کد خبر 1388005
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
گاوی با حق فسخ عجیب با بارسلونا تمدید کرد

باشگاه بارسلونا برای تمدید مجدد قرارداد هافبک خود بند فسخ یک میلیارد یورویی را پیشنهاد داد.

به گزارش مشرق، ‌«متئو آلمانی» مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و «ایوان د لاپنیا» نماینده «پابلو گاویرا» هافبک تیم بارسلونا امروز گرد هم آمدند تا تکلیف حضور یا عدم حضور این بازیکن در تیم بارسلونا و شرایط آن را مشخص کنند.

تارنمای اسپورت در بازتاب این دیدار نوشت: پس از پیشرفت‌های چند روز اخیر، انتظار می‌رود که این دیدار نهایی باشد و بارسا بتواند با قراردادی جدید که بند فسخ آن یک میلیارد یورو است از هافبک جوان خود محافظت کند.

به نوشته این تارنما، هنوز توافق نهایی نشده است اما بارسلونا و نماینده گاوی مطمئن هستند که این بازیکن به کارش در نیوکمپ ادامه خواهد داد زیرا پیشرفت خوبی در مذاکرات اتفاق افتاده است.

در جلسات قبل، اختلاف‌نظر بین بارسلونا و نمایندگان گاوی بسیار زیاد بود تا آنجا که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به‌صورت علنی از نماینده این بازیکن انتقاد کرد اما به نظر می‌رسد این جلسه به سرانجام خوبی ختم شود.

گاوی ۱۷ سال و با قراردادی تا سال ۲۰۲۳ و بند فسخ تنها ۵۰ میلیون یورویی در بارسلونا پا به توپ و تبدیل به مهره تاثیر گذار این تیم شد حال این بازیکن در حالی برای ۴ سال تمدید خواهد کرد که بند فسخ ۱ میلیارد یورویی و دستمزدی مشابه حقوق رونالد آرائوخو دریافت خواهد کرد که او نیز اخیراً قرارداد خود را با بارسا تمدید کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس