کد خبر 1356571
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت: سیتی بانک نیویورک، هزینه سفر کارکنان خود برای سقط جنین را پرداخت می‌کند.

تگزاس، سال گذشته با حمایت مردم قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن سقط جنین پس از تشخیص ضربان قلب جنین را، که می تواند در اوایل شش هفته رخ دهد، ممنوع می کند. بر اساس این قانون، افراد می توانند از پزشکان، کارکنان کلینیک و سایر افرادی که در قتل جنین مشارکت داشته اند، شکایت کنند.

بانک سیتی گروپ مستقر در نیویورک که به دنبال توسعه تجارت خود در تگزاس است، برای جلب نظر سهامداران، سیاست حمایت از سقط جنین در تگزاس را در پیش گرفت؛ اقدامی که با اعتراض جمع کثیری از مردم روبرو شد.

این بانک در پیامی خطاب به سهامداران خود نوشت: "در پاسخ به تغییرات در قوانین مراقبت های بهداشت باروری در ایالت های خاص در ایالات متحده، از سال 2022، ما مزایای سفر را برای تسهیل دسترسی به منابع کافی ارائه می دهیم."

این حمایت ها شامل تأمین بلیط هواپیما و مسکن برای سفر کارکنانی است که دیگر فرزندشان را نمیخواهند و قصد سقط او را دارند.

بلیط رایگان برای یک جنایت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    13 0
    تگزاس ایالت دارای افراد مسیحی مذهبی است .
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      2 7
      سر کوچه ما هم بستنی که میده یه عالمه خامه روش میریزه، جهت اطلاع گفتم!!!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    6 2
    اللهم العجل لولیک الفرج ________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    9 0
    قطعا خداوند متعال همه انسان ها را بر اساس فطرت الهی آفریده است و تا وقتی که این فطرت تحت سلطه شیاطین قرار نگرفته باشد، افراد با دید فطری و انسانی مسائل واضحی مثل پلشتی فاحشه گری و لواط و سقط جنین و ... را درک و محکوم می کنند. بر این اساس هم است که در غرب هم بسیاری از مردم از این کارهای شنیع بیزار هستند. اما حقیقت مهم آن است که عمده دولتمردان و سران قدرت اقتصادی و سیاسی دنیای غرب در دست شیطان صفت ها، مخصوصا صهیونست هاست. بنابراین در عمل محدودیت های بسیاری بر افراد آزاده می گذارند و در مقابل میادین را به دست شیاطین و فریب خوردگان آن می سپارند.
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      احسنت
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    5 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    14 1
    جالبه نه! وقتی روی ذهن انسان کار کنن، به خوبی جواب میدهد! 20 یا 30 سال پیش بخصوص در ایران خودمون،اگر کسی اسم سقط جنین می اورد جامعه طردش میکرد و باهش بشدت برخورد میکرد! اما مثل باقی مسائل شنیع( که ازجوامع کفر و جاهل غرب،وارد جوامع اسلامی ما شد،) به مرور برای مردم عادی سازی شد! یک بعد مسئله رو گفتن! اما بسیار مسائل پشت ان را نگفتن! دقیقا مثل همین جنگ اوکراین می مونه! که عده ایشون میان میگن، مردم اوکراین در مذیقه هستن! وای فلا شدن و بمان شدن! یعنی مردم یمن و اون هم کشور در افریقا که سال ها در جنگ هستن! انسان نیستن؟! حالا مگه اوکراین چه کار ویژه ای برای ما کرده! اتفاقا همیشه جزو همون محور غربی بود و کم در زمینه ساخت کرونا و فساد ها روی زمین تاثیر نداشته!. وضعیت کنونی جهان،واقعا چه فرق با فرعون و نرون و باقی پادشاهان و سرکشان دنیا داره؟! الان وضعیت طوری که همون دستورات فرعون و پادشاهان رو بلغور میکن! حالا هرچی که باشه! جرعت حق گویی و حق حرف زدن رو هم ندارن و بشدت نیز اسیر شهوات و هوا و هوس های شیطای خود شدن. رابطه انسان با گناهاش! و ازادیش یک ارتباط مستقیم دارد! هرچه گناه بیشتری انجام دهد ازادیش به صفر نزدیک میشه! و نتیجه شاید به اینجا میکشه! که هرچی که فرعون ها بگویین اون اطاعت میکند .. از ترس اینکه نفسش رو قطع کنند! یا دو روز کمتر زندگی رقت بار پر از گناهش کم شود! !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس