ترکیه

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی همکاری آنکارا با این رژیم برای خنثی‌سازی «حملات انتقام جویانه ایران» در خاک ترکیه شد.

به گزارش مشرق، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، سازمان امنیت این رژیم در تلاش برای خنثی‌سازی «حمله انتقام جویانه ایران» در ترکیه است و هشدار سفر به ترکیه همچنان برقرار است.

این شبکه در ادامه ادعا کرد: «این ترس از این واقعیت ناشی می‌شود که ایرانی‌ها برای انتقام گرفتن در پاسخ به ترورهای منتسب به اسرائیل که برخی از آنها به موساد نسبت داده می‌شود، مصمم هستند. ایرانی‌ها به دلیل ناکامی در دستیابی به مقامات و شخصیت‌های ارشد اسرائیلی، در راستای هدف گرفتن گردشگران اسرائیلی در خارج کار می‌کنند».

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود اعلام کرد: «سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه به اسرائیل در خنثی سازی این حمله ایران در خاک ترکیه کمک می‌کند و جنگ مغزها میان اطلاعات ترکیه و ایران برای خنثی سازی این حمله همواره در جریان است».

بیشتر بخوانید:

پشت پرده ترور شهید صیادخدایی و عواقب آن برای تل‌آویو

پس از هشدار مقامات رژیم صهیونیستی درباره سفر به ترکیه در ارتباط با ایران، آژانس‌های مسافرتی در اراضی اشغالی اعلام کردند که فروش بلیط پرواز به شهرهای ترکیه به‌طور چشمگیری در اراضی اشغالی کاهش یافته است.

همچنین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ، در بحبوحه نگرانی از پاسخ ایران به ترور  شهید «حسن صیادخدایی» از افسران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته گذشته، هشدار به روز شده سفر را برای ترکیه صادر کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در اقدامی غیر معمول، تل‌آویو به ۱۰۰ صهیونیست پس از این‌که دستگاه امنیتی این رژیم متوجه شد که آنها هدف‌گذاری شده‌اند، به طور جداگانه در خصوص این خطر هشدار داده است و به آن‌ها گفته که به فلسطین اشغالی بازگردند.

حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز ۹ خرداد، در دیدار با خانواده صیادخدایی با اشاره به اینکه "همه مردم ایران خواهان انتقام خون این شهید هستند" گفت: «ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    17 20
    مراقب بلوفهای اسرائیل باشید ذات این این مولود نامشروع با دروغ و دقل شکل گرفته است دیو سیرت هستند که معمولا برعکس بر عکس واقعیت را می گویند اما باید هوشیار هم بود.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      24 11
      چرا دیو سیرت هستند ؟ دیو سیرت تر از پانترکعای که خود را نواده آتیلا و تموچین و گرگ کفتار میدانند مطمعنا نیستند..
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      26 6
      ترکیه از اسرائیل بدتر است عده ای در داخل کشور دارند ترکیه را تطهیر می‌کنند
    • هاشمی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      9 20
      به عنوان یک تورک لعنت به هر چی پان نجس و کثیفه از پان تورک و پان فارس و پان کورد و پان .....اینها پان نیستند ان تورک و ان فارس و ان کورد و هر چی افراطی و لجن
    • ایرانی آدمیزاد است CO ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      25 11
      جناب هاشمی کدام « پانفارس » ؟؟ پانتزکها به هر ایرانی که کشورش ایران را دوست داشته باشد برچسب « پانفارس » میزنند .
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      5 6
      حقیقت محضه
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      7 4
      11:22 سگان هار وشپشو باشرف تر ازشماپارصهای نمک به حرام وکیردهای نمک نشناس هستند.خوک هم ارزشش ازشماهابیشترهست.
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      4 4
      15:52کدام عیرانی وطن دوست؟همان پارصهاوکیردهایی که میهن دوستی رادر تحقیروتوهین ودشمنی با تورکها میدانند.فرهنگ وادب را درفحاشی وبی احترامی به تورکها میدانند.تمدن رادر انکار تورکهاونابودی زبان ورسوم وفرهنگ وموجودیت تورکهامیدانند.اگه واقعا میهن دوست بودیدبه هموطنان تورکتان بی احترامی نمی کردیدوبه بی احترامی کنندگان هم تذکرمی دادیدوباپشت دستتان به دهن کثیفشان میزدید.نه اینکه به همه تورکهای جهان ومخصوصا به تورکهای عیران , هرچه لیاقت خودتان هست نسبت بدهیدوبه این کارحقیرانه و بی ادبانه افتخارکنیدوبه خودتان ببالید.
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      4 12
      15:52کدام عیرانی وطن دوست؟همان پارصهاوکیردهایی که میهن دوستی رادر تحقیروتوهین ودشمنی با تورکها میدانند.فرهنگ وادب را درفحاشی وبی احترامی به تورکها میدانند.تمدن رادر انکار تورکهاونابودی زبان ورسوم وفرهنگ وموجودیت تورکهامیدانند.اگه واقعا میهن دوست بودیدبه هموطنان تورکتان بی احترامی نمی کردیدوبه بی احترامی کنندگان هم تذکرمی دادیدوباپشت دستتان به دهن کثیفشان میزدید.نه اینکه به همه تورکهای جهان ومخصوصا به تورکهای عیران , هرچه لیاقت خودتان هست نسبت بدهیدوبه این کارحقیرانه و بی ادبانه افتخارکنیدوبه خودتان ببالیدوادب وتربیت نداشته تان رانشان بدهیدوهوش هیجانی پایینتان راجاربزنیدودشمنی ذاتی خودتان با تورکهارا آشکارکنید.
    • سرباز وطن IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      8 1
      ایرانی وطن دوست همان باکتریها و...که زبان و نژاد و قومیت خود را غیر از ایران و وطن نمی دیدند ،همانها درس آزادگی و وطن پرستی به امثال شما دادند که نخواستی باور کنید بعلت وجود سرتاسر نفرت و کینه قومی از تاریخ زبان و فرهنگ و تمدن ایرانی که موجودیت آذربایجان و ترکها زیل آن تعریف میشود نه تاریخ موغولی و قبچاقی ،شما در تحقیر و توهین و نژاد پرستی و مزدوری و عملگی باکو و ترکیه شهره عام و خاص هستید و فرهنگ و ادبیات در نوشته های نژاد پرستی خودتان مشهود است ،تمدن ایران نه در انکار یا نابودی اقلیتهای قومی نیست ،بلکه در برگیرنده این بخش کوچک از فرهنگ و تاریخ آنهاست ،شنا دغدغه و مطالبات خود را چرا از همنژاد های و هم قومی و همزبانان خود در باکو و ترکیه ندارید که سعی در تحریف و انکار و جعل تاریخ و زبان و فرهنگ و تاریخ و تمدن فارسی و ایرانی دارند ،هنوز سیاست پانترکی تزریقی آنها از کودکستان ها و ابتدایی تا دانشگاه و تحصیلات تکمیلی در حال تزریق به بدنه جامعه آنهاست و شما حامی آنها هستید
  • UA ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    37 7
    تا پایگاه نظامی امریکا درون ترکیه است. بحرین هم به اندازه ترکیه نوکر نیست.
  • UA ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    27 10
    7تا پایگاه نظامی امریکا درون ترکیه است. بحرین هم به اندازه ترکیه نوکر نیست.
  • UA ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    31 15
    7کسی‌که به زنان تبریزی پابند زد تا به کنیزی سربازان عثمانی بروند با پانترکِ الان هیچ قرقی نداره
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      14 32
      هولوکاست قرن ۲۰ در خاورمیانه قتل عام مردم بی دفاع آذربایجان بدست پالیس انگلیس و آمریکا پهلوی ملعون فارس سگ نژاد از یاد ملت غیور تورک نخواهد رفت!!!
    • ساسان IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      3 9
      باز توهمات پیشه وری تکرار میکنید .از کتابسوزیهای اذربایجان چه خبر اربابت میخواست نژاد قومیت وزبان علم کنه بد داغی به دلش ماند مثل شما
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      11 10
      قاش گت اوغول مشقلریوی یاز، سن و سنین تای توشلارین امام زمان مملکتینین قیلینا ضرر وره بیلیمسیز، سیدعلی نین تورک سربازلاری ایرانین بیر سانت تورپاقین اردوغان و الهاما ویرمزلر، آدی آذربایجان اولان کشورده، سونوندا آنا وطینی، عزیز ایرانا دونجاق برو مشقاتو بنویس پسر جان، تو و امثال تو زورتون به یک تار موی مملکت امام زمان نخواهد رسید. سربازای ترک آقا سیدعلی یک سانت از خاک ایران رو به اردوغان ‌‌و الهام نخواهند داد. کشور آذربایجان هم سرنوشت نهاییش بازگشت و الحاق به سرزمین مادری ایرانه
  • CA ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    8 14
    از توان عربستان ناامید شدن میخوان ترکیه رو به جون ایران بندازن. این خبیث ها همیشه سیاستشون ایجاد تفرقه و اختلاف بوده و هر جا پا گذاشتند اول محلی ها رو به جون هم انداختند. دقیقا در امریکا و کانادا همینطور قبایل محلی رو با ایجاد تفرقه تضعیف کردند با یک روش ساده با یکی علیه یکی دیگه متحد میشدن و بعد از از بین بردنش متحدشون رو هم از بین میبردن. تاریخش با جزییات و مستندات موجوده. ولی اینجا کور خوندن با خیلی باهوش تر از خودشون طرفن. و مکرو و مکرالله ..
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    10 26
    !یاشاسین اسلام یاشسین تورک
    • رضا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      15 5
      برای مزدوری اربابت اماده باش .راه ازادی قدس از استان انکارا میره .حداقل لیاقت سپر ضربه گیر یهودیا اسراییل با ایران هستید پاداش نوکری
    • امیر IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      15 4
      هیچ بعید نیست از بازماندگان عثمانی .2سال پیش معاون سابق اردوغان که اتفاقا هم بازنشته و فرماندهی ارتش ترکیه بود در میزگرد تلویزیونی خود علنا به احتیاج اسراییل نسبت به همکاری با ترکیه برای اقدامات تهاجمی اعتراف کرد (در همین ارشیو سایت موجود است و درکانال کاووش پلاس و اپارات)
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      7 2
      چطور اسلامی هست که با اسرائیل کودک کش دست دوستی داده دستشو به خون مسلمانان عراق و سوریه آلوده کرده شما دغدغه اسلام ندارید دغدغه شما فقط نژادپرستی هست و تمام بیخود اسم اسلام رو آلوده به نیات پلیدتون نکنید وگرنه در نظر اسلام هیچ گروهی به گروه دیگه برتری نداره مگه به تقوا
    • پاسخ به ایرانی آدمیزاد است IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 0
      یعنی هر زبانی آلتائیک هست هم ریشه هستند؟؟؟!!!! مثل زبان مجاری و غیره؟؟؟ شما یک کلمه بگو که در مغولی و ترکی هم ریشه باشد. یعنی هر زبانی در خاک ایران تکلم شده هم ریشه هستند؟ یا همه زبان های غیر آلتائیک هم ریشه هستند؟ یک نشانه علمی بیاور برادر من خواهر من. بگو برادر همون brother تو انگلیسی است مثلا. بگو ائو (خانه) در ترکی با ماوا (به ریشه مفعل برده شده ائو) در عربی هم ریشه هستند. یک فعل یک عدد بگو در ترکی و مغولی عین هم باشند یا ریشه یکسانی داشته باشند. حرف زدن از روی شنیده ها درست نیست. ببینین من هیچ ذهنیت بدی نسبت به مغول و مغولی ندارم و حرف علمی بگین قبول می کنم. به من بگین مغول یا آریایی یا عرب یا افغان یا هر نژاد و ملیت دیگری هیچ تفاوتی در حال من نمی کند. بحث علمی بکنیم. اینقدر به نژاد و زبان و قومیت افتخار یا توهین نکنیم. که چی؟ عرب عجم فارس ترک روس سفید سیاه....ابلهانه نیست؟
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    31 15
    ترک یک قبیله کوچک در میان نژاد مغول تبار بود که توسط انگلیس بزرگ شد. کسی نمیتواند یک خط نوشته در سلسله های قدیک غزنوی یا سلجوقی بیاورد که گفته باشند ما ترک هستیم
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      22 7
      من بعنوان یک آذری اعلام می‌کنم ما هرگز ترک نبوده و نیستین ما آریایی اصیل هستیم ترکها از نژاد مغول‌ها هستند
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      7 10
      اگر ترکی در مغولی ریشه دارد یک کلمه مشترک یک عدد مشترک بین این دو زبان پیدا کنید. بنده نمی گویم ترکم یا مغولم یا آریایی یا عربم و هیچ فرقی هم نمی کند از چه نژادی باشم و اهمیتی هم ندارد اصلا برای من مغول بودن با آریایی بود یا عرب بودن یکیست (می دانم نمی توانید هضم کنید). اسلام فارغ از نژادهاست و الان کسانی که دم از اسلام می زنند اینجا، بگویید از فلان نژاد هستید ناراحت می شوند!!!!! جوری رفتار کنید که اگر یک روز نژادتان خلاف چیزی که تصور می کنید بود ذره ای در شما تاثیر نگذارد. بگذریم. زبان هایی مثل عبری و فارسی هم در اعداد اشتراک دارند مثل عدد شش یا سدس یا سادس. ولی ترکی و مغولی یک عدد مشترک ندارند. زبان های لاتین هم در اعداد اشتراک زیادی دارند وان اونو . . .. گفتم مهم نیست حتی اگر یک نژاد و یک ریشه باشند ولی دلیل علمی بیاورید که زبان مغولی و ترکی هم ریشه هستند. اشتراکی پیدا نکردم من (در ریشه زبان).
    • ایرانی آدمیزاد است CO ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      18 3
      ترکی از هانواده زبانهای آلتایی است که مغولی هم در آنست و قدیمی ترین نوشته ترکی در دشت ارخون مغولستان پیدا شده است
  • ... IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    9 15
    لعنت بر هرکی که نژاد پرسته بهترین شما نزدخداوند با تقواترین شماست اسقاطیل هم میخوادبا این کارا بین مسلمانان تفرقه بندازه شیعه هیچوقت نامرد نجنگیده که الان هم بخواد شهروند بیگناه رو بزنه
  • متین IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    24 6
    اینهمه ترور شهدای سپاه ترور دانشمندان هسته ای سرقت پرونده های هسته ای اینا همشون باهمکاری اذربایجان ترکیه با اسرائیل انجام میشه بخصوص پانترکهای داخلی اینا بر کسی پوشیده نیست دشمن ایران پانترکهای داخلی و ترکیه هست نه عربستان وامریکا اینا شدن مهره پنچم دشمن
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      3 12
      یک جاسوس آذری معرفی کن شما. چرا حرف مفت می زنی؟ همه جاسوس هایی که چندین سال هست لو رفته رو مطالعه کن ببین اهل کدوم شهرها بودن. مفت حرف زدن و تهمت هزینه دارد برات. حتی اگر ترکیه اینجا عوامل نفوذی داشته باشه دلیل نمی شه شما بگی حتما ترکن عواملش. پول میده و مثل شما رو می خره.
    • رضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      10 1
      تروریست معروف جمشید فشی مهر پاسپورتش باکو خورده بود
    • هاشمی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      4 0
      آذربایجانیها ادم های خوبی هستند الهام ملعون و زن یهودی و نجسش سیاست گذار هستند. در ثانی این سگها که به عنوان تورک اینجا زوزه میکشند اصلا تورک نیستند تورک ما هستیم که که برای ایران از فارس و تورک و عرب و کورد خون دادیم و هزاران بار جان ناچیزمون را فدای ایران می کنیم جدای از هر حکومت در ضمن آذربایجان و قسمتهای غربی تورکیه جزو ایران است
  • زنجان ایالت ترکیه NL ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    9 26
    اسم تورک میاد یه عده بد طینت کهیر می زنن
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      16 4
      باکو وانکارا هم ایالت ایران .پانترک
    • زنجان مستعمره ترکیه IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      19 6
      قومی که اوج افتخارش گرگ زادگی و زوزه کشیه
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      16 3
      زنجان پاره تن ایران
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 8
    مشکل من نیست
  • عبدالله IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    2 23
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    11 5
    اردوغان یگ کی‌باشه‌بخواد ما اذری ها رو کنترل کنه.‌بزرگتربن و قدرتمند ترین کشور ترک جهان ایرانه. و ترکیه حالا حالاها باید زیر دست ایران باشه یک‌موی گندیده برادران فارس و کرد مون رو با این آشغال فاشیست عوض نمیکنیم.
    • امير IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      1 0
      دمت گرم داداش ما با آذريها برادريم درود بر آذريها
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    13 6
    ترکیه در لیبی شکست خورد. جنگ کوریدور ها را به ایران و روسیه باخت. در‌اخداث زنگزور قهوه‌ای شد. اقتصاد را باخته در حالی که چندین پایگاه‌نظامی آمریکای اریایی در کشورش وجود دارد‌. در حالی که ۴۰درصد جمعیتش غیرترک هستند یک اسم نزادی روی کشورش گذاشته که نتیجه آن تجزیه است.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      5 13
      آریایی چیه که از زبونت نمی افته؟ واقعا فکر کردی تو با آلمانی ها یا آمریکایی ها از یه رگ وریشه ای؟؟ گیرم که باشی. خب که چی؟ واقعا برات فرق می کنه؟ الان اینی. چقدر نژاد و توهم خون و ژن تو بعضی ها رسوخ کرده!!
  • ایرانی آدمیزاد دشمن گرگزاده CO ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    19 7
    باید از پادو ها و نوکران اردوغان و رهبر معنویشان برندا شافر ( پانترکها ) در درون ایران بر هزر بود این پانترکها در همه جا مشغول نفرت پراکنی بر ضد ایران هستند و کسی کاری باهاشان ندارد !! چرا ؟؟
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    8 5
    بعید نیست ، وقتی پانترکها ۹ سال برای تلاش سرنگونی بشار اسد و کشتن مردم سوری با رژیم نامشروع صهیونیستی همکاری بکنه
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    7 11
    توجه توجه توجه ///ما تورک هستیم به اردوغان _علیف_ پیشه وری_ سلطان محمود غزنوی _سلطان جلال الدین خورازم شاه_ابن سینا _امام محمد غزالی _ سلطان محمد فاتح _سلطان سلیمان قانونی _نادر شاه افشار _امیر تیمور گورکانی _سلاطین بابری هند _ستار خان_ باقر خان_ شاه عباس صفوی _ سلطان الب ارسلان سلجوقی_ سلطان بایبارس_ باربادوس_ استاد شهریار_حضرت مولانا_علی دایی_ حسین رضازاده_ هادی ساعی _کرمی_ باقری _پرویز پرستویی و... افتخار میکنیم و دوستشان داریم_دوستشان داریم دوستشان داریم و به مردمان و ارزش هایمان افتخار میکنیم و تعصبشان را میکشیم شماکولی های کوه نشین و سرگردان در کویر چرا خودتان را میدهید نمیدانم؟؟؟؟پماد بزنید درست می‌شید !!!
    • CO ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      6 2
      مشکل شما پانترکها در کمبود شخصیت است و اینکه شما برای جبران این کمبود به جعل تاریخ روی می آورید که جتی دانشمندان ایرانی را هم در لیست ترک ها جای میدهید البته این جعلیات شما را هیچکس بجز گروهی پانترک کم سواد و نا آگاه نمی پذیرد.
    • علیرضا IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      8 1
      در جواب به 16:59.... وقتی میگیم پانتورک یعنی بی عقل و بیسواد بی دلیل نمیگیم. اسم پادشاهان صفوی و عثمانی رو کنار هم گذاشتی و گفتی اینا افتخار تورک هستن. اینجا بایستی گفت التماس شعور.. آخه آدم معلوم الحال، عثمانی این همه با ایران جنگید.اونم با ایرانی که پادشاهانش تورک زبان بودن مثل شاه عباس صفوی. چجوریه که شما هم متجاوزان عثمانی رو که در تبریز کشتار براه انداختن دوست خودت میدونی.و از اون طرف پادشاهان ایرانی تورک زبانی که جلوی عثمانی وایستادن و در خیلی از نبردها حسابی ادبشون کردن رو هم میگی دوست؟! اگه اینا با هم دوست بودن پس چرا باهمدیگه جنگیدن.. چرا شاه عباسی که ادعا میکنی تورک بوده(تورک زبان) از خاک و ناموس ایرانی در برابر عثمانی دفاع کرد. مثل این میمونه که بیای بگی من عاشق یزید و معاویه لعین هستم.و از اون طرف عاشق امام حسین(ع) هم هستم. وقتی میگم شماها بیسوادید بهتون برمیخوره.و دقیقا بخاطر همین بیسوادیتون هستش که دشمن روتون سوار شده... بدور از هر تعصبی اهل مطالعه و تحقیق باشید و بصورت طوطی وار اراجیف یه مشت پانتورک دوزاری رو تکرار نکنید. یکی از همین پانتورک های معلوم الحال هم اومده میگه: ( ایرانی چه تاریخی داره و بیابانگرد بوده.).. بخدا مغز شماپانتورکها رو میبایستی بشکافن و ببینن از چی تشکیل شده که اینقدر احمقید.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    11 2
    انگار ما نمی دونستیم ترکیه فقط در ظاهر روابط خوبی با ما داره اما در پشت صحنه با ما دشمنی میکنه هم در بخش فرهنگی هم سیاسی هم امنیتی
  • DK ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    6 14
    ترکیه هرگز ضد ایران با هیچ کشوری هم کاری نخواهد کرد تا چه رسد به اسرائیل، البته تورکیه در کنار جمهوری آذربایجان برای همیشه هست. هرچقدر توهین به ترک‌ها بشود به آنقدر نفرت از پان فارس‌ها بیشتر میشود
    • CO ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      10 2
      ....خودتی قلقبی خان !! خوپت بارها در دیدگاههایت به ایرانی و هویت ایرانی توهین کرده ایی و شعارهای پانترکی داده ایی !!
  • میلاد IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 5
    این سینا باشه ترک باشه گیریم ترک باشه ولی اخه مخلوق خدا جعل تاریخ تاکی کی گفت نادر شاه ترک بوده اخه نادرشاه بعد از فتح هایی که انجام داد به دست و دسیسه ترکان یعنی ترک ها که دشمنش بودن کشته شد پس کجا نادرشاه ترک بوده لااقل تاریخ بخون البته جعل تو ذات شماست
  • متین IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    7 2
    نادرشاه اهل قوچان مشهد بوده درجنگهاش اغلب با کردها همپیمان بوده اغلب جنگهاش نبرد با افغانها ترکهای ترکستان قفقاز وترکهای عثمانی بوده یعنی دشمنی با ترکها داشته حالا کجاش ترک بوده نادرشاه موندم اینا چرا جعل تاریخ میکنن اخه
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    تو اوکراین ویروس کرونا میساختند و ویروس مرگبار کرونا را روی جهانیان پخش می کردن، به ولای علی کاسه سر زلنسکی خائن اسرائیلی را خواهیم شکست تا جسد نحسش خوراک لاشخورها بشه، از وقتی اقای پوتین ازمایشگاههای اوکراین رو از کار انداخته ویروس کرونا ازجهان وایران رفته. جنگ اوکران مشخص کرد متهم تولید وانتشار ویروس مرگبار کرونا در جهان زلنسکی میمون یهودی وترامپ احمق ونتانیاهو بوده.
  • علیرضا IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 3
    اراجیف شبکه 13 اسرائیل :(ایرانی‌ها به دلیل ناکامی در دستیابی به مقامات و شخصیت‌های ارشد اسرائیلی، در راستای هدف گرفتن گردشگران اسرائیلی در خارج کار می‌کنند) یعنی چقدر این صهیونیستها حقیر و دروغگو تشریف دارن. اینهمه از مقامات بلند پایه صهیونیست توسط اطلاع سپاه به درک واصل شدن.. (منتها چون اکثر رسانه ها دست اسرائیل هستش و تنها قدرتش همین قدرت رسانه ایه) نمیذارن که گندش در بیاد. اون ترورهایی هم که توسط موساد انجام میشه فقط بواسطه خیانت و نفوذیهای داخلی هستش.که مسئولین میبایستی اساسی حجامت داخلی بکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس