رئیس رژیم صهیونیستی: دروغ‌های وزیر خارجه روسیه من را به شدت عصبانی کرد

رئیس رژیم صهیونیستی اظهارات اخیر وزیر امور خارجه روسیه درباره اصالت رهبر آلمان نازی را «دروغ» خواند و گفت که این سخنان باعث عصبانیت شدید وی شده است.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی به اظهارات «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه درباره اصالت «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی واکنش نشان داد.

رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه عبری «هاآرتص» در واکنش به اظهارات لاوروف گفت: «من از سخنان وزیر امور خارجه روسیه شوکه شدم. این اظهارات مرا بسیار عصبانی کرد و باعث اشمئزاز من شد.»

اسحاق هرتزوگ در بخش دیگری صحبت‌هایش با اتهام‌زنی به وزیر امور خارجه روسیه بیان کرد: «لاوروف ترجیح داد که دروغ‌های ناگواری را که بوی‌ یهودستیزی می‌دادند، [در میان مردم] بپراکند. من از او انتظار دارم که عقب‌نشینی و عذرخواهی کند.»

هم زمان با تداوم درگیری‌ها میان اوکراین و روسیه، اختلافات میان مسکو و تل‌آویو نیز بالا گرفته و به تنش لفظی و احضار سفیر رسیده است.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، روز یکشنبه، در گفت‌وگو با شبکه ایتالیایی «مدیاست» در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل در حالی‌ که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین خود یک یهودی است، روسیه می‌گوید لازم به «نازی‌زدایی» اوکراین است، گفت که هیتلر نیز اصالت یهودی داشته است.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه، با انتقاد شدید از «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که اظهارات وی در خصوص حمایت صهیونیست‌ها از نئونازی‌های اوکراین، زمانی که درباره «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با اصالت یهودی صحبت می‌کرد، یک اشتباه «غیرقابل بخشش است» که «وحشت ناشی از هولوکاست نازی‌ها» را نادیده می‌گیرد.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم طی پستی در توئیتر اظهارات وزیر خارجه روسیه  را «شرم آور و نابخشودنی و یک خطای تاریخی وحشتناک» خواند و نوشت: «یهودیان در هولوکاست خود را نکشتند؛ متهم کردن خود یهودیان به یهودستیزی، پایین‌ترین سطح نژادپرستی علیه یهودیان است.»

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «ضدتاریخی» است و «تا حد زیادی، دلیل حمایت دولت فعلی اسرائیل از رژیم نئونازی در کی‌یف» را توضیح می‌دهد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نیما IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    22 0
    عصبانی باش از این عصبانیت بمیر
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      خشم پشه! آخه یکی نیست به صهیونیستای کودک کش بگه که به اندازه یک روستای روسیه هم نمیشید به اندازه حجمتون عصبانی بشید تا کار دست خودتون ندادید
    • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      لعنت بر هیتلر یهودی.چرایهودیان همیشه جنگ بپا میکنند؟
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    33 0
    زنده باد لاوروف! این هم یکی دیگر از دستاوردهای نازی زدایی از اوکراین است. حالا همه دنیا می دانند که هیتلر هم اصل و نسب یهودی داشته است و هولوکاست ریشه یهودی دارد. همانطور که در تاریخ هولوکاست های زیادی به نام یهودیان ثبت شده (مانند جنابت شرم آوری که در ایران باستان و به دست ملکه خونخوار یهودی استر انجام شد). مطمئنأ سخنان وزیر خارجه کشوری که عامل اصلی در شکست آلمان نازی بوده و بعد از شکست هیتلر زودتر و بیشتر از غرب به اسناد آلمان نازی دسترسی پیدا کرده است قابل اطمینان تر از سخنان و ادعاهای کاسبان هولوکاست یعنی صیهونیسم بین الملل است.
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      18 0
      خیلی جالبه....هیتلر خودش یهودی بوده
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      10 0
      هیتلر یهودی بوده و تمام نمایش یهودی ستیزی اش هم برای مجبور کردن یهودیان آلمان جهات مهاجرت به اسرائیل بود آن فیلم هایی که از سوزاندن زنده به گور کردن یهودیان به عنوان هلوکاست نمایش داده میشود اسرای آلمانی بعد از شکست آلمان هستند که به این شکل کشتار دسته جمعی شدند به نام هلوکاست رسانه ای شد! حمله آلمان به لهستان هم با چراغ سبز صهیونیست بود
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      اعلامیه آدولف هیتلر خطاب به فلسطینی ها نوشته شده و در فلسطین آن روزگاران پخش شد در سطح اینترنت موجود که آدولف هیتلر به فلسطینی ها هشدار می‌دهد با یهودیان معامله نکنید هر دیناری مه با یهود معامله کنید با همان دینار سرزمین های شما را خواهند خرید و صاحب ما و سرزمین شما خواهند شد سرچ کنید این سند در اینترنت موجود !!!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    28 0
    مرگ برصهیونیسم کودک کش
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 30
    روسیه اخرش نفهمید باید چطور کنه باز در بدترین زمان بهانه برای مظلوم نمایی داد.اخه کدوم احمقی هیتلرو ربط میده به جهود ها؟؟؟اونا دارن با این گفته ها مظلوم نمایی می کنن.واقعا که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      13 0
      خودت فهمیدی چی گفتی؟ یا خودت رو به حماقت زدی؟... یک کلام بیشتر نیست...هیتلر خودش یهودی بوده
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 6
    منظور لاوروف این بوده که زلنسکی یهودی ضد یهوده ؟
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      نه، منظورش این بوده که زلنسکی هم مثل هیتلر یهودیه و تفکرات اون رو داره
    • NL ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      3 0
      گل پسر منظور صهیونیستها هستن که با حتی کشتن یهودیها مظلوم نمایی کردن تا جنایتهاشون رو توجیه کنن.زلینسکی صهیونیسته خودش گفته
  • سید روح اله FR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    6 0
    بروید پیش گویی های حزقیال نبی را بخوانید. تا بفهمید بنی اسرائیل چه موجوداتی هستند. این جماعت برای رسیدن به اهدافشان هر کجا لازم باشد خودزنی میکنند. هولوکاست تنها ادعای خودزنی یهودیان است. واقعا موش کثیف برازنده ی این جماعت است.
  • آراز IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    10 1
    شماها یک دروغ را آنقدر برای خودتان تکرار کردید که هر راستی را دروغ می‌پندارید. هیتلر یهودی بود. لاوروف واقعیت را گفت.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 0
    کم کم داره خوشگل میسه
  • افشا گری دروغ در ترجمه غلط در سوره 25 حدید IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 0
    خجالت خجالت حیا کنید نازل یعنی نازل شده و فرستاده شده چرا در ایه 25 پدید اوردن نوشتید ...این دروغ و کار پست شیطانی می کنند قران نابود می کند ....به جای حرف زدن قران خدا درست کنید .....اتش جهنم برای 7 نفر بیشتر از همه هست شاید با این دروغ شما 8 نفر باشید ....چرا چندین سال این گناه و ترجمه اشتباه درست نمیشه ....از یک معلم عربی بگید میگه نازل شدن فرستاده شدن چرا بی شرمی و این دروغ درست نمی کنند ان زمان در 20..30خانم ضبحی می زارند برای هر حرف اشغای و شایعه پاسخ گو بشه ان زمان در سایت شبکه قران و سایتها دیگه این دروغ بزرگ چاپ کنند که نازل شدن را پدید اوردن ترجمه کرده که علم هم با ازمایشات فراوان رسیده به انکه در اثر انفجار ستاره ای اهن به کره زمین فرستاده شدن و زمین اهن نداشته ......با این دروغ شما میشد شیطان که قران میگه شیطان جزء فریب و دروغ نیست ......احتمالا مترجم این به خدا ایمان نداشته که راسگوترین وقتی میگه اهن یا حدید نازل شده چرا پدید اوردن ترجمه کردیدََ
    • JP ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      فازت چیه؟ من که نفهمیدم منظورت
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    6 3
    حالا متوجه می شویم چرا ورزش دنیا هم به حمایت اوکراین اومده و حتی سرمایه های نتانیاهو در داخل کشور تو بگو ......‌ این بی پدرها صهیونیستی هستند
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      بیش از هشتاد سال جریان یهود بین المللی صهیونیسم جهانی همچون اختاپوس بر تمام ارکان مهم و کلیدی جهان چنگ انداخته نفوذ کرده و تحت کنترل گرفته ... !!!
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 2
    هیتلر ضد صهیونیسم بود
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 0
    اوا براون همسر هیتلر هم ریشه یهودی اشکنازی داشته است
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 2
    دنیا اسلام با یهود مشکل دارد یا با صهیونیسم؟ چرا وزیر خارجه روسیه تا کم.م حقیقت امر بیان نفرموده است ؟
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 0
      دنیای اسلام فعلا" در آغوش یهود بین المللی و اسرائیل و در ماه عسل به سر می‌برند ! منظورم کشورک های کوچک عربی منطقه و البته بعلاوه برخی کشورهای اسلامی همچون مصر و ترکیه و . .....
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      با صهیونیسم و یهودیان صهیونیسم که حامی این جریان کثیف باشند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    دوستان گرامی شاید هیتلر یهودی بوده واقعا" نمی‌دانم ! ولی اینو میدانم آدولف هیتلر به شدت ضد صهیونیسم بوده ، ضد یهود بین المللی بوده ، بیانیه آدولف هیتلر خطاب به ملت فلسطین در اینترنت موجود لطفا" سرچ کنید مطالعه بفرمایید قضاوت کنید ..
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    شیاطین بجان هم افتادند واین خوب است مرگ برامریکاواسراییل
  • DE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    ۴۵۰۰ سال بود یهودیها سرگردان در دنیا بسر میبرند چون تمام پولهای دنیا در یک نقطه جمع نیست که همه شون‌همونجا جمع شوند لذا پراکنده دنبال پول بودند . ولی بعد از اختراع ماشین و تلفن و تلکس هواپیما و کشتی....حتما‌لازم نیست افراد حتما برن همونجابی که پول هست دیگه میشه از راه دور ثروتمند شد پس تشکیل یک کشور یهودی و از همونجا‌ کل بازارهای دنیا را دست گرفتن حالا دیگه ممکنه میشه فقط یه هُل میخواد. راستی اگر هیتلر میخواست همه یهودی ها را نابود کنه چرا بهشون چند سال فرصت داد که همه از اروپا برن بیرون مثلا برن یه جایی دوری مثل فلسطین.‌؟؟؟؟ و فقط اونهایی که حاضر نبودند برن را گرفت برد زندان. من که نی دونم خیلی پیچچچ در پیچه. ولی من را اگر کسی‌ با‌ پس گرونی و‌کتک صاحب خونه کنه تا آخر عمر دعاش میکنم. خب این‌چه ربطی به موضوع داشت؟ دیگه.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    منظور داستان شش میلیون یهودی کشی هولوکاست دروغ است . دردشان از آنجا ناشی می شود
  • ناشناس IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 1
    ولی پوتین چه رکبی از این صهیونیستها خورد . درست 10 روز بعد از شهادت سردار سلیمانی . پوتین با دسته گل به دیدار خانواده نتانیاهو در اورشلیم رفت و با خانواده آن ملعون عکس یادگاری گرفت . و بدترین دهان کجی را به محور مقاومت کرد . بعد هم اجازه داد که در حریم هوایی سوریه . صهیونیستها چپ و راست بچه های حزب الله و محور مقاومت را موشکباران کنند . این هم مزد خیانت !!!!
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      دقیقا" ، دقیقا" ... ولی گویا. برخی از هم میهنان ما آلزایمر گرفتند فراموش کردند که روسیه بخاطر خوش خدمتی به رژیم اسرائیل چقدر تلاش کرد ایران رو که اصلی ترین بازیگر نجات سوریه بود از سوریه اخراج کند تا جوهودها در آرامش باشند و روسیه به تنهایی از منافع اقتصادی و سیاسی بعد از جنگ سوریه استفاده کند و به ریش مت ایرانیان بخندد که خوشبختانه موفق نشد هر چند به محور مقاومت آسیب زد ولی موفق به اخراج ایران از سوریه نشد .. !
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    روسیه شناخت کاملی از یهود دارد، چه سالیان درازی در کنار هم زندگی کردند. موضوع چندان پیچیده نیست مگر منافقین قدرت بگیرند سر برتن کسی می‌گذارند. یهود صد مقابل بدتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس