کد خبر 1370176
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
مسکو: اسرائیل حامی نئونازی‌های اوکراین است

وزارت خارجه روسیه با تأیید اظهارات لاوروف مبنی بر یهودی بودن هیتلر، رژیم صهیونیستی را به حمایت از نئونازی‌های اوکراین متهم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه روسیه امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را به حمایت از «نئونازی‌های» اوکراین متهم کرد.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گز ارش کرد، رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه)، با انتقاد شدید از لاوروف اعلام کرد که اظهارات وی در خصوص حمایت صهیونیست ها از نئونازی‌های اوکراین، زمانیکه درباره «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با اصالت یهودی صحبت می‌کرد، یک اشتباه «غیرقابل بخشش است» که «وحشت هولوکاست نازی‌ها» را نادیده می‌گیرد.

طبق این گزارش، بسیاری از کشورهای غربی اظهارات لاوروف را محکوم کردند و زلنسکی نیز روسیه را به فراموش کردن درس‌هایی از جنگ جهانی دوم متهم کرد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «ضدتاریخی» است و «تا حد زیادی، دلیل حمایت دولت فعلی اسرائیل از رژیم نئونازی در کی‌یف» را توضیح می‌دهد».

مسکو به نکته لاوروف اشاره کرد مبنی بر اینکه اصلیت یهودی بودن زلنسکی مانع از اداره اوکراین توسط نئونازی‌ها نمی شود.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه همچنین آمده است: «ضدیهودیت در زندگی روزمره و در سیاست متوقف نشده است و برعکس (در اوکراین) پرورش یافته است».

لاوروف روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ایتالیایی «مدیاست» در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل در حالیکه «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین خود یک یهودی است، روسیه می‌گوید لازم به «نازی‌زدایی» اوکراین است، گفت که هیتلر نیز اصالت یهودی داشته است.

در پی عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ماه)، رژیم صهیونیستی از اوکراین حمایت کرد اما در خصوص آسیب وارد آوردن به روابط با روسیه محتاطانه عمل کرده است با اینحال روابط میان رژیم صهیونیستی و مسکو بیش از پیش تیره شده است و لاپید ماه گذشه روسیه را به ارتکاب جرایم جنگی در اوکراین متهم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    3 1
    هیتلر نیز اصالت یهودی داشته است،،،،عالی ست
  • FR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    4 2
    یهودی های ذاتا نجس هستن قرآن هم صراحتا گفته دشمنی بدتر از یهود نخواهید داشت.
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      4 0
      کجا اینو گفته؟؟؟یهودیان اصلی از قوم موسی هستند و در ایران وبرخی نقاط یهودیان خداپرست و ضد اسراعیل هستند .
    • RU ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      0 1
      درسته . من با یهودی ها ارتباط داشتم خیلی مردم بدی هستند بدذاتی تو رگ و پی شونه.... ویژگی خساست. رباخوار. دشمن سازی. دغل کار. بیشرف... تر از اینها پیدانخواهید کرد ایرانی و غیرایرانی نداره.... خودشون اهل کشوری که توش زندگی میکنن نیستند گرچه در ظاهر اینجور وانمود میکنن ... اگر کسی کولی ها و قربتی را بشناسه باید بگم یهودی ها هم همین همبنطورن... خونشون حلاله
    • وطن پرست IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      2 0
      یهودی داریم تا یهودی. یهودی های متعصب میشن صهیونیسم که برای پیشبرد اهدافشون حاضرن هر کاری تاکید میکنم هر کاری بکنن . از کشتن مردم بیگناه گرفته تا ساخت داعش و حتی جنگ در اروپا. رسانه ها دست ایناس و از این قدرت به شکل عجیبی برای خودشون استفاده کردن. یکسری یهودی دیگه هم داریم که در نقاط محتلف جهان پراکنده اند مثل خیلیای دیگه حتی توی ایرانم هستن. که شدیدا مخالف افراط گرایی صهیونیست ها هستن . اتفاقا این یهودی ها زیاد توی اخبار چیزی ازشون شنیده نمیشه و توسط خود یهودی ها ( از نوع صهیون ) مورد آزار و اذیت قرار میگیرن که چرا با ما هم نظر نمیشید و علیه ما موضع میگیرید. مشرق لطفا ایید کنید ممنون
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    3 2
    خخخخخ سطح توهم خیلی بالاست!!! هنوز نفهمیده نازی ها و یهودیا یه جا جمع نمیشن!!! ساقی حلال خور به این میگن. نمونه جنس
    • داداش IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      2 2
      نئو نازیسم کاملا در جهت صهیونیسته دوست عزیز . حالا کاری به حرفای روسیه ندارم ولی واقعیته. نازیسم کاری به مسلمونا نداشت. بیشتر مشکلش با سرمایه داری و همجنس گرایی و دین یهود بود. الان نئو نازیسم دقیقا برعکسه ولی همچنان به هیتلر اعتقاد دارن ! چجوری میشه ؟ رفتارهای نئونازیسم رو با مسلمونا ندیدی مگه ؟ یا تیراندازی در مسجد نیوزیلند که فرد مهاجم یک نئو نازی بود ؟ جالب اینکه رسانه ها از اون فرد به عنوان تیرانداز نام بردن نه تروریست. حتی زیاد روی مسائل نئو نازیسمی اون فرد اشاره نکردن ! همین الانم کسی به آزوف چیزی نمیگه با اینکه عالم و آدم میدونن نئو نازیسم هستن. خب مشخصه چون آزوف قرار نیست خطری برای سرمایه داری و صهیونیستم باشه و گرنه ( حداقل قبل از جنگ ) کلی تحریم علیه اکراین راه میوفتاد. که چجوری اینا راحت میگردن و عضو گیری میکنن.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    3 1
    هیتلر جنایتکاری بود که وقتی بدمستی کرد رفت سراغ فرانسه و انگلیس و شوروی، اما آمریکا و انگلیس و فرانسه رفتند سراغ کشورهای ضعیف، هنوز هیچ گزارشی از تجاوز سربازان آلمانی به زنان مناطقی که توسط آلمان اشغال شده وجود ندارد، اما می توان تجاوز گروهی سربازان آمریکایی و کانادایی را که نقش زمینی در جنگ نداشتند به زنان بی دفاع آلمان غربی را در اینترنت جستجو کرد، چنین جنایتی در برلین شرقی و توسط شوروی سابق گزارش نشده. هالیوود 70 سال است نان جنایات جنگی هیتلر را می خورد،اما از ویتنام و ژاپن یا چیزی نمی گوید یا در جهت تطهیر جنایات انسانی آمریکا!!!
  • NL ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 2
    تست موفقیت آمیز نسل جدید سیستم ضد موشکی Aim مبتنی بر رهگیری لیزی را به دولت و ملت اسرائیل تبریک عرض می نماییم بعد از آمریکا اسرائیل دومین کشور مجهز به چنین سیستمی است که اجازه ساقط کردن هر نوع پرتابه ای را می دهد همچنین عملیاتی شدن موشک فوق پیشرفته ضد کشتی اسرائیل به نام Blue Spear که قرار شده محموله ای از آن در اختیار اوکراین قرار گیرد به راحتی موازه قدرت دریایی را به نفع اوکراین تغییر خواهد داد دست در دست هم می دهیم به مهر دهن پوتین و سگانش را می کنیم آباد
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 1
    حالا دیگه صابون جنایتکاران صهیونیست به تن روس هاخورد،امیدوارم باایران متحدبشیدعلیه این جنایتکاران صهیونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس