کد خبر 1358190
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
افزایش ۳۰ درصدی ترافیک تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک امروز تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی  همه‌خانی با اشاره به افزایش ترافیک تهران با توجه به بازگشایی مدارس، اظهار کرد: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مجدد مدارس از تاریخ ۱۴ فرودین ماه امسال و حضور و تردد بیشتر خودروها در سطح معابر پایتخت، با رصدی که همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ امروز صبح از سطح معابر داشتند، شاهد افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک و ترددها نسبت به روز گذشته در شهر تهران بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

احتمال افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصد ترافیک با بازگشایی مدارس

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: نمودارهای مقایسه‌ای در سیستم‌های هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ نشان داد که از ساعت ۰۷:۴۵ تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز ۳۰ درصد حجم و تردد ترافیک در سطح معابر شهر تهران ثبت شده است.

وی تصریح کرد: این افزایش حجم ترددها و ترافیک در شهر تهران قابل پیش‌بینی بود و پلیس راهور تهران بزرگ با استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی و با چینش تیم‌های عملیاتی در سطح معابر، تقاطع‌ها و مقابل مدارس نسبت به کنترل، روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی ترددها اقدام کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • GB ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    بنزین مفتی. ماشین ارزون. جمعیت بیکار. بیکارهای جوون و بی عار. کمبود خدمات از راه دور. کمبود قانون به درد بخور. بازم بگم؟
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی عزیز و دوست داشتنی ، عرض می کنم که قربان شکل ماهتان بشوم : عصر بگم بگم دگر تمام شد __گمان نکن تبدیل به یک مرام شد ؟__ لولو بکار آمده بود آن زمان __رفته و مردم شده اند در امان __ ان شا ءالله موفق و مؤید و سر بلند باشید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    متوجه چرایی دخالت پلیس در ترافیک نمیشم. خرد جمعی مردم بهتر از خرد محدود پلیس است. به جای دخالت در ترافیک بهتره روی آموزش، ساختارها و فرهنگ تمرکز کنه پلیس. این آمارها هم معمولا برای توجیه تصمیم گیری ها در مورد طرح ترافیک ارایه میشه تا اون رو توجیه کنه. کسی هم که دسترسی نداره که صحتش رو تایید یا رد کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس