!!!! حالا اگه ازش بپرسن چرا میگه برای مطلع شدن از اینکه دیگران چی میگن!
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 4
      این رضا صادقی همون نبود که وقتی گوشی بعی ها رو هک کردن دیدن با سالومه چت می کرده و حالا به زور داره دست و پا می زنه با این فیلم و اون فیلم از فراموش شدگی نجات پیدا کنه؟
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    13 0
    مرگ بر پوتین مرگ بر انگلیس
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 9
    بیچاره پلیس اینهمه برای امنیت جان ومال مردم کشته شدن وزخمی شدن وتهمت وتوهین میشنون خدارحم کن ازجماعت سواستفاده چی بی دین ومملمت سیاست زده بی بصیرت پلس قانون رابی خشونت اجراکرد وهیچ تقصیری نداره این وصع افتصاح یرخی زنان جامعه راکی باید جمع کنه؟!!
    • US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 0
      بابات پلیسه نه ؟
  • جوبشور IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 6
    لعنت بر شبکه های معاند که دارن از احساسات مردم سو استفاده میکنند
  • نادر جابری IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    9 4
    رضا شاه با اون همه تکبرش نتونست تمام جامعه رو با بی حجابی یکدست کنه الان عده ای تاریخ نخونده می خواهند مملکت 85 میلیونی را یکدست با حجاب کنند .
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 9
      آخه شوتی جون اون زبون بسته میخواست خلاف موج شنا کنه، خلاف فطرت، خلاف پاکی، دست و پاشم خورد شد.چی رو با چی قاطی پاتی کردی.
  • مهدی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 9
    درود بر پلیس وظیفه شناس
  • فرهاد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    دین کامل ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 1
    الله اعلم.
  • علوی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 8
    یک پیشنهاد! آنهایی که دوست دارند ایران از حیث حجاب مانند آمریکا بشود که دارد می‌شود.... آیا می پذیرند که رفتار پلیس ما هم مانند پلیس آمریکا بشود ؟! یک مشت جماعت سکولار که بین دین داری و غربزدگی گیر کردن هم میخوان بی دین زندگی کنند هم حکومت رفتار اسلامی داشته باشه !!!!
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 3
    تا جایی که مردم مشاهده کردند حجابش از خیلی ها بهتر بود
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 9
      آخی، ببین اذیت میشی به خدا انقدر از مغزت استفاده می کنی‌ ما راضی به اذیت شما نیستیم!!! نه می خواستی با همون وضع تو خیابونش بیاد تو مقر پلیس!!!!!!!
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    11 4
    به جای مبارزه با بد حجابی با اختلاسگران مبارزه کنید که کشور رو به گند کشیدن و مفسد فی الارض هستند،آنها مستحق مرگند،نه این دختر بی گناه.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 7
    پلیس باید به وظیفه خودش عمل کنه و نباید نسبت به اراذل و اوباش و بی حیایی در جامعه، منفعل بشه. ضمن اینکه همه فیلمها نشون میده که اصلا با ایشون برخوردی نشده
  • میثم IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 6
    همین افرادی که تظاهر به نارحتی میکنند زمانی که میترا استاد به ضرب 5گلوله نجفی به قتل رسید سرهاشون تو برف بود ، حالا چی شده که مدافه حقوق زنان شدن ؟ سر میتراشن ، کشف حجاب میکنن . متاسفم براتون
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 5
    تو رو قران دیگه بسه کاش تو بحث گرانی هم اینقدر وسواس بودین خسته شدیم از این حجم اخبار
  • جواد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 5
    با سلام و احترام به نظر تمام عزیزان لطفا گوش کنید کشور ما اسلامی است و ما همه پیرو پیامبر و امامان معصوم هستیم در زمان پیامبر گرامی همه با هم سیاه و سفید شمر و یزید و معاویه و ائمه اطهار با هم زندگی می‌کردند و هیچ برتری نبود جز تقوا مهسای عزیز از بابک زنجانی و خیلی ها با ایمان تر بوده بنابراین ما باید کاری بکنیم که با مهربانی از تمام دنیا بسمت ما بیان نه اینکه تا اسم ایران بیاد وحشت به جون همه بیفته
  • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    ادبیات رو عوض کنید
  • BE ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    خودتان را خسته نکنید
  • علی اصغر از تهران IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 3
    پلیس برای این کار مناسب نیست
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 8
    دلم خواسته تشکر کنم. اگر مطابق میل شما حرف نزدن معنیش مزدور بودنه، باشه من مزدورم.
  • دلیر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 9
    من هم فکر می کنم نیروی ارشاد هیچ برخوردی با او نداشتن
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 1
      تو مگه فکر هم می کنی بنده خدا
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 9
    پلیس به وظیفش عمل کرده.اونایی مخالف گشت ارشادند دقیقا موافق ولنگاری تو اجتماع هستند.اگه پلیس برخورد نکنه کی باید برخورد کنه؟
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      6 0
      این تفکر کی هست ؟
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 3
      تفکر ما
    • US ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      2 0
      مطمینم بابات پلیسه(نظامی)که اینجوری سنگشون رو به سینه میزنی
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    چی بگم والا. حقیقت همیشه واقعیت نداره
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    7 2
    از این که به عده ای این موضوع را به خارجی و اسرائیل و اجانب و اجزاب دیگر نسبت می دهند در تعجب ام.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 2
    خدا رحمتش کنه
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 6
      خدا گناهشو ببخشه
  • FR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 1
    گروهی گمان برده اند انجام موضوعات فرهنگی اینچنینی مانند گران کردن یک شبه روغن و بنزین است . نمیتوان مطلبی را که طی سی سال بوجود آمده است را در عرض شش ماه تغییر داد
  • ایرانی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 9
    درود بر شرف پلیس این زنها و دخترها طوری لباس میپوشن که انسان شرم میکنه سرشو بالا بیاره
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 0
      چرا نوشته ها را کامل چاپ نمی کنید .
  • UA ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 4
    قانون بد بهتر از بی قانونی است ممکن است عده ای قانون حجاب و عفاف را قبول نداشته باشند صرف قبول نداشتن توجیهی برای رعایت نکردن ان نیست وقتی قانون است همه موظف هستیم انرا اجرا کنیم در غیر اینصورت سنگ روی سنگ لند نمیشود از بی قانونی دفاع نکنیم که دودش بیشتر از دیگران به چشم خودمان میرود
  • UA ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 4
    قانون بد بهتر از بی قانونی است ممکن است عده ای قانون حجاب و عفاف را قبول نداشته باشند صرف قبول نداشتن توجیهی برای رعایت نکردن ان نیست وقتی قانون است همه موظف هستیم انرا اجرا کنیم در غیر اینصورت سنگ روی سنگ لند نمیشود از بی قانونی دفاع نکنیم که دودش بیشتر از دیگران به چشم خودمان میرود
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    از کجا معلوم که دروغ نیست
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 0
    اگه دختر خودتم بود همين و ميگفتي
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 7
      انسان مسئولیت شناس دختر و ناموسشو به این صورت به خیابون نمی فرسته
  • مهسا امینی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 7
    ممنونم از نیروی انتظامی.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 5
    کاش این سلبریتی ها رو در جشنواره ها و دیگر مکانها که ول و بی حجاب می گردن ببرند گشت ارشاد و توبیخ کنند زندانی شن و دیگه فیلم و مجوز بازی بهشون ندن که همه جامعه رو به لجن کشیدن
  • DE ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    شما نمی خواهید ببینید و بشنوید و حس کنید ..
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 6
    پلیس باید مقتدر در انجام وطیفه خودش باشد و ضعف از خودش نشان ندهد ۴۰ ساله که لمپن های خارج نشین و داخل در صدد به اشوب کشیدن مملکت هستن وبا یاری بقیت الله الاعظم هیچ علطی نمی کنند
  • IE ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 3
    یک دیوانه سنگی در چاه می اندازد صد تا عاقل نمی توانند آن را بیرون بیاورند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    ما طرز فکرشما رو قبول نداریم. لعنت به قلب سیاه و شیطان
  • DE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 0
    چطور تحمل بکنیم
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 7
    اگر قوه قضاییه یا شخص اژه ای اعلام موضع و نتیجه تحقیقاتی که باب نظر این اصلاح طلبان ودیگر مزدوران نباشد این موضوع را تمام شده ندانید انها تمام توان خویش را بر سر این موضوع گذاشته اند احتمال اهانت به اقا را دور از ذهن ندانید یکی از مراجع ترجیحا حضرت اقا جوادی املی احکام کلی را بازگو نمایندو اقای قرایتی و عاملی تبربزی و حسینی قمی و کاشانی نسبت به شرح احکام در صدا و سیما اقدام نمایند از ورود علمایی که بر چسب دولتی و خطی دارند جلوگیری شود که صحبت انها باعث تحریک بیشتر خواهدشد
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 3
    اگه جرمه پس چرا کسی جرات نداره تو این جشنواره ها و...کلمه ای به این سلبریتی ها و هنرمندها و شاخهای اینستا بگه چرا آخر هفته نمیره دربند و درکه و..
  • علی GB ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 7
    من جای جمهوری اسلامی باشم میزارم یه گروه از داعش وارد ایران بشند تا آتش این کشف حجاب ها رو خاموش کنند .
  • رضا ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    واقعیت رو ببینید.
  • ناشناس IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 3
    دردین‌هیچ‌اجبار‌واکراهی‌وجود‌ندارد‌
  • RU ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 1
    هیچ بحثی در این زمینه نیست
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 0
    تو که راست میگی
  • NL ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 1
    یعنی مردم سواد ندارند که همه جای دنیا پلیس مجری قانون است
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 1
    مطهری گفته حقیقت را باید کشف کنید
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      جک سال جدید رسید
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    این مشرق هم خوب روزنامایها هر تند روزها فحش میدهند چاپ می‌کنه خوب اسباب بازیه یکی انور جوب یکی اینور جوب هی فحش میدهند بهم مشرق هم با جان و دل چاپ می‌کنه روزنامه آن مثل کتابچه قصه برا کودکان پنج ساله است
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      شما ساکت باش .
  • DE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    کلا سانسور می کنید حیف از اسم رسانه
  • الخلج IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    3 1
    در عرض دو روز دو مامور پلیس شهید شده چرا در مورد ایشان این مزدوران قلم به دست آمریکا چیزی نمی نویسند آنها هم خوانوادع دارند حافظ امنیت ما هستند آلبانی نشین ها خفه کارتتان سوخته خوانواده این بد بخت را هم مثل خوانواده افکاری بیچاره می کنید
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
  • ازپیج همسایه SE ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدایا رحم کن . تمومش کنید این بحثها رو
  • DE ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    این همه خلاف میشود، مزاحمت در کوچه چه لفظی و چه با سر و صدا و غیره جرم است، نه تنها در ایارن و بلکه در بلاد به اصطلاح کفر، نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظامی و امنیتی که این قدر کاسه داغتر از اش شده اند روی حجاب، چرا بساط دزدیها و مزاحمتهای خیابانی و سر و صدا از بچه بی تربیت و تا اوباش در محلات و کوچه ها جمع نمیکنند؟
  • DE ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    این همه خلاف میشود، مزاحمت در کوچه چه لفظی و چه با سر و صدا و غیره جرم است، نه تنها در ایران و بلکه در بلاد به اصطلاح کفر، نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظامی و امنیتی که این قدر کاسه داغتر از آش شده اند
  • جوزانی IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    سردار رحیمی عزیز تمامی صحبت های شما صحیح فیلم را کتمان نکنید
  • احمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به مجید وجدان نداری هیچی نداری
  • رضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به علمدار حرف نزن اصلا حرف نزن چی تو مغزته
  • سعید IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به حجت سواد نداری حرف نزن بیسواد، لا اکراه مال خونه ست؟؟ تو بیجا کردی آیه قران و تفسیر کردی
  • علی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ چقد ساندیس برات مقدسه؟
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    زن كارمند از زبان بدن و حركات دست تند استفاده كرد با توجه به اينكه درجه ايراد حجاب ايشان چندان هم زياد نبود و دامن كوتاه با ساپورت نبود
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چطور هست بدحجابی جرم است که هست اما تخلفات راهنمایی و رانندگی (تردد خلاف موتور سواران از لاین موافق جرم نیست؟ تردد خودروهای با همین شرایط جرم نیست؟ عدم کارآمدی پلیس در اعمال قانون و مدیریت این ناهنجارهایی راهنمایی و رانندگی جرم نیست؟
  • ناشناس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    هیچ ماست فروشی نمی گوید از من ماست نخرید که ترش است متشکریم سود و منفعت است تو کارشان
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا همه حوادث ناجور برای زنان کرد اتفاق می افته ؟ میترا استاد ، آزاده نامداریان ، زن کردی که از پنجره پرت شد ، مهسا امینی .... چون افکار عمومی روی زنان حساس است
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    قانون بذارید دختران کرد نیان تهران !
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    حقيقت خود عيان شود إظهار فضل چه حاجت است
  • mahzrb IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 3
    هم وطنی هزار دلار اسکناس نو از صرافی تحویل می گیرد و به جای آنکه در کیف رمزدار و یا حداقل داخل پاکت کند در دست خود گرفته و قدمزنان با آن خود را باد میزند اگر یک سارق به او حمله کند تا دلارها را بدزد آیا آن شخص مقصر هست و یا اگر پلیس جلوش را گرفته و به او تذکر دهد و او سکته کند آیا او مقصر هست و یا پلیس؟ هیچ کس سوال نمی کند که به راستی این چگونه پوششی هست که سلامت جسمی و روحی و روانی جوانی با صدها امید و آرزو را خدشه‌دار کرده و از زندگی محروم می‌کند؟ بی حجابی شروع ولنگاری و ته آن فحشا و طلاق که همه را گرفتار میکند چه جوان و چه پیر
    • احمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      هر چی فکر کردم چی بگم ...
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط کاش دیگه تمووم بشه بحث چند روزه خواب و خوراک افتادیم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    دشمن برای درست کردن شعله های فتنه از مهسا به عنوان جرقه استفاده کرد ولی کور خونده به جایی نخواهد رسید. اما برای مرگ مهسا خیلی ناراحتم
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    غیرت دارید و مرد هستید برید پسر آقا زاده های رانت خوار را بگیرید
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    جوان خاك شد پشت سر رفته حرف نزنيم عيب. بپوشانيم
  • حامدی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    عالی
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    احسنت به پلیس حق طلب
    • دادا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      پلیس مقصر نبود
  • سهراب IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    درود برپلیس مظلوم این مردان مردی که با اقتدارشون محکم جلوی این براندازان اصلاح طلب ایستاده اندونقشه های این سرمایه های اسرائیل را در ایران تقش برآب کردند.
  • حسیبا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    میدونیم
  • BE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    الان گشت ارشاد خیلی رعایت میکنن انصافا
  • نیش فعال IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    پلیس امنیت اخلاقی عزیز است و این عزت هر روز بیشتر خواهد شد هر چند دشمن سیبلش کرده و روسون زوم کردند
  • مجتبی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    کاری با حجاب ندارم، فقط اونایی که اومدن میگن باید با شایعه پرا کنی مبارزه کرد و قوه قضایه باید دهن خبرنگاران رو ببنده تا هر حرفی منتشر نشه که اذهان عمومی تشویش نشه ،فقط بگم اگر قدرت داشتم اول زبان شمارو از جا در میاوردم
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    کاری با حجاب ندارم
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    شماهایی که می گویید رعایت حجاب ، قانون است و بدحجابی جرم است ، اول باید حد و حدود قانون و جرم را شفاف و مشخص تعریف کنید ،
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    كاشكي
  • محمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    5 0
    چقدر این سایت کثیف بوی ساندیس میده
  • رضا GB ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    0 0
    این یه بهانه است , استکبار میخاد ایران مقتدر رو به نابودی بکشه , میخواهند غنی سازی, ساخت موشک های بالستیک , پهباد ها و خیلی چیز های دیگر که بودنش در ایران به ضرر غرب است , رو به نابودی بکشه ,
  • سعید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    فقط خدا. خواهشن مردم وتمام کسانی که درایران هستیم. قضاوت با خدا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس