کد خبر 1417107
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
سفر بشار اسد به حمص

رئیس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با اعضای کمیته نوآوری، شورای امور علمی مرکز دانشجویان برتر، کمیسیون متخصصان مرکز دیدار و با آنان درباره ارتقای روش های آموزشی و حمایت از تحقیقات علمی گفتگو کرد.

در سال ۲۰۰۹ مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص افتتاح و به یک مرکز علمی در سوریه تبدیل شد، اما سال ۲۰۱۲ تروریست ها این مرکز را هدف قرار دادند و دانشجویان و اساتید این مرکز مجبور به ترک آن به علت حملات تروریستی شدند.

رئیس جمهور سوریه که قبل از ۱۳ سال این مرکز را افتتاح کرده بود امروز در اولین روز سال تحصیلی جدید در این مرکز که بازگشایی شد، حضور پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    1 0
    ایکاش بعضی نماینده های مجلسموو بدیم یه دونه ازوزیرای باکفایت سوریه روداشتیم
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    اگر عراق و سوریه، از سمت سوریه و مدیترانه اب را به بیابان های سوریه و عراق بیاورند هر دو کشور نفع می برند/ دریاچه هایی با عمق کم و متناوب از مدیترانه تا بیابان های عراق / نه یک طرح رویایی و خنده دار وصل کردن مدیترانه به خلیج فارس و رد شدن نفت کش های ..... نه / یه جوی اب که با یک بیل ساده مکانیکی بشه بکنی و به هر منطقه پست که رسیدی تبدیل به یه دریاچه بشه و دوباره ادامه بدی و یک ساله شبانه روزی تموم بشه همین
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 0
    زنده باد سوریه قهرمان واقعا ارتش شجاع و وابسته به ملتی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس