نوزاد‌کشی را آزاد کنید!/از سقط‌جنین تا سقط نوزاد در آمریکا

لایحه‌ای در ایالت مریلند خواهان آزادی از بین‌ بردن نوزادان ناخواسته تا 28‌روز بعد از تولد شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل در خبرها آمده بود که «رالف نورثام» فرماندار مریلند از حق مادر نوزادی گفته بود که جنینش از سقط جنین جان سالم به در برده و حالا بعد از تولد او را نمی‌خواهد. او گفته بود این مادر حق دارد که با پزشک تصمیم بگیرد که نوزادش را از بین ببرد. حالا در لایحه تازه‌ای که آماده شده‌است پیشنهاد غیراخلاقی و کثیف قتل نوزاد به صرف‌نظر از اینکه سقط در بارداری انجام شده یا نشده‌است را مطرح کرده و انجام این عمل را جرم تلقی نمی‌کند.

در مرحله بعد، این لایحه خواهان مانع تحقیقات و مجازات­های قانونی برای سقط جنین در هر مقطعی از بارداری و مرگ های «پیش از تولد» بود که از هفته ۲۲ بارداری تا ۲۸ روز اول پس از تولد را شامل می‌شد. یعنی قانوه باید مانع هرگونه تحقیق یا مجازات کسانی شود که به بارداری خود خاتمه داده‌اند و یا در تلاشند خاتمه بدهند یا اینکه تجربه سقط جنین، مرگ پیش از تولد یا مرده‌زایی دارند.

نوزادکشی را آزاد کنید!/ از سقط‌جنین تا سقط نوزاد در آمریکا

این قانون همچنین مرگ و کشتن نوزاد در ۲۸ روز اول زندگی را بدون توجه به سقط جنین جرم تلقی نمی‌کند. به طور مثال نوزادی که با معلولیت متولد می‌شود می‌تواند در صورت نخواستن پدر و مادرش بدون انجام روش‌های مراقبت یا درمان پزشکی، کشته شود! و حتی اگر شخصی به دلیل انجام سقط تحت بازداشت غیرقانونی و یا تحقیقات کیفری قرار گرفته باشد می‌تواند به شکل قانونی جبران خسارت کند!

در سال‌های اخیر طرفداران سقط جنین نه تنها به دنبال مجاز کردن سقط‌ جنین حتی در ماههای آخر بارداری هستند بلکه به دنبال مرگ پس از تولد نوزادان ناخواسته نیز افتاده‌اند.

این لوایح در نهایت می‌تواند به نوزادکشی گسترده‌ای ختم شود که طرفداران سقط آن را در خط‌فکری اخلاق پزشکی قرار می‌دهند. در حال حاضر هلند برای نوزادان دارای بیماری لاعلاج  و کسانی که با ناتوانی جدی جسمی متولد می‌شوند مجاز است که آن‌ها را در فرآیندی از بین ببرد.

طرفداران این‌گونه سقط‌ها در تلاشند که اجازه تزریق موادکشنده به تحمل رنج‌طولاتی تری که برای نوزاد معلول یا ناخواسته ایجاد شده‌است را «انسانی‌تر» جلوه دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • نیما IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    31 3
    جاهلیت مدرن
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    19 7
    همه این چیزها ناشی از تفکرات فمنیستی است.
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      13 2
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!!
  • SE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    25 6
    این است نتیجه کنار گذاشتن دین. این است نتیجه دموکراسی. این است نتیجه آزادی و تمدن پیشرفته و مدرنیته. مرگ بر همه آنچه پیشرفت نامیده اند.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    13 0
    کلی راه برای جلوگیری از بارداری وجود دارد و اگر کسی واقعا بچه نمی خواد باید اون روش ها رو انجام دهد.
    • DE ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      2 1
      سران اصلاحات رو به مریلند صادر بفرمائید تا روشهای عقیم کردن رو به اشون یاد بدن! اینا تو این کار اوستا و دستی بر اتش دارند اخه!
  • یه مامان با حال IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    18 4
    اینها دیگه کی هستن؟!!!!! اینها دیگه فیوز پروندن یا خدا
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      3 9
      چقدر باحالی میشه بگی
    • یه مامان با حال IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      13 2
      من با حال ولی مودب هستم ادب نهایت نداره منظور من از باحال بامزه و بانمک وبزله گو است نه اون چیزی که شما فکر میکنید
  • DE ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    17 0
    لایحه‌ای در ایالت مریلند خواهان آزادی از بین‌ بردن نوزادان ناخواسته تا 28‌روز بعد از تولد شد. ------------------------------------------------------------------------------------- چقدر بیرحم و شیطان صفت شدن! اخه کودکی که نفس میکشه رو چطورمیشه کشت؟ جاهلیت سیاه و تاریک شیطانی . زنده به گور کردن بشکل مدرن در مریلند کودک کش!
    • محنا IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      2 17
      خداکنه هیچ پدرمادری دردبچه ناقص نبینه به خداخیلی دردناکه
    • SE ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      3 1
      بله اما کشتن یک انسان معلول جنایتی است نابخشودنی. اگر بهداشت آمیزش و باوروی و دستورات اسلام را رعایت کنید هیچ بچه ای معلول نمی شود.
  • مصطفی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    6 1
    بای ذنب قتلت . به کدامین گناه گشته می شوند. جاهلیت مدرن روی تو سفید از مظاهر تمامی مظاهر جاهلیت الاولی را داری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس