کد خبر 1517167
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه، در جدیدترین مطلب خود درباره فعالیت جنبش لُمپنیسم در پسافتنه نوشت:

با فروکش کردن التهاباتِ سال گذشته، دشمن بیکار ننشست و با فعالیت‌های زیر، تلاش کرد تا دوباره التهاب و ناامنی را به کشور تزریق کند:

چهلم‌سازی

بعد از مرگ مهسا امینی، با تبلیغات گسترده سعی کردند مردم را به سقز بکشانند و مراسم چهلم وی را به نقطه عطفی برای التهابات آتی تبدیل کنند. این کشته‌سازی‌ها و چهلم‌سازی‌ها تا چندین ماه ادامه داشت!

ائتلاف پوشالی اپوزیسون خارجی

تلاش نافرجام برای ایجاد ائتلاف بین رضاپهلوی، مسیح علینژاد، نازنین بنیادی، عبدالله مهتدی، حامد اسماعیلیون و ... در نهایت به شکستی مفتضحانه تبدیل شد.

قهرمان‌سازی از قاتلان

قهرمان‌سازی و اسطوره‌سازی از قاتلان قصاص‌شده شهدای امنیت، دیگر تلاشی بود برای کاشتن بذر کینه در دل مردم نسبت به نظام و عوض کردن جای شهید و جلاد.

تحریک خانوداه‌ کشته‌شده‌ها

بساطی که مادر مرحوم کیان پیرفلک، اطرافیان نیکا شاکرمی، پدر محمدمهدی کرمی و ... ایجاد کردند، خوراک خوبی برای لاشخورهای رسانه‌ای فارسی‌زبان ایجاد کرد.

به میدان آوردن سلبریتی‌ها

هر روز شاهد کشف حجاب و صحبت‌های هیجانی یک سلبریتی بودیم که جز پشیمانی و از دست دادن موقعیت شغلی و فرار از کشور، عایدی دیگری برای این عروسکان خیمه‌شب‌باز نداشت!

کنش‌گری خواص و سیاسیون

از عبدالحمید گرفته تا محسن برهانی و آقامیری‌ و نصیری‌ها، سعی کردند با نق زدن و توجیه رفتارهای حرمت‌شکنان و آشوبگران، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

فعالیت گسترده در فضای مجازی

به‌خاطر نزدیکی سالمرگ مهسا امینی و گستردگی و اثرگذار ی فضای مجازی، این مورد را بیش از موارد دیگر باید جدی گرفت. در حال حاضر هشتگ‌های به خیابان برمی‌گردیم، مهسا امینی، زن_زندگی_آزادی و ... از داغ‌های توئیتر هستند.



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس