10 بازیکن جذاب باقی مانده در بازار نقل و انتقالات ایران/ انتخاب خبرساز لژیونرها و بازیکنان سرخابی

سرنوشت ۱۰ بازیکن می تواند همچنان در نقل و انتقالات فصل آینده تعیین کننده باشد.

به گزارش مشرق، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده ولی هنوز تعدادی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران تیمی برای فصل آینده ندارد.

محمد محبی

مهم‌ترین هدف نقل و انتقالاتی استقلال هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده است. محبی با گلی که فصل گذشته با پیراهن سانتاکلارا به تیم ساپینتو زد، مورد علاقه سرمربی جدید استقلال است، ولی هنوز پیشنهاد تیم تهرانی را نپذیرفته. او ممکن است در تیم پرتغالی باقی بماند یا به سپاهان برگردد.

رضا اسدی

قابل انتظار بود که رضا اسدی بعد از فصل پرماجرایش نتواند با پرسپولیس ادامه دهد و باشگاه هم تمایلی برای امضای قرارداد جدید نشان نداد. فولاد تا آستانه امضای قرارداد با این هافبک دفاعی بلندقد پیش رفت، ولی این انتقال نهایی نشد و حالا گفته می‌شود که او بر سر دوراهی انتقال به سپاهان یا تراکتور است.

کریم انصاری‌فرد

مهاجم باتجربه تیم ملی در لیست مازاد آاک آتن قرار دارد و یکی از قربانیان کاهش هزینه باشگاه یونانی بود. انصاری‌فرد که همسرش یونانی است، تلاش می‌کند تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد، ولی انتقالش به آترومیتوس یونان به جایی نرسید. او از تراکتور پیشنهاد داشت و شایعه حضورش در فولاد و پرسپولیس هم مطرح شده، ولی هنوز مشخص نیست که چه تیمی را انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا منشا به پرسپولیس نه گفت؟

وریا غفوری

قهرمانی لیگ بیست و یکم پایان کار کاپیتان استقلال بود و او چاره‌ای جز جدایی نداشت. وریا یک جلسه با فولاد در تهران تمرین کرد، ولی با این تیم به ترکیه سفر نکرد تا انتقالش به این تیم همچنان نامشخص باشد. شایعه حضور وریا در لیگ عراق هم این روزها مطرح شده است.

سیاوش یزدانی

یزدانی در میانه فصل گذشته به دلیل خدمت سربازی مجبور به جدایی از استقلال شد و هنوز تکلیف تیم فصل جدیدش مشخص نشده. اگر او در آزمون دکتری قبول شود، می‌تواند با مرخصی تحصیلی به استقلال برگردد وگرنه مجبور است حداقل تا نیم فصل در ملوان باقی بماند.

سعید عزت‌اللهی

در روزهای اخیر از سعید عزت‌اللهی به عنوان گزینه نقل و انتقالاتی چند باشگاه ایرانی از جمله استقلال و تراکتور یاد شده است. البته هافبک ۲۵ ساله تیم ملی بیشتر تمایل دارد تا فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد.

آیاندا پاتوسی

هافبک اهل آفریقای جنوبی فصل گذشته روی ۱۰ گل فولاد نقش داشت و نکونام تمایل دارد که با او ادامه دهد. باشگاه فولاد تا به حال دو قرارداد برای پاتوسی فرستاده، ولی او هر بار ایرادهایی به آن گرفته است.

موسی کولیبالی

گفته می‌شد فولاد تمایلی به ادامه همکاری با کولیبالی ندارد، ولی هنوز جدایی مدافع اهل مالی قطعی نشده و طرفین در حال مذاکره هستند. اگر این مدافع از فولاد جدا شود، قطعاً در لیگ برتر بدون مشتری نخواهد بود.

عزت پورقاز

مدافع میانی ۵ فصل اخیر سپاهان در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته است. این مدافع ۳۵ ساله هنوز تیم فصل آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

امین قاسمی‌نژاد

او با پایان انتقال قرضی‌اش به گل‌گهر امید داشت مورد پسند ساپینتو قرار بگیرد ولی سرمربی جدید استقلال او را نخواست و حالا باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • A-R IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    وای چقدر جذابند
  • فولادی DE ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    روزی که این خبرزده بودید کولیبالی توتمدین فولاد بود وقردادش تمدید کرده بود .بعدشما میگید تمایلی برای همکاری ندارند ههه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس