کد خبر 1367672
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
تصادف

برخورد شدید خودروی سواری با ستون برق در جاده سیاخ دارنگون شیراز منجر به مرگ دو سرنشین شد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز، اعلام کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵ و گروه امداد و نجات را به جاده سیاخ دارنگون اعزام کرد.

در گزارش اولیه این حادثه آمده است: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین مرد و زن به علت نامعلومی در حین حرکت از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با ستون برق حاشیه جاده برخورد کرد.

در پی وقوع این حادثه دلخراش سرنشینان در اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شدند.

آتش نشانان با توجه به وخامت حادثه سریعا مشغول عملیات شدند.

نیروهای آتش نشانی باامداد رسانی به مصدومین، برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر کردند.

آتش نشانان با تلاش مضاعف و در یک عملیات حساس با استفاده از ابزار تخصصی نجات، سرنشینان محبوس شده را از داخل اتاقک خودروها خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

متاسفانه پس از معاینات انجام شده و به تائید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو سرنشین (آقای ۴۰ ساله و خانم ۵۰ ساله) در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

آتش نشانان خودروی تصادفی را به حاشیه امن منتقل کرده و پس از آن به پاکسازی کامل سطح جاده و همچنین ایمن سازی نهایی خودرو پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا بیامرزدشون آخه چه سرعتی داشت که ستون برق رو از جا دراورد
  • آرمان IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    یکی از خطرناک ترین جاده هاست،ولی اشکال نداره مهم اینه که مسئولین عالی رتبه همیشه گفتن مردم از کیفیت راضی نیستن،اشکال نداره همچنان این آشغالها تولید بشن و روزانه ۴۰ نفر کشته بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس