معاون اجتماعی پلیس راهور خبر داد: کاهش ۲۶ درصدی فوتی ها در نوروز ۱۴۰۱

معاون اجتماعی پلیس راهور از کاهش ۲۶درصدی فوتی ها در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به‌ گزارش مشرق، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور صبح امروز در نشست خبری عملکرد نوروزی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: امسال به دلیل کاهش دما در استان‌های شمالی کشور، شاهد افزایش سفرها به استان‌های جنوبی بودیم.

جهانی ادامه داد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ درصد به صورت میانگین رشد تردد داشتیم. در این میان به صورت منظم رانندگان را کنترل کردیم و تقریبا به تمام مالکان خودروها پیامک‌های آموزشی ارسال کردیم و به دو میلیون راننده نیز پیامک هشدار رانندگی پرخطر ارسال شده است.

وی به آمار فوتی‌های نوروز امسال اشاره کرد و افزود: فوتی‌ها در نوروز امسال ۷۴۶ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. این درحالی است که شاهد رشد سفر و افزایش ترددها بودیم.

جهانی در ادامه گفت: امسال شاهد حضور رئیس جمهوری در مرکز فرماندهی ستاد راهور بودیم و در ادامه نیز معاون اول رئیس جمهوری، وزیر کشور و سایر مسئولان نیز با حضور در این ستاد از پلیس راهور حمایت کردند.

معاون اجتماعی پلیس راهور خاطرنشان کرد: امسال تمام سعی ما بر این بود که شاهد کاهش تصادف‌ها باشیم و در این میان همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و گردشگران به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا خاطره خوبی از سفر در نوروز ۱۴۰۱ برای مردم به یادگار بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 1
    علیرغم تلخی همین تعداد باز کاهش تلفات با توجه به رشد بالای سفر جای خوشحالی دارد و باید از نیروی انتظامی تشکر کنیم ولی مشکل جاده های روستایی و فرعی هنوز باقی است
  • فدایی ولایت IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    مشرق عزیز خوبه به عنوان یک رسانه پر تلاش و زحمت کش به این برادران خدوم در راهور ناجا بفرمایید اینکه میگن تصادفات به نسبت سال پیش فلان درصد کاهش پیدا کرده، سال گذشته کرونا بوده و تقریبا کم و بیش قرنطینه بوده و دولت وقت هم که واکسیناسیون رو بیخیال شده بود و مردم مسافرت نرفتند پس مقایسه ناصحیح نکنند اینجوری آمار دادن بیهوده دلخوش کردنه و خودش مسأله سازه.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    امار گرایی جایگزین واقعیت شده است. اگر هر سال با مقایسه سال قبل n % کاهش تصادفات باشد قاعدتا اکنون از صفر پایین تر و به عدد منفی تصادفات میرسیدیم
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      با این کاهش فوتی که هر سال اعلام میشه احتمالا سالهای آینده از فوتی صفر عبور و به زاد و ولد جاده ای برسیم خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس