کد خبر 1383609
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
از سرگیری مذاکرات بارسلونا و گاوی

باشگاه بارسلونا مذاکراتش با هافبک اسپانیایی‌ خود برای تمدید قرارداد را از سر خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا همچنان مصمم به تمدید قرارداد گاوی ۱۷ ساله است، از این رو خود را آماده دور جدید مذاکرات با این هافبک اسپانیایی می‌کند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این رابطه خبر داد؛ مذاکرات بین مدیر برنامه‌های گاوی و بارسلونا در روزهای پیش رو از سر گرفته خواهد شد، این در حالی است که مدیر برنامه‌ای این بازیکن سرانجام پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه برای تمدید قرارداد را دریافت کرد.

رومانو همچنین اعلام کرد، اولویت گاوی ماندن در بارسلوناست، این در حالی است که این باشگاه کاتالونیایی پیشنهادی پنج ساله با بند فسخ یک میلیارد یورویی به این بازیکن ارائه کرده است.

گاوی که در سال ۲۰۱۵ کارش را از آکادمی باشگاه بارسلونا آغاز و در ادامه در تیم‌های پایه این باشگاه بازی کرد، در نهایت در سال ۲۰۲۱ به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کرد و تاکنون در ۴۶ بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و آمار دو گل زده و شش پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

این هافبک ۱۷ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۶۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ هم وضعیت گاوی را زیرنظر دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس