کد خبر 1399918
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
«ساپینتو» ظرفیت تکرار قهرمانی با استقلال را دارد/ تیم کامل است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: ساپینتو مربی با انگیزه و با هیجانی است که توانایی تکرار قهرمانی با استقلال را دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن اولین فاز از تمرینات پیش فصل خود عازم ترکیه شد تا فاز دوم برنامه‌های بدنسازی ساپینتو خارج از ایران پیگیری شود.

اصغر طالب نسب پیشکسوت آبی پوشان در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: استقلال نسبت به فصل گذشته تا حدودی تقویت شده اما در مقایسه با دیگر مدعیان از نظر من کمتر تقویت شده و مدعیانی نظیر پرسپولیس و به خصوص سپاهان نسبت به استقلال بهتر تقویت شده‌اند تا عقب ماندگی شان را نسبت به این تیم جبران کنند.

وی اضافه کرد: با این حال از نظر من استقلال همچنان می‌تواند شانس اول قهرمانی باشد، منوط به اینکه ساپینتو بتواند خودش را با شرایط فوتبال ایران خیلی زود تطبیق دهد.

بیشتر بخوانید:

استقلال مانع سرخپوش ماندن رضاوند می‌شود؟

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در برخی خطوط با ترافیک بالا مواجه است و مدیریت کردن بر ستاره‌هایی که در ترکیب اصلی نمی‌گنجند کار ساده‌ای نیست و یکی از وظایف دشوار سرمربی آبی پوشان در فصل جدید همین است که بتواند بر ستاره‌های نیمکت نشین تیمش که تعدادشان کم هم نیست، مدیریت کند.

طالب نسب نقطه برتری آبی پوشان در فصل جدید را همچنان خط دفاعی آنها دانست و در این رابطه گفت: وقتی شاکله اصلی در خط دفاعی حفظ شده و به ازای تنها خروجی خط دفاعی (دانشگر) بازیکنان جانشینی جذب شده‌اند که از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند، باید همچنان خط دفاعی این تیم را یک نقطه قوت و برتری برای آن دانست.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: استقلال تقریباً کامل است و شاید تنها یک هافبک بازی ساز دیگر باید به جمع آنها اضافه شود بعلاوه یک مدافع راست برای نیمکت این تیم که در مواقع غیبت حردانی بتواند جای خالی او را پر کند. به جز این کمبود دیگری در این تیم احساس نمی‌شود.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص سرمربی جدید این تیم گفت: با شناخت نسبی که از تصاویر و برخی صحبت‌های ساپینتو به دست آورده‌ام او را مربی اکتیو، هیجانی و با انگیزه می دانم و به نظرم او با این ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی ظرفیت موفقیت در استقلال را دارد. با این حال باید بداند که کار او برای این قهرمانی دوباره بسیار دشوار است؛ چون قانون نانوشته‌ای در ورزش می‌گوید حفظ قهرمانی از به دست آوردن آن دشوار تر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس