کد خبر 1403013
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
وقوع سیل در برخی مناطق استان سمنان/ محور سرخه- آرادان بازگشایی شد+ عکس

سیل برخی مناطق استان سمنان را درنوردید و محور سرخه- آرادان که به علت آب‌گرفتگی ناشی از سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، عصر امروز سیل برخی مناطق استان سمنان را درنوردید و محور سرخه- آرادان که به علت آب‌گرفتگی ناشی از سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در بازدید میدانی از محور سرخه- آرادان بر روند کنترل سیلاب و کیفیت خدمات‌رسانی نیروهای امدادی و خدماتی به مسافران نظارت کرد.

استاندار سمنان گفت: هم استانی‌ها در آخر هفته از اسکان در مسیرهای بستر رودخانه جدا خودداری کنند.

سیلاب در مناطق شمالی شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز جاری شد و تمام دستگاه‌های امدادرسانی و خدماتی استان سمنان برای مقابله با سیل در حال آماده‌باش کامل هستند.

وقوع سیل در برخی مناطق استان سمنان+ عکس

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز طی اطلاعیه‌ای از هم‌وطنان خواست تا با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های رگباری تا روز دوشنبه ۱۰ مردادماه، ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای صادر شده، از حضور و قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط کوهستانی این استان پرهیز کنند.

مردم در شرایط ناپایدار آب و هوایی فعلی از انجام سفرهای غیرضروری به‌ویژه در نقاط کوهستانی و حاشیه مسیل‌ها و رودها خودداری و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضع جوی راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس