ادامه ناآرامی‌ها در قدس اشغالی/ صهیونیست‌ها به فلسطینیان در «باب العامود» حمله کردند

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با آغاز ماه مبارک رمضان برای سومین شب پیاپی به فلسطینیان در قدس اشغالی حمله کردند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری آناتولی ترکیه، صهیونیست‌ها که از آغاز ماه مبارک رمضان نیروهای نظامی بیشتری را به قدس اشغالی گسیل دادند، دوشنبه شب نیز به فلسطینیان در منطقه «باب العامود» در مرکز قدس اشغالی حمله کردند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست برای پراکنده کردن فلسطینیان در باب العامود از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی استفاده کردند.

همچنین نیروهای رژیم اشغالگر به صورت گسترده‌ای در منطقه باب العامود و مناطق اطراف آن حضور دارند.

نظامیان صهیونیست همچنین دوشنبه شب دو جوان فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند. طی درگیری‌های یکشنبه شب  نیز در منطقه باب العامود ۱۹ فلسطینی زخمی و ۱۰ تن نیز بازداشت شدند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم از منطقه باب العامود بازدید کرده است.

از سوی دیگر بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از حضور لاپید در منطقه باب العامود انتقاد کرد و گفت که این اقدام باعث بی ثباتی اوضاع در این منطقه می‌شود.

همچنین نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک الخضر واقع جنوب بیت لحم یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند و به سوی آن‌ها گاز اشک آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند، مقامات نظامی این رژیم از بیم عملیات استشهادی فلسطینیان، ۲۰۰ سرباز از نیروهای ویژه را به قدس اشغالی اعزام کرده‌اند.

عملیات سه‌شنبه گذشته یک جوان فلسطینی در تل آویو که منجر به کشته شدن ۵ نفر شد، حفره‌ها و ضعف‌های امنیتی و اجتماعی رژیم اشغالگر را نشان داد و فضای سیاسی که عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با تل آویو القا کرده بود را شکست.

حمله صهیونیست‌ها به فلسطینیان در «باب العامود» +فیلم و عکس
حمله صهیونیست‌ها به فلسطینیان در «باب العامود» +فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    این حمله نیست عملیات ویژه هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس