کد خبر 1367709
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
برخورد پژو با گاردیل در اتوبان بابایی + عکس

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد.

به گزارش مشرق، با اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، سرکلانتری پلیس بزرگراه از واژگونی   سواری پژو در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی استخر در ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و مصدوم شدن راننده گان در این حادثه خبر داد .

برخی از رانندگان با دیدن واژگونی یک خودرو به خود می گویند : این حادثه هیچ وقت برای من رخ نمی دهد ، غافل از اینکه کافیست پدال گاز را کمی بیشتر فشار دهند و یا حواسشان از رانندگی پرت شود  

  سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از سرکلانتری پلیس بزرگراه پلیس راهور فاتب  ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز  در مسیر  بزرگراه بابایی به شرق خروجی  یک دستگاه سواری پژو بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  ناگهان از مسیر خارج و  پس از برخورد با گاردریل های کناری واژگون می گردد .

حضور آتش نشانی

 سرهنگ‌ شریفی  افزود :  همکاران بنده در منطقه ۲۵ پلیس  راهور  تهران بزرگ و عوامل آتش‌نشانی   بلافاصله در محل حضور یافتند و عوامل اورژانس به مداوای راننده در محل حادثه پرداختند .

وی گفت : در این حادثه به فرد و خودروی دیگری  آسیب نرسید و این سواری با حضور جرثقیل راهور به حالت اول خود بازگشت تا تجربه ای تلخ بهمراه خاطره ای عبرت آموز برای راننده آن باقی بماند .

وی گفت : رانندگان به این نکته توجه داشته باشند هنگامی که حواس آنها به رانندگی نیست و خواب آلوده هستند و یا سرعت خود را افزایش می دهند و بالاتر از سرعت مقرره رانندگی می نمایند باید هر لحظه آمادگی بروز حادثه را مانند واژگونی ، برخورد با عابرین ، برخورد با گاردریل ها و تصادفات فوتی و جرحی را داشته باشند پس به رانندگان توصیه میشود  قبل از فشار دادن پدال گاز این حوادث را مرور نمایند و برای خود و دیگران خاطره ای تلخ را به یادگار نگذارند.

برخورد پژو با گاردیل در اتوبان بابایی +عکس

برخورد پژو با گاردیل در اتوبان بابایی +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس