کد خبر 1399433
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
انصراف استقلال از خرید یک مدافع

تمدید قرارداد استقلال با «عارف غلامی» موجب شد تا این باشگاه از خرید بازیکن پیکان منصرف شود.

به گزارش مشرق، پس از کش‌و قوس های فراوان عارف غلامی مدافع ملی‌پوش استقلال تهران با باشگاه به توافق رسید تا یکی از ارکان خط دفاعی تیم قهرمان لیگ بیست و یکم باشد. تیمی که توانست در فصل گذشته بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند. استقلال در ۳۰ بازی فصل گذشته تنها ۱۰ گل دریافت کرد. دروازه استقلال در ۲۱ بازی لیگ برتر بسته ماند و تنها برابر مس رفسنجان این تیم ۲ گل دریافت کرد.

یکی از مهمترین درخواست‌های هواداران از مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات، تمدید قرارداد نفرات تاثیرگذار تیم قهرمان بود زیرا با پایان لیگ محمد دانشگر مدافع این تیم به سپاهان اصفهان پیوست و شایعه جدایی عارف غلامی نیز در رسانه‌ها منتشر شد. کادر فنی و مدیریت باشگاه برای جانشینی غلامی، سامان فلاح را در نظر گرفته بود اما غلامی پیش از اعزام تیم استقلال به اردوی ترکیه قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد.

تمدید قرارداد غلامی با استقلال موجب شد تا فلاح از لیست خرید آبی‌پوشان خارج شود. استقلال هم اکنون بازیکنانی مانند رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، عارفی غلامی و محمد حسینی را در اختیار دارد. فلاح عضو تیم فوتبال پیکان تهران است و برای حضور در جمع آبی‌پوشان باید یک فصل دیگر منتظر بماند. البته وی از باشگاه‌های بزرگ دیگر فوتبال ایران پیشنهاد دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس