کد خبر 1357086
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
آپارتمان های ۵۰‌ متری غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش مشرق، از آنجا که قیمت مسکن در چندین سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، متقاضیان خرید مسکن به دنبال خرید آپارتمان‌های متراژهای پایین‌تر می‌باشند. در این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری در مناطق غربی شهر تهران مثل صادقیه، سعادت آباد، شهرک غرب، گیشا، پونک و ستارخان خواهیم پرداخت‌.مناطق غربی از بافت مدرن‌تری نیز برخوردار هستند.

پونک از مناطق محبوب غرب تهران برای خرید مسکن است. یک واحد ۲۰ ساله، تک خوابه و ۵۲ متری در این منطقه ۲میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. واحدی دیگر که ۱۸ سال از ساخت آن‌ گذشته است و تک خوابه است، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد ۵۰ متری است.

در گیشا، برای خرید یک آپارتمان نوساز تک خوابه با متراژ ۵۰ متر لازم است ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشید. در همین منطقه سرمایه لازم برای خرید یک واحد ۶ ساله ۵۴ متری و تک خوابه، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

سعادت آباد از دیگر مناطق غربی تهران است. یک آپارتمان ۱۵ ساله، ۵۰ متری و ۱ خوابه، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در شهرک غرب، واحدی ۱۵ ساله با متراژ ۵۳ متر و ۲ خواب، ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بودجه مورد نیاز برای خرید یک واحد ۵۰ متری و ۱۵ ساله با ۱ خواب در صادقیه، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین برای خرید واحدی ۳ ساله، ۵۰ متری که ۲ خواب نیز دارد، لازم است مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان‌های ۵۰‌ متری در غرب تهران +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    2 0
    با درج این قیمتها به تثبیت آن کمک نکنید. آخه متری ۷۰ میلیون منطق داره؟
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    بیایید به شهرستانها
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    50 متری 3 میلیارد و نیم! دلخوش به این نباشید که همه را خانه دار می کنیم...
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    2 0
    از خون جوانان وطن برای اهالی معزز و فقیر و مهاجر تهرون ثروت دمیده است - چرا در مملکت برای مسکن و مالکیت آن و جاذبه های کاذب و سربار ساز تهران روی گرده مملکت فکری نمی شود - آقای رئیسی مالیات بر این قیمتهای کاذب از یک پانصد میلیون ببالا بصورت 70 اخذ مالیات حق ملت است از ثروتهای باد آورده گرفته شود -
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    جای آن است که خون موج زند در دل لعل
  • رهگذر IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 1
    نگران نباشید شهرستانی‌ها پول دار هستن فردا گاو و گوسفنداشونو با زمین ها شونو میفروشن میان تهران بجای ۳ میلیارد ۱۰ میلیارد میدن
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    منابع اب محدوده درنتیجه زمینهای قابل سکونت کم وقیمتشون بالاس وگرنه زمین تو کشورکم نیس باید به فکرتوسعه منابع ابی وساختنشهرهای جدید باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس