کد خبر 1369885
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت:

اساتید دانشگاه‌های استرالیا گفتند که نوزاد متولدشده، انسان کامل نیست و مادر حق دارد او را از بین ببرد.

 دو استاد دانشگاه در رشته فلسفه، در مقاله‌ای در ژورنال اخلاق پزشکی ادعا کردند که زنان باید این حق را داشته باشند که نوزادان متولد شده خود را به قتل برسانند. 

آلبرتو جوبیلینی از دانشگاه موناش و فرانچسکا مینروا از دانشگاه ملبورن استرالیا، در مقاله خود مدعی شدند که نوزاد انسان کامل نیست، و خواسته مادران بر جان آن‌ها برتری دارد. 

آن‌ها بر این اساس این نتیجه گرفتند که اگر مادری نخواهد نوزادی که به دنیا آمده را بزرگ کند باید این حق را داشته باشد که این نوزاد را به قتل برساند.

انتشار این مقاله باعث شد سیلی از انتقادها علیه نویسندگان و  ژورنال روانه شود. اما سردبیر ژورنال حاضر نشد آن را حذف کند.

از زمان قانونی شدن سقط‌جنین در بسیاری از کشورها، مخالفان سقط‌جنین این ادعا را مطرح می‌کردند که آزادی سقط نهایتاً به پذیرش شوید قتل نوزادان متولدشده نیز منجر خواهد شد.

استدلال عجیب اساتید دانشگاه‌های استرالیا برای کودک‌کشی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    14 5
    غلط کردید مادر چنین حقی ندارد اگرچه مقام مادر محترم است اما حق قتل یک نوازاد را ندارد و حکم اینکار قصاص فی نفسه است وسلام خدایا ظهور امام زمان را برسان مردم را از جاهلات نجات بدهد
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      4 1
      ببخشید: چرا متوجه نشدید که این طرح خودش مربوط به زدن مقام مادره که شما اشاره کردید... اولین چیزی که متوجه این خبررسانی میشوید چیه؟ فقط میخان "مادر" رو قسمت بد ماجرا نشون بدهند و بس. اصلا نظریه پردازای پست فطرت که مثلا دارن توجیه علمی میکنن...همینو دارند میگن...عجب شیطان هستند اینا... اینا میخان اسم مادر رو قبیح کنند، ولی به روشی که شیطان هم بایستی بیاد پیش اینا درس پس بدهد!
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      8 0
      فردی که پرورش لذت گرا داشته و حاضر نیست برای غیر خودش حداقل ارزشی قائل شود ، محصول درجه یک جامعه لیبرال سرمایه داری محسوب میشود . این حیوانی که در جوامع شان میسازند روی دو پا راه میرود ولی احساس و شعورش در شان چهارپایان هم نیست .
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    23 0
    این نظریات به روشنی نوع نطفه وسبک زندگی نظریه پردازرانشان میدهد
  • آرش IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    3 0
    فقط این بخشش درسته که نوزاد ها هنوز انسان نیستند چون انسان ها گناهکارند و اون نوزاد معصومه و فقط از یک انسان گناهکار همچین تعبیری بر میاد .
  • یه دانای متفکر IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    6 0
    اگه بچه نمیخوای نباید باردار بشی ولی اینکه بچه رو تو بارداری یا بعد از تولد بکشی یه جنایت هستن نشون میده اعتقادات مذهبی ضعیف هست یا اصلا وجود نداره. من حتی والدینی که به هردلیلی فرزندان خودشون رو میکشن رو درک نمیکنم مثلا میگن بچه مون رابطه نامشروع داشته یا ازخونه فرار کرده من میگم ریشه این فساد ها تو والدین است تو روابط خارج از عرف والدین همین صمیمیت بیش از حد والدین با مردا یا زن های فامیل بچه میبینه وبراش عادی میشه و الا.....آخر.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    4 0
    این افکار جنایتکار رو بذارید پای تعالیم قرآنی که هزار چهارصد سال پیش گفته بعد از چهارماهگی نطفه صاحب روح انسانی میشه و سقطش قتل نفس محسوب میشه
    • یه مامان با حال IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      7 0
      چرا بزاریم پای قرآن؟ ؟؟جمله ات اشتباه است بهتر بود که بگی مقایسه کنیم گفته این استاد دانشگاه رو با آیه های نورانی قرآن که تفاوت از زمین تا آسمان هست. در ضمن آیات قرآن برای کسانی اومده که عقل وشعور دارن نه یه مشت روانی های هوسباز.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    17 0
    "لا تَتَّبِعوا خُطُواتِ الشَّيطانِ إِنَّهُ لَكُم عَدُوٌّ مُبينٌ" کسانی که به دنبال غرب راه افتاده اند بدانند تمامی مقدسات و ارزش ها الهی و انسانی در این قوم منحوس به قربانگاه خواهد رفت (البته به شرط اینکه مهلت خداوند متعال به آنها به اتمام نرسد). تا دیر نشده از پیروی کورکورانه شیطان و پیروانش دست بردارند که جز زیان برای دنیا و آخرت آنها ندارد.
  • سیامک DE ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    8 0
    بشریت هر چقدر علم و دانش اش بالاتر برود فهم و شعور و احساس اش نسبت به خلقت پایین تر می آید و بسیارمتکبرتر و تنهاتر و عقده ای تر و روانی تر و از همه بدتر بسیار خطرناکتر خواهد شد. مطمن باشید که اگر روزی کره زمین نابود شود ، مسببین نابودی اش همین قشر دانشمندان متکبر و عقده ای و بی اخلاق و روانی می باشند
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    6 0
    حتی خر و خوک و خرس بر چنین فکری نفرین می کنند، این ها مصداق آیه شریفه کالانعام بل هم اضل هستند، یعنی از حیوان پست تر و رذل تر.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    8 0
    آیا از ترس فقر بچه هاتون رو می کشید! چه پست و حقیرن آنان که به او ایمان نمی آورن.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    8 0
    با همون منطق که این شخص بیان میکنه،میشه همین شخص رو هم کشت! . راستی یک نکته جالب! تاریخ گناهکاران و اشرار روی زمین نشون میده، انها هرکسی که مظلوم باشه! حق و حقوق خودش رو ندونه و ضعیف تر باشه! راحتر و بی سر صداتر میکشن ! مثل خیلی ها که در کوچه و خیابان ( و اینترنت)به دنبال کودکان هستن،که منحرفشون کن،به دنبال گناه و رقص و بی نمازی کردن و .. .. ببرنشون! . یا شخصی که در ظاهر معلم مدرسه! بچه ها رو کتک میزنه! (اما جرعت این رو نداره بزرگ سالی رو اینطوری بزنه! ) . این کافر و منافق داره منطق زندگی خودشون رو میگه! که هرچی ضعیف تر و کم اگاه تر! موقعیت برای انواع سوء استفاده و بلاء سرش اوردن! راحتر. (و خالی کردن عقده و کینه هاشون)
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    12 0
    معیار تمدن غرب لذت هست درست مانند زمان جاهلیت
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    لیبرالیسم یعنی هر چی بگی حقه فقط به این شرط که صاحبان زر و زور و شهوت و قدرت از تو دفاع کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس