دیدار مورا با وزیر امور خارجه ایران

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین بعدازظهر امروز (یکشنبه) هفتم فروردین ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وی پیش از این نیز با علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران دیدار کرده بود.

مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در این دیدار خطاب به «انریکه مورا» با یادآوری جدیت و عزم جمهوری اسلامی ایران برای نهایی کردن توافق در وین، تأکید کرد: در صورتی که طرف آمریکایی از واقع‌گرایی برخوردار باشد می‌توان به توافق دست یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • mojtaba SE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    2 0
    جریان چی مشرق؟؟؟ این یک زد و بند خصوصی است یا چه دلیلی داره مورا آمده تهران که حرفش رو بزنه !! که تو مذاکرات حرفش رو نزده؟؟؟
  • DE ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    2 0
    به نظر می رسد طرف آمریکایی با دادن یک امتیاز بی اثر سعی دارد تضمین کنترل تنش در خاورمیانه را از تهران گرفته و با انتقال نیروهای خود به اردن مسیر دسترسی مقاومت را به گروه تروریستی سنتکام قطع کند. گرفتن ضمانت از ایران باعث بازچینی مجدد و بدون دردسر آمریکایی ها شده و اهرم های منطقه ای کارکرد خود را از دست خواهند داد، آمریکا در ازای این تضمین طلایی تنها حاضر است یک امتیاز نمادین بدهد!
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    3 0
    این مذاکرات بی پایان و دانه پاچی ها ظاهری همه و همه برای خلع سلاح ایران است. تا بعد از خالی شدن دست. مانند عراق ولیبی ایران را هم شغم بزنند. با امریکا و استکبار فقط باید در جنگ پیروز شد
  • سید فروزان CH ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    1 0
    اتحادیه اروپا حافظ منافع و امنیت رژیم اشغالگر است ، در ساختمان اتحادیه بک طبقه کامل در اختیار ماموران و نمایندگان رژیم اشغالگر است و از آنجا به کشورهای اروپایی سیاست خود را دیکته میکنند
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن بر یک چنین توافق کردنی شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس