کد خبر 1361416
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
بورس نمایه

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۲۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امروز دوشنبه (۲۲ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  هزار و ۳۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۲۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۸ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۶۱۲ واحدی در ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۱۰۹ واحدی ایستاد.

شپدیس، وپارس و خبهمن سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس هستند. خبهمن پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۹ واحدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۲۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، بپاس و شرانل بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۱۲۰ نماد در صف خرید و ۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۵ هزار و ۱۲۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۲۴۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۹۷۰ واحد در ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۵۴۵ هزار واحدی ایستاد. سه نماد شپدیس، اخابر و همراه بیشترین تاثیر را بر شاخص در این دقایق گذاشته‌اند. خبهمن نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت. در این دقایق ۱۳۶ نماد در صف خرید و ۹ نماد در صف فروش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سهامدارزیان دیده IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    هیچ تاثیری نداره برای سهامداران خردکه بیچاره شدندبالای 70درصدتوزیانن شاخص بره بالاوپایین هیچ دردی دوا نمیکنه چون دزدان وفاسدان توسهمایی لانه کردن ک شاخص بره بالااقدام به فروش میکنندوشاخص بیادپایین سهم هم میادپایین وخریدمیزنن وادامه درجازدن وغارت. نمادی مثل کاما تگاه کنید گویای دزدی واضح وعلنی حقوقی هاست. الان 17ماهه حقوقی ها موقع رنج مثبت زدن سهم درچنددقیقه چنان عرضه میکنن ک منفی بشه. بعدازشون سوال میکنن چرامیگن ماکه زیادعرضه نکردیم. زمان عرضه مهمه دقیقاتوتایمی عرضه میکنن ک تازه وارد رنج مثبت شده وقتی خریدارعرضه ی ابشاری حقوقی میبینه فرار میکنه. ناظرمگه نداره این دزدخانه... اگه لانه ی دزدان نبودچراتا حالاچندین روزنامه وسایت درباره فسادحقوقی های کاماگزارش منتشرکردن؟؟ متاسفم ک برخوردنمیکنن. از34000تومن شده 2800پارسال الان بدون افزایش سرمایه شده 560تومن مضحکه ازیک چهارمم کمتر.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    فوری فوری بورس سقوط کرد
    • عمر فاروق IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      1 0
      موافقم
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس