رئیس رژیم صهیونیستی همزمان با سرکوب فلسطینیان، افطاری داد

در اقدامی تبلیغاتی و با هدف کاهش فشارها و انتقادات، رئیس رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری ضیافت افطاری با حضور برخی سفرای عربی در خانه خود کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، در اقدامی عوام فریبانه، «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری ضیافت افطاری به مناسبت ماه مبارک رمضان در خانه خود در قدس غربی کرد.

گفته شده این ضیافت تظاهرگرایانه با حضور سفرای برخی کشورهای عربی از جمله مصر، اردن، بحرین، امارات و مغرب و ترکیه برگزار شده است.

علاوه بر سفرای کشورهای عربی، برخی از اعضای عرب پارلمان رژیم صهیونیستی مانند «منصور عباس» و «مازن غنایم» و همچنین نمایندگان ارتش و پلیس صهیونیستی نیز در این ضیافت حضور داشته اند.

در حالی که خشونت‌ها از سوی صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی هر روز ابعاد گسترده‌ای به خود می‌گیرد، اما هرتزوگ در این مراسم مدعی شده که تل آویو خواهان حفظ آرامش شهر قدس است.

این اقدام رئیس رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می‌گیرد که بیش از ۱۵۰ فلسطینی در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به محوطه مسجد الاقصی در بامداد جمعه با شلیک نارنجک، گاز اشک آور و گلوله زخمی شدند. گفته شده چند صدنفر دیگر نیز در این درگیری‌ها بازداشت شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 2
    نباید جون داشته باشن که کتک بخورند .با یه باتوم وارفتن به نفع هیچکس نیست
  • امیر US ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    2 0
    حدود ۳۶/۲ به علاوه۸ نفر از مردم ترکیه توانایی خرید گوشت رو ندارند و فقط میتوانند تماشا بکنند
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    2 0
    صهیونیست که منافع حرفی نیست اون مسلمانی که افطار اون جانی را خورده کیست و بهش چی میشه گفت؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    ترک ها محترم هستند. در بین قوم بزرگ مغول،‌ترک ها از همه‌متمدن تر بوده اند. ولی ما آذری ها نه ترک هستیم نه چشم بادامی نه زردپوست نه همنژاد قرقیزی ها و ازبک ها
  • مجید IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    عجب شارلاتارنی!!!!
  • DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    فلسطینیها هرکه بهشون نون بده میخورن گاهی ایران زمانی ترکیه وقت دیگر عربستان و زمانی آمریکا و گاهی هم روسهاومقطعی هم ترکها حالا هم اسراییلیها و جالب اینه بعد خوردن دست طرف را هم گاز میگیرند زمانی ایران را دوست و عراق صدام را برادر یه وقتی از جهان عرب صحبت میکردند و روزی با ترکیه نون به نرخ روز خور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس