متوسط ترددهای جاده‌ای به ۲.۲ میلیون خودرو در روز رسید

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: متوسط تردد بین استانی در روز ۱۲ فروردین به ۲.۳ میلیون و در ایام سفرهای نوروزی به ۲.۲ میلیون خودرو در روز رسیده است.

به گزارش مشرق به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، فرهاد مهریاری گفت: روز ۱۲ فروردین متوسط تردد بین استانی به ۲ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه رسیده بود.

ببینید:

فیلم/ میزان توقیف خودروها در ایام نوروز

وی افزود: بر اساس آخرین آماری که از سامانه تردد شمار دریافت کرده‌ایم، متوسط تردد بین استانی روزانه در تمام کشور از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، تعداد ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۹۷ وسیله نقلیه ثبت شد.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت، تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح تاکنون نسبت به نوروز سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشت.

وی یادآور شد: بیشترین تردد بین استانی روزانه با ۲ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه مربوط به ۵ فروردین بوده است.

مهر یاری افزود: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ استان‌های خوزستان ۱۶۶ درصد، بوشهر ۱۱۱ درصد، اصفهان ۷۸ درصد، خراسان رضوی ۷۴ درصد و هرمزگان با ۷۱ درصد، به ترتیب بیشترین افزایش ترددهای جاده‌ای را نسبت به سال قبل داشته‌اند.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: برای مجموع استان‌های تهران و البرز نیز تردد ۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۴۷۹ وسیله نقلیه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۷ درصدی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس