کد خبر 1368234
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
انفجار

در این حادثه یک پسر بچه ۸ ساله و دو مرد ۳۵ و ۴۵ ساله نیز مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیماستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند.

به گزارش مشرق، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه تن در حادثه انفجار خودرو حین سوختگیری در رامهرمز خبر داد.

عارف شرهانی اصل اظهار کرد: در حادثه انفجار یک دستگاه وانت پیکان حین سوختگیری در جایگاه CNG که ساعت ۱۵:۰۶ امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در مرکز شهر رامهرمز رخ داد، یک زن ۲۳ ساله جان باخت.

وی افزود: در این حادثه یک پسر بچه ۸ ساله و دو مرد ۳۵ و ۴۵ ساله نیز مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیماستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • reza GB ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    10 2
    خودروهای CNG بمب های متحرک هستند. در اتحادیه اروپا LNG یا همان گاز مایع به عنوان سوخت پاک و بی خطر و کم هزینه شناخته می شود. نمیدانم چرا در ایران مسئو لان لقمه را دور سر خود میچرخانند. از سوی دیگر کپسولهای کامپوزیت با وزن بسیار کم و مقاومت بسیار بالا باید جایگزین کپسولهای فلزی فعلی شود. باید گاز مایع جایگزین CNG شود. میدانید چند صد مگاوات برق صرف فشرده سازی گاز طبیعی در ایستگاه های CNG می شود؟!
  • علی اهوازی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    6 0
    باسلام،حادثه در شهر رامهرمز اتفاق افتاده و نزدیک ترین بیمارستان مجهز به شهر رامهرمز بیمارستانهای اهواز است که فاصله نیم ساعته با رامهرمز دارند، اما مصدومان حادثه رو بردن به یک شهر دورافتاده و محروم و کم امکانات مثل مسجدسلیمان که تازه دوساعت از اهواز هم دورتره! این حرکت چه توجیهی میتونه داشته باشه؟؟!
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    1 0
    رامهرمز چه ربطی به مسجدسلیمان داره؟ مسجدسلیمان از لحاظ پزشکی خودش زیر خط فقر هست، می بردن اهواز هم خیلی نزدیک تر بود و هم امکانات بیشتری داشت
  • جواد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    خودم. خوودررو. گازسوزدارم هروقت به پمپ گازمیروم کلی صلوات ودعا نذر میکنم تاسالم بیرون بیام اصلا این خودروها بمب متحرکه
  • وطن پرست IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    بسمه تعالی مقصر کارگر پمپ گازه.. چرا وقتی گاز میزنند ملت را پیاده نمیکنند .. باس یکی جریمه های سنگین راهور نشستن سرنشین در موقع زدن گاز در خودروها باشه که توسط دوربین پمپ گازها شماره پلاک را دربیاورند.. و همون موقع هر پيامک جریمه نشستن سرنشین در موقع زدن گاز بیاد در گوشی راننده خودرو و هر پمپ گازی هر تابلوی جریمه توسط دوربین پلیس راهور بخاطر نشستن سرنشین باشه و اگر کارگر پمپ گاز هم با وجود نشستن سرنشین در ماشین، گاز زد فوری جریمه و از حقوق روزانه اش کسر گردد.. والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس