کد خبر 1399539
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
ساپینتو نان قاسمی‌نژاد را آجر کرد

قرار گفتن نام مهاجم استقلال تهران در لیست خروجی ریکاردو ساپینتو، موجب شده تا این بازیکن در بین تیم‌های مدعی لیگ خواهانی نداشته باشد.

به گزارش مشرق، یکی از مهمترین بمب‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ امین قاسمی‌نژاد بود که سرخابی‌ها از فصل بیستم وی را زیر نظر داشتند و در نهایت باشگاه استقلال با پرداخت هزینه گزاف این مهاجم را از تیم فوتبال شهرخودرو به خدمت گرفت. قاسمی‌نژاد سابقه بازی در ماشین‌سازی تبریز را نیز در کارنامه دارد و برای تیم مشهدی نیز ۲۹ گل به ثمر رساند.

حضور این مهاجم در تیم فرهاد مجیدی امید به درخشش وی را افزایش داد اما قاسمی‌نژاد نتوانست روزهای خوب خود را در جمع آبی‌پوشان تکرار کند و خیلی زود به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شد؛ نیمکت‌نشینی که برای قاسمی‌نژاد خوشایند نبود و وی را در نیم‌فصل راهی تیم گل‌گهر سیرجان شد.

هر چند که بسیاری از کارشناسان باور داشتند که امیر قلعه‌نویی می‌تواند قاسمی‌نژاد را به روزهای خوب خود بازگرداند اما وی در آن تیم نیز عملکرد ضعیف‌تری داشت و در نهایت به استقلال تهران بازگشت. قرارداد این بازیکن با گل گهر قرضی بود.

قاسمی‌نژاد در ۲۰ بازی فصل گذشته لیگ ایران به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند. تک گل قاسمی‌نژاد برای استقلال برابر تیم مس رفسنجان به ثمر رسید و وی در ۱۰ بازی برای گل‌گهر نتوانست گلی را به ثمر برساند.

قرار گرفتن نام قاسمی‌نژاد در لیست فروش باشگاه استقلال این گمانه را تقویت کرد که وی احتمالا به تیم‌های مدعی سپاهان، فولاد یا تراکتور خواهد رفت اما این تیم‌ها هیچ پالس مثبتی برای جذب این بازیکن ارسال نکردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آریا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    4 7
    عاقبت اعتماد به استقلال همین میشه" اگر همون موقع فریب نخورده بودی؛ الان فیکس پرسپولیس بودی؛ نه اینکه تو نیم فصل شوتت کنن بیرون و الانم تیمهای بزرگ نخوانت! اگر مجانی هم بیایی به پرسپولیس؛ هواداران اجازه نمیدن!
    • ایمان IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      1 4
      تو ۲۰ بازی ۱ گل زد‌ه؟؟؟ واقعا مهاجم شش د‌انگی هست. خداروشکر نیومد پرسپولیس.
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      7 3
      مثلا اون تمیروف رو که گرفتین چه گلی به سرتون زده پرسپولیسی
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 3
    واقعا یحیی چقدر بازیکن شناسه ۲۰ بازی یک گل خخخخخخ
  • سعید IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 1
    استقلال نمیخواستش مجیدی بخاطر هوادارا آوردش فقط هیچ وقت هم نتونست خوب باشه
  • محمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    5 3
    عاقبت پول پرستی و اعتماد به براداران مجیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس